dtk-386 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, zio10 είπε Έτσι ναι, αλλάζει το πράγμα. Σε σταθμούς στυλ βενζινάδικο λογικά, όχι για οικιακή χρήση. Τσουνάμι η Κίνα, θα τους πάρει όλους παραμάζωμα! Ποιους θα πάρει; Στις μεγάλες αγορές ΗΠΑ Ευρώπη έχει μπει ήδη φρένο δασμών. Και θα μπαίνει άλλο φρένο όσο ξεπερνούν το προηγούμενο. Ινδίες και λοιπές χώρες δεν έχουν θερμικά τα ηλεκτρικά θα κοιτούν; Το θέμα είναι αυτά που παράγεις να τα πουλάς. Μόνο η εσωτερική αγορά μάλλον δεν φτάνει. Επεξ/σία 19 Μαρτίου από dtk-386
Hacker?pcs Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 59 minutes ago, dtk-386 said: Ποιους θα πάρει; Στις μεγάλες αγορές ΗΠΑ Ευρώπη έχει μπει ήδη φρένο δασμών. Οι δασμοί είναι ομολογία ότι δεν μπορούν να ανταγωνιστούν και χρειάζονται κρατικό βούρδουλα, αν ήταν χειρότερα αυτοκίνητα πολύ απλά δεν θα αγόραζε κανένας κινέζικα και δεν θα χρειαζόταν δασμοί για να ανακάμψουν τη ζήτηση Φυσικά μιλάμε για σοβαρές εταιρείες αυτοκινήτων, όχι το ανέκδοτο της tesla του κλόουν ναζομασκ που έχει ξεπεραστεί όχι μόνο από τους Κινέζους 1
dtk-386 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 56 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε Οι δασμοί είναι ομολογία ότι δεν μπορούν να ανταγωνιστούν και χρειάζονται κρατικό βούρδουλα, αν ήταν χειρότερα αυτοκίνητα πολύ απλά δεν θα αγόραζε κανένας κινέζικα [...] Οι δασμοί ήρθαν για να αντιμετωπίσουν τις κρατικές επιχορηγήσεις του κινεζικού κράτους.
panagiotis54 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Η ΒΥD φαινεται να κανει πολυ καλη δουλεια και αυτο αποτυπωνεται και στην μετοχη της, και γενικα οι κινεζικες εχουν καποια στοιχεια στα αυτοκινητα τους καλυτερα απο την tesla που ειναι πανακριβη. Αν η αγορα ηταν -περισσοτερο- ελευθερη απο δασμους και πολιτικες επιρροες ισως κυριαρχουσε κιολας, αλλα οι αμερικανοι το εχουν παιξει καλα εως τωρα, τοσο καλα που ισως αναγκασουν και την ευρωπη να βαλει και εκεινη δασμους στα κινεζικα, πετυχαινοντας το στοχο να τα κανουν μη ανταγωνιστικα...και ουσιαστικα σαμποταρουν την παγκοσμια ηλεκτροκινηση, το οποιο με τη σειρα του θα δωσει χρονο στην γερμανικη βιομηχανια to catch up
glamor Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου αν αρχίσουν να βάλουν 1MW ταχυφορτιστές, το δίκτυο μεταφοράς ενεργεία θα γίνει πολύ ασταθή... πρέπει από πίσω να υποστηρίζει πυρηνικό, λιγνίτη, ή οτιδήποτε άλλο διότι τα τα ηλιακά πάνες ή ανεμογεννήτριες θα τα βρούνε σκούρα
thanosAIAS Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 3 ώρες πριν, dtk-386 είπε Ποιους θα πάρει; Στις μεγάλες αγορές ΗΠΑ Ευρώπη έχει μπει ήδη φρένο δασμών. Και θα μπαίνει άλλο φρένο όσο ξεπερνούν το προηγούμενο. Ινδίες και λοιπές χώρες δεν έχουν θερμικά τα ηλεκτρικά θα κοιτούν; Το θέμα είναι αυτά που παράγεις να τα πουλάς. Μόνο η εσωτερική αγορά μάλλον δεν φτάνει. Εξαρτάται για ποια εσωτερική αγορά μιλάμε. Το πρόβλημα όλων, είναι ότι η Κινεζική εσωτερική αγορά ηλεκτρονικών αυτοκινήτων είναι τεράστια και μεγαλώνει συνεχώς, τόσο, που όποιος δε συμμετέχει εκεί επιτυχημένα, χάνει σε revenue και εν τελη σε χρήμα για RND με αποτέλεσμα να μένει πισω. Δε φτιάχνει τυχαία τα Τέσλα στην Κίνα ο Μασκ. 1
