Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε Mac mini M4 μετά από δοκιμαστική χρήση ολίγων ημερών έκανα επαναφορά σε εργοστασιακή κατάσταση (με τον ενδεδειγμένο τρόπο) προκειμένου να το δώσω σε συγγενικό μου πρόσωπο.
Τα βήματα :
(«Γενικά» - «Επαναφορά»- «Σβήσιμο όλου του περιεχομένου και ρυθμίσεων») εκτελέστηκαν κανονικά ,αλλά δεν ξανάναψε ποτέ .

Το  led είτε ανάβει σε παλλόμενο λευκό είτε αναβοσβήνει σε πορτοκαλί χρώμα.


Περιττό να σας πω πόσο έχουν ανάψει τα δικά μου τα λαμπάκια.

 

Τι κάνω τώρα ;

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, geopro είπε

Σε Mac mini M4 μετά από δοκιμαστική χρήση ολίγων ημερών έκανα επαναφορά σε εργοστασιακή κατάσταση (με τον ενδεδειγμένο τρόπο) προκειμένου να το δώσω σε συγγενικό μου πρόσωπο.
Τα βήματα :
(«Γενικά» - «Επαναφορά»- «Σβήσιμο όλου του περιεχομένου και ρυθμίσεων») εκτελέστηκαν κανονικά ,αλλά δεν ξανάναψε ποτέ .

Το  led είτε ανάβει σε παλλόμενο λευκό είτε αναβοσβήνει σε πορτοκαλί χρώμα.


Περιττό να σας πω πόσο έχουν ανάψει τα δικά μου τα λαμπάκια.

 

Τι κάνω τώρα ;

Service. Λογικα είναι μέσα στην εγγύηση .

https://support.apple.com/en-us/102518?choose-your-type-of-mac=mac-with-apple-silicon

δοκίμασε το παραπάνω αν γίνεται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, atheatos είπε

Service. Λογικα είναι μέσα στην εγγύηση .

https://support.apple.com/en-us/102518?choose-your-type-of-mac=mac-with-apple-silicon

δοκίμασε το παραπάνω αν γίνεται.

Δεν μπαίνει πουθενά . Ούτε startup options ούτε recovery.

Πρέπει να ειναι αυτή η περίπτωση:

Σε σπάνιες περιπτώσεις, ένα Mac με Apple silicon ή με Chip ασφαλείας T2 Apple ενδέχεται να σταματήσει να αποκρίνεται και να χρειάζεται αποκατάσταση ή επαναφορά του υλικολογισμικού από άλλο Mac.

Δεν εχω όμως άλλο mac μεOS Sonoma 14 ή νεότερη έκδοση.

 

Επεξ/σία από geopro
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, geopro είπε

Δεν εχω όμως άλλο mac μεOS Sonoma 14 ή νεότερη έκδοση.

 

Αν έχεις Mac με παλαιότερη έκδοση (Mac os 10.14 και μετά) ευκαιρία να του βάλεις νεότερη έκδοση με opencore.

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, atheatos είπε

Αν έχεις Mac με παλαιότερη έκδοση (Mac os 10.14 και μετά) ευκαιρία να του βάλεις νεότερη έκδοση με opencore.

Δεν με βλέπω να το επιχειρώ. Για κάποιους λόγους.

Υπάρχουν γνώμες για σέρβις ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε καλά τί αγχώνεσαι. Αφού έχεις το Μ4 (νέο μοντέλο) προφανώς δεν έχει καιρό που το πήρες και είσαι προφανώς εντός εγγύησης. Έχεις αρχεία μέσα που μπορεί να χάσεις.? Ό,τι και να είναι θα στο φτιάξουν δωρεάν (συνήθως η πορτοκαλί λυχνία αναβοσβήνει ότι υπάρχει δυσλειτουργία hardware ή όταν κάποιος τοποθετεί parts ανύπαντρα με την μητρική). Εφόσον δεν έβαλες χέρι μέσα, κάτι χάλασε. Μην κάνεις δοκιμές πήγαινε το πχ στην iStorm και οφείλουν να το επαναφέρουν. 

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ramarg είπε

Ε καλά τί αγχώνεσαι. Αφού έχεις το Μ4 (νέο μοντέλο) προφανώς δεν έχει καιρό που το πήρες και είσαι προφανώς εντός εγγύησης. Έχεις αρχεία μέσα που μπορεί να χάσεις.? Ό,τι και να είναι θα στο φτιάξουν δωρεάν (συνήθως η πορτοκαλί λυχνία αναβοσβήνει ότι υπάρχει δυσλειτουργία hardware ή όταν κάποιος τοποθετεί parts ανύπαντρα με την μητρική). Εφόσον δεν έβαλες χέρι μέσα, κάτι χάλασε. Μην κάνεις δοκιμές πήγαινε το πχ στην iStorm και οφείλουν να το επαναφέρουν. 

Μιας βδομάδας είναι.

Η εγγύηση ξεκίνησε 30 Μαρτίου.

Αυτό που με φοβίζει είναι τυχόν "κατσαβίδιασμα".

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, geopro είπε

Μιας βδομάδας είναι.

Η εγγύηση ξεκίνησε 30 Μαρτίου.

Αυτό που με φοβίζει είναι τυχόν "κατσαβίδιασμα".

Να στο χαλάσουν εννοείς.?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ramarg είπε

Να στο χαλάσουν εννοείς.?

Χαλασμένο είναι ήδη (είτε ως hardware είτε ως software)

Αν όμως ξεκινήσουν αλλαγή μητρικής τότε το κατσαβίδι θα αναλάβει δράση, και δεν το θέλω αυτό.

3 ώρες πριν, jonis είπε

Μήπως προλάβεις DOA ;

Απο που το πήρες ;

Από το πλαίσιο ειναι αγορασμένο.

Επεξ/σία από geopro
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, geopro είπε

Χαλασμένο είναι ήδη (είτε ως hardware είτε ως software). Αν όμως ξεκινήσουν αλλαγή μητρικής τότε το κατσαβίδι θα αναλάβει δράση, και δεν το θέλω αυτό.

Καλά γιατί να αγχωθείς τώρα γι'αυτό... Δεν μιλάμε για μπακάληδες στις επισκευές που δεν είναι για εμπιστοσύνη. Μιλάμε για πιστοποιημένα service από την Apple. Ό,τι χάλασε θα το αλλάξουν με αυθεντικό ανταλλακτικό και με την διαδικασία που προβλέπει η Apple. Μην το σκέφτεσαι. Οι Apple Premium Service Provider κάνουν την καλύτερη δουλειά (και υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε να πληρώσεις απίστευτα ποσά για την επισκευή ενώ τώρα έχεις το προνόμιο της εγγύησης). Πήγαινε να στο φτιάξουν και μην πονοκεφαλιάζεις άδικα.

Επεξ/σία από ramarg
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

https://www.document.gr

https://i-system.gr/el

Όποιο σε βολεύει. Πουθενά αλλού.

Η iSystem λέει στην φόρμα επικοινωνίας ότι δεν έχει διαθέσιμα ραντεβού. Δηλαδή τι ?

isystem.png.bacaf82dc38fca1b40c18da64b1ad6f5.png

32 λεπτά πριν, filip123go είπε

Για support, μίλα με Document. Όχι με Istom.! 

Κατάλαβα....

Τα βαρύγδουπα Apple Premium Service Provider έχουν τα πάνω τους και τα κάτω τους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...