Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Συμφωνώ και εγώ ότι δε θα κερδίσεις κάτι τρομερό αν ανεβάσεις τα άλογα. Επίσης σαν πετρέλαιο που είναι, λογικά έχει ήδη ροπή στις χαμηλές στροφές, υπερβολή να δώσεις παραπάνω. Επίσης μη ξεχνάς ότι το αμάξι θέλει υψηλές στροφές για να κάνει αναγέννηση το dpf χωρίς να κάνει μόνο του αναγκαστική. Πάρε ένα obd να παρακολουθείς τη πληρότητα του dpf, για να ξέρεις μόνος σου πότε πρέπει να το πιέσεις σε παραπάνω στροφές για να γίνει η αναγέννηση. Σκέψου οι οδηγίες που δίνουν συνήθως τα συνεργεία αντιπροσωπειών, είναι να το πρεσάρεις στις 4-5 χιλιάδες στροφές για 10 λεπτά περίπου για να κάνει τη καλύτερη δυνατή αναγέννηση. Συνυπολόγιζε και αυτά στην αύξηση των αλόγων σχετικά με ταχύτητα που πρέπει να έχεις, κατανάλωση κλπ. Αν το αμάξι πάει καλά και το χαίρεσαι, μη το πειράζεις, ίσα ίσα θα βελτιώσεις και τη διάρκεια ζωής του.

Κατι σαν αυτο?

Διαγνωστικό Αυτοκινήτου Ψηφιακό OBD 2 με Καλώδιο CTK-P10-HUD-OEM | Skroutz.gr

Δεν εχω χρησιμοποιησει ξανα αλλα φανταζομαι δεν ειναι δυσκολο

 

 

1 ώρα πριν, james01gr είπε

καλορίζικο! 

δεν έχω εμπειρία σε αυτά όμως να τα κάνεις όλα αυτά και συγχρόνως να μειώσεις και κατανάλωση, δεν πιστεύω να γίνεται.

ΥΓ έχεις το γκάζι σου, τι θα θέλεις τα 25 άλογα παραπάνω; σε τι θα σε βοηθήσουν; (μιλάω ως κάποιος που είναι 44 χρονών βέβαια...)

Ε καλα και εγω 50 ειμαι χαχαχα

Ολοι λενε οτι οντως μειωνει την καταναλωση που ετσι και αλλιως ειναι χαμηλη στα 4.3 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GBorb είπε

Επανερχομαι στο θεμα

Το αυτοκινητο τα σπαει. Εχει τρελο γκαζι και επιταχυνση αν και πετρελαιο

Καλα κρατηματα και καλη αποσβεση στους κραδασμους απο λακουβες 

Το περασα και ελεγχο απο αντιπροσωπια (87€ κοστισε)

Σκεφτομαι να το παω και για αναπρογραμματισμο για να ανεβασει 25-30 αλογα , να αυξησει την ροπη και να πεσει η καταναλωση. 400€ θελουν για αυτο

 

Εχει κανεις εμπειρια σχετικη? Ποσο επηρεαζει το αυτοκινητο οσον αφορα την ορθη λειτουργια του. Τι κινδυνους εχει?

 

Συνήθως βάζουν έτοιμο πρόγραμμα . 

Καθάρισε την Egr του στο προγραμματισμένο service  , και στο διαγνωστικό δες και τις τιμές του dpf και το ψάχνεις για πρόγραμμα με το χρόνο σου . 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, GBorb είπε

Κατι σαν αυτο?

Διαγνωστικό Αυτοκινήτου Ψηφιακό OBD 2 με Καλώδιο CTK-P10-HUD-OEM | Skroutz.gr

Δεν εχω χρησιμοποιησει ξανα αλλα φανταζομαι δεν ειναι δυσκολο

 

Δε ξέρω τι οθόνες δείχνει αυτό και αν έχει bluetooth, αλλά με ένα τέτοιο που έχει bluetooth σίγουρα μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου 
https://www.skroutz.gr/s/24349539/Diagnostiko-Aytokinitou-ELM-327-OBD-2-me-Bluetooth-Symvato-me-Android-54227.html
Και κατεβάζεις μετά στο κινητό σου κάποιο app που να συνδέεται με το OBD και βλέπεις εκεί πολλές πληροφορίες. Υπάρχουν πολλά δωρέαν apps για ναδ εις πληροφορίες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, thanasis00 είπε

Συμφωνώ και εγώ ότι δε θα κερδίσεις κάτι τρομερό αν ανεβάσεις τα άλογα. Επίσης σαν πετρέλαιο που είναι, λογικά έχει ήδη ροπή στις χαμηλές στροφές, υπερβολή να δώσεις παραπάνω. Επίσης μη ξεχνάς ότι το αμάξι θέλει υψηλές στροφές για να κάνει αναγέννηση το dpf χωρίς να κάνει μόνο του αναγκαστική. Πάρε ένα obd να παρακολουθείς τη πληρότητα του dpf, για να ξέρεις μόνος σου πότε πρέπει να το πιέσεις σε παραπάνω στροφές για να γίνει η αναγέννηση. Σκέψου οι οδηγίες που δίνουν συνήθως τα συνεργεία αντιπροσωπειών, είναι να το πρεσάρεις στις 4-5 χιλιάδες στροφές για 10 λεπτά περίπου για να κάνει τη καλύτερη δυνατή αναγέννηση. Συνυπολόγιζε και αυτά στην αύξηση των αλόγων σχετικά με ταχύτητα που πρέπει να έχεις, κατανάλωση κλπ. Αν το αμάξι πάει καλά και το χαίρεσαι, μη το πειράζεις, ίσα ίσα θα βελτιώσεις και τη διάρκεια ζωής του.

Συμφωνω με τα άλλα φιλε μου , αλλά 4-5 χιλιαδες στρ για ντιζελ ειναι παρα πολλές . Μερικα δεν φτανουν καν τοσες στροφες . Το πιο λογικο ειναι γυρω στις 3.000 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GBorb είπε

Κατι σαν αυτο?

Διαγνωστικό Αυτοκινήτου Ψηφιακό OBD 2 με Καλώδιο CTK-P10-HUD-OEM | Skroutz.gr

Δεν εχω χρησιμοποιησει ξανα αλλα φανταζομαι δεν ειναι δυσκολο

 

 

Ε καλα και εγω 50 ειμαι χαχαχα

Ολοι λενε οτι οντως μειωνει την καταναλωση που ετσι και αλλιως ειναι χαμηλη στα 4.3 

 

Ψαξε σε ξένα φορουμ τι έχουν και πάρε . πχ https://www.kia-forums.com/threads/diagnostic-code-readers-what-is-everyone-using.352555/

Δημοσ.
2 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Συμφωνώ και εγώ ότι δε θα κερδίσεις κάτι τρομερό αν ανεβάσεις τα άλογα. Επίσης σαν πετρέλαιο που είναι, λογικά έχει ήδη ροπή στις χαμηλές στροφές, υπερβολή να δώσεις παραπάνω. Επίσης μη ξεχνάς ότι το αμάξι θέλει υψηλές στροφές για να κάνει αναγέννηση το dpf χωρίς να κάνει μόνο του αναγκαστική. Πάρε ένα obd να παρακολουθείς τη πληρότητα του dpf, για να ξέρεις μόνος σου πότε πρέπει να το πιέσεις σε παραπάνω στροφές για να γίνει η αναγέννηση. Σκέψου οι οδηγίες που δίνουν συνήθως τα συνεργεία αντιπροσωπειών, είναι να το πρεσάρεις στις 4-5 χιλιάδες στροφές για 10 λεπτά περίπου για να κάνει τη καλύτερη δυνατή αναγέννηση. Συνυπολόγιζε και αυτά στην αύξηση των αλόγων σχετικά με ταχύτητα που πρέπει να έχεις, κατανάλωση κλπ. Αν το αμάξι πάει καλά και το χαίρεσαι, μη το πειράζεις, ίσα ίσα θα βελτιώσεις και τη διάρκεια ζωής του.

Σε diesel που είχα, αναγέννηση έκανε όταν το πήγαινα σταθερά με 80-90 μια με τεταρτη ή πέμπτη ταχύτητα. Όχι έκτη. Και έφτανε στις 3 χιλ στροφές περίπου. Ανάλογα με την θερμοκρασία περιβάλλοντος από στάση, ήθελε γύρω στα 15 λεπτά πορεία. Μπορείς να το πετύχεις και με μικρότερη ταχύτητα. Αλλά πάνω από τρεις χιλιάδες δεν έχεις λόγο να ανεβάσεις τις στροφές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, GBorb είπε

Επανερχομαι στο θεμα

Το αυτοκινητο τα σπαει. Εχει τρελο γκαζι και επιταχυνση αν και πετρελαιο

Καλα κρατηματα και καλη αποσβεση στους κραδασμους απο λακουβες 

Το περασα και ελεγχο απο αντιπροσωπια (87€ κοστισε)

Σκεφτομαι να το παω και για αναπρογραμματισμο για να ανεβασει 25-30 αλογα , να αυξησει την ροπη και να πεσει η καταναλωση. 400€ θελουν για αυτο

 

Εχει κανεις εμπειρια σχετικη? Ποσο επηρεαζει το αυτοκινητο οσον αφορα την ορθη λειτουργια του. Τι κινδυνους εχει?

 


Μπορείς να δώσεις παραπάνω πληροφορίες σχετικά με την συμπεριφορά του kia ceed σε σχέση με το A3.

Εχουν οι γονεις ένα ενα Audi a3 (1,6 βενζίνη του 2000) και σκεφτόμαστε για αλλαγή επειδή μας κάνει κολπάκια με το ρελαντί και επισης έχει τα χρόνια του. 

Καλορίζικο κ ευχαριστώ!

Επεξ/σία από mavrik
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, 2MM είπε

Συμφωνω με τα άλλα φιλε μου , αλλά 4-5 χιλιαδες στρ για ντιζελ ειναι παρα πολλές . Μερικα δεν φτανουν καν τοσες στροφες . Το πιο λογικο ειναι γυρω στις 3.000 

Σε Opel Corsa D που είχα, από το επίσημο συνεργείο μου έλεγαν από 3500 και πάνω, το αμάξι έφτανε 5000 αλλά μέχρι 4500 το πήγαινα με 3η. Αλλά πάνε και 3 χρόνια, όντως λογικά είναι λίγο πιο κάτω 

Επεξ/σία από thanasis00

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...