soul_d Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 13 ώρες πριν, Arkin είπε Eτσι ειναι δεν υπαρχει κατι καλυτερο αυτη τη στιγμη Έχουν κυριολεκτικά την ίδια προσφορά και οι άλλες 2 εταιρείες αυτή τη στιγμή 1
spiros.christof Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Για όσους είχαν θέμα με την ενεργοποίηση της sim μέσω της εφαρμογής: Μίλησα με εξυπηρέτηση, και υπάρχει τεχνική ανάγκη στο σύστημα, να περάσουν 3 ώρες από την στιγμή που θα κάνει κλικ ο κούριερ οτι παραλάβατε, μέχρι να μπορέσει να λειτουργήσει η διαδικασία ενεργοποίησης. Μέχρι να περάσει το τρίωρο, όσες φορές και να δοκιμάσει κανείς στην εφαρμογή, το πιο πιθανό είναι να «κολλήσει» στο τελευταίο βήμα, που πρέπει να κάνεις download τα pdf της σύμβασης (και της φορητότητας).
George6633 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 55 λεπτά πριν, spiros.christof είπε Για όσους είχαν θέμα με την ενεργοποίηση της sim μέσω της εφαρμογής: Μίλησα με εξυπηρέτηση, και υπάρχει τεχνική ανάγκη στο σύστημα, να περάσουν 3 ώρες από την στιγμή που θα κάνει κλικ ο κούριερ οτι παραλάβατε, μέχρι να μπορέσει να λειτουργήσει η διαδικασία ενεργοποίησης. Μέχρι να περάσει το τρίωρο, όσες φορές και να δοκιμάσει κανείς στην εφαρμογή, το πιο πιθανό είναι να «κολλήσει» στο τελευταίο βήμα, που πρέπει να κάνεις download τα pdf της σύμβασης (και της φορητότητας). Στην περίπτωση μου δεν ίσχυε αυτό... Πήρα την Sim περίπου 12-1 το μεσημέρι και ξεκίνησα να κάμω τη διαδικασία μετά τις 8 το βράδυ περίπου.Και πάλι μου έβγαλε την ψυχή η εφαρμογή του WU και με βοήθησε ένας συμφορουμιτης πιο πάνω που μου είπε να το κάνω μέσω Cosmote app όπου εκεί με δυσκολία κατάφερα να το πετύχω...Δεν ξέρω τι έγινε,ελπίζω όλοι να πρόλαβαν την προσφορά και να μην παλεύουν ακόμα. @soul_d πολύ σωστά και μάλιστα η Q έχει ακόμα καλύτερη προσφορά για ένα χρόνο (τουλάχιστον είχε μέχρι τέλος Μαρτίου δεν ξέρω αν δώσανε παράταση) αλλά το κακό δυστυχώς είναι μόνο για νέους αριθμούς. 2
gkat2829 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, soul_d είπε Έχουν κυριολεκτικά την ίδια προσφορά και οι άλλες 2 εταιρείες αυτή τη στιγμή Η Διαφορά με ολες τις αλλες εταιριες ειναι ομως οτι εχουν κοφτη στα 300GB. Μετα απο τα 300GB που εχεις ανεβοκατεβασει η NOVA σε παει σε ταχυτητα 8 και η VODAFONE στα 5. Ξεχνας λοιπον το 5G πρακτικα. Επεξ/σία 5 Απριλίου από gkat2829 1
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου On 04/04/2025 at 11:49, jonakis said: Επειδή είχα και εγώ πρόβλημα με το 5G και είχα κάνει τα πάντα αλλά μου έβγαζε μόνο EDGE σήμα(ούτε καν 4G), παραθέτω παρακάτω τα βήματα για να διευκολύνω και τους υπόλοιπους. 1) Τηλέφωνο στο 13738 (χωρίς χρέωση) 2) Στο σύστημα όταν ερωτηθείτε για το πρόβλημα πείτε "ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝΥΜΑΤΑ" (αν αναφέρετε για 5G θα σας πει να κάνετε επανεκκίνηση και θα σας κλείσει την γραμμή) 3) Έπειτα αναφέρετε ότι το πρόβλημα έχει να κάνει με "ΚΑΛΥΨΗ ΔΙΚΤΥΟΥ" 4) Θα συνδεθείτε με εκπρόσωπο, θα καταγράψει το συμβάν και μέσα σε λίγη ώρα θα σας ενεργοποιήσουν από το τεχνικό τμήμα το 5G σήμα. Έχουν περάσει κοντά 2 ώρες από την καταγραφή του προβλήματος και ακόμα τίποτα..
ougxar Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 2 hours ago, gkat2829 said: Η Διαφορά με ολες τις αλλες εταιριες ειναι ομως οτι εχουν κοφτη στα 300GB. Μετα απο τα 300GB που εχεις ανεβοκατεβασει η NOVA σε παει σε ταχυτητα 8 και η VODAFONE στα 5. Ξεχνας λοιπον το 5G πρακτικα. Και το μισο σημα(και αμα)
jonakis Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 1 ώρα πριν, Indiko_Xoiridio είπε Έχουν περάσει κοντά 2 ώρες από την καταγραφή του προβλήματος και ακόμα τίποτα.. Έκανες επανεκκίνηση την συσκευή;
soul_d Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 3 ώρες πριν, gkat2829 είπε Η Διαφορά με ολες τις αλλες εταιριες ειναι ομως οτι εχουν κοφτη στα 300GB. Μετα απο τα 300GB που εχεις ανεβοκατεβασει η NOVA σε παει σε ταχυτητα 8 και η VODAFONE στα 5. Ξεχνας λοιπον το 5G πρακτικα. Καταρχάς η nova στην προσφορά της, υποστηρίζει πως δεν υπάρχει κόφτης. Κατά δεύτερον, δεν αφορά το μεγαλύτερο ποσοστό ο κόφτης. Κατά τα άλλα ναι, υπάρχει περιορισμός στα καρτοκινητά της Vodafone, μετά τα 300gb.
Asvos21 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 1 ώρα πριν, Indiko_Xoiridio είπε Έχουν περάσει κοντά 2 ώρες από την καταγραφή του προβλήματος και ακόμα τίποτα.. στο τσατ μου είπαν ότι θα ενεργοποιηθεί μέσα στη μέρα αν έχεις στείλει το sms 5g αλλά δεν το πολύ πιστεύω. Φαντάζομαι ότι θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα γενικότερα
nkmyrtos Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Όσοι έχουν θέμα με την ενεργοποίηση του 5g επειδή το είχα και εγώ τηλέφωνο στο 13738 λέτε συνέχεια τη λέξη εκπρόσωπος μέχρι να σας συνδέσει το σύστημα και μετά από εκεί και πέρα σας το φτιάχνουν. Τουλάχιστον έτσι έγινε στη δική μου περίπτωση και σε μερικούς άλλους.
JDMS1980 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε iPhone 13 pro max σε καινούργια sim wu με σήμα edge.Στελνεις sms για ενεργοποίηση wificalling, παίρνεις απάντηση ότι ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία και μετά κάνεις επανεκκίνηση την συσκευή, ακόμη και ανά έχεις ενεργοποιημένο το wificalling.Σε εμένα μόνο έτσι ενεργοποιήθηκε το 5g 1
Asvos21 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 18 λεπτά πριν, JDMS1980 είπε Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε iPhone 13 pro max σε καινούργια sim wu με σήμα edge.Στελνεις sms για ενεργοποίηση wificalling, παίρνεις απάντηση ότι ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία και μετά κάνεις επανεκκίνηση την συσκευή, ακόμη και ανά έχεις ενεργοποιημένο το wificalling.Σε εμένα μόνο έτσι ενεργοποιήθηκε το 5g Και σε android μια χαρά δούλεψε, στέλνεις wificall στο 1333 και μόλις λάβεις απάντηση (σε 1’) επανεκκίνηση thanks πολύ jd 2
serafeim71 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Εγω απο φορητότητα απο vodafone σε What's up ειμαι ακομα στο περίμενε..απο εχτες το απογευμα που εκανα ολοι τη διαδικασία ...
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 1 hour ago, Asvos21 said: Και σε android μια χαρά δούλεψε, στέλνεις wificall στο 1333 και μόλις λάβεις απάντηση (σε 1’) επανεκκίνηση thanks πολύ jd Τελικά και σε εμένα έτσι δούλεψε..thanks!!
gkat2829 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 2 ώρες πριν, soul_d είπε Καταρχάς η nova στην προσφορά της, υποστηρίζει πως δεν υπάρχει κόφτης. Κατά δεύτερον, δεν αφορά το μεγαλύτερο ποσοστό ο κόφτης. Κατά τα άλλα ναι, υπάρχει περιορισμός στα καρτοκινητά της Vodafone, μετά τα 300gb. Η NOVA το ονομαζει ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΗΣ ΧΡΗΣΗΣ για να γνωριζεις και το γραφει σε ολα της τα ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ που πουλαει ως UNLIMITED με πολυ μικρα γραμματα απο κατω. Ενημερωσου: όταν εντός του τιμολογιακού κύκλου, η κατανάλωση δεδομένων υπερβεί τα 300GB, εφαρμόζεται πολιτική ορθής χρήσης και η ταχύτητα Mobile Internet μειώνεται, με μέγιστη έως 8Mbps, ενώ η χρήση δεδομένων παραμένει απεριόριστη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από matrixxx,
0 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα