GBorb Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Καλησπερα σας, Βρηκα το παραπανω αυτοκινητο με 160.000 χλμ Εμφανισιακα ειναι σε αριστη κατασταση και ατρακαριστο Τελικη τιμη 13.000 Αξιζει? Τι να προσεξω? Επεξ/σία 11 Μαρτίου από GBorb
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου Κορεατικο ειναι, αν θελεις κορεατικο, ειναι καλο, οχι τιποτε ιδιατερο, προφανως προσεχεις τα γνωστα (dpf egr μπιχλα στην εισαγωγη σε τι στροφες τουρμπιζει) κλπ. Η τελευταια εμπειρια με KIA την ειχα με ενα sorento που ειχαμε παει για offroad και κουρεψαμε το πολυσφηνο του ημιαξονιου. Underbuild οχημα και λιγο σκυλος ο driver το καναμε ρυζι.
meletis_m Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου 7 ώρες πριν, GBorb είπε Καλησπερα σας, Βρηκα το παραπανω αυτοκινητο με 160.000 χλμ Εμφανισιακα ειναι σε αριστη κατασταση και ατρακαριστο Τελικη τιμη 13.000 Αξιζει? Τι να προσεξω? Που κινείσαι κυρίως ; Εάν κινείσαι αποκλειστικά πόλη , απέφυγε το diesel . Έλεγχο και σε αντιπροσωπεία και διαγνωστικό . Ειναι εισαγωγής ;
GBorb Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 11 λεπτά πριν, meletis_m είπε Που κινείσαι κυρίως ; Εάν κινείσαι αποκλειστικά πόλη , απέφυγε το diesel . Έλεγχο και σε αντιπροσωπεία και διαγνωστικό . Ειναι εισαγωγής ; Κανω περιπου 50 χλμ την ημερα. Τα 5 απο αυτα στην πολη. Τα υπολοιπα στον περιφεριακο με ταχυτητες 100-140 Εισαγωγη απο Γερμανια ελεγμενο απο κολλητο φιλο. Αν και εγινε ελεγχος σε αντιπροσωπεια εκει λεω να το κανω και εγω εδω 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Κορεατικο ειναι, αν θελεις κορεατικο, ειναι καλο, οχι τιποτε ιδιατερο, προφανως προσεχεις τα γνωστα (dpf egr μπιχλα στην εισαγωγη σε τι στροφες τουρμπιζει) κλπ. Εδω σε εχασα λιγακι σχετικα με στροφες κτλ Οσο για το DPF θα βαζω Kleen+Cetane σε καθε γεμισμα
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 7 ώρες πριν, GBorb είπε Εδω σε εχασα λιγακι σχετικα με στροφες Οσο περισσοτερο βρωμιζει τοσο πιο υψηλα θα τουρμπιζει 1
GBorb Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου τα κορεατικα τι διαφορα εχουν στην οδηγικη συμπεριφορα με το Audi A3 (2001) που εχω μεχρι τωρα?
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 2 ώρες πριν, GBorb είπε τα κορεατικα τι διαφορα εχουν στην οδηγικη συμπεριφορα με το Audi A3 Τα κορεατικα ρυθμιζονταν στην ευρωπη διαφορετικα με πιο χοντρες αντιστρεπτικες και σκληροτερους αποσβεστηρες, αλλα αυτο ειναι ψευδο αισθηση, δεν εχουν ακριβεια ουτε καλο ελεγχο του αμαξωματος. Σκεψου το skoda felicia ανευ αντιστρεπτικων εχει καλυτερο ελεγχο αμαξωματος απο hyundai accident (accent). Ξερεις τι θα κανει, στο accident ειναι λες και οδηγεις με joystick δινεις ενα input και περιμενεις να δεις τι θα εχει κεφια να κανει. Το matiz που χαρισαμε, εστριβε σαν καφασι με ροδες. Το lacetti ενος φιλου καπως παει αλλα και παλι καμια αισθηση στο τιμονι ασυνδετο με την κρεμαργιερα
GBorb Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Τα κορεατικα ρυθμιζονταν στην ευρωπη διαφορετικα με πιο χοντρες αντιστρεπτικες και σκληροτερους αποσβεστηρες, αλλα αυτο ειναι ψευδο αισθηση, δεν εχουν ακριβεια ουτε καλο ελεγχο του αμαξωματος. Σκεψου το skoda felicia ανευ αντιστρεπτικων εχει καλυτερο ελεγχο αμαξωματος απο hyundai accident (accent). Ξερεις τι θα κανει, στο accident ειναι λες και οδηγεις με joystick δινεις ενα input και περιμενεις να δεις τι θα εχει κεφια να κανει. Το matiz που χαρισαμε, εστριβε σαν καφασι με ροδες. Το lacetti ενος φιλου καπως παει αλλα και παλι καμια αισθηση στο τιμονι ασυνδετο με την κρεμαργιερα Τωρα το παραγγειλα και θα ερθει και λιγο φθηνοτερα καθως το τελωνειο εχει μικροτερο κοστος απο οσο ειχαμε υπολογισει. Θα πω εντυπωσεις μολις το παραλαβω. θα δοκιμασω οδηγικα να το πιεσω λιγο σε ασφαλες περιβαλλον Σας ευχαριστω παντως
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, GBorb είπε Τωρα το παραγγειλα και θα ερθει και λιγο φθηνοτερα καθως το τελωνειο εχει μικροτερο κοστος απο οσο ειχαμε υπολογισει. Θα πω εντυπωσεις μολις το παραλαβω. θα δοκιμασω οδηγικα να το πιεσω λιγο σε ασφαλες περιβαλλον Σας ευχαριστω παντως μιλα μας για την αισθηση στα παντα, τιμονια φρενα γκαζια αναρτηση πλαισιο κλπ
james01gr Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Τα κορεατικα ρυθμιζονταν στην ευρωπη διαφορετικα με πιο χοντρες αντιστρεπτικες και σκληροτερους αποσβεστηρες, αλλα αυτο ειναι ψευδο αισθηση, δεν εχουν ακριβεια ουτε καλο ελεγχο του αμαξωματος. Σκεψου το skoda felicia ανευ αντιστρεπτικων εχει καλυτερο ελεγχο αμαξωματος απο hyundai accident (accent). Ξερεις τι θα κανει, στο accident ειναι λες και οδηγεις με joystick δινεις ενα input και περιμενεις να δεις τι θα εχει κεφια να κανει. Το matiz που χαρισαμε, εστριβε σαν καφασι με ροδες. Το lacetti ενος φιλου καπως παει αλλα και παλι καμια αισθηση στο τιμονι ασυνδετο με την κρεμαργιερα δεν έχει σχέση το matiz, το lacetti και το accent που αναφέρεις με το ceed του 2018. δεν λέω πως είναι τρένο αλλά όχι και αυτό το χάλι... 6 ώρες πριν, GBorb είπε τα κορεατικα τι διαφορα εχουν στην οδηγικη συμπεριφορα με το Audi A3 (2001) που εχω μεχρι τωρα? με το καλό να το πάρεις. δεν είναι θέμα μοντέλου μόνο. όταν μιλάμε για 17 χρόνια διαφορά στην κατασκευή ενός μοντέλου, ότι και να είναι το παλιό αυτοκίνητο, το νεότερο έχει πολλά προβλήματα λυμένα και πολύ καλύτερη τεχνολογία ενσωματωμένη. 2
GBorb Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 1 ώρα πριν, james01gr είπε με το καλό να το πάρεις. δεν είναι θέμα μοντέλου μόνο. όταν μιλάμε για 17 χρόνια διαφορά στην κατασκευή ενός μοντέλου, ότι και να είναι το παλιό αυτοκίνητο, το νεότερο έχει πολλά προβλήματα λυμένα και πολύ καλύτερη τεχνολογία ενσωματωμένη. Σωστο αν και το audi αρκετα στηβαρο και σταθερο στον δρομο και στα 160 δεν καταλαβαινεις οτι τρεχεις Συνηθως στα 120-140 πηγαινω στα ταξιδια. Ανετο ταξιδι Σε 2 βδομαδες θα σας πω για το ΚΙΑ 1
GBorb Δημοσ. 23 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 23 Μαϊου Επανερχομαι στο θεμα Το αυτοκινητο τα σπαει. Εχει τρελο γκαζι και επιταχυνση αν και πετρελαιο Καλα κρατηματα και καλη αποσβεση στους κραδασμους απο λακουβες Το περασα και ελεγχο απο αντιπροσωπια (87€ κοστισε) Σκεφτομαι να το παω και για αναπρογραμματισμο για να ανεβασει 25-30 αλογα , να αυξησει την ροπη και να πεσει η καταναλωση. 400€ θελουν για αυτο Εχει κανεις εμπειρια σχετικη? Ποσο επηρεαζει το αυτοκινητο οσον αφορα την ορθη λειτουργια του. Τι κινδυνους εχει?
james01gr Δημοσ. 23 Μαϊου Δημοσ. 23 Μαϊου 18 λεπτά πριν, GBorb είπε Επανερχομαι στο θεμα Το αυτοκινητο τα σπαει. Εχει τρελο γκαζι και επιταχυνση αν και πετρελαιο Καλα κρατηματα και καλη αποσβεση στους κραδασμους απο λακουβες Το περασα και ελεγχο απο αντιπροσωπια (87€ κοστισε) Σκεφτομαι να το παω και για αναπρογραμματισμο για να ανεβασει 25-30 αλογα , να αυξησει την ροπη και να πεσει η καταναλωση. 400€ θελουν για αυτο Εχει κανεις εμπειρια σχετικη? Ποσο επηρεαζει το αυτοκινητο οσον αφορα την ορθη λειτουργια του. Τι κινδυνους εχει? καλορίζικο! δεν έχω εμπειρία σε αυτά όμως να τα κάνεις όλα αυτά και συγχρόνως να μειώσεις και κατανάλωση, δεν πιστεύω να γίνεται. ΥΓ έχεις το γκάζι σου, τι θα θέλεις τα 25 άλογα παραπάνω; σε τι θα σε βοηθήσουν; (μιλάω ως κάποιος που είναι 44 χρονών βέβαια...)
thanasis00 Δημοσ. 23 Μαϊου Δημοσ. 23 Μαϊου Συμφωνώ και εγώ ότι δε θα κερδίσεις κάτι τρομερό αν ανεβάσεις τα άλογα. Επίσης σαν πετρέλαιο που είναι, λογικά έχει ήδη ροπή στις χαμηλές στροφές, υπερβολή να δώσεις παραπάνω. Επίσης μη ξεχνάς ότι το αμάξι θέλει υψηλές στροφές για να κάνει αναγέννηση το dpf χωρίς να κάνει μόνο του αναγκαστική. Πάρε ένα obd να παρακολουθείς τη πληρότητα του dpf, για να ξέρεις μόνος σου πότε πρέπει να το πιέσεις σε παραπάνω στροφές για να γίνει η αναγέννηση. Σκέψου οι οδηγίες που δίνουν συνήθως τα συνεργεία αντιπροσωπειών, είναι να το πρεσάρεις στις 4-5 χιλιάδες στροφές για 10 λεπτά περίπου για να κάνει τη καλύτερη δυνατή αναγέννηση. Συνυπολόγιζε και αυτά στην αύξηση των αλόγων σχετικά με ταχύτητα που πρέπει να έχεις, κατανάλωση κλπ. Αν το αμάξι πάει καλά και το χαίρεσαι, μη το πειράζεις, ίσα ίσα θα βελτιώσεις και τη διάρκεια ζωής του.
pananton Δημοσ. 23 Μαϊου Δημοσ. 23 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GBorb είπε Επανερχομαι στο θεμα Το αυτοκινητο τα σπαει. Εχει τρελο γκαζι και επιταχυνση αν και πετρελαιο Καλα κρατηματα και καλη αποσβεση στους κραδασμους απο λακουβες Το περασα και ελεγχο απο αντιπροσωπια (87€ κοστισε) Σκεφτομαι να το παω και για αναπρογραμματισμο για να ανεβασει 25-30 αλογα , να αυξησει την ροπη και να πεσει η καταναλωση. 400€ θελουν για αυτο Εχει κανεις εμπειρια σχετικη? Ποσο επηρεαζει το αυτοκινητο οσον αφορα την ορθη λειτουργια του. Τι κινδυνους εχει? η λογική λέει περισσότερες αναγεννήσεις το dpf, αυξημένες θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης και ως επόμενο θα χρειαστείς συχνότερες αλλαγές λαδιών (ιδανικά ανά 10κ το πολύ) μετά δηλαδή το stage1 προσωπικά δεν θα τα άφηνα παραπάνω από 7.5k πρόβλημα δεν θα σου βγάλει άμεσα αλλά δεν παύει να είναι μια παρέμβαση εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή ! Επεξ/σία 23 Μαϊου από pananton
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα