Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 06/10/2025 at 10:27, d4mage said:

Άρα η τιμή των 99,00€ είναι τελική με ΦΠΑ; Διότι αν δεν ήταν θα έπρεπε να αναγράφει πως δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. Κάτι που στην περίπτωση μου δεν υπάρχει καθόλου ΦΠΑ, είναι μηδαμινό (καθαρή αξία 99,00€ ΦΠΑ 0,00€ τελική αξία 99,00€).

Η αίτηση της φορητότητας που υπέργραψα αναγράφει "Απεριόριστα λεπτά ομιλίας προς όλους" άρα με βάση αυτό που διαβάζω σημαίνει πως μπορώ να καλέσω σε όλα τα τηλέφωνα του πλανήτη;

Το ίδιο και για το ίντερνετ "Aπεριόριστα GB" άρα θα πρέπει να είναι χωρίς κόφτη διότι δεν το αναγράφει;

Στα έγγραφα που στείλανε μέσω κούριερ με την κάρτα sim θα έπρεπε να αναγράφονται αναλυτικά όλες οι χρεώσεις και οι υπηρεσίες που αφορούν τη συγκεκριμένη προσφορά. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση μπορεί αν θεωρηθεί παραπλανητικό προς τον καταναλωτή.

Επιπλέον η Nova είναι υποχρεωμένη να γνωρίζει την εκάστοτε πολιτική που εφαρμόζει ο εξωτερικός της συνεργάτης τόσο για την συμπεριφόρά τους, όσο και για τους τρόπους που μεταφέρουν την προσφορά στους πιθανούς μελλοντικούς πελάτες και φυσικά το πως εφαρμόζουν την οποιαδήποτε χρέωση. Καλό είναι να γνωρίζει ο καταναλωτής από πριν σε ποιους στέλνει τα προσωπικά του δεδομένα διότι μια Ι.Κ.Ε που μπορεί να βαρέσει φαλιμέντο σε ένα πρωί μπορεί κάλλιστα να κρατήσει τα δεδομένα όλων των πελατών προς οποιαδήποτε χρήση αφορά το κέρδος της ίδιας με κίνδυνο το να βρεθούν στον αέρα οι πάντες.

Δεν γίνεται η Nova να σου λέει πως υπάρχει κανονικά ΦΠΑ 24% στις τηλεπικοινωνίες και ο εξωτερικός συνεργάτης να σου λέει ότι οι τηλεφωνικές προσφορές δεν έχουν ΦΠΑ αφού έχει πληρώσει.

 

παμε ενα ενα.

το τι μπορει να κανει ενας εξωτερικος συνεργατης και το τι μπορει να λεει δεν ειναι παντα εφικτο να το τσεκαρεις. οπως και πως χειριζεται τα data.

β.συνηθως αν ισχυει καποιο οριο ορθης λειτουργιας θα πρεπει να αναφερεται.οτι εχεις πχ απεριοριστα data αλλα ισχυει οριο ορθης λειτουργιας ταδε. ή οτι εχεις απεριοριστα αλλα οχι πχ σε 5 ψηφια.και θα μου φαινοταν παραξενο να μην το αναγραφει ο παροχος αφου ξερουμε ολοι οτι βαζουν 100 σελιδες συμβολαιο με το παραμικρο μεσα.(οπως και οι τραπεζες).

γ.οτι πολλες φορες μπορει μια τριτη εταιρεια να πει ψεμματα για να παρει το συμβολαιο αυτο το ξερουμε ολοι και γινεται κατα κορον. ή να μην πει ψεμματα απλα να μην πει τα παντα.να μην σου πει πχ οτι υπαρχει οριο ορθης λειτουργιας στα 3 tb για παραδειγμα. εν κατακλειδι καλο ειναι παντα να διαβαζουμε οσο γινεται αυτα που μας δινουν για να μην βρεθουμε προ εκπληξεως.

δεν παιρνω το μερος του παροχου απλα το αναφερω οτι κοινως προσεχουμε για να εχουμε και δεν πεταμε την σκουφια μας με το που μας πουν μια καλη προσφορα και επαναπαυομαστε στο οτι μας το ειπαν αρα ειναι αληθεια.γενικα τα ματια μας δεκατεσσερα που λενε.

On 09/10/2025 at 10:55, darkmatinee said:

Λοιπόν το πρόβλημα ήταν ο DNS (noads.joindns4.eu). Γύρευε τι τράκερς έχουν βάλει μέσα και το μπλοκάρει.

που τον βρηκες αυτον τον dns?απο που ειχε περαστει?

  • Like 1
  • Απαντ. 473
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 minutes ago, poulinos said:

Που τον βρήκες αυτόν τον DNS; Από που είχε περαστεί;

Συγκριτικό test (Ιουνίου 2025, σχετικά πρόσφατο) με έμφαση στο malware filtering (και όχι μόνο response time όπως συνήθως):
Public DNS malware filters to be tested in 2025
Περιλαμβάνεται -μεταξύ άλλων- και το DNS4EU.

  • Like 2
Δημοσ.
1 minute ago, 9-11 said:

Συγκριτικό test (Ιουνίου 2025, σχετικά πρόσφατο) με έμφαση στο malware filtering (και όχι μόνο response time όπως συνήθως):
Public DNS malware filters to be tested in 2025
Περιλαμβάνεται -μεταξύ άλλων- και το DNS4EU.

οκ το καταλαβα.απλα πιο πολυ η ερωτηση μου ηταν αν αυτος ο dns ηταν του παροχου που του εκανε το προβλημα. (δεν εμοιαζε με παροχου) .

thanx

Δημοσ.

Καλγσπερα

σε περίπτωση που θέλουμε να ακυρώσουμε το q vip και να πάμε σε άλλον πάροχο μπορούμε να πάρουμε τα χρήματα πίσω; Ξέρουμε τη διαδικασία και σε πόσο χρονικό διάστημα από την ενεργοποίηση μπορουμε;

ευχαριστω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, akis_supernatural είπε

Καλγσπερα

σε περίπτωση που θέλουμε να ακυρώσουμε το q vip και να πάμε σε άλλον πάροχο μπορούμε να πάρουμε τα χρήματα πίσω; Ξέρουμε τη διαδικασία και σε πόσο χρονικό διάστημα από την ενεργοποίηση μπορουμε;

ευχαριστω

Βασικά το πιο εύκολο είναι να βάλεις τον άλλο πάροχο να κάνει την δουλειά για σένα, δέξου την προσφορά τους και τα κανονίζουν αυτοί! Αν δεν κάνω λάθος έχεις διορία 14 ημερολογιακές μέρες από τότε που υπέγραψες τα συμβόλαια και ΝΑΙ σου επιστρέφουν τα χρήματα εντός άλλων τόσων ημερών.
Δες εδώ περισσότερα..

Επεξ/σία από hasiotis_john
Δημοσ.
11 ώρες πριν, 9-11 είπε

Θα το μάθουμε οριστικά μόλις περάσει το δίμηνο - Όσοι κάνατε τη διαδικασία τις προηγούμενες μέρες/βδομάδες νωρίτερα.
Καλό θα ήταν να ενημερώσει ο 1ος που υπέβαλλε αίτημα στο chat της Q και postαρε στο νήμα - κάπου στα τέλη Σεπτεμβρίου αν δεν κάνω λάθος 1η Σεπτεμβρίου ήταν.

Έχω 2 Q Vip - ένα από το Μάρτη που έδινε την προσφορά μόνο σε νέους αριθμούς και από το Μάιο έχω το βασικό μου.

Οι παροχές μπαίνουν σα να έχεις πακέτο με αυτόματη ενεργοποίηση δλδ είναι σα να σου βάζουν κάθε μήνα κάρτα στο background και αυτομάτως να μετατρέπεται σε παροχές. Έχω το ίδιο υπόλοιπο σταθερά από το καλοκαίρι (μαζί με το 1€ που μου πίστωσαν από το chat για να μην ακούω το μήνυμα). Τώρα λήγουν όλα 30/11, σε 10 μέρες που θα μου μπουν οι νέες παροχές θα ξανανεβάσω screenshot.

Όσον αφορά τον κόφτη, αυτή τη στιγμή είμαι στα 900+GB και το μόνο που παρατήρησα είναι ότι το απόγευμα η ταχύτητα έπεσε από τα 100+Mbps στα 25-30Mbps. Πιστεύω ότι ήταν λόγω φόρτου μιας και δεν κλείδωσε σε κάποιο όριο πχ 15Mbps που λένε πολλοί .

Επειδή μέχρι τις 30/10 που μου μπαίνουν οι νέες παροχές ο αριθμός θα μείνει σε MiFi και χρησιμοποιείται για οικιακή χρήση (tv, laptop, κινητά , PS5 κτλ), μέχρι τότε θα σας έχω ενημερώσει πότε και αν μου μπήκε κόφτης και πόσα κατανάλωσα.

  • Like 7
  • Thanks 2
Δημοσ.
15 hours ago, ParafronGR said:

Όσον αφορά τον κόφτη, αυτή τη στιγμή είμαι στα 900+GB και το μόνο που παρατήρησα είναι ότι το απόγευμα η ταχύτητα έπεσε από τα 100+Mbps στα 25-30Mbps. Πιστεύω ότι ήταν λόγω φόρτου μιας και δεν κλείδωσε σε κάποιο όριο πχ 15Mbps που λένε πολλοί .

 

και εγω με 5g μπορει να εχω 1200mbps μπορει να εχω και 600.οπως ειπες εχει να κανει και με το φορτο. γενικα το φορτο μειωνεται μετα τις 01:00 το βραδυ μεχρι τις 06:00 το πρωι. εκεινες τις ωρες μπορεις να κανεις τεστ και να δεις.

16 hours ago, hasiotis_john said:

Βασικά το πιο εύκολο είναι να βάλεις τον άλλο πάροχο να κάνει την δουλειά για σένα, δέξου την προσφορά τους και τα κανονίζουν αυτοί! Αν δεν κάνω λάθος έχεις διορία 14 ημερολογιακές μέρες από τότε που υπέγραψες τα συμβόλαια και ΝΑΙ σου επιστρέφουν τα χρήματα εντός άλλων τόσων ημερών.
Δες εδώ περισσότερα..

Ο αλλος παροχος απλα θα ζητησει την φορητοτητα :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρρίφθηκε και ο μύθος του κόφτη στα 1TB

Screenshot_20251020-131935.png

Screenshot_20251020-131941.png

Καλύτερα να αλλάξουν δουλειά αυτοί που γράφουν ο,τι θέλουν σε γνωστές σελίδες 

Επεξ/σία από ParafronGR
  • Like 2
  • Haha 2
Δημοσ.
2 minutes ago, ParafronGR said:

Καταρρίφθηκε και ο μύθος του κόφτη στα 1TB

Screenshot_20251020-131935.png

Screenshot_20251020-131941.png

Καλύτερα να αλλάξουν δουλειά αυτοί που γράφουν ο,τι θέλουν σε γνωστές σελίδες 

παμε για τα 2tb να δουμε.

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...