Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άργησαν.  Η interstar / starguard το κάνει χρόνια αυτό.  Μόνο εγώ δούλεψα 1,5 χρόνο και περιπολούσα τη γραμμή από τον Πειραιά έως το Φάληρο με τα m30 της DJI. Το κάνουν 4+ χρόνια τώρα με απόλυτη επιτυχία και πολλές συλλήψεις/αποτροπές σε συνεργασία με την Αριάδνη.  Τώρα σε πολλές φυλάξεις έχουν βάλει και 4g από ότι έμαθα από παλιούς συναδέλφους οπότε διπλασιάζονται οι αποστάσεις περιπολίας.  Σε μερικά πράγματα η Ελλάδα είναι μπροστά.  

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, lordvec είπε

Πώς ακριβώς ευθύνονται οι μηχανοδηγοί για τις περισσότερες καθυστερήσεις των τρένων;;;;;

Ψάχνω να βρω τον πίνακα αλλά δεν.....

Μόνο το https://www.networkrail.co.uk/running-the-railway/looking-after-the-railway/delays-explained/ βρισκω που δεν βλέπω να λεει για τους μηχανοδηγούς κάτι .

9 λεπτά πριν, georgiosmag είπε

Άργησαν.  Η interstar / starguard το κάνει χρόνια αυτό.  Μόνο εγώ δούλεψα 1,5 χρόνο και περιπολούσα τη γραμμή από τον Πειραιά έως το Φάληρο με τα m30 της DJI. Το κάνουν 4+ χρόνια τώρα με απόλυτη επιτυχία και πολλές συλλήψεις/αποτροπές σε συνεργασία με την Αριάδνη.  Τώρα σε πολλές φυλάξεις έχουν βάλει και 4g από ότι έμαθα από παλιούς συναδέλφους οπότε διπλασιάζονται οι αποστάσεις περιπολίας.  Σε μερικά πράγματα η Ελλάδα είναι μπροστά.  

Μιλάμε για τόσο διαφορετικά μεγέθη .... 

We own, operate, maintain and develop the railway infrastructure in England, Scotland and Wales.

That’s 20,000 miles of track, 30,000 bridges, tunnels and viaducts and the thousands of signals, level crossings and stations. We manage 20 of the country’s largest stations. The rest – over 2,500 – are run by the train operating companies.

 

Το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο αποτελείται από 2812,15 χιλιόμετρα εκ των οποίων σήμερα είναι διαθέσιμα προς επιβατική και εμπορική χρήση μόλις λιγότερα από 1500 χιλιόμετρα.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ψάχνω να βρω τον πίνακα αλλά δεν.....

Μόνο το https://www.networkrail.co.uk/running-the-railway/looking-after-the-railway/delays-explained/ βρισκω που δεν βλέπω να λεει για τους μηχανοδηγούς κάτι .

Μιλάμε για τόσο διαφορετικά μεγέθη .... 

We own, operate, maintain and develop the railway infrastructure in England, Scotland and Wales.

That’s 20,000 miles of track, 30,000 bridges, tunnels and viaducts and the thousands of signals, level crossings and stations. We manage 20 of the country’s largest stations. The rest – over 2,500 – are run by the train operating companies.

 

Το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο αποτελείται από 2812,15 χιλιόμετρα εκ των οποίων σήμερα είναι διαθέσιμα προς επιβατική και εμπορική χρήση μόλις λιγότερα από 1500 χιλιόμετρα.

Και? Το έχουμε εφαρμόσει και λειτουργεί τέλεια? Και 150.000 να ήταν πάλι θα λειτουργούσε.  Θέλω να πω ότι είμαστε μπροστά και το έχουμε εφαρμόσει εδώ και μια 5ετια κοντά.  

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις ακριβώς.  Εγώ λέω ότι σαν ιδέα την εφαρμόσαμε πρώτοι και δώσαμε το παράδειγμα να το εφαρμόσουν όλοι.  Και θα το κάνουν αφού είναι τόσο αποτελεσματικό.  

Δημοσ.
Μόλις τώρα, georgiosmag είπε

Και? Το έχουμε εφαρμόσει και λειτουργεί τέλεια? Και 150.000 να ήταν πάλι θα λειτουργούσε.  Θέλω να πω ότι είμαστε μπροστά και το έχουμε εφαρμόσει εδώ και μια 5ετια κοντά.  

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις ακριβώς.  Εγώ λέω ότι σαν ιδέα την εφαρμόσαμε πρώτοι και δώσαμε το παράδειγμα να το εφαρμόσουν όλοι.  Και θα το κάνουν αφού είναι τόσο αποτελεσματικό.  

 

Αγγλία το έχουν τουλάχιστον απο 2019 ,δεν βρίσκω πότε ξεκίνησε

https://www.networkrail.co.uk/running-the-railway/looking-after-the-railway/our-fleet-machines-and-vehicles/air-operations/drones-or-unmanned-aircraft-systems-uas/#:~:text=Edenbridge landslip response

Επίσης έχουν και ελικόπτερα 

https://www.networkrail.co.uk/running-the-railway/looking-after-the-railway/our-fleet-machines-and-vehicles/air-operations/helicopter-and-imaging-equipment/

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κρατικοποίηση των scrap. Που καταλήγουν ολα τα καπάκια αποχετευσης, χαλκινα καλώδια του ΟΣΕ κτλ. (wishful thinking, ξέρω δεν γίνεται να εφαρμοστεί).

Στην νότιο Αφρική ξηλώνουν τα φανάρια, τις κολώνες με μετασχηματιστές, βυθίζοντας στο σκοτάδι περιόχες για  ώρες ακόμα και μέρες. Μην τον ακούσει ο 2.0 αυτο θα βάλει τον Άδωνη να μας λέει ποσο ζάχαρη τα περνάμε...

Επεξ/σία από Apaleytos80
Δημοσ.
3 hours ago, georgiosmag said:

Μόνο εγώ δούλεψα 1,5 χρόνο και περιπολούσα τη γραμμή από τον Πειραιά έως το Φάληρο με τα m30 της DJI.

Το m30 έχει έξι χιλιάρικα, αν το μάθουν θα στήνουν ενέδρες στα drones οι αθεόφοβοι.

Δημοσ.

Επειδή έχουν γίνει πολλά ρεπορτάζ μήπως θ αχ έπρεπε να εφαρμοστεί στην Ελλάδα σύντομα; Ήδη έχουμε καθυστερήσει 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...