Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kaiadas4 είπε

ομοιοπαθης απο g2a με nordvpn.

ψαχνω στο site της g2a e-mail για refund (αφου μιλησα με Nordvpn και μου ειπαν μιλα μαζι τους και ζητα τα λεφτα σου πισω) και δεν μπορω να βρω e-mail επικοινωνιας. 

Μπορει κανεις να μου πει κανα mail ή αλλο τροπο επικοινωνιας?

Σας ευχαριστω

https://dashboard.g2a.com/support/contact-support?page=1&limit=10

Μπορείς να βεις στις προηγούμενες σελίδες τι γράφουμε

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όλα οκ, μου έδωσαν refund από το support της g2a και κωδικό εκπτωσης για επομενη αγορα.

Τώρα σε ποιο VPN παμε?? Έχει βρει κανείς καμιά καλή προσφορά? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ALBA13 είπε

https://dashboard.g2a.com/support/contact-support?page=1&limit=10

Μπορείς να βεις στις προηγούμενες σελίδες τι γράφουμε

να εισαι καλα φιλε μου

εψαξα παραπανω αλλα δεν ειδα αν ειχε ξαναγραφτει

το προβλημα ειμαι οτι δεν εχω λογαριασμο.πρεπει να φτιαξω λογαριασμο για να επικοινωνησω μαζι τους?

ευχαριστω

Δημοσ.

Προχθές το βράδυ ξεκίνησα επικοινωνία με τον πωλητή, αφού δεν είχε απαντήσει μετά από 24 ώρες, άνοιξα χθες βράδυ ticket στη g2a .Σήμερα το πρωί απάντησαν και ξεκίνησε η διαδικασία refund (είχα πληρώσει με google pay). Ηδη ήρθε μύνημα επερχόμενης πληρωμής στη revolut μέχρι τις 15/5 , του συνολικού ποσού μαζί με την προμήθεια που είχα πληρώσει!

Πάμε για άλλα...!

21 λεπτά πριν, 9-11 είπε

Αγόρασα κι εγώ διετή συνδρομή από τον πωλητή Kingsafe και μάλιστα 2 ώρες πριν βαρέσει το κανόνι (αρχίσουν οι μαζικές ακυρώσεις και οι διαμαρτυρίες/καταγγελίες των πελατών)
Το activation code (voucher) που έλαβα είναι της μορφής NVSREV2xxxxxxxxxx, ξέρουμε σε ποιο πακέτο Revolut (Plus, Premium, Metal, Ultra) αντιστοιχεί;
Προς το παρόν (2 μέρες όλες κι όλες) το VPN λειτουργεί κανονικά και στο account ημερομηνία λήξης είναι η 8η Μαΐου 2027.
Το ερώτημα είναι, το αφήνω ως έχει; Ή ενεργώ προκαταβολικά; (θεωρώντας πως το αργότερο σε ένα μήνα η Nord θα το ακυρώσει)
Αυτή η αβεβαιότητα θα μας φάει...

Και το δικό μου που έσκασε NVSREV2xxxxxxxxxx ήταν!

Εύχομαι να είσαι πιο τυχερός...

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, korakios είπε

refund ή ενεργοποίηση νέου κλειδιού ανα μήνα 😂

Δε συμφέρει κανέναν πωλητή να σας δώσει κανονικό κλειδί

image.png.e36d05bbf4340fe5b168948a49b24568.png

 

αυτο μου απαντησε ο δικος μου, δεν αναφερει καπου για μηνιαιο κλειδι, πως προεκυψε αυτο?

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kaiadas4 είπε

να εισαι καλα φιλε μου

εψαξα παραπανω αλλα δεν ειδα αν ειχε ξαναγραφτει

το προβλημα ειμαι οτι δεν εχω λογαριασμο.πρεπει να φτιαξω λογαριασμο για να επικοινωνησω μαζι τους?

ευχαριστω

πιστευω πως ναι.

Εγω τους έγραψα αυτό

Dear G2A team,

I ve bought from the seller ...................... a key for NordVPN (2 years subscription).
The orders was ...................... totaling EUR .......
Yesterday the subscription was cancelled by NordVPN and when
I ve contacted NordVPN, they gave me the following answer:
“These codes are distributed through the Revolut app as part of a benefit program for eligible users and are intended solely for their personal use. The resale or transfer of these codes violates both Revolut's terms of use and our own Terms of Service .
We recommend contacting the reseller directly to pursue a refund or, failing that, pursuing consumer protection authorities in your region to help you recover your funds. If required, we may be able to assist with providing relevant documentation or information to support your claim.”

I ve send messages to the seller, claiming full refund but he doesn't reply.

Please for you support/ actions to get my refund.
Attached all relevant data.

  • Like 4
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Cacciatore είπε

Δηλαδή αν αγορασεις το plus δεν θα πάρεις cash back?

νομίζω τα προγράμματα δεν είναι addon. Όποιο και να πάρεις: Basic -Plus - Complete ή Ultra  τα εξτρα είναι που δεν πληρώνονται. (και βάζεις χώρα Αλβανία για να γλυτώσεις το ΦΠΑ) Αλλά μην βιάζεσαι, ας απαντήσει και κανένας άλλος.

Επεξ/σία από lefta_yparxoun
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Cacciatore είπε

Δηλαδή αν αγορασεις το plus δεν θα πάρεις cash back?

Στους όρους γράφουν μόνο για το βασικό πακέτο. Τώρα αν πάρεις το plus δεν ξέρω αν απορριφθεί το cashback η δώσουν 100% για την αξία του standard μόνο.

Δημοσ.
Στις 9/5/2025 στις 11:18 ΠΜ, Nostradamus1980 είπε

Προσωπικά δεν έχω κανένα.

Update: ο Keyspremium μόλις μου πρότεινε refund μετά από απόρριψη μου για νέο κλειδί.

Κι εγώ από αυτόν αγόρασα πριν κάνα μήνα αλλά μέχρι στιγμής,1 μήνα μετά η συνδρομή μου είναι κομπλέ.

Ελπίζω να με πάει καλά...

Δημοσ.

Thanks for contacting G2A Support

We would like to apologize. The order is already refunded and money will go back to the source. Return time depends on the payment provider's policy. For more information on return time, follow this link:

Δημοσ.

image.png.a2c5513dba482a1b6cc524c775ce75a0.png

Οπως το βλέπω και το αντιλαμβανομαι, δινει 100% και στα υπολοιπα tiers εκτος του basic. 

To cashback το αποδισουν σε ευρω η κανουν μετατροπη σε UK?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ALBA13 είπε

πιστευω πως ναι.

Εγω τους έγραψα αυτό

Dear G2A team,

I ve bought from the seller ...................... a key for NordVPN (2 years subscription).
The orders was ...................... totaling EUR .......
Yesterday the subscription was cancelled by NordVPN and when
I ve contacted NordVPN, they gave me the following answer:
“These codes are distributed through the Revolut app as part of a benefit program for eligible users and are intended solely for their personal use. The resale or transfer of these codes violates both Revolut's terms of use and our own Terms of Service .
We recommend contacting the reseller directly to pursue a refund or, failing that, pursuing consumer protection authorities in your region to help you recover your funds. If required, we may be able to assist with providing relevant documentation or information to support your claim.”

I ve send messages to the seller, claiming full refund but he doesn't reply.

Please for you support/ actions to get my refund.
Attached all relevant data.

εισαι σουπερ

την εχω την συνταξη και τις ξενες γλωσσες αλλα αυτο που εκανες ειναι θεικο και πολυ βοηθητικο

να εισαι καλα αδερφε

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, APPLEGEEK είπε

σε ποσες μερες απαντανε;

Our response times are now longer than usual due to a higher number of requests.
If you've already sent us a ticket, we'll help you there. New tickets about the same issue will be closed.

NORD VPN EXPIRED IN

Created 13 minutes agoWAITING FOR SUPPORT
General Question
Created 22 hours agoWAITING FOR SELLER

Απάντησαν σε 1 ώρα, και μου επέστρεψαν τα χρήματα αμέσως, σήμερα τα είδα στο λογαριασμό.

Έστειλα ξανά για το άλλο που μάλλον νόμιζαν ήταν για το ίδιο στο καπάκι, και δεν έχω πάρει απάντηση ακόμα, 14 ώρες περάσαν.

1 ώρα πριν, Euromaster είπε

image.png.e36d05bbf4340fe5b168948a49b24568.png

 

αυτο μου απαντησε ο δικος μου, δεν αναφερει καπου για μηνιαιο κλειδι, πως προεκυψε αυτο?

Εννοεί ότι λογικά θα είναι και αυτό ένα από τα ίδιο κλειδιά δλδ από revolut και μετά από κανένα μήνα πιο πιθανό να φάει άκυρο και αυτό.

Στο μεταξύ, από αυτόν τον πωλητή πήρα ίδια απάντηση σήμερα, αφού πήρα το refund από την G2A χθες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...