Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με κάλεσαν σήμερα από Vodafone μετά από αίτημα  φορητότητας και μου εδωσαν το ίδιο πακέτο, απεριόριστα όλα δηλαδή με 17.25€ και 4 πάγια δώρο αλλά εννοείται 24 μήνες συμβόλαιο. Αν σκεφτει κάνεις ότι πρέπει να δώσω (όχι πως θα τα έδινα) και 105€ για να σπάσω το συμβόλαιο για να πάω κόσμοτε μάλλον θα παραμείνω.

Επεξ/σία από someone-
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήρθε η sim σήμερα. Προσπαθώ να την ενεργοποιήσω στο app και στο βήμα που βάζω τη χρεωστική (eurobank), μου βγάζει το παρακάτω συνέχεια: "Η κάρτα για την αυτόματη μηνιαία πληρωμή δεν καταχωρήθηκε. Μπορείς να προσπαθήσεις ξανά."

Δοκίμασα πολλές φορές αλλά το ίδιο πρόβλημα. Γνωρίζει κανείς καμιά λύση ή μιλάω με support; 

Επεξ/σία από specre
Δημοσ.
5 ώρες πριν, christo7s είπε

Θα έλεγα να προσπαθήσεις απο το site να τη καταχωρήσεις...

 

Ευχαριστώ. Το είχα δοκιμάσει κι από εκεί αλλά έβγαζε άλλα προβλήματα. Πριν λίγο τη δέχτηκε μια χαρά στο app. 

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Cosmote Neo Unlimited με 24€/μήνα μέσω του app (ενεργοποιησεις έως 20/3) [ΤΕΛΟΣ]
Δημοσ.

Ντάξει μιλάμε η κοσμοτέ μεγάλο μπρδλ. Έχω κάνει την αίτηση για φορητότητα, έρχεται η σιμ, ακολουθώ τις οδηγίες για ενεργοποίηση, δεν βρίσκει παραγγελία λέει. Μιλάω με εκπρόσωπο μέσω του τσατ Πέμπτη πρωί, λέει θα το δούμε και θα σας καλέσουμε άμεσα. Πέντε μέρες μετά ακόμα περιμένω - στο μεταξύ έμεινα χωρίς ίντερνετ γιατί χτες έληγε το πακέτο που είχα στη Vodafone και υπολόγιζα ότι θα είχα τη νέα σύνδεση. Τελικά πήρα αναγκαστικά καινούργιο πακέτο για άλλες 30 μέρες και ελπίζω να επιτρέψουν να γίνει η ενεργοποίηση τέλη του επόμενου μήνα και να μη χάσω τα χρήματα που έδωσα. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι με την τελευταία ανανέωση της εφαρμογής της κοσμοτέ, δεν έχω καν πρόσβαση στο τσατ με εκπρόσωπο, γιατί απαιτεί πρώτα σύνδεση - την οποία δεν έχω γιατί δεν ενεργοποιείται η σιμ. Σε κατάστημα κοσμοτέ λένε δεν μπορούν να βοηθήσουν, οι αιτήσεις μέσω της εφαρμογής υποστηρίζονται μόνο από την εφαρμογή. Προφανώς αντί να προσλάβουν κόσμο (λες και δεν βγάζουν αρκετά) είναι υποστελεχωμένοι. Άθλια εμπειρία μέχρι στιγμής. Αν δεν είχαν καλύτερη κάλυψη σε καναδυό περιοχές που με ενδιαφέρουν θα το ακύρωνα και θα έμενα Vodafone.

  • Like 2
Δημοσ.

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ COSMOTE ΜΕΣΩ ΤΟΥ APP

Αφού πέρασαν δέκα μέρες όπου μου έλεγαν ότι "το αίτημά μου έχει επισπευστεί και σύντομα ένας εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας", αποφάσισα να πάω Frog. Αλλά επειδή ακόμα εκκρεμεί η αίτηση για φορητότητα, δεν μπορεί να προχωρήσει η αίτηση στη Frog. Ζήτησα λοιπόν ακύρωση του αιτήματος, και εδώ και δύο μέρες ακούω πάλι τα ίδια - το αίτημα έχει επισπευστεί κλπ κλπ. ΑΘΛΙΑ εξυπηρέτηση! Τουλάχιστον αν κάνεις κάτι μέσω μαγαζιού μπορείς να βρεις και να μιλήσεις με άνθρωπο. Μέσω του app δεν υπάρχει τίποτα, μόνο τσατ. Μακριά!

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, DragonlordP είπε

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ COSMOTE ΜΕΣΩ ΤΟΥ APP

Αφού πέρασαν δέκα μέρες όπου μου έλεγαν ότι "το αίτημά μου έχει επισπευστεί και σύντομα ένας εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας", αποφάσισα να πάω Frog. Αλλά επειδή ακόμα εκκρεμεί η αίτηση για φορητότητα, δεν μπορεί να προχωρήσει η αίτηση στη Frog. Ζήτησα λοιπόν ακύρωση του αιτήματος, και εδώ και δύο μέρες ακούω πάλι τα ίδια - το αίτημα έχει επισπευστεί κλπ κλπ. ΑΘΛΙΑ εξυπηρέτηση! Τουλάχιστον αν κάνεις κάτι μέσω μαγαζιού μπορείς να βρεις και να μιλήσεις με άνθρωπο. Μέσω του app δεν υπάρχει τίποτα, μόνο τσατ. Μακριά!

Είχα ένα θέμα με το app για το cosmotr neo. Δεν μπορούσα να κάνω πληρωμή γιατί δεν άνοιγε η σελίδα μέσα στο app. Στα καταστήματα μου έλεγαν υποστήριξη για το neo μόνο από το τσατ στο app. Chat στο app έκανες με κάτι εκπροσώπους ο Θεός να τους κάνει που μάλλον έχουν μια λίστα και παπαγαλιζουν. Πρώτη φορά στη ζωή μου μίλαγα με άνθρωπο και νόμιζα οτι μιλώ με κάτι chatbot του 2000. Εν τέλει, άκρη δε βρήκα, οι εκπρόσωποι αγεν εστατοι, μόλις έβλεπαν ότι η λίστα παπαγαλιας που έχουν δεν έχει σχέση με το πρόβλημα απλά κάνανε disconnect. Παράτησα το neo και ησύχασα. Σε αυτή τη χώρα όλα πρέπει να είναι δυσλειτουργικά.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Δεν τολμώ να ακουμπήσω προσφορά μέσω app ξανα. 

1) εκανα αίτηση ανανέωσης συμβολαίου τηλεόρασης μέσω εφαρμογής. Ολοκληρώθηκε κανονικά αλλά άρχισαν να με χρεώνουν σαν να ήμουν εκτός συμβολαίου για 3 μήνες. 

2) έκανα αίτηση φορητότητας το σταθερό. Εδώ και ένα μήνα είμαι σε αναμονή. Μετά από επίμονες προσπάθειες ανακάλυψα ότι η διέυθυνση μου είναι άγνωστη και δεν μπορεί να βρεθεί. Ενώ ήμουν πελάτης του ΟΤΕ από το 2000... 

Μακρυά κι αγαπημένοι! 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 5/6/2025 στις 9:45 ΜΜ, giannislas είπε

Ξανα διαθεσιμη η προσφορα εως 30/6

Ευχαριστώ για την ενημέρωση! Μόλις ενεργοποίησα…!

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, akalyptos99 είπε

αν εχω αριθμο whatsup μπορω να επωφεληθω απο την προσφορα?

Ναι.μπαινεις στην εφαρμογη της cosmote με τα στοιχεια σου και την ενεργοποιεις

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 5/6/2025 στις 9:45 ΜΜ, giannislas είπε

Ξανα διαθεσιμη η προσφορα εως 30/6

Εάν εισαι ήδη πελάτης δεν στην βγάζει;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...