Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σκέφτομαι να προβώ σε αγορά μεταχειρισμένο αυτοκινήτου diesel με χρήση κατά κύριο λόγο στην Αττική οδό, (70 χλμ ημερησίως) λόγω εργασίας.


Φυσικά συζητάμε για μεταχειρισμένο και με ένα budget περίπου 15.000,  με ενδιαφέρουν hatchback αμάξια χωρίς να έχω στοχεύσει κάτι συγκεκριμένο, θα ήθελα γνώμες στο αν αξίζει το πετρέλαιο για την χρήση που το θέλω ή να δω κάτι άλλο και από που να γίνει η αγορά και ο έλεγχός καθώς δεν έχω κάποιον μηχανικό εμπιστοσύνης

Δημοσ.
3 ώρες πριν, managercor είπε

Σκέφτομαι να προβώ σε αγορά μεταχειρισμένο αυτοκινήτου diesel με χρήση κατά κύριο λόγο στην Αττική οδό, (70 χλμ ημερησίως) λόγω εργασίας.


Φυσικά συζητάμε για μεταχειρισμένο και με ένα budget περίπου 15.000,  με ενδιαφέρουν hatchback αμάξια χωρίς να έχω στοχεύσει κάτι συγκεκριμένο, θα ήθελα γνώμες στο αν αξίζει το πετρέλαιο για την χρήση που το θέλω ή να δω κάτι άλλο και από που να γίνει η αγορά και ο έλεγχός καθώς δεν έχω κάποιον μηχανικό εμπιστοσύνης

Έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα με την αγορά , δε ξέρω τι να σου πω. Προσωπικά θα πήγαινα σε LPG είτε εργοστασιακό ή μετατροπή με ψάξιμο .

Μιλάω ως κάτοχος και LPG και στη οικογένεια υπάρχει diesel Volvo V40 D2 2014 που κάνει 35000/ χρόνο όπως και εγώ ο ίδιος με το υγραέριο.

Εάν κοιτάς τα Euro 6 πρόσεχε τα PSA Group. Έχουν θέμα με τη αντλία Adblue .

Προσωπικά το Volvo το πήγα σε αντιπροσωπεία για έλεγχο και φανοποιο. Πλέον έχει 320,000 χιλιόμετρα. Αγοράστηκε στις 200.000 πριν 2,5 χρόνια . Από θέμα έχει βγάλει τη αντλία υψηλής πετρελαίου. Στο Diesel θα ευχαριστηθεί τη ροπή του και δουλεύουν σε χαμηλές στροφές .

 

Δημοσ.
3 hours ago, managercor said:

Σκέφτομαι να προβώ σε αγορά μεταχειρισμένο αυτοκινήτου diesel με χρήση κατά κύριο λόγο στην Αττική οδό, (70 χλμ ημερησίως) λόγω εργασίας.


Φυσικά συζητάμε για μεταχειρισμένο και με ένα budget περίπου 15.000,  με ενδιαφέρουν hatchback αμάξια χωρίς να έχω στοχεύσει κάτι συγκεκριμένο, θα ήθελα γνώμες στο αν αξίζει το πετρέλαιο για την χρήση που το θέλω ή να δω κάτι άλλο και από που να γίνει η αγορά και ο έλεγχός καθώς δεν έχω κάποιον μηχανικό εμπιστοσύνης

Το diesel γενικα αν το προσεχεις αντεχει πολυ. (Καλο καυσιμο, ενα καθαριστικο που και που και τα σερβις του).

Προσεξε συγκεκριμενα μοντελα που βγαζουν ακριβα προβληματα (πχ τα psa με το adblue).  Αν μπορεις βρες καποιο euro6 χωρις adblue.

Το καλο ειναι οτι για ανοιχτο δρομο και την χρηση που το θελεις ειναι και πολυ οικονομικο και ξεκουραστο

Αν ειναι εισαγωγης κανε εναν καλο ελεγχο σε αντιπροσωπεια  και εχε ενα ποσο 1-2κ στην ακρη για ζημιες (το οποιο ισχυει με ολα τα αυτοκινητα)

Μεταχειρισμενο μετατροπη σε αεριο ΔΕΝ θα επερνα γιατι δεν ξερεις τι εγκατασταση εχει γινει, τι προβληματα βγαζει κτλ.

Εαν σε ενδιαφερει σαν επιλογη δες καποιο απο τα λιγα εργοστασιακα lpg που κυκλοφορουν (clio, duster κτλ) η αγορασε εσυ καποιο βενζινης μετα απο ψαξιμο και κανε μονος σου την μετατροπη.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
On 13/04/2025 at 14:32, managercor said:

Επομένως τι θα πρότεινες;

Κάποιο με εργοστασιακό αέριο ή υβριδικό;

 

Μακρυα απο αερια και υβριδικα, μια χαρα τα diesel, χρηση εταιρικου, παντα diesel εδω και 20 χρονια! χωρις κανενα προβλημα!

Δημοσ.
Στις 13/4/2025 στις 2:32 ΜΜ, managercor είπε

Επομένως τι θα πρότεινες;

Κάποιο με εργοστασιακό αέριο ή υβριδικό;

 

Η renault/dacia ειναι για σενα

εχει και καλα diesel και καλα lpg εργοστασιακα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
14 minutes ago, Ntinaras said:

Η renault/dacia ειναι για σενα

εχει και καλα diesel και καλα lpg εργοστασιακα.

συμφωνω απολυτα:

αν δε σε ενδιαφερει φιγουρα (αστερι, Βαυαρικο κτλ) παρε κανενα megane ή clio να κανεις τη δουλεια σου...

Μαλιστα με τα χρηματα που διαθετεις μπορεις να βρεις σχετικα καινουργιο και με λιγα χλμ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/4/2025 στις 1:13 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Μακρια απο πετρέλαια πλέον θα την πληρωσεις ακριβα την επιλογη σου αυτη στο μελλον.

Αβασιμη προταση χωρις επιχειρηματα.


Η αληθεια ειναι οτι τα diesel ειναι ιδανικα για την χρηση που περιγραφει ο topic starter.
Το σημαντικο που θα πρεπει να προσεξει ειναι να ειναι euro6 και ιδανικα με adblue.

  • Αισθητα χαμηλοτερη καταναλωση απο βενζινη (πολυ χοντρικα: 5.5lt/100km σε σχεση με 8lt/100km  )
  • Αισθητα χαμηλοτερο κοστος καυσιμου (ανα λιτρο) σε σχεση με βενζινη (1.31€/lt σε σχεση με 1.6€/lt)
  • Οποτε συνολικα, αισθητα χαμηλοτερο κοστος μετακινησης σε σχεση με βενζινη. Για καποιον σαν τον TS που θα κανει 20.000χλμ/ετος: 200*5.5*1.31 = 1441€/ετος σε σχεση με 200*8*1.6 = 2560€/ετος . Αρα γυρω στα 1100€ εξοικονομηση καθε χρονο για καποιον που κανει 20.000χλμ/ετος.
  • Συνηθως μεγαλυτερη ροπη και καλυτερες ρεπριζ  σε σχεση με αντιστοιχο βενζινοκινητο οποτε πιο ανετο/ασφαλες σε προσπερασεις/ταξιδια
  • Μεγαλυτερη αυτονομια
  • Χαμηλοτερους ρυπους σε σχεση με αντιστοιχων επιδοσεων βενζινοκινητο
  • Χαμηλοτερα τελη λογω χαμηλοτερων ρυπων
  • Αναλογως το μοντελο, ενδεχεται να μπορει να μπαινει δακτυλιο ολες τις ημερες λογω χαμηλοτερων ρυπων
  • Κατα κανονα, μεγαλυτερη αξιοπιστια κινητηρα
Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.

Astra j 2015 ντιζελ.Κατανάλωση 5,5 λίτρα στα 100χλμ.Μια χαρά δύναμη 110 άλογα ,δυο χαρές η κατανάλωση.Εχουμε κάνει 20Κχλμ σε 2 χρόνια.

Τι θα γίνει στα 5 με 10 χρόνια;Αν ζω ακόμα θα το δω.

Δημοσ.

Γενικα οποιαδηποτε πετρελαιο και να παρεις να θυμασαι ΠΑΝΤΑ καλό λάδι ,σωστή συντήρηση , σωστό πετρέλαιο (επειδή στην Ελλάδα δεν έχουμε , τότε θα βάζεις απλό πετρέλαιο και καλό πρόσθετο που να λιπαίνει κι ολας μπεκ αντλιες κτλ) και οχι χρηση συνεχεια μεσα σε πολη(δηδ κάνε ανοίγματα ή ταξιδι).

  • Like 1
Δημοσ.

250.000 χλμ με 116D Εfficient Dynamic (1014 model)

1.600 κυβικά με 117 άλογα και 270nm από 1.500-1750 στροφές.

4.8 λίτρα μέση κατανάλωση μετά από 250.000 χλμ

Με την 6η ταχύτητα και 2.500 στροφές έχω τα 165 χλμ στο κοντέρ. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Astra j 2015 ντιζελ.Κατανάλωση 5,5 λίτρα στα 100χλμ.Μια χαρά δύναμη 110 άλογα ,δυο χαρές η κατανάλωση.Εχουμε κάνει 20Κχλμ σε 2 χρόνια.

Τι θα γίνει στα 5 με 10 χρόνια;Αν ζω ακόμα θα το δω.

Με τον Isuzu μοτέρ ή το 1,3 ; Το 1,3 σαν σκάφος δε είναι βαρύ ;

Δημοσ.
Στις 15/4/2025 στις 1:01 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Astra j 2015 ντιζελ.Κατανάλωση 5,5 λίτρα στα 100χλμ.Μια χαρά δύναμη 110 άλογα ,δυο χαρές η κατανάλωση.Εχουμε κάνει 20Κχλμ σε 2 χρόνια.

Τι θα γίνει στα 5 με 10 χρόνια;Αν ζω ακόμα θα το δω.

Ωραίο αμάξι και το κοιταζα όταν έψαχνα diesel. Με αποθάρρυνε ότι η αντικατάσταση της καδένας είναι ακριβή διαδικασία επειδή πρέπει να λυθούν αρκετά.

Τελικά κατέληξα στο Clio IV και μετά από 20.000+ χιλιόμετρα σε λίγους μήνες είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αν εξαιρέσεις ότι είναι λίγο στενό για τους πίσω & κάποια μικροτριξιματα που έχει στην καμπίνα ώρες ώρες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...