Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα ένα σφραγισμένο καρμπυρατέρ χορτοκοπτικού αυτού του τύπου .

Το άνοιξα και το χρησιμοποίησα μια φορά μόνο και μόνο για να δοκιμάσω αν το παλιό είχε θέμα διότι ο κινητήρας δεν δούλευε και το έβαλα πάλι στη θέση του. άδειασα το καύσιμο που είχε κρατήσει αλλά έμεινε ελάχιστο μέσα στη φούσκα το οποίο δε βγαίνει εύκολα. Υπάρχει περίπτωση τώρα να αχρηστευτεί, να ξεραθούνε οι μεμβράνες από αυτή την ελάχιστη χρήσηq;Το καρμπυρατέρ μπορεί να μη χρησιμοποιηθεi και ποτέ, μπορεί σε 2 μήνες, μπορεί και σε 1 χρόνο, το έχω για backup αλλά το θέλω ετοιμοπόλεμο.

Δημοσ.

Εμπειρικά να πω πως οι φλάντζες ξερενονται αν δεν το βάζεις μπρος ανα δίμηνο μια φορά. Αν ξεραθουν μετά χύνεται η βενζίνη έξω. Προσωπικά δεν νομίζω πως θα πάθει τίποτα χειρότερο. Οι φλάντζες θα ξεραθουν ακόμα και δεν το είχες βάλει ποτέ σε λειτουργία. 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Neptu είπε

Είχα ένα σφραγισμένο καρμπυρατέρ χορτοκοπτικού αυτού του τύπου .

Το άνοιξα και το χρησιμοποίησα μια φορά μόνο και μόνο για να δοκιμάσω αν το παλιό είχε θέμα διότι ο κινητήρας δεν δούλευε και το έβαλα πάλι στη θέση του. άδειασα το καύσιμο που είχε κρατήσει αλλά έμεινε ελάχιστο μέσα στη φούσκα το οποίο δε βγαίνει εύκολα. Υπάρχει περίπτωση τώρα να αχρηστευτεί, να ξεραθούνε οι μεμβράνες από αυτή την ελάχιστη χρήσηq;Το καρμπυρατέρ μπορεί να μη χρησιμοποιηθεi και ποτέ, μπορεί σε 2 μήνες, μπορεί και σε 1 χρόνο, το έχω για backup αλλά το θέλω ετοιμοπόλεμο.

Ισως αν του έβαζες λάδι μηχανής;

 

 

Δημοσ.

ο μονος τροπος να αδειασει εντελως ειναι να το βαλεις σε λειτουργια το χορτοκοπτικο μεχρι να σβησει μενοντας απο βενζινη

σε διαφορετικη περιπτωση πιθανοτατα θα εχεις προβλημα

  • Like 1
Δημοσ.

Σε όλα μου τα μηχανήματα 3 πριόνια και 2 χλοοκοπτικά πάντα όταν τελειώσω με τις εργασίες πριν τα αποθηκεύσω τα αδειάζω βενζίνη και τα βάζω μπροστά μέχρι να σβήσουν, ποτέ δεν έχουν πάθει τίποτα. 

  • Like 1
Δημοσ.

ή εγω δεν το κατάλαβα ή οι υπόλοιποι.

Το καρμπυρατερ είναι στο κουτί του και όχι πάνω σε μηχάνημα.Το δοκίμασε, δεν δουλεψε ο κινητήρας ,άδειασε το καυσιμο και το έβαλε πάλι στο κουτί του.

Οπότε τα άσε το να δουλεψει μέχρι να σβήσει δεν ...........

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

ή εγω δεν το κατάλαβα ή οι υπόλοιποι.

Το καρμπυρατερ είναι στο κουτί του και όχι πάνω σε μηχάνημα.Το δοκίμασε, δεν δουλεψε ο κινητήρας ,άδειασε το καυσιμο και το έβαλε πάλι στο κουτί του.

Οπότε τα άσε το να δουλεψει μέχρι να σβήσει δεν ...........

ακριβώς αυτό. το έβαλα πάλι στο κουτί.

το μηχάνημα δε ξεκινάει ούτε με το νέο. Βασικά ξεκινάει και 1-2 sec μετά σβήνει, έβαλα το παλιό και κάνει τα ίδια. δυστυχώς δε μπορώ να το φτιάξω. τώρα δε ξεκινάει καν. έλεγξα καμπ, μπουζί, σπινθίρα βγάζει, φίλτρο αέρα...  έφυγε για service. Αν ρίξω λίγη βενζίνη κατευθείαν μέσα όμω θα πάρει, άρα κάτι δε πάει καλά με την τροφοδοσία

Οπότε και να θέλω να το αφήσω να δουλέψει, δε γίνεται. Είπα κι εγώ να κάνω μια δουλειά τώρα που είχα χρόννο και με πρόδωσε.

το καμπυρατερ (το καινούργιο) θέλω να το αποθηκεύσω. μη μπω στη διαδικασία να το ξεβιδώσω τώρα για να φύγει και η τελευταία σταγόνα. το θεωρώ too much...

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...