Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εστειλα στο  live support και μου απαντησαν.

 

I will be assisting you from here.
1:42 PM
 
image__1_.png
Could you let me know where you purchased the activation code which you used under your account?
 
 
g2a.com
 
 
Santiago Vega
 
We would like to clarify that G2A.com is not an authorized distributor of Nord activation codes, and as such, we cannot guarantee the legitimacy, origin, or continued validity of codes acquired via this platform. Regrettably, we have credible reasons to believe that codes sold through G2A.com are often obtained through unauthorized channels and may be counterfeit, expired, or misrepresented at the point of sale.
 
 
image__1_.png
Our internal records indicate that the codes you used were originally issued to Revolut, an official partner of ours. These codes are distributed through the Revolut application as part of a benefit program for eligible users and are intended solely for their personal use. The resale or transfer of these codes violates both Revolut's terms of use and our own Terms of Service (see Section 8: Prohibited and Restricted Use).

Κλειδια απο συνδρομες της revolut πουλαγαν...

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εμένα μου απάντησαν από nord.ανακαλυψαν τα κλειδιά αυτά που τα έδιναν σαν προμο μέσα από αγορά με revolut και κάποιος το έκανε abuse το σύστημα τους και άρχισε και τα πούλαγε αυτά τα κλειδιά, οπότε απλά μας μπαναραν

 

  • Like 1
Δημοσ.

Keyspremium το ίδιο.

οπότε τώρα; μιλάμε με πωλητή ή απευθείας με το μαγαζί(g2a για μένα) μπας και τα πάρουμε πίσω;

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nikoskola είπε

Εμένα μου απάντησαν από nord.ανακαλυψαν τα κλειδιά αυτά που τα έδιναν σαν προμο μέσα από αγορά με revolut και κάποιος το έκανε abuse το σύστημα τους και άρχισε και τα πούλαγε αυτά τα κλειδιά, οπότε απλά μας μπαναραν

 

ζητησα και μου εστειλαν την συζητηση του live chat σε email για να την εχω σαν αποδεικτικο.

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι φάγαμε scam από δικιά τους αδυναμία να εποπτεύουν το σύστημα που διανέμουν κλειδιά.εαν δεν μπορουν να το κάνουν αυτό ποσό ασφαλείς είναι σαν vpn? anyway απογοητεύτηκα από την αντιμετώπιση τους.θα αγοράσω άλλη συνδρομή κανονική σε άλλο vpn provider

 

  • Like 2
Δημοσ.

Και σε εμένα το ίδιο έγινε μόλις τώρα που γύρισα πίσω. Είχα κρατήσει μάλιστα screenshot που έλεγε ότι λήγει 27 Απριλίου 2027. Έχουν και αυτοί ευθύνες εάν επιβεβαίωναν το legality της συνδρομής. !!!!!!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα περιμενω τον καθε πωλητη ξεχωριστα. μολις εστειλα στο g2a απευθειας οτι και στις 3 αγορες μου ακυρωθηκε η συνδρομη και οτι το nordvpn σε ερωτηση μου, μου απαντησε οτι τα keys ήταν απο revolut accounts και ειχε γινει abuse. Για να δουμε τι θα πουν...

Επεξ/σία από kallair
  • Like 3
Δημοσ.

Our response times are now longer than usual due to a higher number of requests.
If you've already sent us a ticket, we'll help you there. New tickets about the same issue will be closed.

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...