Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά από αρκετά χρόνια (10+) πλέον παρατηρώ ότι το νερό δε πετάγεται με χάρη... Αν θυμάμαι καλά, παλαιότερα έφτανε σε πιο υψηλό σημείο στο παρμπριζ, ενώ και το πίσω το οποίο χρησιμοποιείται σπανια δε το βλέπω και τόσο ζωηρό.

Μπορεί και να είναι θέμα αλάτων αν και ποτέ δεν έχω βάλει νερό βρύσης. Μπορεί και κάποιο σκουπιδάκι. Έχω δει διάφορες πατέντες για καθαρισμό. Άλλος προτείνει να ρίξουμε ταμπλέτα πλυντηρίου πιάτων. Άλλος απλά ξύδι. Δε ξέρω κατα πόσο είναι καλή ιδέα αυτό. Ειδικά με το ζεστό νερό που προτείνουν. Το ξύδι κάνει δουλειά στον βραστήρα, αλλά στο αυτοκίνητο δε ξέρω αν είναι καλή ιδέα.

Κάποιος που έχει δοκιμάσει κάτι με αποτέλεσμα;

Χρησιμοποιώ πάντα απιονισμένο νερό με λίγο καθαριστικό ειδικό για το παρμπριζ

Δημοσ.

εχω το ιδιο προβλημα.αν με κατι απο αυτα δεν πεταει οπως πριν τοτε σημαινει οτι εχει πιασει μακα μεσα στο παγουρι η' καπου στην διαδρομη και πρεπει να αφαιρεθει και να καθαριστει.μετα να καθαριστει και ολο το συστημα που περναει το νερο με πιεση και καθαριστικα.ειναι φυσιολογικο με τις σκονες της ελλαδας και την βροχη κ.λ.π. 

φανταζομαι επειδη βλεπω οτι εχεις ασχοληθει,οτι ξεβουλωσες πρωτα τα πιτσιληστιρια με βελονα.

Δημοσ.

Σήκωσε το καπώ κ βάλε κάποιον να ενεργοποιήσει τον ψεκασμό στους υαλοκαθαριστήρες, εκεί που τσακίζει το σωληνάκι στο καπώ, από την πολυκαιρία μπορεί να σου έχει κοπεί λίγο κ να μην στέλνει όσο νερό πρέπει .

Την έχω πατήσει έτσι σε 2 διαφορετικά αυτοκίνητα ( seat) κ απλά το έφτιαξα με ένα σωληνάκι κ δέσιμο με tyre up γιατί έπρεπε να βγεί όλο το σωληνάκι κ ήταν μανουρα ( και χρήμα). 

Δημοσ.

Μερικά σαπούνια για τα τζάμια γίνονται γλίτσα γύρω απο το μοτεράκι.Αν μπορέσεις να βγάλεις το παγούρι ή έστω το μοτεράκι να δεις/καθαρίσεις θα ήταν καλό,μερικά εχουν μια σίτα .Επίσης μπορείς να αποσυνδέσεις το λαστιχάκι σε κάποιο σημείο και απο το μπεκάκι να φυσήξεις αέρα ώστε να σπρώξει τις βρωμιές  έξω.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, motoboots είπε

Με μια καρφίτσα να ξεμπλοκάρετε την τρύπα που πετάγεται το νερό. 🙂

Σε πολλά αμάξια ειναι πλαστικό το μπεκ και θα το διαλύσει μια καρφίτσα.Ασε που θέλουν ειδικό εργαλείο για να τα ρυθμισεις 

https://www.antallaktikaonline.gr/kunzer/15200383#productImageGroup

Δημοσ.

Δες μηπως χάνει κάποιο σωληνάκι νερό. Αυτό ήταν το πρόβλημα σε εμένα 2 φορές που κατουρούσε αντί να πετάξει. Τα σωληνάκια είναι φθηνα σαν ανταλλακτικό αλλά μανούρα η αντικατάσταση τους. Αν βάζεις πάντα απιονισμένο δεν βλέπω τον λόγο να έχει φρακάρει κάτι.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Neptu είπε

Μετά από αρκετά χρόνια (10+) πλέον παρατηρώ ότι το νερό δε πετάγεται με χάρη... Αν θυμάμαι καλά, παλαιότερα έφτανε σε πιο υψηλό σημείο στο παρμπριζ, ενώ και το πίσω το οποίο χρησιμοποιείται σπανια δε το βλέπω και τόσο ζωηρό.

Μπορεί και να είναι θέμα αλάτων αν και ποτέ δεν έχω βάλει νερό βρύσης. Μπορεί και κάποιο σκουπιδάκι. Έχω δει διάφορες πατέντες για καθαρισμό. Άλλος προτείνει να ρίξουμε ταμπλέτα πλυντηρίου πιάτων. Άλλος απλά ξύδι. Δε ξέρω κατα πόσο είναι καλή ιδέα αυτό. Ειδικά με το ζεστό νερό που προτείνουν. Το ξύδι κάνει δουλειά στον βραστήρα, αλλά στο αυτοκίνητο δε ξέρω αν είναι καλή ιδέα.

Κάποιος που έχει δοκιμάσει κάτι με αποτέλεσμα;

Χρησιμοποιώ πάντα απιονισμένο νερό με λίγο καθαριστικό ειδικό για το παρμπριζ

Σε Opel ακριβώς ίδιο έχανε το σωληνάκι και είχε σπάσει και ο διακλαδωτηρας.

Βρήκα τα ανταλλακτικά (κόστος 5-10€) και 1 ώρα που έφαγα γιατί έπρεπε να βγει νεροχύτης & δοχείο. Εκτός εάν με τα χρόνια έχει χάσει δύναμη η αντλία του.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...