Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόλις επικοινώνησα με Cosmote γιατί ήμουν με μύνημα "σε αναμονή" από την Παρασκευή.
Για όσους έχουν εταιρική σύνδεση θα πρέπει να επικοινωνήσουν με Cosmote 13888 για ενεργοποίηση και δεν γίνεται απλά μέσω του κινητού, όπως δείχνει η Cosmote στην σελίδα της.

  • Sad 1
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, bonzorojo είπε

Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ.

Νομίζω είμαι στην ίδια μοίρα;

ΞΕκίνησα μόνος μου τη διαδικασία από το Watch app, έφτασα σε σημείο που πρέπει να λάβω κάποιο SMS απο Cosmote για να συνεχίσω.

Cosmote λέει πως δεν βλέπει τίποτε on their end οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Apple μου λέει κάνε reset το Watch. Το έκανα, δεν άλλαξε τίποτε.

Κάλεσα χθες 13888, το προωθούν σε τεχνικό τμήμα και θα με καλέσουν πίσω blah. Γενικά πρέπει και οι ίδιοι να είναι χαωμένοι, φάνηκε από τα πόσα redirects και τι μου έλεγαν στο 13888 για troubleshooting. Δεν το λεω με κακία, σαν γεγονός το λέω. Μάλλον για κάποιες περιπτώσεις δεν είναι και οι ίδιοι σίγουροι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, bonzorojo said:

Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ.

Κοντά στις 10 μέρες σε αυτή την κατάσταση και ακόμα από το 13888 με προωθούν προφανώς είτε με τον ύψιστο είτε με καϊρο είτε δεν ξέρω και εγώ που! Για γέλια και για κλάματα.

Επεξ/σία από svanakas
  • Sad 2
Δημοσ.
Στις 16/4/2025 στις 10:27 ΠΜ, bonzorojo είπε

Τίποτα παιδιά. Ξαναπήρα τηλ. Όλο προωθούν το αίτημα σε μία "ομάδα τεχνολογίας"... 😂

Ακριβώς τα ίδια και σε μένα. Δεύτερη φορά που το ενεργοποιώ και είναι 15 μέρες κολλημένο. 

  • Sad 2
Δημοσ.

Έχω κανει πολλή προσπάθεια δε συνδέεται στο δικό μου ultra 1

Στις 15/4/2025 στις 9:07 ΠΜ, bonzorojo είπε

Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ.

Και σε μένα τα ίδια λένε

 

Στις 15/4/2025 στις 9:07 ΠΜ, bonzorojo είπε

Καλησπέρα παιδιά. Τελικά όσοι το ενεργοποίησαν την δευτερη φορά από το watch app, περιμένουν ακόμα; Εγώ είμαι στην αναμονή 3 μέρες. Στο 13888 δεν ξέρουν ακριβώς να εξηγήσουν και μου λένε οτι προωθούν το αίτημά μου κλπ.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...