Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας! Εργάζομαι σαν ρεσεψιονίστ σε ξενοδοχείο και για όσους είναι συνάδελφοι είτε πιο έμπειροι είτε πιο νέοι από εμένα, είναι γνωστό πως στο συγκεκριμένο πόστο υπάρχουν και κάποιες προμήθειες από γραφεία εκδρομών, rent a cars κτλ, τις οποίες μοιράζονται οι υπάλληλοι της υποδοχής (ρεσεψιονίστ). Θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν και θέλουν να το μοιραστούν εδώ το εξής:

Ο/Η operator (manager) ενός ξενοδοχείου που είναι σαν γενικός προϊστάμενος/διευθυντής στα τμήματα ενός ξενοδοχείου δικαιούται να παίρνει ποσοστό από τις προμήθειες μας;

Δημοσ.

Ό,τι συμφωνήσετε. Κάποιοι πχ δεν δίνουν στον βραδινό, άλλοι δίνουν και στον μάνατζερ. Δεν είναι κάτι στάνταρ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Seahorse είπε

Ο/Η operator (manager) ενός ξενοδοχείου που είναι σαν γενικός προϊστάμενος/διευθυντής στα τμήματα ενός ξενοδοχείου δικαιούται να παίρνει ποσοστό από τις προμήθειες μας;

δεν έχω σχέση με τον χώρο αλλά θα σου πω το απλό. Ξέρεις πολλούς να παίρνουν αυτά που δικαιούνται; Οπότε τι ρωτάς; Δυστυχώς δεν υπάρχει τι δικαιούσαι αλλά τι συμφωνία θα γίνει (και αν τηρηθεί)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Neptu είπε

Οπότε τι ρωτάς;

Ρωτάω γιατί δεν έχω δουλέψει σε άλλα ξενοδοχεία οπότε δεν ξέρω τι ισχύει σαν κανόνας γενικά ή αν υπάρχει κάποιος κανόνας για το αν τις προμήθειες τις δικαιούται μόνο η ρεσεψιόν ή και επιπλέον άτομα όπως πχ operators/managers.

Όταν είχαμε διαφορετικό operator/manager θυμάμαι δεν ήθελε προμήθειες και μας έλεγε αυτά είναι χαρτζιλίκι για εσάς. Τότε είχαμε αποφασίσει με τους συναδέλφους μου να παίρνει και ο νυχτερινός ισάξιες προμήθειες με εμάς.

Όταν όμως ήρθε νέα operator/manager έβαλε νέους κανόνες και συμπεριέλαβε τον εαυτό της να παίρνει ισάξιο ποσοστό προμηθειών με εμάς και έκοψε εντελώς τις προμήθειες από τον νυχτερινό. Αυτό που λίγο με προβλημάτισε είναι ότι όταν καλούσε τα γραφεία εκδρομών κτλ να ζητήσει να μας εξοφλήσουν τις τρέχουσες προμήθειες έλεγε ότι δεν ασχολείται με αυτά κανονικά και απλά παίρνει τηλέφωνο εκ μέρους των παιδιών της ρεσεψιόν γιατί θέλουν να τα μοιράσουν.

Αυτό λίγο μου δημιούργησε κάποιες απορίες και θέλησα να ρωτήσω γνώμες.

Επεξ/σία από Seahorse
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Seahorse είπε

Ρωτάω γιατί δεν έχω δουλέψει σε άλλα ξενοδοχεία οπότε δεν ξέρω τι ισχύει σαν κανόνας γενικά ή αν υπάρχει κάποιος κανόνας για το αν τις προμήθειες τις δικαιούται μόνο η ρεσεψιόν ή και επιπλέον άτομα όπως πχ operators/managers.

Όταν είχαμε διαφορετικό operator/manager θυμάμαι δεν ήθελε προμήθειες και μας έλεγε αυτά είναι χαρτζιλίκι για εσάς. Τότε είχαμε αποφασίσει με τους συναδέλφους μου να παίρνει και ο νυχτερινός ισάξιες προμήθειες με εμάς.

Όταν όμως ήρθε νέα operator/manager έβαλε νέους κανόνες και συμπεριέλαβε τον εαυτό της να παίρνει ισάξιο ποσοστό προμηθειών με εμάς και έκοψε εντελώς τις προμήθειες από τον νυχτερινό. Αυτό που λίγο με προβλημάτισε είναι ότι όταν καλούσε τα γραφεία εκδρομών κτλ να ζητήσει να μας εξοφλήσουν τις τρέχουσες προμήθειες έλεγε ότι δεν ασχολείται με αυτά κανονικά και απλά παίρνει τηλέφωνο εκ μέρους των παιδιών της ρεσεψιόν γιατί θέλουν να τα μοιράσουν.

Αυτό λίγο μου δημιούργησε κάποιες απορίες και θέλησα να ρωτήσω γνώμες.

άρα όπως κατάλαβες κι εσύ είναι ανάλογα που θα πέσεις. Δεν υπάρχει κανόνας. Ούτε υπάρχει δίκαιο και σωστό. Εδώ σε άλλες περιπτώσεις (γνωστού) τους κλέβουν τα tips και είναι σε φάση ό,τι αρπάξει ο καθένας χωρίς να το καταλάβουν. 

Όπως είπα όμως δεν έχω σχέση με το χώρο. Έχω-είχα 1-2 γνωστούς όμως που δουλεύαν και τα μεταφέρανε.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Seahorse είπε

Γειά σας! Εργάζομαι σαν ρεσεψιονίστ σε ξενοδοχείο και για όσους είναι συνάδελφοι είτε πιο έμπειροι είτε πιο νέοι από εμένα, είναι γνωστό πως στο συγκεκριμένο πόστο υπάρχουν και κάποιες προμήθειες από γραφεία εκδρομών, rent a cars κτλ, τις οποίες μοιράζονται οι υπάλληλοι της υποδοχής (ρεσεψιονίστ). Θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν και θέλουν να το μοιραστούν εδώ το εξής:

Ο/Η operator (manager) ενός ξενοδοχείου που είναι σαν γενικός προϊστάμενος/διευθυντής στα τμήματα ενός ξενοδοχείου δικαιούται να παίρνει ποσοστό από τις προμήθειες μας;

Αυτές οι προμήθειες είναι "άσπρες"?

Αν όχι, νομίζω πριν πρέπει να απαντήσεις αν τα "δικαιούσε" εσύ.

Δημοσ.

Φυσικά και είναι άσπρες.

Αν επιθυμεί κάποιο γραφείο να μας δώσει κάποια TIPS ή άλλα bonus όπως κάποια δωρεάν εκδρομή για εμάς και τους συναδέλφους εφόσον το προτείνουμε σε παλέτες είναι απόλυτα άσπρο. Δεν θα επιβαρύνει ο πελάτης σε κάτι. Αν το πάμε έτσι ούτε τα φιλοδωρήματα του πελάτη είναι άσπρα. Ας μην ξεφύγουμε από το θέμα όμως σας παρακαλώ. Ζήτησα γνώμη για κάτι πολύ συγκεκριμένο.

  • Moderators
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Seahorse είπε

Φυσικά και είναι άσπρες.

Αν επιθυμεί κάποιο γραφείο να μας δώσει κάποια TIPS ή άλλα bonus όπως κάποια δωρεάν εκδρομή για εμάς και τους συναδέλφους εφόσον το προτείνουμε σε παλέτες είναι απόλυτα άσπρο. Δεν θα επιβαρύνει ο πελάτης σε κάτι. Αν το πάμε έτσι ούτε τα φιλοδωρήματα του πελάτη είναι άσπρα. Ας μην ξεφύγουμε από το θέμα όμως σας παρακαλώ. Ζήτησα γνώμη για κάτι πολύ συγκεκριμένο.

Άσπρα εννοείς ότι περνει απόδειξη για τα παραπάνω λεφτά δηλαδή το γραφείο?

Δημοσ.

Όταν πληρώνονται από τους πελάτες τα γραφεία βεβαίως. Επίσημες αποδείξεις. Εξάλλου πλέον σχεδόν όλοι πληρώνουν με κάρτα. Μην αλλάξουμε όμως τον σκοπό του topic σας παρακαλώ και έχουμε στο τέλος δύο post με τις απόψεις που ζήτησα και τα υπόλοιπα να είναι με φορολογικά θέματα.

Δημοσ.
1 hour ago, Seahorse said:

Όταν πληρώνονται από τους πελάτες τα γραφεία βεβαίως. Επίσημες αποδείξεις. Εξάλλου πλέον σχεδόν όλοι πληρώνουν με κάρτα. Μην αλλάξουμε όμως τον σκοπό του topic σας παρακαλώ και έχουμε στο τέλος δύο post με τις απόψεις που ζήτησα και τα υπόλοιπα να είναι με φορολογικά θέματα.

Τα πράγματα είναι απλά.,  αν θέλει κάποιος να υπάρχουν κανόνες (νόμοι κλπ), τότε αυτά τα χρήματα δεν θα είναι πλέον μαύρα, θα πληρώνεις φόρο όταν λαμβάνεις τιπς,     τώρα που είναι μαύρα έχει να κάνει με το τι έχετε συνεννοηθεί.

 

 

  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Seahorse είπε

Όταν πληρώνονται από τους πελάτες τα γραφεία βεβαίως. Επίσημες αποδείξεις. Εξάλλου πλέον σχεδόν όλοι πληρώνουν με κάρτα. Μην αλλάξουμε όμως τον σκοπό του topic σας παρακαλώ και έχουμε στο τέλος δύο post με τις απόψεις που ζήτησα και τα υπόλοιπα να είναι με φορολογικά θέματα.

Αυτό δε καταλαβαίνεις το μαύρα άσπρα δε πάει στο φορολογικό μόνο

Αν είναι άσπρα θα πάνε όπου πρέπει

Αν είναι μαύρα είναι τι συμφωνία έγινε

Δημοσ.

Το γραφείο έχει συμφωνήσει να δίνει ένα ποσοστό από τις εισπράξεις στο ξενοδοχείο που έκανε τη σύσταση.

Αν κόβει ή δεν κόβει αποδείξεις το γραφείο είναι άλλο θέμα, για τις προμήθειες τι απόδειξη να κοπεί; Μεταξύ τους συμφωνία είναι.

Δημοσ.

Ο παλιός manager έκανε αυτό
Ο νέος manager κάνει κάτι άλλο. 

Ο Διευθυντής του ξενοδοχείου τί λέει, το γνωρίζει ?
Η διεύθυνση προσωπικού της εταιρείας ?
Υπάρχει κανονισμός του ξενοδοχείου που να ορίζει συγκεκριμένα τί θα γίnεται με αυτά τα tips ? 

Εάν η απάντηση στις παραπάνω ερωτήσεις είναι όχι, κατάλαβες. 
Αν πάλι η απάντηση είναι ναι, αντιλαμβάνεσαι. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...