Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα,

Θα αναφέρω και εγώ το προβλημά μου αν και πολυσυζητημένο ώστε να πάρω κάποιες γνώμες και απο εδώ πριν καταλήξω.
Έχω λοιπόν ένα Toyota Yaris 2012 1.33 το οποίο καίει κλασικά λάδια τα τελευταία 5-6 χρόνια περίπου. 
Έχω δοκιμάσει διαφορετικά λάδια σε εταιρεία σε πιο παχύ, έχω δοκιμάσει και κάποια ενισχυτικά λαδιού αλλά το πρόβλημα παραμένει με πολύ μικρές διαφορές. 
Ενδεικτικά αναφέρω ότι καταναλώνει περίπου 1 λίτρο στα 1500-2000χλμ. 
Έχω λοιπόν φτάσει στο σημείο να αποφασίσω την επισκευή του και αυτή την στιγμή έχω 2 δρόμους.
Ο ένας είναι να λυθεί ο κινητήρας, να μετρηθεί και να φτιαχτούν όλα απο την αρχή με καλά ανταλλακτικά κτλ. 
Στην περίπτωση αυτή υπάρχει ο κίνδυνος να το ανοίξεις και να βρείς αρκετά προβλήματα τα οποία λογικά θα μπεις στην διαδικασία να φτιάξεις αλλά θα ανεβάσουν αρκετά το κόστος και το χρόνο παραμονής του αμαξιού στο συνεργείο. 
Ο άλλος τρόπος είναι να αντικατασταθεί η μηχανή με κάποια απο μεταγενέστερο μοντέλο στο οποίο το πρόβλημα έχει λυθεί (το πρόβλημα αν δεν κάνω λάθος έχει φτιαχτεί απο το 15 και έπειτα, με επιφύλαξη). Στην συγκεκριμένη περίπτωση το κόστος 
είναι συγκεκριμένο και λαμβάνω ως παράμετρο ότι θα βρεθεί ένας κινητήρας που θα είναι καλή περίπτωση και αντικατάσταση θα πετύχει. Προφανώς και εδώ αντιλαμβάνομαι τα ρίσκα που αφορούν το γεγονός ότι ο κινητήρας μπορεί να μην 
βγεί τελικά καλός με τα όποια προβλήματα μπορεί να ακολουθήσουν. 

Αυτά είναι τα δεδομένα μου και θα ήθελα την γνώμη σας. 

Ευχαριστώ

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω το ιδιο θεμα με ενα Corolla του 2002, νομιζω το πιο σωστο αν σκοπευεις να το κρατησεις, ειναι να λυθει ο κινητηρας και να φτιαχτει οτι χρειαστει. Δεν θα ξανα ασχοληθεις με τον κινητηρα μετα. 
Το μονο θεμα ειναι αν εχεις αξιοπιστο μηχανικο...

  • Like 1
Δημοσ.

Yπαρχει αναλυτικο θεμα σε αλλο φορουμ . Δεν ξερω αν επιτρεπεται να το ποσταρω 

  • Like 1
Δημοσ.

το κλασσικο προβλημμμα με αυτον τον κινιτηρα - καταρα που ακομη και στα πρωτα χιλομετρα (Σε όσους ηταν τυχεροί) εβγαλε αυτό το θέμα και έπεφταν εγγυήσεις... υπάρχουν αναλιτικα ποστ σε αλλα forums......

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, _teo7 είπε

Καλησπέρα στην ομάδα,

Θα αναφέρω και εγώ το προβλημά μου αν και πολυσυζητημένο ώστε να πάρω κάποιες γνώμες και απο εδώ πριν καταλήξω.
Έχω λοιπόν ένα Toyota Yaris 2012 1.33 το οποίο καίει κλασικά λάδια τα τελευταία 5-6 χρόνια περίπου. 
Έχω δοκιμάσει διαφορετικά λάδια σε εταιρεία σε πιο παχύ, έχω δοκιμάσει και κάποια ενισχυτικά λαδιού αλλά το πρόβλημα παραμένει με πολύ μικρές διαφορές. 
Ενδεικτικά αναφέρω ότι καταναλώνει περίπου 1 λίτρο στα 1500-2000χλμ. 
Έχω λοιπόν φτάσει στο σημείο να αποφασίσω την επισκευή του και αυτή την στιγμή έχω 2 δρόμους.
Ο ένας είναι να λυθεί ο κινητήρας, να μετρηθεί και να φτιαχτούν όλα απο την αρχή με καλά ανταλλακτικά κτλ. 
Στην περίπτωση αυτή υπάρχει ο κίνδυνος να το ανοίξεις και να βρείς αρκετά προβλήματα τα οποία λογικά θα μπεις στην διαδικασία να φτιάξεις αλλά θα ανεβάσουν αρκετά το κόστος και το χρόνο παραμονής του αμαξιού στο συνεργείο. 
Ο άλλος τρόπος είναι να αντικατασταθεί η μηχανή με κάποια απο μεταγενέστερο μοντέλο στο οποίο το πρόβλημα έχει λυθεί (το πρόβλημα αν δεν κάνω λάθος έχει φτιαχτεί απο το 15 και έπειτα, με επιφύλαξη). Στην συγκεκριμένη περίπτωση το κόστος 
είναι συγκεκριμένο και λαμβάνω ως παράμετρο ότι θα βρεθεί ένας κινητήρας που θα είναι καλή περίπτωση και αντικατάσταση θα πετύχει. Προφανώς και εδώ αντιλαμβάνομαι τα ρίσκα που αφορούν το γεγονός ότι ο κινητήρας μπορεί να μην 
βγεί τελικά καλός με τα όποια προβλήματα μπορεί να ακολουθήσουν. 

Αυτά είναι τα δεδομένα μου και θα ήθελα την γνώμη σας. 

Ευχαριστώ

Όπως γράφτηκε υπάρχει σε διπλανό φόρουμ αναλυτικός οδηγός με διαδικασία καθαρισμού . Δε χάνεις να δοκιμάσεις κάτι και να το παρακολουθήσεις . 

Εάν δεν λαδωνει μπουζί τότε δοκιμάζεις . Αλλιώς πας για επισκευή του δικού σου μοτερ

1 ώρα πριν, alx301 είπε

Εχω το ιδιο θεμα με ενα Corolla του 2002, νομιζω το πιο σωστο αν σκοπευεις να το κρατησεις, ειναι να λυθει ο κινητηρας και να φτιαχτει οτι χρειαστει. Δεν θα ξανα ασχοληθεις με τον κινητηρα μετα. 
Το μονο θεμα ειναι αν εχεις αξιοπιστο μηχανικο...

Με πόσα χιλιόμετρα επάνω το μοτέρ ; 

Το πιο πιθανόν είναι από τσιμουχακια βαλβίδων/ ελατήρια πιστονιων. Αναλόγως πόσο καταναλώνει/1000 χιλιόμετρα.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Προβληματικός κινητήρας, δύσκολη εξίσωση για το τι θα κάνεις. Κουμπάρος με το ιδιο κινητήρα του 2009 έφτασε να καίει τόσο λάδι που λάδωνε μπουζί και ρέταρε. Το ψάξαμε για ανακατασκευή αλλά είναι ρίσκο η διαδικασία γιατί κανονικά αυτά τα μοτέρ δεν δέχονται ανακατασκευή. Στο συνεργείο που πάρω ρώτησα και μου είπε πως μετά απο 60-80.000χλμ αρχίζει να καίει πάλι. Τελικά βρήκαμε με τον κουμπάρο καινούργιο μοτέρ απο έναν τύπα στην Θεσσαλονίκη, 3.000€ κόστισε η όλη εργασία και απο τότε κάνει τακτικές αλλαγές ανα 5.000χλμ 0-20 λάδι για να αντέξει παραπάνω το νέο μοτέρ. Καλό είναι να μιλήσεις με ρεκτιφιέ για το κατα πόσο είναι πετυχημένες η ανακατασκευές σε αυτά τα μοτέρ.

Δημοσ.
7 minutes ago, lary7 said:

Προβληματικός κινητήρας, δύσκολη εξίσωση για το τι θα κάνεις. Κουμπάρος με το ιδιο κινητήρα του 2009 έφτασε να καίει τόσο λάδι που λάδωνε μπουζί και ρέταρε. Το ψάξαμε για ανακατασκευή αλλά είναι ρίσκο η διαδικασία γιατί κανονικά αυτά τα μοτέρ δεν δέχονται ανακατασκευή. Στο συνεργείο που πάρω ρώτησα και μου είπε πως μετά απο 60-80.000χλμ αρχίζει να καίει πάλι. Τελικά βρήκαμε με τον κουμπάρο καινούργιο μοτέρ απο έναν τύπα στην Θεσσαλονίκη, 3.000€ κόστισε η όλη εργασία και απο τότε κάνει τακτικές αλλαγές ανα 5.000χλμ 0-20 λάδι για να αντέξει παραπάνω το νέο μοτέρ. Καλό είναι να μιλήσεις με ρεκτιφιέ για το κατα πόσο είναι πετυχημένες η ανακατασκευές σε αυτά τα μοτέρ.

το καλυτερο κανατε και σας βγηκε ποιο φθηνα μακροπροθεσμα.... με καλο λαδι θα αντεξει λιγο παραπανω ..... αλλα σε γενικες γραμμες ο κινιτηρας αν εξαιρέσουμε της επιδόσεις τους για αυτο που ηταν πάντα.... ηταν fail.....

Δημοσ.
19 hours ago, meletis_m said:

Όπως γράφτηκε υπάρχει σε διπλανό φόρουμ αναλυτικός οδηγός με διαδικασία καθαρισμού . Δε χάνεις να δοκιμάσεις κάτι και να το παρακολουθήσεις . 

Εάν δεν λαδωνει μπουζί τότε δοκιμάζεις . Αλλιώς πας για επισκευή του δικού σου μοτερ

Με πόσα χιλιόμετρα επάνω το μοτέρ ; 

Το πιο πιθανόν είναι από τσιμουχακια βαλβίδων/ ελατήρια πιστονιων. Αναλόγως πόσο καταναλώνει/1000 χιλιόμετρα.

 

Πριν καψει φλατζα, έκαιγε 1 λιτρο στα 2000χλμ περιπου 😅 Τωρα εκαψε και φλατζα, εχει μεινει εξω απο το συνεργείο μεχρι να μαζεψω $

Πολυ φοβαμαι και για τα piston rings, θα δειξει μόλις ανοιχτεί το μοτερ... σε κανενα μηνα λογικα θα το προχωρήσω για επισκευή 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, alx301 είπε

Πριν καψει φλατζα, έκαιγε 1 λιτρο στα 2000χλμ περιπου 😅 Τωρα εκαψε και φλατζα, εχει μεινει εξω απο το συνεργείο μεχρι να μαζεψω $

Πολυ φοβαμαι και για τα piston rings, θα δειξει μόλις ανοιχτεί το μοτερ... σε κανενα μηνα λογικα θα το προχωρήσω για επισκευή 

Βάλτα τα κάτω και υπολόγισε τι συμφέρει! 

Σε αντίστοιχη περίπτωση Mazda 6 2005 αγοράστηκε μεταχειρισμένο.

Έκανα 130,000 είχε ήδη 230.000. Οσο πήγαινε είχε κατανάλωση λαδιού. Έφτασε σε σημείο 1λτ/1000 και λαδωνει μπουζί. Δε ασχολήθηκα καν. Γιατί μια σωστή δουλειά μοτέρ έβγαινε 1300-1500.

Το έδωσα ετσι εις γνώση του αγοραστή , και πήγα σε Volvo V40 D2 2013

Δημοσ.
13 minutes ago, meletis_m said:

Βάλτα τα κάτω και υπολόγισε τι συμφέρει! 

Σε αντίστοιχη περίπτωση Mazda 6 2005 αγοράστηκε μεταχειρισμένο.

Έκανα 130,000 είχε ήδη 230.000. Οσο πήγαινε είχε κατανάλωση λαδιού. Έφτασε σε σημείο 1λτ/1000 και λαδωνει μπουζί. Δε ασχολήθηκα καν. Γιατί μια σωστή δουλειά μοτέρ έβγαινε 1300-1500.

Το έδωσα ετσι εις γνώση του αγοραστή , και πήγα σε Volvo V40 D2 2013

ειναι το corolla T-sport, αν ήταν 1600/1400cc δεν θα έμπαινα καν σε σκέψη για επισκευή :(

Το εχω μονο 6 μηνες δεν προλαβα να το χαρώ 

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, _teo7 είπε

Καλησπέρα στην ομάδα,

Θα αναφέρω και εγώ το προβλημά μου αν και πολυσυζητημένο ώστε να πάρω κάποιες γνώμες και απο εδώ πριν καταλήξω.
Έχω λοιπόν ένα Toyota Yaris 2012 1.33 το οποίο καίει κλασικά λάδια τα τελευταία 5-6 χρόνια περίπου. 
Έχω δοκιμάσει διαφορετικά λάδια σε εταιρεία σε πιο παχύ, έχω δοκιμάσει και κάποια ενισχυτικά λαδιού αλλά το πρόβλημα παραμένει με πολύ μικρές διαφορές. 
Ενδεικτικά αναφέρω ότι καταναλώνει περίπου 1 λίτρο στα 1500-2000χλμ. 
Έχω λοιπόν φτάσει στο σημείο να αποφασίσω την επισκευή του και αυτή την στιγμή έχω 2 δρόμους.
Ο ένας είναι να λυθεί ο κινητήρας, να μετρηθεί και να φτιαχτούν όλα απο την αρχή με καλά ανταλλακτικά κτλ. 
Στην περίπτωση αυτή υπάρχει ο κίνδυνος να το ανοίξεις και να βρείς αρκετά προβλήματα τα οποία λογικά θα μπεις στην διαδικασία να φτιάξεις αλλά θα ανεβάσουν αρκετά το κόστος και το χρόνο παραμονής του αμαξιού στο συνεργείο. 
Ο άλλος τρόπος είναι να αντικατασταθεί η μηχανή με κάποια απο μεταγενέστερο μοντέλο στο οποίο το πρόβλημα έχει λυθεί (το πρόβλημα αν δεν κάνω λάθος έχει φτιαχτεί απο το 15 και έπειτα, με επιφύλαξη). Στην συγκεκριμένη περίπτωση το κόστος 
είναι συγκεκριμένο και λαμβάνω ως παράμετρο ότι θα βρεθεί ένας κινητήρας που θα είναι καλή περίπτωση και αντικατάσταση θα πετύχει. Προφανώς και εδώ αντιλαμβάνομαι τα ρίσκα που αφορούν το γεγονός ότι ο κινητήρας μπορεί να μην 
βγεί τελικά καλός με τα όποια προβλήματα μπορεί να ακολουθήσουν. 

Αυτά είναι τα δεδομένα μου και θα ήθελα την γνώμη σας. 

Ευχαριστώ

Ο κινητηρας θέλει επισκευή. Αν γίνει σωστή επισκευή και χρησιμοποιηθούν τα σωστά λαδια δεν θα ξαναέχει προβλημα. Μέχρι τότε , η καλύτερη λύση ειναι πιο συχνές αλλαγές λαδιών. Τα βραδυρευστα λαδια δεν ειναι απαραίτητο ότι μειώνουν την κατανάλωση λαδιου. Σου στελνω pm με φτηνά λαδια τα οποία έχει σε προσφορά το Amazon.de και μπορούν να σε βγάλουν κάπως καλύτερα μέχρι την επισκευή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, atheatos είπε

Ο κινητηρας θέλει επισκευή. Αν γίνει σωστή επισκευή και χρησιμοποιηθούν τα σωστά λαδια δεν θα ξαναέχει προβλημα. Μέχρι τότε , η καλύτερη λύση ειναι πιο συχνές αλλαγές λαδιών. Τα βραδυρευστα λαδια δεν ειναι απαραίτητο ότι μειώνουν την κατανάλωση λαδιου. Σου στελνω pm με φτηνά λαδια τα οποία έχει σε προσφορά το Amazon.de και μπορούν να σε βγάλουν κάπως καλύτερα μέχρι την επισκευή.

Αυτά απ'όσο θυμάμαι δεν έχουν ξεχωριστά χιτώνια. Αν έχουν κολλήσει τα ελατήρια και έχει φάει λοιπόν τον κύλινδρο δεν αξίζει κανένα ρεκτιφιέ.

Μια εικόνα από ενδοσκοπική κάμερα θα δείξει τον δρόμο. Αν έχει φάει τα cross threads και έχει κάνει κάθετες γραμμές, ολοκλήρωσον...

Επεξ/σία από cmaniac
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...