Ntinaras Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 16 ώρες πριν, ScorpioX777 είπε 400 χλμ αυτονομια σε 5 λεπτα και αλλαγη μπαταριας καθε 5000 χλμ... Ηλεκτρολογος μηχανικος απο ΕΜΠ κι εσυ? 2 ώρες πριν, dtk-386 είπε Οι δασμοί ήρθαν για να αντιμετωπίσουν τις κρατικές επιχορηγήσεις του κινεζικού κράτους. Και τις κρατικες επιχορηγησεις της VW της Fiat και της Tesla πως θα τις αντιμετωπισουνε? 1
dtk-386 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 13 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ηλεκτρολογος μηχανικος απο ΕΜΠ κι εσυ? Και τις κρατικες επιχορηγησεις της VW της Fiat και της Tesla πως θα τις αντιμετωπισουνε? Ενδιαφέρονται για την αγορά τους. Δεν πρόκειται να αφήσουν να αλωνιζουν οι Κινέζοι όπως οι Κινέζοι δεν αφήνουν τους Ευρωπαίους στην Κίνα. Είναι λογικό. Αλλιώς η ανεργία θα χτυπήσει υψηλά ιστορικά επίπεδα και η Ελλάδα θα κλάψει χωρίς τουρισμό μετά. Όλα αλυσίδα είναι. 1
Ntinaras Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Ενδιαφέρονται για την αγορά τους. Δεν πρόκειται να αφήσουν να αλωνιζουν οι Κινέζοι όπως οι Κινέζοι δεν αφήνουν τους Ευρωπαίους στην Κίνα. Είναι λογικό. Αλλιώς η ανεργία θα χτυπήσει υψηλά ιστορικά επίπεδα και η Ελλάδα θα κλάψει χωρίς τουρισμό μετά. Όλα αλυσίδα είναι. Δηλαδη αν δεν ερθει ο Γερμανος και ερθει ο Κινεζος τουριστας στην Ελλαδα θα πεινασουμε? 1
dtk-386 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 35 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Δηλαδη αν δεν ερθει ο Γερμανος και ερθει ο Κινεζος τουριστας στην Ελλαδα θα πεινασουμε? Αν έρθει όχι. Αν δεν έρθει ναι.😆
thanosAIAS Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Ενδιαφέρονται για την αγορά τους. Δεν πρόκειται να αφήσουν να αλωνιζουν οι Κινέζοι όπως οι Κινέζοι δεν αφήνουν τους Ευρωπαίους στην Κίνα. Είναι λογικό. Αλλιώς η ανεργία θα χτυπήσει υψηλά ιστορικά επίπεδα και η Ελλάδα θα κλάψει χωρίς τουρισμό μετά. Όλα αλυσίδα είναι. Γιάυτό διώξαμε απο την Ελλάδα 1,5 εκκατομύρια (καλά διάβασες) Ρώσους τουρίστες απο την Ελλάδα και τους στείλαμε Τουρκία; Μας πείραζε να κρατήσουμε μια ουδέτερη στάση στο θέμα όπως η Τουρκία;
ScorpioX777 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Ηλεκτρολογος μηχανικος απο ΕΜΠ κι εσυ? Ναι.
hyperspaced Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου To δίκτυο της περιοχής μου δεν μπορεί να σηκώσει τα κλιματιστικά το καλοκαίρι, θα σηκώσει 1 MW φόρτιση;
nvel Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 57 λεπτά πριν, hyperspaced είπε To δίκτυο της περιοχής μου δεν μπορεί να σηκώσει τα κλιματιστικά το καλοκαίρι, θα σηκώσει 1 MW φόρτιση; για 1MW έχεις σύνδεση μέσης τάσης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα