Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πιο επικίνδυνο που μου έχει τύχει, να διασχίζει χελώνα το οδόστρωμα...εικάζω πιο επικίνδυνο, γιατί με το σκληρό κέλυφος αν τη πετύχει η ρόδα, πιθανόν να επηρεάσει πιο απρόβλεπτα και βίαια τη πορεία του οχήματος.

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 hours ago, Insomniaa2024 said:

Συμφωνώ απόλυτα με την κάμερα παιδιά αλλά και οι "καταθέσεις" των επιβατών θα έπρεπε να λαμβάνονται υπόψη σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ήμουν και εγώ επιβάτης και δηλώνω ότι εμφανίστηκε μπροστά μας ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ και γι'αυτό τρακάραμε. 

Ρε παιδιά τί λέτε... ας είμαστε λίγο ρεαλιστές σε αυτά που λέμε. 

Δεν είναι ποτέ δυνατόν να λάβουν υπόψη τις καταθέσεις των συνεπιβατών σου αφού δεν είναι δυνατόν να αποδείξεις ότι ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΟΥ. 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, polaki είπε

Ήμουν και εγώ επιβάτης και δηλώνω ότι εμφανίστηκε μπροστά μας ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ και γι'αυτό τρακάραμε. 

Ρε παιδιά τί λέτε... ας είμαστε λίγο ρεαλιστές σε αυτά που λέμε. 

Δεν είναι ποτέ δυνατόν να λάβουν υπόψη τις καταθέσεις των συνεπιβατών σου αφού δεν είναι δυνατόν να αποδείξεις ότι ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΟΥ. 

Στο σημείο ήρθε το βανακι της Εγνατίας οδού και ήταν στο αυτοκίνητο 3 άτομα.  Οπότε μπορεί άνετα να επικαλεστεί ότι το ανέφεραν όλοι οι συνεπιβάτες στους υπαλλήλους της εταιρείας. Άσχετα ότι δεν μπορούν να το αποδείξουν. 

Στα αστικά και ποινικά δικαστήρια λαμβάνονται υπόψη οι καταθέσεις των συνεπιβατών. Και δεν νομίζω κάποιος να λέει ψέματα τόσο άνετα και εκεί.

 

Επεξ/σία από Insomniaa2024
  • Like 3
Δημοσ.
14 minutes ago, Insomniaa2024 said:

Στο σημείο ήρθε το βανακι της Εγνατίας οδού και ήταν στο αυτοκίνητο 3 άτομα.  Οπότε μπορεί άνετα να επικαλεστεί ότι το ανέφεραν όλοι οι συνεπιβάτες στους υπαλλήλους της εταιρείας. Άσχετα ότι δεν μπορούν να το αποδείξουν. 

Στα αστικά και ποινικά δικαστήρια λαμβάνονται υπόψη οι καταθέσεις των συνεπιβατών. Και δεν νομίζω κάποιος να λέει ψέματα τόσο άνετα και εκεί.

 

Άρα πράγματι μπορεί να αποδειχθεί ότι ήταν συνεπιβάτες, αυτό είναι το ζητούμενο. Δεν αμφέβαλα την έννοια του μάρτυρα γενικότερα, αλλά του κατά πόσο κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι όντως μάρτυρας.

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, madboy είπε

 

Ποιος ο λόγος να μην εισέρχεται η οδική βοήθεια σε αυτοκινητόδρομους;

Πως μεταφέρονται δηλαδή τα ακινητοποιημένα οχήματα; 

Όπως και η Αττική οδός, έχουν σύμβαση με οδική που συνεργάζονται και σε 5’ έχει έρθει στο σημείο που έχεις μείνει ώστε να σε βγάλει άμεσα από τον αυτοκινητόδρομο και να μην προκληθεί ατύχημα. Σε αφήνουν στην πρώτη έξοδο δωρεάν, εκτός αν έχεις μείνει από καυσιμο που δίνεις 5-10€ για όσο έχει μέσα το μπετονι που θα σου βάλουν και συνεχίζεις.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 22/4/2025 στις 12:28 ΠΜ, lector είπε

Πολλα υποπτα σημεια. 

Εγω το εν λογω αρθρο το ερμηνευω ως εξης:

Τοπικο δικαστηριο της ελληνικης δικαιοσυνης δικαιωσε κοντοχωριανο για δηθεν σφαλμα παροχου για το οποιο ειναι πρακτικα αδυνατον να επιληφθει, επιδικαζοντας 4 χιλιαρικα για ζημια σε αυτοκινητο απο σκυλο.

Βρες τα λαθη στην παραπανω προταση.

 

Οντως περιεργο και δεν εχει και κανενα σοβαρο αρθρογραφικο site να το υποστηριζει.

παντω αντιστοιχα συνεβει και εδω https://bikerspirit.net/main/apozimiosi-se-odigo-poy-sygkroystike-me-skylo-stin-egnatia-odo/

 

Δημοσ.

Να  χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου επειδή προσπάθησες να αποφύγεις μια αλεπού(ή έστω κάποιο μικρό ζώο) είναι σοβαρό οδηγικό λάθος, οπότε έχει και αυτός μεγάλη ευθύνη.

Άσχετα με την ευθύνη που έχει η κάθε εταιρεία που διαχειρίζεται την εκάστοτε εθνική.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Jts είπε

Να  χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου επειδή προσπάθησες να αποφύγεις μια αλεπού(ή έστω κάποιο μικρό ζώο) είναι σοβαρό οδηγικό λάθος, οπότε έχει και αυτός μεγάλη ευθύνη.

Άσχετα με την ευθύνη που έχει η κάθε εταιρεία που διαχειρίζεται την εκάστοτε εθνική.

Με JTS δεν χανεις τον ελεγχο

Δημοσ.

Οδηγικό λάθος, δεν νομίζω να είναι όταν κινείσαι κάτω από το όριο ταχύτητας σε κλειστό αυτοκινητόδρομο και πεταχτεί ξαφνικά μπροστά σου κάποιο ζώο.

Δύο περιπτώσεις υπάρχουν:1) να κρατήσεις το τιμόνι και να χτυπήσεις το ζώο με αποτέλεσμα το λιγότερο τον τραυματισμό του (με αυτή την ταχύτητα, πιθανό θανάσιμο) και τις υλικές ζημιές του οχήματος είτε 

2)να προσπαθήσεις να το αποφύγεις.

 

Δημοσ.

Ειναι να μη σου τύχει.

Προ 7-8 μηνών  χτύπησα σκύλο στην αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Αθηνών - θεσσαλονίκης στο υψος του Βόλου με ταχύτητα 100 περίπου χιλιομέτρων.Ετρεχε από το ένα ακρο στο άλλο του δρόμου και δεν μπόρεσα να κάνω κάτι προς αποφυγή και δυστυχως εχασε τη ζωή του . Ψυγείο νερού , ψυγείο αιρκοντίσιον , προφυλακτήρας 500 ευρώ ζημιά. Ειχα δικαστήριο δεν μπορούσα να περιμένω έφυγα πήρα τηλέφωνο μετά μου είπαν δεν μπορώ να διεκδικήσω κάτι γιατί έπρεπε να τους καλέσω στο σημείο.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ειναι να μη σου τύχει.

Προ 7-8 μηνών  χτύπησα σκύλο στην αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Αθηνών - θεσσαλονίκης στο υψος του Βόλου με ταχύτητα 100 περίπου χιλιομέτρων.Ετρεχε από το ένα ακρο στο άλλο του δρόμου και δεν μπόρεσα να κάνω κάτι προς αποφυγή και δυστυχως εχασε τη ζωή του . Ψυγείο νερού , ψυγείο αιρκοντίσιον , προφυλακτήρας 500 ευρώ ζημιά. Ειχα δικαστήριο δεν μπορούσα να περιμένω έφυγα πήρα τηλέφωνο μετά μου είπαν δεν μπορώ να διεκδικήσω κάτι γιατί έπρεπε να τους καλέσω στο σημείο.

Ποιους καλεσες ? 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Θα μιλήσω και θα κλείσω τη συμμετοχή μου σε αυτό το τοπικ λέγοντας το εξής:

Κλισέ: Θεωρώ τον εαυτό μου καλό οδηγό.

Πάμε στην ουσία. Προσωπικά, δεν με απασχολούν τα αναγραφόμενα όρια ταχύτητας. Είναι μία ηλιθιότητα που κάποιος, κάπου, κάποτε και για κάποιον λόγο αποφάσισε να επιλέξει.
Σε κάθε γνωστό δρόμο που τον έχω διανύσει αρκετές φορές, συγκεντρώνω πληροφορίες στον μικρό εγκέφαλό μου για:

  • τις συνήθεις συνθήκες που επικρατούν,

  • τυχόν απρόβλεπτες καταστάσεις που έχουν συμβεί,

  • τον κυκλοφοριακό φόρτο,

  • την ορατότητα μπροστά και παρακειμένως,

  • την ποιότητα του ασφαλτοτάπητα,

  • και άλλα.

Αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να ορίζω εγώ το όριο ταχύτητας για κάθε στιγμή/ώρα, το οποίο μπορεί να είναι είτε χαμηλότερο, είτε υψηλότερο από το ονομαστικό.
Ομοίως, ορίζω τη βέλτιστη λωρίδα, τις κινήσεις που πρέπει να κάνω, τη βέλτιστη σχέση, τον βέλτιστο ρυθμό επιτάχυνσης και επιβράδυνσης, με γνώμονα:

  • την ελαχιστοποίηση του χρόνου και του κόστους,

  • και τη μεγιστοποίηση της ασφάλειας — τόσο της δικής μου όσο και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου, αλλά και οποιουδήποτε τυχόν απρόβλεπτου παράγοντα/χρήστη.

Σε καθημερινή βάση, υποσυνείδητα ελέγχω τον εαυτό μου αν η κρίση μου ήταν σωστή εκ των υστέρων.
Θεωρώ πως είμαι από τους λίγους ανθρώπους που μόνοι τους αναγνωρίζουν τα οδηγικά τους λάθη και δεν κοιτούν μόνο τι έκαναν, αλλά και γιατί το έκαναν και πώς να μην το ξανακάνουν
Τολμώ να πω ότι κάθε μέρα, κάθε διαδρομή που κάνω, αν την εξετάσω ενδελεχώς, βρίσκω λάθη ή υποβέλτιστες επιλογές. Φροντίζω να κατανοήσω το γιατί και το πώς, ώστε να μη τις επαναλάβω.

Εγώ το αποκαλώ (υπο)συνειδητή εμπειρία.

Πάμε τώρα στο ψητό:
Αν βρω εμπόδιο στο δρόμο, ιδιαίτερα αν είναι έμψυχο, κρίνω επιτόπου ποια είναι η βελτιστη αντίδραση.
Αν έχω σωστά ελέγξει τους καθρέπτες μου τακτικά, θα γνωρίζω χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξω επιτόπου, τι συμβαίνει γύρω μου και πίσω μου.
Θα κάνω την καλύτερη δυνατή αντίδραση αποφυγής σύγκρουσης — είτε αυτό λέγεται "τσαρούχωμα" στο φρένο, είτε μανουβρα αποφυγής.

Εγώ κουμαντάρω το αυτοκίνητο — δεν με κουμαντάρει αυτό. Δεν είμαι επιβάτης, είμαι Ο οδηγός.

Έχω την (αυτό)πεποίθηση ότι η μανούβρα που θα κάνω θα πετύχει — και έτσι πρέπει.
Αλλιώς θα καταλήξω να σκέφτομαι αν χτυπήσω το ζώο θα σπάσω την προφυλακτήρα?
Όχι... Δεν πρέπει να σκέφτομαι έτσι.
Πρέπει να σκέφτομαι πώς ΔΕΝ θα χτυπήσω το ζώο και ΔΕΝ θα σπάσω την προφυλακτήρα.

Έχω 250 msec να πάρω απόφαση και να ξεκινήσω την αντίδρασή μου.
Έχω μία ευκαιρία και θα την κάνω να μετρήσει, πάση θυσία.

Όπως είπα όμως, είναι πάντα καλύτερο να έχεις ήδη δράσει έτσι ώστε να μην βρεθείς ποτέ σε αυτή τη θέση.
Γι’ αυτό π.χ. κρατάω αποστάσεις από τους μπροστινούς όχι απλώς για να μη συγκρουστώ επειδή δεν θα προλάβω να φρενάρω, αλλά επειδή θέλω να βλέπω το δρόμο ταυτόχρονα μαζί τους — και όχι μετά από αυτούς.

Αν θες να οδηγείς σωστά, πρέπει πάντα να είσαι μπροστά και όχι μέσα στο αυτοκίνητό σου.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 2
  • Haha 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 2MM είπε

Ποιους καλεσες ? 

 

Κανέναν δεν κάλεσα στο σημείο γιατί καιγόμουν να φτάσω Βόλο. Εφυγα γιατί αν περίμενα έστω και μιση ώρα θα έχανα το δικαστήριο. Μετά πήρα τηλέφωνο στην Εθνική οδό και κατάλαβα ότι για να διεκδικήσω και όχι να πάρω σίγουρα κάτι έπρεπε να περιμένω στο σημείο τροχαία και Εθνική οδό να καταγραφεί το συμβάν.

Θα σου πω όμως ότι περισσότερο νοιώθω τύψεις για το αδέσποτο σκυλάκι που έφυγε από τη ζωή (γιατί η φύση τους δίνει λίγα χρόνια ζωής και γω τα στέρησα  έστω αθελά μου) , παρά για τα  500 ευρώ που μου κόστισε η ζημιά.

  • Like 3
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...