photo2 Δημοσ. 14 Απριλίου Δημοσ. 14 Απριλίου Μόλις επικοινώνησα με Cosmote γιατί ήμουν με μύνημα "σε αναμονή" από την Παρασκευή. Για όσους έχουν εταιρική σύνδεση θα πρέπει να επικοινωνήσουν με Cosmote 13888 για ενεργοποίηση και δεν γίνεται απλά μέσω του κινητού, όπως δείχνει η Cosmote στην σελίδα της. 1
billbig2 Δημοσ. 14 Απριλίου Δημοσ. 14 Απριλίου Κι εγώ (χωρίς εταιρικό) είμαι σε αναμονή για SMS απο χθές. Να δω, θα νιώσουν;...
bonzorojo Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ.
billbig2 Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου 58 λεπτά πριν, bonzorojo είπε Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ. Νομίζω είμαι στην ίδια μοίρα; ΞΕκίνησα μόνος μου τη διαδικασία από το Watch app, έφτασα σε σημείο που πρέπει να λάβω κάποιο SMS απο Cosmote για να συνεχίσω. Cosmote λέει πως δεν βλέπει τίποτε on their end οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Apple μου λέει κάνε reset το Watch. Το έκανα, δεν άλλαξε τίποτε. Κάλεσα χθες 13888, το προωθούν σε τεχνικό τμήμα και θα με καλέσουν πίσω blah. Γενικά πρέπει και οι ίδιοι να είναι χαωμένοι, φάνηκε από τα πόσα redirects και τι μου έλεγαν στο 13888 για troubleshooting. Δεν το λεω με κακία, σαν γεγονός το λέω. Μάλλον για κάποιες περιπτώσεις δεν είναι και οι ίδιοι σίγουροι.
svanakas Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου (επεξεργασμένο) 9 hours ago, bonzorojo said: Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ. Κοντά στις 10 μέρες σε αυτή την κατάσταση και ακόμα από το 13888 με προωθούν προφανώς είτε με τον ύψιστο είτε με καϊρο είτε δεν ξέρω και εγώ που! Για γέλια και για κλάματα. Επεξ/σία 15 Απριλίου από svanakas 2
bonzorojo Δημοσ. 16 Απριλίου Δημοσ. 16 Απριλίου Τίποτα παιδιά. Ξαναπήρα τηλ. Όλο προωθούν το αίτημα σε μία "ομάδα τεχνολογίας"... 😂 1 1
Bartse Δημοσ. 17 Απριλίου Δημοσ. 17 Απριλίου Στις 16/4/2025 στις 10:27 ΠΜ, bonzorojo είπε Τίποτα παιδιά. Ξαναπήρα τηλ. Όλο προωθούν το αίτημα σε μία "ομάδα τεχνολογίας"... 😂 Ακριβώς τα ίδια και σε μένα. Δεύτερη φορά που το ενεργοποιώ και είναι 15 μέρες κολλημένο. 2
mike-chania Δημοσ. 21 Απριλίου Δημοσ. 21 Απριλίου Έχω κανει πολλή προσπάθεια δε συνδέεται στο δικό μου ultra 1 Στις 15/4/2025 στις 9:07 ΠΜ, bonzorojo είπε Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ. Και σε μένα τα ίδια λένε Στις 15/4/2025 στις 9:07 ΠΜ, bonzorojo είπε Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ.
ekirgis Δημοσ. 29 Μαϊου Δημοσ. 29 Μαϊου (επεξεργασμένο) Στις 21/4/2025 στις 3:49 ΜΜ, mike-chania είπε Έχω κανει πολλή προσπάθεια δε συνδέεται στο δικό μου ultra 1 Και σε μένα τα ίδια λένε Κλείνω μήνα στην αναμονή (waiting...) με άπειρα τηλ και email ... Όλο το προωθούν στο τεχνικό τμήμα αλλα τιποτα ...!! Τελευταια μου τηλεφωνησαν οτι λυθηκε το προβλημα αλλα ενω εσβησε το "waiting...", κανοντας παλι την διαδικασια κατεληξα για ακομη μια φορα στο "waiting..". Σε επομενο σταδιο μου εβγαλε μηνυμα "could not setup cellular, open the Apple Watch to finish setting up cellular" αλλα ξανα κανοντας απο την αρχη την διαδικασια καταληγει και παλι στην αναμονη. Επεξ/σία 29 Μαϊου από ekirgis
Stavrosfr71 Δημοσ. Τρίτη στις 09:07 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:07 πμ (επεξεργασμένο) Παιδιά, τι γίνεται τελικά με αυτό το "waiting"; Το έχει λύσει κανείς; Έκανα κι εγώ το "λάθος" να απενεργοποιήσω τη MultiSIM (παρόλο που δούλευε κανονικά για σχεδόν έναν μήνα), όπως είχε προτείνει ένας φίλος στην αρχή του thread, και από τότε, ό,τι κι αν δοκιμάσω, καταλήγω ξανά στο Cosmote...waiting. Έχω επικοινωνήσει επανειλημμένα με την Cosmote, πάνω από 20 φορές, έχω στείλει screenshots από κινητό και ρολόι, αλλά τίποτα. Κάθε φορά το ίδιο αποτέλεσμα. Αν κάποιος το έχει καταφέρει να το λύσει, ας μας πει τι έκανε. Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη! Update: Επιτέλους μετα απο 14 μέρες καθημερινών προσπαθειών επιλύθηκε. Δεν γνωρίζω πως. Επεξ/σία Πέμπτη στις 09:09 πμ από Stavrosfr71
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα