yannis27gr Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου Έκανα αίτημα επιστροφής ενός δέματος, έγινε αποδεκτό, το έβαλα στη θυρίδα τους κι έκτοτε άκρα του τάφου σιωπή. Έχουν περάσει 10 μέρες. Δεν έχω λάβει email ότι έγινε η επιστροφή του προϊόντος και φυσικά δεν έχει γίνει επιστροφή χρημάτων αντίστοιχα. Δοκιμάζω να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δεν μπορώ να βρω εκπρόσωπο στο chat και οι αυτοματοποιημένες απαντήσεις δεν οδηγούν πουθενά. Εκτός από υπομονή, μπορώ να κάνω κάτι άλλο;
alxandros_gr Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 1 hour ago, yannis27gr said: Έκανα αίτημα επιστροφής ενός δέματος, έγινε αποδεκτό, το έβαλα στη θυρίδα τους κι έκτοτε άκρα του τάφου σιωπή. Έχουν περάσει 10 μέρες. Δεν έχω λάβει email ότι έγινε η επιστροφή του προϊόντος και φυσικά δεν έχει γίνει επιστροφή χρημάτων αντίστοιχα. Δοκιμάζω να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δεν μπορώ να βρω εκπρόσωπο στο chat και οι αυτοματοποιημένες απαντήσεις δεν οδηγούν πουθενά. Εκτός από υπομονή, μπορώ να κάνω κάτι άλλο; Join the club 1
yannis27gr Δημοσ. 31 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 16 λεπτά πριν, alxandros_gr είπε Join the club Για να μη διαβάζω όλο το νήμα, λύση βρήκες;
alxandros_gr Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 13 minutes ago, yannis27gr said: Για να μη διαβάζω όλο το νήμα, λύση βρήκες; Δεν έχω συναλλαγές με skroutz. Γενικά πάντως όλοι το ίδιο αναφέρουν. Δύσκολη/αδύνατη επικοινωνία.
yannis27gr Δημοσ. 31 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Πλέον δεν θα έχω κι εγώ. Κρίμα. Και μόλις ακύρωσα παραγγελία 250€ που τους είχα κάνει πριν μερικές μέρες. Έχασα την εμπιστοσύνη μου σε αυτούς. Επεξ/σία 31 Μαρτίου από yannis27gr
MikeJ Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου Στο τσατ αν γράψεις 2-3 φορές αυτό που θέλεις και δεν είναι κάτι που μπορεί να σε εξυπηρετήσει το μποτ σου λέει γράψε το μήνυμά σου και το προωθεί σε εκπρόσωπο που σου απαντάει με email και έπειτα το συνεχίζεις εκεί (άμα χρειαστεί). Τουλάχιστον εγώ έτσι έχω βγάλει άκρη όσες φορές χρειάστηκε. 1
christos4 Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου Μέσα στην εφαρμογή τι σου λέει; ποια είναι η κατάσταση;
yannis27gr Δημοσ. 31 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 52 λεπτά πριν, MikeJ είπε Στο τσατ αν γράψεις 2-3 φορές αυτό που θέλεις και δεν είναι κάτι που μπορεί να σε εξυπηρετήσει το μποτ σου λέει γράψε το μήνυμά σου και το προωθεί σε εκπρόσωπο που σου απαντάει με email και έπειτα το συνεχίζεις εκεί (άμα χρειαστεί). Τουλάχιστον εγώ έτσι έχω βγάλει άκρη όσες φορές χρειάστηκε. Θα το δοκιμάσω.
yannis27gr Δημοσ. 1 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου Update: Έκανα αυτό που έγραψε ο φίλος και τελικά το bot πράγματι με οδήγησε σε εκπρόσωπο που απάντησε με email ότι θα κοιτάξει το ζήτημα. Τώρα περιμένω αν και πόσος καιρός θα χρειαστεί για να λυθεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα