Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα αίτημα επιστροφής ενός δέματος, έγινε αποδεκτό, το έβαλα στη θυρίδα τους κι έκτοτε άκρα του τάφου σιωπή. Έχουν περάσει 10 μέρες. Δεν έχω λάβει email ότι έγινε η επιστροφή του προϊόντος και φυσικά δεν έχει γίνει επιστροφή χρημάτων αντίστοιχα.

Δοκιμάζω να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δεν μπορώ να βρω εκπρόσωπο στο chat και οι αυτοματοποιημένες απαντήσεις δεν οδηγούν πουθενά. 

Εκτός από υπομονή, μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

Δημοσ.
1 hour ago, yannis27gr said:

Έκανα αίτημα επιστροφής ενός δέματος, έγινε αποδεκτό, το έβαλα στη θυρίδα τους κι έκτοτε άκρα του τάφου σιωπή. Έχουν περάσει 10 μέρες. Δεν έχω λάβει email ότι έγινε η επιστροφή του προϊόντος και φυσικά δεν έχει γίνει επιστροφή χρημάτων αντίστοιχα.

Δοκιμάζω να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δεν μπορώ να βρω εκπρόσωπο στο chat και οι αυτοματοποιημένες απαντήσεις δεν οδηγούν πουθενά. 

Εκτός από υπομονή, μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

Join the club
 

 

  • Like 1
Δημοσ.
13 minutes ago, yannis27gr said:

Για να μη διαβάζω όλο το νήμα, λύση βρήκες; 

Δεν έχω συναλλαγές με skroutz.  Γενικά πάντως όλοι το ίδιο αναφέρουν. Δύσκολη/αδύνατη επικοινωνία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλέον δεν θα έχω κι εγώ. Κρίμα. Και μόλις ακύρωσα παραγγελία 250€ που τους είχα κάνει πριν μερικές μέρες. Έχασα την εμπιστοσύνη μου σε αυτούς.

 

Επεξ/σία από yannis27gr
Δημοσ.

Στο τσατ αν γράψεις 2-3 φορές αυτό που θέλεις και δεν είναι κάτι που μπορεί να σε εξυπηρετήσει το μποτ σου λέει γράψε το μήνυμά σου και το προωθεί σε εκπρόσωπο που σου απαντάει με email και έπειτα το συνεχίζεις εκεί (άμα χρειαστεί). Τουλάχιστον εγώ έτσι έχω βγάλει άκρη όσες φορές χρειάστηκε. 

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Στο τσατ αν γράψεις 2-3 φορές αυτό που θέλεις και δεν είναι κάτι που μπορεί να σε εξυπηρετήσει το μποτ σου λέει γράψε το μήνυμά σου και το προωθεί σε εκπρόσωπο που σου απαντάει με email και έπειτα το συνεχίζεις εκεί (άμα χρειαστεί). Τουλάχιστον εγώ έτσι έχω βγάλει άκρη όσες φορές χρειάστηκε. 

Θα το δοκιμάσω.

Δημοσ.

Update: Έκανα αυτό που έγραψε ο φίλος και τελικά το bot πράγματι με οδήγησε σε εκπρόσωπο που απάντησε με email ότι θα κοιτάξει το ζήτημα. Τώρα περιμένω αν και πόσος καιρός θα χρειαστεί για να λυθεί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...