cocotsak Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου Το model 3 με 30κ ειναι κλεψια. Τα αλλα ειναι γελοιοτητες. Όλες οι γερμανικες μαρκες εφτιαχναν τανκς για τον Χιτλερ, ο Μασκ σας μαρανε 8 2 1 3
zio10 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 9 λεπτά πριν, Devil9697 είπε Λογικο, γιατι να πάρω ενα αυτοκίνητο που λεει οτι εχει αυτονομία 550 αλλα στην πραγματικότητα εχει 300, εχεις αφαιρέσει ολους τους διακοπτες πισω απο το τιμόνι δυσκολευοντας μου την οδήγηση, δεν με αφήνεις να φορτιζω στο 100% γιατι θα πέσει η απόδοση της μπαταρίας και το καλοκαίρι με σχεδιαστικό λαθος της οροφής το αμαξι ειναι φούρνος? Γιατί να παρω ενα τέτοιο αμαξι. Απλα πες μου εναν λογο. Μου αρέσουν τα ηλεκτρικά, αλλα οταν λενε 550 θελω να βγαζω 550, οχι να με κοροϊδεύει η γυναικα μου με το i20 που βγαζει 750 χιλιόμετρα Εντάξει στην αυτόνομα όλοι κλέβουν διαχρονικά, ανεξαρτήτως καυσίμου. 4
kage Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου (επεξεργασμένο) ηταν μια καλη αρχη ..για να απολυθει ο μασκ... η μετοχη εχει χασει 40% σε 1μηνα παραπανω σε 3μηνο..ανακοινωσαν νεα μοντελα 3,Y,q κ ταυτοχρονο ολοκληρο προμο απο τραμπ κ συνεχιζει ο κατηφορος... σημερα εσκασε χειροτερη ειδηση => BYD confirms new 1,000V ‘Super E-Platform’ capable of fast charging 400km in 5 minutes https://youtu.be/oWQ9ob1Y6hI Επεξ/σία 18 Μαρτίου από kage 5
basilis_k6 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 10 λεπτά πριν, Devil9697 είπε Λογικο, γιατι να πάρω ενα αυτοκίνητο που λεει οτι εχει αυτονομία 550 αλλα στην πραγματικότητα εχει 300, εχεις αφαιρέσει ολους τους διακοπτες πισω απο το τιμόνι δυσκολευοντας μου την οδήγηση, δεν με αφήνεις να φορτιζω στο 100% γιατι θα πέσει η απόδοση της μπαταρίας και το καλοκαίρι με σχεδιαστικό λαθος της οροφής το αμαξι ειναι φούρνος? Γιατί να παρω ενα τέτοιο αμαξι. Απλα πες μου εναν λογο. Μου αρέσουν τα ηλεκτρικά, αλλα οταν λενε 550 θελω να βγαζω 550, οχι να με κοροϊδεύει η γυναικα μου με το i20 που βγαζει 750 χιλιόμετρα που να δεις οταν μεινεις στα χιονια τι καζουρα θα σου κάνει που θα ερθει να σε μαζευει με το ι20... Spoiler 9
ooaris Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου Συγγνώμη... Αναρωτιούνται γιατί χάνει , αναλογικά, περισσότερη αξία ένα. Τέσλα του 17; Μήπως επειδή έχει πάνω του μπαταρία που κατασκευάστηκε πριν 10 χρόνια...; Με ότι αυτό συνεπάγεται... 5
Diavolos666 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου Λογικό μου φαίνεται όταν στην Αμερική ένα διεθνιστικό πολιτικό καρτέλ έχει βάλει όλους τους εγκληματίες να τα βάζουν φωτιά, να τα χαλάνε, να τα σπάνε κτλ. Κάποτε δεν τολμούσες να πεις ότι ψήφισες τον Trump, τώρα επιτίθενται σε όσους αγόρασαν κάτι από τον Musk, πάντα στο όνομα της δημοκρατίας για να μην ξεχνιόμαστε. Βέβαια η δημοτικότητα και του Trump και του Musk ανεβαίνει και τον υποστηρίζουν πάνω από τους μισούς Αμερικανούς. Το ότι μία αρμαθιά εγκληματίες βάλθηκαν να καταστρέφουν ξένη περιουσία και ο απλός κόσμος αποφεύγει να έχει χασούρα από άγνωστους δεν μου φαίνεται παράλογο. 5 2 13
AntiSeptic Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 48 λεπτά πριν, jimacid είπε Με τον μεικτό μισθό μισθού χρόνου θες να πεις. Με την ίδια λογική και ο μέσος Έλληνας με 20.000 μεικτά τον χρόνο το αγοράζει με μισθούς 1.5 χρόνου... Όχι και άσχημα Ε; Ειδικά αν αναλογιστεις ότι στην Ελλάδα δεν πρέπει να πληρώνεις υποχρεωτικά ιδιωτική ασφάλεια υγείας η ότι μια ακτινογραφία χωρίς ασφάλεια μπορεί να κοστίζει 3-5 χιλιάδες ευρώ... Οι περισσότεροι Έλληνες δεν μπορούν να κερδίσουν ούτε 10 χιλιάδες ευρώ τον χρόνο. Ξύπνα από τα όνειρα. 4
mariosnik_ Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 48 λεπτά πριν, eko13 είπε Αυτο που συγκρινουν τα Τεσλα με τα υπολοιπα αυτοκινητα (και οχι μονο με τα ηλεκτρικα) με ξεπερναει🤣 Και εμένα με ξεπερνάει να ασχολούμαστε με την αξία πώλησης κάποιου αμαξιού ως μεταχειρισμένου. Αυτό που έχει σημασία για εμένα είναι τι παίζει ως καινούργιο. Τώρα από δεύτερο χέρι, ο καθένας πουλάει όσο θέλει.
ramarg Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 1 ώρα πριν, cpc464 είπε Δέν μου κάνει καμία εντύπωση,ποιός θα αγοράσει ένα swasticar όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να στο κάψουν η να στο βανδάλισουν;. Γιατί να στο κάψουν.. Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό πίσω από αυτές τις επιθέσεις... Αυτοκίνητα άλλων γνωστών εταιριών κοστίζουν πολύ περισσότερα από ένα Tesla.. Εκεί γιατί η αξία δεν διεγείρει τα κόμπλεξ τους.?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Μαρτίου Super Moderators Δημοσ. 18 Μαρτίου 26 minutes ago, cocotsak said: Το model 3 με 30κ ειναι κλεψια. Τα αλλα ειναι γελοιοτητες. Όλες οι γερμανικες μαρκες εφτιαχναν τανκς για τον Χιτλερ, ο Μασκ σας μαρανε Μου θύμισες το: 😛 2 1 11
ramarg Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 21 λεπτά πριν, kage είπε ηταν μια καλη αρχη ..για να απολυθει ο μασκ...η μετοχη εχει χασει 40% σε 1μηνα παραπανω σε 3μηνο..ανακοινωσαν νεα μοντελα 3,Y,q κ ταυτοχρονο ολοκληρο προμο απο τραμπ κ συνεχιζει ο κατηφορος...σημερα εσκασε χειροτερη ειδηση => BYD confirms new 1,000V ‘Super E-Platform’ capable of fast charging 400km in 5 minutes Μέχρι που θα καταστραφεί η μπαταρία από τις θερμοκρασίες που θα αναπτύσσει και τους κύκλους φόρτισης... Δεν είναι καλό να στρεσσάρεις υλικά στα όρια των αντοχών τους. Όχι απλά για λόγους ασφαλείας αλλά και για τον ωφέλιμο χρόνο ζωής των υλικών & της διατήρησης της απόδοσης μακροπρόθεσμα... 1
gregory22 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 1 ώρα πριν, jimacid είπε Με τον μεικτό μισθό μισθού χρόνου θες να πεις. Με την ίδια λογική και ο μέσος Έλληνας με 20.000 μεικτά τον χρόνο το αγοράζει με μισθούς 1.5 χρόνου... Όχι και άσχημα Ε; Ειδικά αν αναλογιστεις ότι στην Ελλάδα δεν πρέπει να πληρώνεις υποχρεωτικά ιδιωτική ασφάλεια υγείας η ότι μια ακτινογραφία χωρίς ασφάλεια μπορεί να κοστίζει 3-5 χιλιάδες ευρώ... 20.000 μικτά ο μέσος έλληνας? μάλλον κι εσυ διαβάζεις τα "διάσημα" στατιστικά... 2
Diavolos666 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, gregory22 said: 20.000 μικτά ο μέσος έλληνας? μάλλον κι εσυ διαβάζεις τα "διάσημα" στατιστικά... Τέτοια νούμερα βλέπουν κάποιοι που αναφέρονται στον μέσο όρο που είναι τέρμα λανθασμένη τιμή. Φαντάσου να έχεις 10 άτομα, οι 9 να βγάζουν 5.000 ευρώ τον χρόνο και 1 να βγάζει 955.000 ευρώ, ο μέσος όρος είναι 100.000 μισθός ανά άτομο. Άσχετα που οι 9 πεινάνε και ο 1 είναι ζάμπλουτος. Η σωστή μέτρηση είναι η διάμεση τιμή η οποία κυμαίνεται λίγο πιο κάτω από 10.000 ευρώ τον χρόνο στην Ελλάδα ανά εργαζόμενο. Φυσικά αυτό μετράται μόνο για όσους εργάζονται οπότε βγάζουν από έξω όσους έχουν 0 εισόδημα, μία χώρα σαν την Ελλάδα που σε μερικές περιοχές η ανεργία αγγίζει τεράστια νούμερα αυτά δεν υπολογίζονται καν. Επεξ/σία 18 Μαρτίου από Diavolos666 5 6
polaki Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 17 minutes ago, ramarg said: Γιατί να στο κάψουν.. Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό πίσω από αυτές τις επιθέσεις... Αυτοκίνητα άλλων γνωστών εταιριών κοστίζουν πολύ περισσότερα από ένα Tesla.. Εκεί γιατί η αξία δεν διεγείρει τα κόμπλεξ τους.? Τα καίνε για τον Musk, όχι για την αξία τους. 1 1
alejsalonica Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 36 λεπτά πριν, kage είπε ηταν μια καλη αρχη ..για να απολυθει ο μασκ... η μετοχη εχει χασει 40% σε 1μηνα παραπανω σε 3μηνο..ανακοινωσαν νεα μοντελα 3,Y,q κ ταυτοχρονο ολοκληρο προμο απο τραμπ κ συνεχιζει ο κατηφορος... σημερα εσκασε χειροτερη ειδηση => BYD confirms new 1,000V ‘Super E-Platform’ capable of fast charging 400km in 5 minutes Η ΚΙΝΑ μας γλεντάει όλους. Απλά μέχρι τώρα και ειδικά η Ευρώπη ζούσε σε μια φούσκα απομόνωσης που ειδικά από πληροφορία έμπαινε μόνο ότι ήταν αρεστό σε συγκεκριμένα συμφέροντα. Κάνει απίστευτη πρόοδο (φυσικά και δεν συνοδεύεται από αντίστοιχα οφέλη στους εργαζόμενους) και δεν μπορεί να σταματηθεί. Η Tesla θα πληρώσει κι αυτή το ίδιο τίμημα που πλήρωσε και η VW για τους ίδιους λόγους: Υπεροψία. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα