CheOnWeb Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 19 minutes ago, geopro said: Η iSystem λέει στην φόρμα επικοινωνίας ότι δεν έχει διαθέσιμα ραντεβού. Δηλαδή τι ? Πάρε τηλέφωνο 23 minutes ago, geopro said: Τα βαρύγδουπα Apple Premium Service Provider έχουν τα πάνω τους και τα κάτω τους. Στο αποτέλεσμα, όχι, κατά κανόνα θα πάρεις αυτό που πρέπει. Στην ταχύτητα, τη συνεννόηση και γενικώς την εμπειρία της εξυπηρέτησης, ναι, δεν είναι όλοι ίδιοι.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 7 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 9 ώρες πριν, geopro είπε Η iSystem λέει στην φόρμα επικοινωνίας ότι δεν έχει διαθέσιμα ραντεβού. Δηλαδή τι ? Κατάλαβα.... Τα βαρύγδουπα Apple Premium Service Provider έχουν τα πάνω τους και τα κάτω τους. Όσες φορές χρειάστηκα επίσημο support πήγα στην Document. Άψογη εξυπηρέτηση και τεχνικοί που κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Το πιο πιθανό είναι να σου συμβαίνει αυτό: https://support.apple.com/en-gb/108900 οπότε δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να στο επαναφέρουν. 1
geopro Δημοσ. 7 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 1 ώρα πριν, billdanos είπε Το πιο πιθανό είναι να σου συμβαίνει αυτό: https://support.apple.com/en-gb/108900 οπότε δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να στο επαναφέρουν. Το να δοθεί λύση με το να περαστεί firmware όντως είναι ένα ευνοϊκό σενάριο. Μόλις μίλησα με το πλαίσιο και μου είπαν ότι doa για προϊόντα apple δεν προβλέπεται. Δεν γνωρίζω αν είναι έτσι όντως. Δεν μου έχει συμβεί ποτέ πριν σε μηχάνημα apple μιας βδομάδας τέτοιο πράγμα και υπάρχει εκνευρισμός. Ειδικά αν χρειαστεί να ανοιχθεί.
arxontas2323 Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, geopro είπε Το να δοθεί λύση με το να περαστεί firmware όντως είναι ένα ευνοϊκό σενάριο. Μόλις μίλησα με το πλαίσιο και μου είπαν ότι doa για προϊόντα apple δεν προβλέπεται. Δεν γνωρίζω αν είναι έτσι όντως. Δεν μου έχει συμβεί ποτέ πριν σε μηχάνημα apple μιας βδομάδας τέτοιο πράγμα και υπάρχει εκνευρισμός. Ειδικά αν χρειαστεί να ανοιχθεί. οπως εχω αναφέρει και εδώ απο προσφατη κακια εμπειρια μου με doa το plaisio δυστυχώς δεν προσφερει doa σε apple συσκευές. Επεξ/σία 7 Απριλίου από arxontas2323
Super Moderators billdanos Δημοσ. 7 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 1 ώρα πριν, geopro είπε Το να δοθεί λύση με το να περαστεί firmware όντως είναι ένα ευνοϊκό σενάριο. Μόλις μίλησα με το πλαίσιο και μου είπαν ότι doa για προϊόντα apple δεν προβλέπεται. Δεν γνωρίζω αν είναι έτσι όντως. Δεν μου έχει συμβεί ποτέ πριν σε μηχάνημα apple μιας βδομάδας τέτοιο πράγμα και υπάρχει εκνευρισμός. Ειδικά αν χρειαστεί να ανοιχθεί. Δε νομίζω πως θα χρειαστεί να ανοιχτεί καν!
geopro Δημοσ. 7 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, billdanos είπε Δε νομίζω πως θα χρειαστεί να ανοιχτεί καν! Η document χρεώνει 50€ για πέρασμα firmware. Δεν το καλύπτει η εγγύηση. Μου το είπαν τώρα στο τηλέφωνο. Ισχυρίζονται ότι κάποιο "ασύμβατο" περιφερειακό όπως πληκτρολόγιο , ποντίκι , σαρωτής ίσως οδήγησαν στο πρόβλημα. Επίσης με ρώτησαν αν δούλεψε κάτι μέσω αντάπτορες. Τους είπα ότι ναι έβαλα μέσω αντάπτορα ένα ενσύρματο usb apple keyboard Ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπε ότι οι αντάπτορες είναι επίσης αιτία δυσλειτουργίας που οδηγεί σε" χάσιμο " του firmware. Αυτά μου είπε στο τηλέφωνο η κυρία της document. Ακύρωσα το ραντεβού και κοιτάζω αλλού. Επεξ/σία 7 Απριλίου από geopro
Super Moderators billdanos Δημοσ. 7 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου 10 λεπτά πριν, geopro είπε Η document χρεώνει 50€ για πέρασμα firmware. Δεν το καλύπτει η εγγύηση. Μου το είπαν τώρα στο τηλέφωνο. Ισχυρίζονται ότι κάποιο "ασύμβατο" περιφερειακό όπως πληκτρολόγιο , ποντίκι , σαρωτής ίσως οδήγησαν στο πρόβλημα. Επίσης με ρώτησαν αν δούλεψε κάτι μέσω αντάπτορες. Τους είπα ότι ναι έβαλα μέσω αντάπτορα ένα ενσύρματο usb apple keyboard Ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπε ότι οι αντάπτορες είναι επίσης αιτία δυσλειτουργίας που οδηγεί σε" χάσιμο " του firmware. Αυτά μου είπε στο τηλέφωνο η κυρία της document. Ακύρωσα το ραντεβού και κοιτάζω αλλού. Σωστά στα είπε μιας και συνήθως αυτές είναι οι οδηγίες από την ίδια την Apple. Και όλα αυτά οφείλονται στο Τ2 chip... Το αν έχει κόστος αυτή η διαδικασία και δεν καλύπτεται από την εγγύηση, δεν αποτελεί αυθαίρετη απόφαση της Document μιας και αυτοί τσεκάρουν κάθε φορά τις οδηγίες από την Apple. Στους πρότεινα γιατί τόνισες πως θέλεις κάτι αξιόπιστο που δεν θα σου "βασανίσει" τη συσκευή. Κάθε φορά που τους έχω πάει κάτι (είτε εκτός είτε εντός εγγύησης) λαμβάνω ενημερώσεις από την ίδια την Apple μιας και καταχωρούν επισήμως το πρόβλημα και τις ενέργειες που έκαναν, καθώς και μετά την παραλαβή έρχεται νέο email από την Apple που ζητούν να τους αξιολογήσεις κλπ. Πάντως το link από την Apple που σου έβαλα, περιγράφει όλα τα βήματα αν θες να το κάνεις μόνος σου και δεν είναι κάτι πολύπλοκο, αρκεί να βρεις κάποιον με ένα mac με την τελευταία έκδοση του λειτουργικού και ένα type C σε type C καλώδιο. 1
geopro Δημοσ. 7 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2 λεπτά πριν, billdanos είπε Σωστά στα είπε μιας και συνήθως αυτές είναι οι οδηγίες από την ίδια την Apple. Και όλα αυτά οφείλονται στο Τ2 chip... Πάντως το link από την Apple που σου έβαλα, περιγράφει όλα τα βήματα αν θες να το κάνεις μόνος σου και δεν είναι κάτι πολύπλοκο, αρκεί να βρεις κάποιον με ένα mac με την τελευταία έκδοση του λειτουργικού. Δηλαδή όπου και να πάω θά πληρώσω 50€ για να περαστεί το firmware το οποίο το έχασε μετά την διαγραφή όλων των περιεχομένων και ρυθμίσεων (Erase all contents and settings) ?
Super Moderators billdanos Δημοσ. 7 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 7 Απριλίου Μόλις τώρα, geopro είπε Δηλαδή όπου και να πάω θά πληρώσω 50€ για να περαστεί το firmware το οποίο το έχασε μετά την διαγραφή όλων των περιεχομένων και ρυθμίσεων (Erase all contents and settings) ? Μα δεν ξέρω τι προβλέπει η ίδια η Apple για κάτι τέτοιο...
geopro Δημοσ. 7 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 1 ώρα πριν, billdanos είπε Μα δεν ξέρω τι προβλέπει η ίδια η Apple για κάτι τέτοιο... Ο κύβος ερρίφθη. Κατεβάζω sequoia σε άλλο mac Θα το επιχειρήσω μόνος μου. 2
geopro Δημοσ. 7 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 6 ώρες πριν, billdanos είπε Πάντως το link από την Apple που σου έβαλα, περιγράφει όλα τα βήματα αν θες να το κάνεις μόνος σου και δεν είναι κάτι πολύπλοκο, αρκεί να βρεις κάποιον με ένα mac με την τελευταία έκδοση του λειτουργικού και ένα type C σε type C καλώδιο. Εντάξει ήμαστε με το άλλο Mac mini που θα κάνει την διάσωση. Του εγκατέστησα macos 15. Μια χαζή ερώτηση τώρα: Χρειάζομαι δύο σετ οθόνες, πληκτρολόγια,, ποντίκια? Το κάθε Mac mini πρέπει να έχει το δικό του σετ ?
Super Moderators Λύση billdanos Δημοσ. 7 Απριλίου Super Moderators Λύση Δημοσ. 7 Απριλίου 12 λεπτά πριν, geopro είπε Εντάξει ήμαστε με το άλλο Mac mini που θα κάνει την διάσωση. Του εγκατέστησα macos 15. Μια χαζή ερώτηση τώρα: Χρειάζομαι δύο σετ οθόνες, πληκτρολόγια,, ποντίκια? Το κάθε Mac mini πρέπει να έχει το δικό του σετ ? Για το «άρρωστο» όχι δεν χρειάζεσαι τίποτα πέρα από το ρεύμα του και το usb C καλώδιο. Μόνο στο Mac το οποίο αναβάθμισες τώρα χρειάζεσαι full πρόσβαση με πληκτρολόγιο και οθόνη. Και πρόσεξε να βάλεις το type C καλώδιο στη σωστή dfu type c θύρα που για το mini m4 είναι η μεσαία στο πίσω μέρος. Συνδέεις εκεί το type c καλώδιο και στο άλλο Mac σε μια οποιαδήποτε άλλη type c. Το Mac το οποίο λειτουργεί οκ πρέπει να είναι ανοιχτό. Μετά βγάζεις το καλώδιο ρεύματος από το άρρωστο Mac και ενώ κρατάς το power κουμπί του πατημένο, συνδέεις και πάλι το ρεύμα συνεχίζοντας να το κρατάς πατημένο για 10 περίπου δευτερόλεπτα. Αν το κάνεις σωστά θα πρέπει να εμφανιστεί παράθυρο στο άλλο Mac που θα στο δείχνει σε dfu mode. 1
geopro Δημοσ. 7 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 3 ώρες πριν, billdanos είπε Για το «άρρωστο» όχι δεν χρειάζεσαι τίποτα πέρα από το ρεύμα του και το usb C καλώδιο. Μόνο στο Mac το οποίο αναβάθμισες τώρα χρειάζεσαι full πρόσβαση με πληκτρολόγιο και οθόνη. Και πρόσεξε να βάλεις το type C καλώδιο στη σωστή dfu type c θύρα που για το mini m4 είναι η μεσαία στο πίσω μέρος. Συνδέεις εκεί το type c καλώδιο και στο άλλο Mac σε μια οποιαδήποτε άλλη type c. Το Mac το οποίο λειτουργεί οκ πρέπει να είναι ανοιχτό. Μετά βγάζεις το καλώδιο ρεύματος από το άρρωστο Mac και ενώ κρατάς το power κουμπί του πατημένο, συνδέεις και πάλι το ρεύμα συνεχίζοντας να το κρατάς πατημένο για 10 περίπου δευτερόλεπτα. Αν το κάνεις σωστά θα πρέπει να εμφανιστεί παράθυρο στο άλλο Mac που θα στο δείχνει σε dfu mode. Όλα καλά, Όλα πήγαν ρολόι. Ήταν πολύ απλή η διαδικασία. Σας ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν. 3
geopro Δημοσ. 8 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 8 Απριλίου Κάποια στιγμή θα κάνω μια αποτίμηση αυτού του περιστατικού απώλειας firmware καθώς και αποτίμηση της στάσης της apple και κατ επέκταση της document.
geopro Δημοσ. 9 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου (επεξεργασμένο) Συνοπτικά αυτό που συνέβη είναι το εξής: Μετά από μίας βδομάδας χρήση σε Mac mini M4 έκανα επαναφορά σε εργοστασιακή κατάσταση προκειμένου να το δώσω στην κόρη μου. Έγινε διαγραφή όλων των περιεχομένων και ρυθμίσεων (Erase all contents and settings) Εν συνεχεία το μηχάνημα δεν έκανε boot και αναβοσβηνε σε χρώμα πορτοκαλί το led. Προς αναζήτηση λύσης απευθύνθηκα στην document . Παρότι η συσκευή ήταν μόλις μίας βδομάδας πληροφορήθηκα με έκπληξη ότι αν χρειαστεί επαναφορά firmware (revive or restore firmware) υπάρχει χρέωση 50€ Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την κυρία της document η οποία ούτε αγενής ήταν ούτε επιθετική (θα την χαρακτήριζα δυναμική) μου είπε ότι ίσως ευθύνεται κάποιο περιφερειακό όπως third party ποντίκι ή πληκτρολόγιο. Της υπενθύμισα ότι αυτό δεν μπορεί να ισχύει. Στην συντριπτική πλειοψηφία τα third party πληκτρολόγια και ποντίκια είναι συμβατά.Άλλωστε το μότο της apple για τά Mac mini ήταν BYODKM , bring your own display, keyboard and mouse. Με ρωτούσε ακόμη αν χρησιμοποίησα αντάπτορες (λες και θά μπορούσα να τους αποφύγω την στιγμή που το Mac mini M4 δεν διαθέτει θύρες usb A) Χωρίς δεύτερη σκέψη ακύρωσα το ραντεβού και προχώρησα μονάχος (με οδηγό την πολύτιμη βοήθεια του φόρουμ) Θα περίμενα από την apple καλύτερη συμπεριφορά. Αντί να συνδράμει τον πελάτη ο οποίος βρίσκεται σε δύσκολη θέση και προβληματίζεται αν μπορεί να βασιστεί πλέον στο μηχάνημα που μόλις αγόρασε ,αντί αυτού του απλώνει το χέρι και ζητάει λεφτά. Δεν αμφιβάλλω ότι οι κάθε λογής Apple Authorized Reseller και Apple Authorised Service Provider έχουν λόγο ύπαρξης και εκεί απευθύνονται κυρίως οι επαγγελματίες που βασίζονται σε apple και πληρώνουν αδρά για να έχουν support. Για αυτούς τα έξοδα support είναι κομμάτι της επιχείρησης τους. Για τους απλούς πελάτες όμως δεν θα το συνιστούσα. Ειδικά δε οι ινσομνιακς να μην περνούν ούτε απέξω, ειδικά όταν πρόκειται για εκτός εγγύησης. Αλλά και εντός εγγύησης να ειναι πάλι χρήματα ζητούν. Τί τους εμποδίζει να χρεώνουν το πενηντάρι όταν μαζί με την επισκευή hardware (εντός εγγύησης) σου πουν ότι περάσαμε και software ? Επεξ/σία 9 Απριλίου από geopro
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα