Lucifer Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 2 ώρες πριν, Sungodra είπε Θες να μας πεις δηλαδη οτι για τις διαδηλωσεις για τα Τεμπη κατεβηκαν μονο οσοι ψηφιζουν??? Ξανά, αυτοί που κατεβήκαμε για τα Τέμπη, θα ψηφίσουμε. Δεν κατανοείς τη χρήση των χρόνων, δεν περιμένω να κατανοήσεις και τι αποκαλύπτεις με το 3ο ενικό.
apostolis81 Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 10 ώρες πριν, Lucifer είπε "Έλα μωρέ, μερικές χιλιάδες κόσμου και κάτι φοιτητές είναι..." -1973, έτος γεννήσεως του ενός εκ των 2 posters Age discrimination
d4mage Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 18 ώρες πριν, cpc464 είπε Η μείωση της ισοτιμίας κάνει όμως το φαγητό στο τραπέζι ακριβότερο, τώρα για την χώρα μας να πώ πως θυμάμαι την ζωή επι δραχμής, δεν ήταν όλα τόσο ρόδινα, ναι κάποια πράγματα ήταν φθηνά αλλά και ο κατώτατος ήταν 170.000 δραχμές,ο πατέρας μου έβγαζε πανω απο διπλό αυτό το ποσό και χωρίς ενοίκιο αλλά πλούσιοι δεν ήμασταν. Η ζωή επί δραχμής παρείχε άνεση στον εργάτη, πόσο μάλλον στους παραπάνω. Πλούσιοι δεν ήταν άλλα είχαν αξιοπρέπεια να ψωνίσουν για το σπίτι, να ξεκινήσουν ένα σπίτι, να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, να κάνουν οικογένεια, να πάνε σε έναν γιατρό, να σπουδάσουν τα παιδιά τους... Πλέον για αυτοκίνητο έχεις του πατέρα, για σπίτι έχεις του πατέρα, για τις υποχρεώσεις και τα ψώνια έχεις τις οικονομίες του πατέρα, για έναν γιατρό πάλι τον πατέρα κλπ, κλπ... Δεν υπήρχαν κάποια πράγματα φθηνά, ήταν όλα φθηνά και κάνανε και οι ξένοι διακοπές φθηνά. Έναν πολίτη τον ενδιαφέρει να ζει ανθρώπινα στη χώρα που ζει και όχι να μπούμε στην Ευρώπη να μας πιουν το αίμα και να λέμε τουλάχισοτν μπορούμε με Ryanair να πάμε Ιταλία με 40,00€ ευρώ. Είπα Ευρώπη, που ευρωπαϊική χώρα δεν θα γίνουμε ποτέ. Είμαστε η κυριλέ εκδοχή της τριτοκοσμικής παράνοιας! 1 1
dtk-386 Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου Δεν έζησες προφανώς τις υποτιμήσεις της δραχμής για να τα λες αυτά. 3 1
Dinos1973 Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 1 hour ago, d4mage said: Η ζωή επί δραχμής παρείχε άνεση στον εργάτη, πόσο μάλλον στους παραπάνω. Πλούσιοι δεν ήταν άλλα είχαν αξιοπρέπεια να ψωνίσουν για το σπίτι, να ξεκινήσουν ένα σπίτι, να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, να κάνουν οικογένεια, να πάνε σε έναν γιατρό, να σπουδάσουν τα παιδιά τους... Πλέον για αυτοκίνητο έχεις του πατέρα, για σπίτι έχεις του πατέρα, για τις υποχρεώσεις και τα ψώνια έχεις τις οικονομίες του πατέρα, για έναν γιατρό πάλι τον πατέρα κλπ, κλπ... Δεν υπήρχαν κάποια πράγματα φθηνά, ήταν όλα φθηνά και κάνανε και οι ξένοι διακοπές φθηνά. Έναν πολίτη τον ενδιαφέρει να ζει ανθρώπινα στη χώρα που ζει και όχι να μπούμε στην Ευρώπη να μας πιουν το αίμα και να λέμε τουλάχισοτν μπορούμε με Ryanair να πάμε Ιταλία με 40,00€ ευρώ. Είπα Ευρώπη, που ευρωπαϊική χώρα δεν θα γίνουμε ποτέ. Είμαστε η κυριλέ εκδοχή της τριτοκοσμικής παράνοιας! επι δραχμης μονο μετα το 1990 μπορουσε ενας εργατης με πολλες δοσεις να αγορασει αυτοκινητο και ισως δανειο για σπιτι..... 1
Ukforthemoment Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 1 ώρα πριν, d4mage είπε Η ζωή επί δραχμής παρείχε άνεση στον εργάτη, πόσο μάλλον στους παραπάνω. Πλούσιοι δεν ήταν άλλα είχαν αξιοπρέπεια να ψωνίσουν για το σπίτι, να ξεκινήσουν ένα σπίτι, να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, να κάνουν οικογένεια, να πάνε σε έναν γιατρό, να σπουδάσουν τα παιδιά τους... Πλέον για αυτοκίνητο έχεις του πατέρα, για σπίτι έχεις του πατέρα, για τις υποχρεώσεις και τα ψώνια έχεις τις οικονομίες του πατέρα, για έναν γιατρό πάλι τον πατέρα κλπ, κλπ... Δεν υπήρχαν κάποια πράγματα φθηνά, ήταν όλα φθηνά και κάνανε και οι ξένοι διακοπές φθηνά. Έναν πολίτη τον ενδιαφέρει να ζει ανθρώπινα στη χώρα που ζει και όχι να μπούμε στην Ευρώπη να μας πιουν το αίμα και να λέμε τουλάχισοτν μπορούμε με Ryanair να πάμε Ιταλία με 40,00€ ευρώ. Είπα Ευρώπη, που ευρωπαϊική χώρα δεν θα γίνουμε ποτέ. Είμαστε η κυριλέ εκδοχή της τριτοκοσμικής παράνοιας! Σε ποιο όνειρο τα έζησες αυτά; 1 1
JcD Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου (επεξεργασμένο) Τσάμπα ανησυχείτε, οι ευρωπαίοι θα κάτσουν στα τέσσερα και θα κουνάνε την ουρίτσα στο αφεντικό σε λίγο καιρό, ήδη οι αμερικανοί υποστηρίζουν ότι καμιά 50αριά χώρες έχουν έρθει σε επαφή για συμφωνίες που θα περιορίσουν ή θα μηδενίσουν τις ταρίφες μεταξύ τους, φήμες θέλουν και ευρωπαικές χώρες. Επεξ/σία 7 Απριλίου από JcD 2
nazarene Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 19 ώρες πριν, cpc464 είπε Γιατί να αγοράζουμε αμερικάνικό εξοπλισμό;,η Γερμανία για παράδειγμα ακύρωσε μία παραγγελία F 35 γιατί υπάρχει killswitch όπως λένε, επίσης ο επόμενος πόλεμος θα είναι πόλεμος των drone, γιατί να μην αναπτύξει η Ε.Ε δικό της εξοπλισμό;. Επίσης ποιός θέλει έναν τόσο αναξιόπιστο σύμμαχο;, ο μόνος που έχει επικληθεί το άρθρο 5 του ΝΑΤΟ είναι οι ΗΠΑ και μέχρι και εμείς ανταποκριθήκαμε, κατα τα άλλα δεν τραβάμε το βάρος μας. Καμία παραγγελία δεν ακυρώθηκε, η Γερμανία θα έχει μια από τις 4 γραμμές παραγωγής στον πλανήτη για το F-35, και επίσης μην αναπαράγεται χαζομάρες από άσχετους στο ίντερνετ, δεν υπάρχει kill switch και μην διαβάζετε οτι μαλακία γράφει το κάθε pravdanet και τα παραμάγαζα του 1
cpc464 Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 1 hour ago, d4mage said: Η ζωή επί δραχμής παρείχε άνεση στον εργάτη, πόσο μάλλον στους παραπάνω. Πλούσιοι δεν ήταν άλλα είχαν αξιοπρέπεια να ψωνίσουν για το σπίτι, να ξεκινήσουν ένα σπίτι, να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, να κάνουν οικογένεια, να πάνε σε έναν γιατρό, να σπουδάσουν τα παιδιά τους... Δεν ξέρω για ποιά εποχή μιλάς,εγώ το 90 έπρεπε να δουλεύω οικοδομή τα καλοκαίρια για να τα βγάζω πέρα,και τότε οι μάστορες δεν ήταν και τόσο ευγενικοί,τενεκές με τσιμέντο στον ώμο και καθάρισμα κλάπας μέχρι να λειώσει το χέρι και ο ώμος. 5 minutes ago, nazarene said: και μην διαβάζετε οτι μαλακία γράφει το κάθε pravdanet και τα παραμάγαζα του Σε περίπτωση που δεν το είδες το video είναι απο το DW , και το λέει ξεκάθαρα ότι το αεροσκάφος χρειάζεται συνεχώς software updates, αν ο θείος Σάμ τα κόψει έχει μεγάλο πρόβλημα. 1
nazarene Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 7/4/2025 στις 9:38 ΠΜ, cpc464 είπε Σε περίπτωση που δεν το είδες το video είναι απο το DW , και το λέει ξεκάθαρα ότι το αεροσκάφος χρειάζεται συνεχώς software updates, αν ο θείος Σάμ τα κόψει έχει μεγάλο πρόβλημα. Δε πρόκειται να κοιτάξω παντογνώστες δημοσιογράφους της πλάκας όπου έχουν άποψη για τα πάντα, η ερώτηση μου είναι έχεις κάποια επαφή με avionics μαχητικών αεροσκαφών ή copy paste εδώ και εκεί αν ψάχνεις από site έτσι μην το κάνεις γιατί δεν μπορω να το διατυπώσω κομψά τι γράφεις ο κάθε τυχάρπαστος γενικώς και το insomnia δεν είναι site αμυντικό όπου προσφέρεται για τέτοιες αναλύσεις πάρα πολύ συνοπτικά Αυτά όπου δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι είναι τα updates στα data mission files στον υπολογιστή του FCR, όπως και στην τηλεμετρία του ALIS όπου διατηρεί προβλέπει και προγραμματίζει την συντήρηση των avionics, fadec και διατηρεί την αποτελεσματικότητα του οπλοσυστήματος, αντίστοιχα συστήματα τηλεμετρίας και διάγνωσης και αποστολής έχουν και τα Rafale, F-16V, F-15EX, το F-35 πλέον των FOS (follow on support) όπου χρειάζονται όλα τα μαχητικά για να διατηρούνται σε επιχειρησιακή κατάσταση έχει το χαρακτηριστικό ότι είναι stealth αεροσκάφος με μέρη και υλικά RAM, και κινητήρα με μονοκρσταλική δομή των blades του στρόβιλου όπου έρχονται στους συμμετέχοντες του 7εθνούς μαχητικού από τις ΗΠΑ ως black boxes στις γραμμές παραγωγής και δεν έχουν κανένα know how σε αυτά, το δε κόστος ανάπτυξης του F-35 μέχρι στιγμής έχει φράσει τα 1,4 τρις δολάρια από το 1996 όπου ξεκίνησε το πρόγραμμα, και επιμερίστηκε σε 7 έθνη του αρχικού κονσόρτσιουμ, πλήν τουρκίας όπου απεβλήθει οριστικά από το πρόγραμμα το 2019, αυτό το γράφω για να δει κάποιος τι τεχνογνωσία χρειάζεται τα κόστη και τον χρόνο έτσι ώστε να φτιαχτεί ένα πραγματικό μαχητικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς και όχι ένα καραγκιοζιλίκι όπως το δήθεν τουρκικό μαχητικό Τα παραμύθια με τα kill switches θα μπορούσαν να βρουν δράκο και σε άλλα μαχητικά όπως τα M-2000-5 mk2 της ΠΑ χωρίς πληροφορίες από την πλατφόρμα του Helios και την μη φόρτωση data στην mdpu οι scalp eg tvn 600+ χιλιομέτρων είναι απλά bricks ομοίως με την dtu sta F-16 κλπ, όποιος φαντασιώνεται domestic μαχητικά από ελληνικά χερια και τέτοιες βλακείες απλά δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, το δυσκολότερο σημείο σε ένα μαχητικό αεροσκάφος είναι το προωστήριο σκεύος εδω διαχωρίζονται τα έθνη όπου έχουν know how και αυτά όπου δεν έχουν, μόνο ΗΠΑ, Γαλλία, Αγγλία, Κίνα και Ρωσία έχουν πραγματικές τέτοιες δυνατότητες και καμία άλλη την Κινα βλέπεις δεν την αναφέρω κάπου, ενδεικτικά η Ινδια προσπάθησε να κατασκευάσει domestic engine τον Kaveri και εγκατέλειψε την προσπάθεια ως αποτυχημένη μετά από 40 χρόνια ανάπτυξης Επεξ/σία 9 Απριλίου από nazarene 2 1
Razgriz Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου Αναμονή για την επερχόμενη αύξηση στο σουβλάκι. 5ε ερχόμαστε! 1
cpc464 Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 12 minutes ago, nazarene said: Δε πρόκειται να κοιτάξω παωτογνώστες δημοσιογράφους της πλάκας Μάλιστα, ο Justin Bronk παντογνώστης δημοσιογράφος, υποθέτω ότι είσαι πιλότος F-16 και ξέρεις καλύτερα.
Razgriz Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 17 ώρες πριν, mike299 είπε Οι Τούρκοι της Γερμανίας είναι Τούρκοι πρώτα από όλα με μεγάλο πατριωτικό φρόνημα. Σε περίπτωση που συμβεί κάτι μεταξύ μας, δεν θα κάτσουν να σκεφτούν εάν φταίει ο Ερντογάν. Θα υπερασπιστούν την χώρα καταγωγής τους. Το ίδιο θα περίμενες και από τους Έλληνες εκεί. Φυσικά, οι Τούρκοι της Γερμανίας που ζούνε σε πολύ καλύτερο βιοτικό επίπεδο από τους Τούρκους στη Τουρκία και κάνουν μόστρα το καλοκαίρι στη Αττάλεια, θα υπαρσπιστουν τη χώρα τους από το διαδίκτυο και βγαίνοντας στους δρόμους της Γερμανίας. 2 ώρες πριν, d4mage είπε Η ζωή επί δραχμής παρείχε άνεση στον εργάτη, πόσο μάλλον στους παραπάνω. Πλούσιοι δεν ήταν άλλα είχαν αξιοπρέπεια να ψωνίσουν για το σπίτι, να ξεκινήσουν ένα σπίτι, να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, να κάνουν οικογένεια, να πάνε σε έναν γιατρό, να σπουδάσουν τα παιδιά τους... Πλέον για αυτοκίνητο έχεις του πατέρα, για σπίτι έχεις του πατέρα, για τις υποχρεώσεις και τα ψώνια έχεις τις οικονομίες του πατέρα, για έναν γιατρό πάλι τον πατέρα κλπ, κλπ... Δεν υπήρχαν κάποια πράγματα φθηνά, ήταν όλα φθηνά και κάνανε και οι ξένοι διακοπές φθηνά. Έναν πολίτη τον ενδιαφέρει να ζει ανθρώπινα στη χώρα που ζει και όχι να μπούμε στην Ευρώπη να μας πιουν το αίμα και να λέμε τουλάχισοτν μπορούμε με Ryanair να πάμε Ιταλία με 40,00€ ευρώ. Είπα Ευρώπη, που ευρωπαϊική χώρα δεν θα γίνουμε ποτέ. Είμαστε η κυριλέ εκδοχή της τριτοκοσμικής παράνοιας! Βρήκαμε τον δημόσιο υπάλληλο του 90.
Ntinaras Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε επι δραχμης μονο μετα το 1990 μπορουσε ενας εργατης με πολλες δοσεις να αγορασει αυτοκινητο και ισως δανειο για σπιτι..... Το βλεπω στη συλλογη απο ΚΟΜΙΞ που εχω, που το πρωτο ειναι απο το 1989. Σχεδον καθε 6μηνο επαιρνε ενα 30% πανω. 1
JcD Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 38 minutes ago, nazarene said: Δε πρόκειται να κοιτάξω παωτογνώστες δημοσιογράφους της πλάκας όπου έχουν άποψη για τα πάντα, η ερώτηση μου είναι έχεις κάποια επαφώ με avionics μαχητικών αεροσκαφών ή copy paste εδώ και εκεί αν ψάχνεις από site έτσι μην το κάνεις γιατί δεν μπορω να το διατυπώσω κομψά τι γράφεις ο κάθε τυχάρπαστος γενικώς και το insomnia δεν είναι site αμυντικό όπου προσφέρεται για τέτοιες αναλύσεις πάρα πολύ συνοπτικά Αυτά όπου δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι είναι τα updates στα data mission files στον υπολογιστή του FCR, όπως και στην τηλεμετρία του ALIS όπου διατηρεί προβλέπει και προγραμματίζει την συντήρηση των avionics, fadec και διατηρεί την αποτελεσματικότητα του οπλοσυστήματος, αντίστοιχα συστήματα τηλεμετρίας και διάγνωσης και αποστολής έχουν και τα Rafale, F-16V, F-15EX, το F-35 πλέον των FOS (follow on support) όπου χρειάζονται όλα τα μαχητικά για να διατηρούνται σε επιχειρησιακή κατάσταση έχει το χαρακτηριστικό ότι είναι stealth αεροσκάφος με μέρη και υλικά RAM, και κινητήρα με μονοκρσταλική δομή των blades του στρόβιλου όπου έρχονται στους συμμετέχοντες του 7εθνούς μαχητικού από τις ΗΠΑ ως black boxes στις γραμμές παραγωγής και δεν έχουν κανένα know how σε αυτά, το δε κόστος ανάπτυξης του F-35 μέχρι στιγμής έχει φράσει τα 1,4 τρις δολάρια από το 1996 όπου ξεκίνησε το πρόγραμμα, και επιμερίστηκε σε 7 έθνη του αρχικού κονσόρτσιουμ, πλήν τουρκίας όπου απεβλήθει οριστικά από το πρόγραμμα το 2019, αυτό το γράφω για να δει κάποιος τι τεχνογνωσία χρειάζεται τα κόστη και τον χρόνο έτσι ώστε να φτιαχτεί ένα πραγματικό μαχητικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς και όχι ένα καραγκιοζιλίκι όπως το δήθεν τουρκικό μαχητικό Τα παραμύθια με τα kill switches θα μπορούσαν να βρουν δράκο και σε άλλα μαχητικά όπως τα M-2000-5 mk2 της ΠΑ χωρίς πληροφορίες από την πλατφόρμα του Helios και την μη φόρτωση data στην mdpu οι scalp eg tvn 600+ χιλιομέτρων είναι απλά bricks ομοίως με την dtu sta F-16 κλπ, όποιος φαντασιώνεται domestic μαχητικά από ελληνικά χερια και τέτοιες βλακείες απλά δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, το δυσκολότερο σημείο σε ένα μαχητικό αεροσκάφος είναι το προωστήριο σκεύος εδω διαχωρίζονται τα έθνη όπου έχουν know how και αυτά όπου δεν έχουν, μόνο ΗΠΑ, Γαλλία, Αγγλία, Κίνα και Ρωσία έχουν πραγματικές τέτοιες δυνατότητες και καμία άλλη την Κινα βλέπεις δεν την αναφέρω κάπου, ενδεικτικά η Ινδια προσπάθησε να κατασκευάσει domestic engine τον Kaveri και εγκατέλειψε την προσπάθεια ως αποτυχημένη μετά από 40 χρόνια ανάπτυξης O σούπερ ντούπερ κινητήρας με την μονοκρυσταλική δομή και άλλες φανφάρες που μας λες παρέδωσε πνεύμα με τις λεπίδες του να κάνουν ρωγμές ένεκα των θερμοκρασιών οπότε και περιορίστηκε εξ αρχής ο φάκελος πτήσης του συγκεκριμένου πρότζεκτ που μόνο αεροσκάφος δεν είναι, έχει βγάλει ένα καρο προβλήματα, έχει πολύ χαμηλή διαθεσιμότητα στις ίδιες τις ΗΠΑ οπότε καταλαβαίνουμε ότι στην Ελλάδα θα τα έχουμε μόνο για την παρέλαση και το σανό στο πόπολο και σε περίπτωση πραγματικού πολέμου και όχι να βομβαρδίσουμε κάνα ξυπόλητο γιδοβοσκό στο αφγανιστάν θα βγει γκολ από τις πρώτες μέρες με την συντήρηση που χρειάζεται, εντελώς άχρηστο οπλικο σύστημα για τις ανάγκες μας. Εγχώρια μαχητικά μπορείς εύκολα να φτιάξεις όταν πάρεις συμπαραγωγή με έναν κατασκευαστή, η ινδία κατασκευάζει εντός τα su30 και φτιάχνει και τους κινητήρες πλέον. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα