sakks80 Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 12 λεπτά πριν, mike15 είπε μα εχει και 4κυλινδρο,F20,γιαυτο συζηταμε. στο Audi ξεχασα να πω αν μετραει για σενα,εχει πολυ καλυτερα εσωτερικα πλαστικα,φημιζεται γιαυτο η μαρκα. απο την αλλη η BMW μηχανολογικα και σε ανταλλακτικα,ο τροπος που ειναι ολα τοποθετημενα δεν παιζεται.ειναι φιλοσοφια η ατιμη ,σε μεγαλυτερα κυβικα ιδιως αλλα και εδω κατι κανει. Το f20 δεν είναι το παλιό? Γιατί γράφει ότι θέλει μοντέλο από το 2015 έως το 2019
Dahanaka Δημοσ. 17 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου Η 116d που κοιτάζω είναι του 17, με 3κύλινδρο κινητήρα και 1500cc
Nabuko Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 2 ώρες πριν, sakks80 είπε Το f20 δεν είναι το παλιό? Γιατί γράφει ότι θέλει μοντέλο από το 2015 έως το 2019 To F20(5d)/F21(3d) έβγαινε απ' το '12 μέχρι το '19. '12 με '15 είχε τον N47 4κύλινδρο κινητήρα και '15 με '19 τον B37 τρικύλινδρο. 2
sakks80 Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Dahanaka είπε Η 116d που κοιτάζω είναι του 17, με 3κύλινδρο κινητήρα και 1500cc Δεν θα έπαιρνα τρικυλινδρο όταν μπορώ να πάρω τετρακύλινδρο. Μόνο αν ήταν αρκετά πιο φτηνό θα το επελεγα 3
majunior Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 1 ώρα πριν, sakks80 είπε Δεν θα έπαιρνα τρικυλινδρο όταν μπορώ να πάρω τετρακύλινδρο. Μόνο αν ήταν αρκετά πιο φτηνό θα το επελεγα Δεν υπάρχει ο τετρακύλινδρος σε μοντέλο του 2017 που κοιτάει. Εντωμεταξύ ο Ν47 (τετρακύλινδρος) είχε recall για σοβαρό πρόβλημα που λύθηκε μόνο εν μέρει, καθώς υπάρχουν αναφορές ότι συνέχισε να εμφανίζεται και κάποια χρόνια μετά. 1
INFLUENCER Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, majunior είπε Δεν υπάρχει ο τετρακύλινδρος σε μοντέλο του 2017 που κοιτάει. Εντωμεταξύ ο Ν47 (τετρακύλινδρος) είχε recall για σοβαρό πρόβλημα που λύθηκε μόνο εν μέρει, καθώς υπάρχουν αναφορές ότι συνέχισε να εμφανίζεται και κάποια χρόνια μετά. Ο N47 σε αμαξια ετους 2007-2009 ειχαν προβλημα με την καδενα. Το οποιο διορθωθηκε απο εκει και επειτα. Με εξαιρετικη αξιοπιστια. Το προβλημα που αφορουσε τον Ν47 απο 2012 - 2015 ηταν η βαλβιδα EGR. Σε εμενα ποτε δεν παρουσιασε προβλημα ωστοσο η BMW εβγαλε αντικατασταση του εξαρτηματος σε ολα τα οχηματα και 11/05/2023 το πηγα στο συνεργειο. Την αλλαξα τσαμπα στα 211.000 χλμ στην BMW Sfakianakis. Total New Εξαρτημα με μηδενικό κοστος. Επεξ/σία 18 Μαρτίου από INFLUENCER 1
Giorgos241 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Καλημέρα, @Dahanaka καθως κοιτάς το BMW F20 μπορείς να δεις και τα F56 Mini D / Clubman D που έβγαιναν και με 5 πόρτες και αν δεν κάνω λάθος , δεν είχαν κανένα θέμα πέρα από βάσης μηχανής (αν έκανες καλή συντήρηση). Χάνεις την πίσω κίνηση να πούμε, ο αποθηκευτικός χώρος είναι αρκετός αν ρίξεις το ένα κάθισμα. @INFLUENCER λατρεύω δωρεάν ελέγχους στον συγκεκριμένο εκπρόσωπο κάθε καλοκαίρι / άνοιξη / χειμώνα με μηδενικό κόστος. Όπως και την δωρεάν εξυπηρέτηση. Έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις και βίντεο της επισκευής και ανάλυση από τον υπεύθυνο αν θέλεις για περισσότερη ανάλυση της βλάβης σου. Επισης οτι χαλάσει εντός εγγύησης, γίνεται αντικατάσταση δωρεάν εφόσον δηλώσει ο εγκέφαλος / κάποιος κωδικός οτι το ανταλλακτικό που εγκατέστησαν έχει φθαρεί / χαλάσει. Επισης για το Α3, ήθελα να ρωτήσω κατά ποσό θα άξιζε κάποιος να δει και το Skoda Octavia / Skoda Rapid / VW Passat σαν εναλλακτική. Τα service μεταξύ των Audi / VW / Skoda έχουν μεγάλη διαφορά στο κόστος; Να πω ρίξω επισης την ιδέα για ένα ακόμα όχημα που με εξέπληξε όταν το οδήγησα, το B200 της Mercedes που δεν καταλαβαίνω πως και δεν κυκλοφορούν περισσότερα. Ήταν πολύ καλό και άνετο στην οδήγηση, ψηλό με αυτοματο κιβώτιο. Δεν γνωρίζω τι κόστος συντήρησης μπορεί να έχει. Επεξ/σία 18 Μαρτίου από Giorgos241 1
Dahanaka Δημοσ. 18 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου Καλημέρα, ευχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά! Αυτή τη βδομάδα θα πάω να δω κάποια αυτοκίνητα και ίσως οδηγήσω μερικά από αυτά. Έχω ψηθεί για αυτόματο κιβώτιο αλλά έχω ενδοιασμούς για την αξιοπιστία τους.
Giorgos241 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 2 minutes ago, Dahanaka said: ενδοιασμούς για την αξιοπιστία τους. Θα αγοράσεις από ιδιώτη ή αντιπροσωπεία; Και στις δυο περιπτώσεις μπορείς να ζητήσεις έλεγχο από κάποιον τρίτο για να έχεις μια γενική εικόνα του οχήματος που πιθανώς να καλύπτει και το αυτοματο κιβώτιο.
paylidis Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 20 ώρες πριν, sakks80 είπε Το f20 δεν είναι το παλιό? Γιατί γράφει ότι θέλει μοντέλο από το 2015 έως το 2019 f20 ειναι και τα δυο απλα το νεο ειναι το LCI 4 ώρες πριν, Giorgos241 είπε Τα service μεταξύ των Audi / VW / Skoda έχουν μεγάλη διαφορά στο κόστος; εχουν διαφορά λογω τιμης εργατοώρας αλλα οχι κατι τραγικο... 15% διαφορά απο την "καλυτερη" στη "χειροτερη" χονδρικά
imr Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου On 16/03/2025 at 18:59, Dahanaka said: Καλησπέρα παιδιά, σκεφτόμαστε να πάρουμε ένα απ τα 2 αυτοκίνητα του τίτλου χρονολογίας 2017(+-2 χρόνια), κοστίζουν περίπου 13-17Κ. Ενδιαφερόμαστε για αυτόματο κιβώτιο και θα θέλαμε τη γνώμη σας σχετικά με την αίσθηση και την αξιοπιστία(αξίζει να το σκεφτούμε εφόσον θα είναι περίπου 8-10 ετών το αυτοκίνητο;). Δεν είχαμε στο παρελθόν αυτόματο, οπότε έχουμε κάποιους ενδοιασμούς. Επίσης σκέφτομαι και για βελτίωση κάποια στιγμή 1ου σταδίου και έχω την απορία εάν είναι εφικτή με το κιβώτιο ή θα πρέπει να συμβιβαστώ ότι μόνο σε χειροκίνητο γίνεται. Ενδιαφερόμαστε μόνο για diesel κινητήρα. έχουμε σκεφτεί και κάποια μεγαλύτερα αυτοκίνητα (χ1,χ2) λόγω του ότι περιμένουμε το πρώτο μας παιδί, μα 1ον δε μας αρέσουν τα suv και 2ον θα προτιμούσαμε να μη φτάσουμε στα ~22κ. προσωπικά σκέφτηκα και για καινούριο, μα θεωρώ ότι είναι μια μεταβατική περίοδος και θα ήθελα να πάω απευθείας σε ηλεκτρικό μετά από μια πενταετία περίπου. Κάθε άποψη δεκτή. Ευχαριστούμε 😊 Λοιπόν και τα δύο μια χαρά σαν αυτοκίνητα και από χώρους είναι μια χαρά μεγεθος. Αφού θέλεις ντίζελ για εμένα είναι μονόδρομος να πας σε βαγκ. Υπάρχει τεράστια ποικιλία ανταλλακτικών και τεχνογνωσία από όλα τα ταξί που κυκλοφορούν. 1
Giorgos241 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 9 hours ago, paylidis said: εχουν διαφορά λογω τιμης εργατοώρας αλλα οχι κατι τραγικο... 15% διαφορά απο την "καλυτερη" στη "χειροτερη" χονδρικά το ρωταω γιατι κοιταγα και εγω κατι σε Skoda octavia https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43918775-skoda-octavia Αλλά δεν είχα ποτέ μου κάποιο VAG όχημα (παραδειγμα, ειναι νομιζω ιδιο σκαρι με το Α3 που αναφερει ο TS) και επειδη μου αρεσε αρκετα, περιμενα να εχει τρελα κοστη σε συντηρηση ή τουλαχιστον αρκετα μεγαλα για να με τσουξει αν αλλαξω το Ford Fiesta 2005 1.2 με κατι τετοιο. Επεξ/σία 19 Μαρτίου από Giorgos241
paylidis Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 8 ώρες πριν, Giorgos241 είπε το ρωταω γιατι κοιταγα και εγω κατι σε Skoda octavia https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43918775-skoda-octavia Αλλά δεν είχα ποτέ μου κάποιο VAG όχημα (παραδειγμα, ειναι νομιζω ιδιο σκαρι με το Α3 που αναφερει ο TS) και επειδη μου αρεσε αρκετα, περιμενα να εχει τρελα κοστη σε συντηρηση ή τουλαχιστον αρκετα μεγαλα για να με τσουξει αν αλλαξω το Ford Fiesta 2005 1.2 με κατι τετοιο. αρκετα οικονομική θα ελεγα τη συντηρηση στα σκοντα απλα FYI η τιμη που το ζητάνε το συγκεκριμένο ειναι εκτος πραγματικότητας θεωρω, ενω το ρισκο ενος dsg 8 χρονων ειναι μεγάλο
Giorgos241 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 56 minutes ago, paylidis said: αρκετα οικονομική θα ελεγα τη συντηρηση στα σκοντα απλα FYI η τιμη που το ζητάνε το συγκεκριμένο ειναι εκτος πραγματικότητας θεωρω, ενω το ρισκο ενος dsg 8 χρονων ειναι μεγάλο γενικα με εχει πιασει μια απελπισια με τα αυτοκινητα και τις τιμες. Δεν εχω ουτε γνωριζω τιμες VAG, αλλα το εφερα σαν παραδειγμα. Οταν πηγα να δω περυσι ή προπερσυ το octavia καινουργιο μου φανηκε πολυ VFM αλλα οταν ανοιξα φετος τον καταλογο ειδα αλλες τιμες και σκεφτομαι να στραφω προς κατι πιο οικονομικο μεταχειρισμενο για να μεινει κεφαλαιο για πιθανες επισκευες που μπορει να χρειαστει το αμαξι. Δεν ξερω αν και ο @Dahanakaβασιζει την αναζητηση και την επιλογη του εχοντας στο μυαλο του την γκαμα ανταλλακτικων και το κοστος τους.
Dahanaka Δημοσ. 19 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου Εχω στη κατοχή μου 2 vag, και τα 2 βγήκαν σκυλιά.. το ένα είναι Vw fox 2007 diesel, το είχα πάρει μεταχειρισμένο κάπου το 14 και μέχρι σήμερα δε ζήτησε κάτι παράλογο, κάνω κανονικά τα service και ότι άλλο ζητήσει ο μηχανικός. Το ακριβότερο ανταλλακτικό ήταν το σετ ιμάντα, αλλά και αυτό σε λογικά πλαίσια (αν θυμάμαι καλά κάπου στα 250-300ε μαζί με την εργασία). το άλλο είναι ένα Vw polo van 2017 diesel, ούτε αυτό έχει ζητήσει κάτι μεγάλο εκτός των προγραμματισμένων. Κάποια μικρά ανταλλακτικά με κόστος 40-50€ μαζί με τα εργατικά. γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένος και από τα 2. Οπότε θέλω να πιστεύω και το α3 με τον 1.6tdi κάπως έτσι θα είναι… ο προβληματισμός μου είναι στα κιβώτια, ψάχνω στο google σχετικά με αυτά και δε βγάζω άκρη. Αρχικά απ ότι κατάλαβα το α3 έχει ένα dq200 και θεωρείται απ τα πιο ζημιάρικα; Το 116d πρέπει να έχει το zf8hp (μάλλον, δε μπορώ να το επιβεβαιώσω) και για αυτό το κιβώτιο διαβάζω σχετικά καλύτερα πράγματα. μέχρι στιγμής βρήκα στο car.gr και τα 2 μοντέλα. Το α3 του 16 και το 116 του 17. Και τα δύο έχουν τα service στην αντιπροσωπεία (θεωρητικά είναι καλό αυτό). Και τα 2 με 150κ χιλιόμετρα περίπου και το 116 2000ε φθηνότερο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα