Μακιαβέλλι Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 32 minutes ago, dtk-386 said: Δεν λέω αυτό. Εννοείται ότι γίνεται αυτό που λες. Εγώ αναφέρομαι στην αντιμετώπιση του επίσημου καταστήματος. Τι του λέει? 100 ευρώ μαν μου αυτοί είναι οι όροι μου? Ο καταναλωτής δεν είναι πελάτης της κούριερ σε αυτήν την περίπτωση. Πλήρωσε για να πάρει την κάρτα από το κατάστημα. Αν δεν παραλαβει το προϊόν, θα απευθυνθεί στο κατάστημα.
Rebelos2018 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 34 λεπτά πριν, stormrain είπε Δεν εχω ιδεα τι παιζει απο τους ορους b2b, εικαζω οτι θα ειναι διαφορετικοι βεβαια, οπως συνηθως συμβαινει σε τετοιες περιπτωσεις. Δεν εχω πετυχει παρεμπιπτοντως καποιο καταστημα που να στελνει (ακριβα) προιοντα με Βox. Εχεις πετυχει εσυ καποιο? Εκτος αν απλα ειναι πιο "προσεκτικοι" με το πως χειριζονται τα προιοντα απο εταιρικους πελατες, για να μην τους κοψουν (και αναλογα και τις αποστολες που κανει το καθε καταστημα βεβαια). Ολα αυτα ειναι εικασιες μου παντα, δεν εχω καν διαβασει τους ορους χρησης τους, παιρνω ως δεδομενο οτι ειναι αυτοι που εχετε αναφερει στις προηγουμενες σελιδες. Η πορτοκαλί αλυσίδα στέλνει με box πάντως. Είχα πάρει πέρυσι σκληρό δίσκο, μεγαλύτερης αξίας των 100 ευρώ.
malakudi Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 7 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Ακόμα μία ανοησία που έχει ειπωθεί ουκ ολίγες φορές εδώ μέσα είναι πως με το box πρέπει να στέλνουμε μόνο μικρής αξίας μέχρι 100€ και όσοι στείλανε κάτι ακριβότερο πχ κινητό καλά να πάθουν και να διαλέγανε άλλη εταιρεία κούριερ. Άμα έστελνα το iphone 16 με acs ή γενική ή speedex ή με οποιαδήποτε άλλη παλιά και γνωστή εταιρεία και χανόταν, θα μου αποζημίωναν όλο το ποσό έτσι απλά? Ή μήπως δεν πρέπει να στέλνουμε ακριβά αντικείμενα όπως έχει ειπωθεί άλλες τόσες φορές? Όταν αγοράζεις κινητό, κάρτα γραφικών ή οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο που κοστίζει εκατοντάδες ευρώ ή και τετραψήφιο νούμερο πως θα το λαμβάνουμε, θα έρχεται ο ίδιος ο μαγαζάτορας σπίτι να μας το δώσει χέρι με χέρι λες και παραγγείλαμε πίτσα? Καλούνται οι χρήστες του φόρουμ να σοβαρευτούν λίγο και να σκέφτονται έστω τα απολύτως βασικά προτού ποστάρουν για να το παίξουν έξυπνοι και να κάνουν επίδειξη του πόσο γαμάτα ξέρουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που είμαστε στο σκοτάδι Οι άλλες εταιρείες και μεγαλύτερο ποσό επιστρέφουν (πχ Γενική ως 400 ευρώ) και επιπλέον έχουν διαδικασία ασφάλειας αν δε σου αρκούν τα 400 ευρώ. Η box now δεν έχει τίποτα από τα δύο. Επίσης στις άλλες εταιρείες παραδίδεις το δέμα σου σε άνθρωπο, δε το παρατάς σε κάποιο λόκερ. Και στο παραδίδει άνθρωπος, δε πας σε ένα λόκερ να ανοίξεις το κίντερ έκπληξη! Όποιος θέλει συνεχίζει να χρησιμοποιεί την υπηρεσία της box now για προϊόντα μεγαλύτερης από 100 ευρώ αξίας και ρισκάρει. Εγώ δε θα το έκανα ποτέ.
SabotazNic Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Στις 11/4/2025 στις 6:23 ΜΜ, Snoob είπε Εξακολουθώ να μην έχω διαβάσει κάποια πειστική εξήγηση (πέρα από το θεωρητικό "είναι θρασείς/βλάκες") για το πώς, αφού η λαδιά γίνεται στις αποθήκες, βρίσκονται διανομείς που δέχονται να χρεωθούν καταφανώς πειραγμένες συσκευασίες, καταλήγοντας οι ίδιοι υπόλογοι. Στην περίπτωση που άνοιξε αυτή τη συζήτηση, δηλαδή, έχει δώσει κανείς κάποια πειστική εξήγηση για το λόγο που ανέλαβε κάποιος να χρεωθεί αυτό το good enough κατασκεύασμα ή γιατί, αν το ψείρισε το κινητό ο διανομέας, έμεινε η διαλυμμένη συσκευασία μέσα στη θυρίδα; Ο μονος τροπος θα ηταν αν τα δινουν σε σακους και δεν βλεπουν τι πραγματικα παιζει με τα δεματα που εχουν να βαλουν στις θυριδες. 1 σακος για την ταδε τοποθεσια με θυριδες, 2ος σακος για εκεινο το χωριο κτλ... Οποτε, εχει τυχει καποιος να δει βανακι που να τοποθετει φρεσκα δεματα? Πως ειναι τοποθετημενα (αν φαινεται)?
jimsto86 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Πρόσφατα σε acs locker απο δέμα aliexpress ήταν σκισμένη η σακούλα περίτεχνα και η μέσα είχε 2η σακούλα που και αυτή ήταν παραβιασμένη ,παρόλα αυτά δεν μου έλειπε κάτι απο την παραγγελία.
SabotazNic Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 41 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε Ο καταναλωτής δεν είναι πελάτης της κούριερ σε αυτήν την περίπτωση. Πλήρωσε για να πάρει την κάρτα από το κατάστημα. Αν δεν παραλαβει το προϊόν, θα απευθυνθεί στο κατάστημα. Αυτο σου λεει και αυτος. Και στα καταστηματα λενε οτι οι οροι ειναι μεχρι 100 ευρω και ας στελνουν μεγαλκυτερης αξιας? Παντως απο οτι εχω καταλαβει, περισσοτερο παιζει μεταξυ ιδιωτων να χαθει δεμα, παρα καταστημα-πελατης. Αν δεν κανω λαθος, στο τοπικ μονο για ενα iphone εγινε αναφορα λιγες σελιδες πισω (απο καταστημα)
cthulhucarbide Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 1 λεπτό πριν, malakudi είπε Οι άλλες εταιρείες και μεγαλύτερο ποσό επιστρέφουν (πχ Γενική ως 400 ευρώ) και επιπλέον έχουν διαδικασία ασφάλειας αν δε σου αρκούν τα 400 ευρώ. Η box now δεν έχει τίποτα από τα δύο. Επίσης στις άλλες εταιρείες παραδίδεις το δέμα σου σε άνθρωπο, δε το παρατάς σε κάποιο λόκερ. Και στο παραδίδει άνθρωπος, δε πας σε ένα λόκερ να ανοίξεις το κίντερ έκπληξη! Όποιος θέλει συνεχίζει να χρησιμοποιεί την υπηρεσία της box now για προϊόντα μεγαλύτερης από 100 ευρώ αξίας και ρισκάρει. Εγώ δε θα το έκανα ποτέ. Και άμα θες να αγοράσεις το τελευταίο iphone ή samsung που αξίζουν πολύ περισσότερο από τα 400 τι κάνεις πέρα από τον σταυρό σου? Το ότι το δίνεις και το παίρνεις από άνθρωπο δεν λέει τίποτα καθώς μπορεί μέσα να έχει πέτρες όπως έχουμε ξαναπεί, το ότι έφτασε κάτι στον προορισμό δεν είναι αρκετό. Σε συναλλαγές μέσω ιδιωτών που έχω την αίσθηση ότι εντοπίζονται και οι περισσότερες απώλειες δεν αλλάζει τίποτα. Μετά από όλες αυτές τις σελίδες του θέματος και τα τόσα περιστατικά που έχουν αναφερθεί, όπως και η επακόλουθη στάση της εταιρείας θα ήμουν πολύ διστακτικός να στείλω με box κάτι αξίας σε κάποιον γνωστό μου, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει εν τέλη ούτε με το κόστος της υπηρεσίας ούτε με τα 100€ στους όρους χρήσης αλλά με το ότι η εν λόγω εταιρεία φαίνεται πως δεν θέλει να προστατεύσει τους πελάτες της, κάτι που δεν έχει σχέση με το μοντέλο λειτουργίας της και θα μπορούσε να έχει συμβεί και σε άλλες εταιρείες, αλλά τελικά μόνο σε αυτήν συμβαίνει 1
lector Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 50 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Και άμα θες να αγοράσεις το τελευταίο iphone ή samsung που αξίζουν πολύ περισσότερο από τα 400 τι κάνεις πέρα από τον σταυρό σου? Πας σε καταστημα και το παιρνεις. 1
cthulhucarbide Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Και να η κατάργηση των ταχυμεταφορών όπως έλεγα πριν. Όλοι καβάλα στο γαϊδούρι να πάμε στο κατάστημα
safridia Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Ρε παιδια συγνωμη αλλα δεν μου φευγει απο το μυαλο η εντονη πεποιθηση οτι οσα μελη γραφουν σε ασχετα θεματα ποσο καταπληκτικες υπηρεσιες προσφερει το σκρουτζ ειστε απλα βαλτοι απο την ιδια την εταιρια που προσπαθει να μαζεψει τα χαλια της, κατι αντιστοιχο πιστευω οτι γινεται και με το box (αυτη η αηδια που κανει οτι ανταγωνιζεται το efood και το wolt) Ποσο καταπληκτικα ειναι ολα; Εγω μια φορα μου στειλαν μεταχειρισμενο παιχνιδι και ακομη εχω σε email τις 3 προσπαθειες ταχα της μεταφορικης να ερθει να το παραλαβει και φυσικα ποτε δεν ερχοταν κανεις. Αλλα ναι οκ, ολα ειναι υπεροχα
lector Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 17 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Και να η κατάργηση των ταχυμεταφορών όπως έλεγα πριν. Όλοι καβάλα στο γαϊδούρι να πάμε στο κατάστημα Τοσα χρονια το καναμε, δεν παθαμε και τιποτα. Εκτος κι αν εισαι ξερωγω 10 χρονων και δεν ξερεις οτι υπαρχει και η επιλογη να πας σε καταστημα να αγορασεις κατι αλλα εχεις μαθει μονο eshop και σκρουτζ. Και δε μιλησε κανεις για καταργηση. Για μέτρο μιλαμε. 1 1
Rebelos2018 Δημοσ. 13 Απριλίου Δημοσ. 13 Απριλίου (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, safridia είπε Ρε παιδια συγνωμη αλλα δεν μου φευγει απο το μυαλο η εντονη πεποιθηση οτι οσα μελη γραφουν σε ασχετα θεματα ποσο καταπληκτικες υπηρεσιες προσφερει το σκρουτζ ειστε απλα βαλτοι απο την ιδια την εταιρια που προσπαθει να μαζεψει τα χαλια της, κατι αντιστοιχο πιστευω οτι γινεται και με το box (αυτη η αηδια που κανει οτι ανταγωνιζεται το efood και το wolt) Ποσο καταπληκτικα ειναι ολα; Εγω μια φορα μου στειλαν μεταχειρισμενο παιχνιδι και ακομη εχω σε email τις 3 προσπαθειες ταχα της μεταφορικης να ερθει να το παραλαβει και φυσικα ποτε δεν ερχοταν κανεις. Αλλα ναι οκ, ολα ειναι υπεροχα Γενικά, το παρόν νήμα, έχει μεγάλη αναγνωσιμότητα και προσφέρεται για τέτοιου είδους τοποθετήσεις. Αν το έχεις παρακολουθήσει από την αρχή, θα καλάβεις αρκετά εύκολα ποιοι το έκαναν. Επεξ/σία 13 Απριλίου από Rebelos2018
dtk-386 Δημοσ. 13 Απριλίου Δημοσ. 13 Απριλίου 10 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε Ο καταναλωτής δεν είναι πελάτης της κούριερ σε αυτήν την περίπτωση. Πλήρωσε για να πάρει την κάρτα από το κατάστημα. Αν δεν παραλαβει το προϊόν, θα απευθυνθεί στο κατάστημα. άλλο λέω ....δεν έχει νόημα να το εξηγήσω 2η φορά....
malakudi Δημοσ. 13 Απριλίου Δημοσ. 13 Απριλίου 13 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε Και άμα θες να αγοράσεις το τελευταίο iphone ή samsung που αξίζουν πολύ περισσότερο από τα 400 τι κάνεις πέρα από τον σταυρό σου? Το ότι το δίνεις και το παίρνεις από άνθρωπο δεν λέει τίποτα καθώς μπορεί μέσα να έχει πέτρες όπως έχουμε ξαναπεί, το ότι έφτασε κάτι στον προορισμό δεν είναι αρκετό. Σε συναλλαγές μέσω ιδιωτών που έχω την αίσθηση ότι εντοπίζονται και οι περισσότερες απώλειες δεν αλλάζει τίποτα. Μετά από όλες αυτές τις σελίδες του θέματος και τα τόσα περιστατικά που έχουν αναφερθεί, όπως και η επακόλουθη στάση της εταιρείας θα ήμουν πολύ διστακτικός να στείλω με box κάτι αξίας σε κάποιον γνωστό μου, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει εν τέλη ούτε με το κόστος της υπηρεσίας ούτε με τα 100€ στους όρους χρήσης αλλά με το ότι η εν λόγω εταιρεία φαίνεται πως δεν θέλει να προστατεύσει τους πελάτες της, κάτι που δεν έχει σχέση με το μοντέλο λειτουργίας της και θα μπορούσε να έχει συμβεί και σε άλλες εταιρείες, αλλά τελικά μόνο σε αυτήν συμβαίνει Ζητάς μεταφορά ασφαλισμένου δηλωμένης αξίας. Υπ' όψιν δεν γίνονται δεκτές όλες οι αιτήσεις ασφάλειας.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 14 Απριλίου Δημοσ. 14 Απριλίου On 12/04/2025 at 22:27, SabotazNic said: Αυτο σου λεει και αυτος. Και στα καταστηματα λενε οτι οι οροι ειναι μεχρι 100 ευρω και ας στελνουν μεγαλκυτερης αξιας? Παντως απο οτι εχω καταλαβει, περισσοτερο παιζει μεταξυ ιδιωτων να χαθει δεμα, παρα καταστημα-πελατης. Αν δεν κανω λαθος, στο τοπικ μονο για ενα iphone εγινε αναφορα λιγες σελιδες πισω (απο καταστημα) My bad. Πάντως δεν έχει νόημα να συζητάμε την συνεργασία τους. Κάθε σύμβαση με νομικό πρόσωπο είναι διαφορετική. Όπως σε όλα τα B2B deals. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα