Mz2024 Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Αυτοκίνητα: Citroen C4 Cactus, Renault Captur, Peugeot 2008, ασχέτως χρονολογίας Μηχανικά μέρη: Αυτόματα/ Ημιαυτόματα σασμάν, συνδυασμός με Diesel Δηλ: Ότι χρήσιμο σε τεχνικό επίπεδο έχετε, μοιραζόμενοι τις εμπειρίες σας, προβλήματα, βλάβες κπα. Κάνω τις έρευνές μου καιρό και με άλλα οχήματα φυσικά αλλά ας επικεντρωθούμε σε αυτά για την ώρα. Μετά τα μηχανικά/ τεχνικά, θα δούμε αν αξίζει και το Test Drive. Η όλη έρευνα που θα πάρει καιρό, θα βοηθήσει και στην επιλογή τυχόν εξαρτημάτων, π.χ. σε αυτοκίνητο με ζημιά, όπως π.χ. αντικατάσταση κάποιου κιβωτίου ταχυτήτων, ανακατασκευές κλπ. πράγμα που βοηθάει και στην σχέση ''Τιμής/ Επιδόσεων'' κυρίως σε παλαιότερα μοντέλα, εξ άλλου υπάρχει μηχανικός που κάνει Custom κυρίως στα Honda. Φυσικά θ' αντλήσω πληροφορίες από παντού μεν αλλά γιατί όχι και σε αυτό το φόρουμ. Το μόνο που έχω αποφασίσει μέχρι στιγμής, είναι ότι δεν μ' αρέσει το DPF στα Euro6 αλλά δυστυχώς είναι παράνομο να το βγάλεις... Επεξ/σία 31 Μαρτίου από Mz2024 Αλλαγή ώστε το νήμα να γίνει ποιο χρήσιμο και γενικευμένο. 2
Mz2024 Δημοσ. 1 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου (επεξεργασμένο) Πολλές οι συζητήσεις σε εξιδεικευμένα φόρουμ για το ζήτημα και με μηχανικούς από κοντά και πλούσιο υλικό στο διαδίκτυο. Βλέπω εδώ είναι κάπως, άδειο... το νήμα 😆 Δεν νομίζω πως έχει λόγο ύπαρξης, τζάμπα το έκανα. Αν είναι να κλείσει, καλύτερα πιστεύω. Επεξ/σία 1 Απριλίου από Mz2024
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Κοιτα ειναι ενα πολυπλοκο θεμα που πρεπει να ορισεις τις βασεις του ωστε να απαντηθει και μιλαω ΩΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ 1
kage Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου (επεξεργασμένο) Νομιζω ολο το psa group αφου μοιραζεται τα ιδια πραγματα εχει ακομη θεμα με τα αυτοματα κιβωτια..δεν ξερω τι ετος ψαχνεις αλλα εννοω τα τελευταιας 10ετιας...νομιζω οτι ολοι λενε κανε αλλαγες λαδιων κιβωτιου καθε 50κ κμ Εκει με τα custom rebuild κιβωτιων εννοεις οτι αν παρεις ενα μτχ εισαι οκ αν σ βγαλει προβλημα κ θες 3κ γ επισκευη? Επεξ/σία 5 Απριλίου από kage
tutuyo Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου δεν ξερω τι ακριβως ερευνας, εγω εχω Οπελ και Πεζω απο το '15, το ενα με 120κ χλμ το αλλο με 80κ χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Λιγη προσοχη στην συντηρηση και στην βενζινη, εννοω σε καλο πρατηριο. Ψεματα, στο Οπελακι εχω αλλαξει δοχειο νερου, that's it
meletis_m Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Στις 30/3/2025 στις 11:45 ΜΜ, Mz2024 είπε Αυτοκίνητα: Citroen C4 Cactus, Renault Captur, Peugeot 2008, ασχέτως χρονολογίας Μηχανικά μέρη: Αυτόματα/ Ημιαυτόματα σασμάν, συνδυασμός με Diesel Δηλ: Ότι χρήσιμο σε τεχνικό επίπεδο έχετε, μοιραζόμενοι τις εμπειρίες σας, προβλήματα, βλάβες κπα. Κάνω τις έρευνές μου καιρό και με άλλα οχήματα φυσικά αλλά ας επικεντρωθούμε σε αυτά για την ώρα. Μετά τα μηχανικά/ τεχνικά, θα δούμε αν αξίζει και το Test Drive. Η όλη έρευνα που θα πάρει καιρό, θα βοηθήσει και στην επιλογή τυχόν εξαρτημάτων, π.χ. σε αυτοκίνητο με ζημιά, όπως π.χ. αντικατάσταση κάποιου κιβωτίου ταχυτήτων, ανακατασκευές κλπ. πράγμα που βοηθάει και στην σχέση ''Τιμής/ Επιδόσεων'' κυρίως σε παλαιότερα μοντέλα, εξ άλλου υπάρχει μηχανικός που κάνει Custom κυρίως στα Honda. Φυσικά θ' αντλήσω πληροφορίες από παντού μεν αλλά γιατί όχι και σε αυτό το φόρουμ. Το μόνο που έχω αποφασίσει μέχρι στιγμής, είναι ότι δεν μ' αρέσει το DPF στα Euro6 αλλά δυστυχώς είναι παράνομο να το βγάλεις... Τα PSA Group δε ξέρω εάν έχουν λύσει το θέμα με το Adblue. Επιπλέον βγάζουν και θέματα με το κολάρο turbo. Τουλάχιστον εταιρικά που πήραμε Cintroen C3 aircross του 2023 με 0 χιλιόμετρα. Εάν είσαι τυπικός στη συντήρηση δε θα έχεις θέματα . Κινείσαι περισσότερο εκτός ή μεικτή χρήση ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα