Nabuko Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου 52 λεπτά πριν, definitio είπε Δεν ξέρω αν θα τη γλιτώσω για τον βάσιμο μεν λόγο, για μια σημαντική δε παράβαση... Αν δεν σε σταμάτησαν να σου βεβαιώσουν παράβαση δεν πρόκειται να σου έρθει τίποτα. 2
Kalama Δημοσ. 24 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 1 ώρα πριν, definitio είπε Κι εγώ την έπαθα χτες και πέρασα με κόκκινο, παρουσία περιπολικού, αλλά σε σημείο που ο σηματοδότης είναι άχρηστος, γιατί η διασταύρωση, για τον έλεγχο κίνησης της οποίας είχε τοποθετηθεί, έχει κλείσει τελείως με φράχτη, αλλά ο σηματοδότης συνεχίζει να λειτουργεί... Ήμουν σταματημενος στα φανάρια ψηλά στην Μητροπολίτου Γρ.Κυδωνιών (θεσσαλονίκη) και όταν άναψε το φανάρι έκανα αριστερά στην Β.Όλγας αλλά δεν σταματησα τελείως στον - άχρηστο - σηματοδότη, πηγαίνοντας αργά γιατί έχει πιο κάτω φανάρι (δεν έχει νόημα να πιάσω κανονική ταχύτητα για να σταματήσω λίγο πιο κάτω). Και την ώρα που περνούσα το κόκκινο, ήρθε από πίσω ένα περιπολικό που πήγαινε στη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας που είναι λίγο πιο κάτω...πρακτικά ούτε αυτό σταματησε στο κόκκινο, αλλά είδα στον καθρέφτη ότι κοντοστάθηκε για λίγα δευτερόλεπτα πριν στρίψει είτε απορώντας "τί κάνει ο λακαμας;" είτε "σημειώνοντας τη πινακίδα". Ο σηματοδότης εκεί είναι από κάθε άποψη άχρηστος κ λειτουργούσε όσο είχε διανοιχτεί ο δρόμος δίπλα στην Περιφέρεια, επειδή το κομματι της Κυδωνιών πάνω από τη Παπανδρέου-Ανδριανουπόλεως ήταν υπό κατασκευή...αλλά ξέμεινε... Δεν ξέρω αν θα τη γλιτώσω για τον βάσιμο μεν λόγο, για μια σημαντική δε παράβαση... Πόσο χρόνο θέλει για να φανεί το πρόστιμο στον λογαριασμό mytaxis, γνωρίζετε; Στη 1η φωτό φαίνεται η διασταυρωση, στη 2η φαίνεται ο κλειστός δρόμος στα αριστερά, για τον οποίο είχε εγκατασταθεί σηματοδότης...(επίσης δεν υπήρχε κανένας πεζός στη διάβαση) Ένα μόνο ενδεχόμενο υπάρχει να σε γράψουν χωρίς την παρουσία σου: Αν δε σταματήσεις σε μπλόκο, σημειώνουν πινακίδα και σου έρχεται πρόστιμο και δικαστήριο αν δεν κάνω λάθος. Οχι για την όποια παράβαση μπορεί να σε είδαν να κάνεις, αλλά επειδή δε σταμάτησες σε μπλόκο. Εδω όμως δεν υπήρχε τέτοιο ζήτημα. Είδες απλά ένα περιπολικό να κοντοστέκεται. Ίσως σκέφτηκαν «να του ανάψουμε φάρο να τον σταματήσουμε;» και μετά «ε άστον, κρίμα είναι, αφού το φανάρι είναι άχρηστο». Κλήση για κόκκινο μόνο με τη μαρτυρία του αστυνομικού, χωρίς να είσαι ο ίδιος παρών, δεν προβλέπεται στην Ελλάδα. Πάλι καλά θα πω εγώ. 2 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου (επεξεργασμένο) Όχι, πρόκειται για δύο τελείως ανεξάρτητα ζητήματα. Η παράβαση "χωρίς σύνεση και προσοχή" δεν συνεπάγεται αφαίρεση διπλώματος. Η αφαίρεση είναι διοικητικό μέτρο, όπως και το πρόστιμο είναι διοικητικό πρόστιμο. Μπορείς, πρακτικά, να μην πληρώσεις το πρόστιμο — και μετά από κάποιο διάστημα θα βεβαιωθεί στη ΔΟΥ, οπότε μετά τις 60 ημέρες θα γίνει άρση του διοικητικού μέτρου. Στην περίπτωση σου, μου φαίνεται πως ο τσέος δεν έμεινε ικανοποιημένος με τη βασική παράβαση και πρόσθεσε τη συγκεκριμένη, χωρίς αντικειμενικό κριτήριο. Μια παράβαση με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια (για ευνόητους λόγους) και αποτελεί συχνή τακτική "retaliation" — δηλαδή επιπλέον καταγραφή παράβασης για να “δέσει” και το κασέρι. Παραβάσεις αυτού του τύπου μπορείς πολύ εύκολα να τις αντικρούσεις ως αβάσιμες. Στην ένστασή σου, μπορείς να ζητήσεις να σου υποδειχθούν τα αντικειμενικά κριτήρια βάσει των οποίων βεβαιώθηκε η παράβαση. Στην περίπτωση μιας ξεκάθαρης (π.χ. παραβίασης STOP ή φαναριού), η παράβαση είναι black & white. Στην περίπτωση "χωρίς σύνεση και προσοχή", ποιο είναι το κριτήριο; Τίθεται εύλογο ερώτημα "ΟΕΟ;" Αν έχεις καλή νομική προστασία, τέτοια ζητήματα τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου και πραγματικά αξίζει να τη χρησιμοποιήσεις — αφού την πληρώνεις, έχει νόημα να τη θέσεις σε λειτουργία όταν υπάρχει έδαφος. Στις 23/4/2025 στις 8:05 ΜΜ, lector είπε ειναι το γλυψιμο και η δουλοπρεπεια Σιγα μην του παρω και πιπ@ Στις 23/4/2025 στις 8:07 ΜΜ, Kalama είπε Οταν τον ρώτησα να μου εξηγήσει τι ακριβώς εννοούσε και τι εναλλακτική είχα, μου είπε «πήγαινε να κάνεις ένσταση στον διοικητή, ευχαριστώ πολύ». Απαντηση γραψτε ακριβως τι εκανα λοιπον στην πραξη βεβαιωσης παραβασης... 2 ώρες πριν, definitio είπε εν ξέρω αν θα τη γλιτώσω για τον βάσιμο μεν λόγο, για μια σημαντική δε παράβαση... Μονο επ΄ αυτοφωρω βεβαιωνονται αυτα τα πραγματα, κλαιν μαιν δεν πηρες κληση δεν υπαρχει φωτογραφια δεν εγινε τιποτα! 43 λεπτά πριν, Kalama είπε Ένα μόνο ενδεχόμενο υπάρχει να σε γράψουν χωρίς την παρουσία σου: Αν δε σταματήσεις σε μπλόκο, σημειώνουν πινακίδα και σου έρχεται πρόστιμο και δικαστήριο αν δεν κάνω λάθος. Οχι για την όποια παράβαση μπορεί να σε είδαν να κάνεις, αλλά επειδή δε σταμάτησες σε μπλόκο. Οχι πρεπει να κινησουν νομικη διαδικασια εναντιων σου πρακτικα να σου κανουν μηνυση, πολυ δυσκολο και γενικα απιθανο εκτος αν μπλεξεις με κανα μαυρο καγιεν και την ΟΟΧΤΩ Στις 23/4/2025 στις 6:49 ΜΜ, mike15 είπε αλλα φιλε η ζωνη ειναι οτι πιο πολυτιμο. μην το ξανακανεις. Φιλε mike οφειλω να διαφωνησω. Καταρχας γνωριζεις ΠΟΛΥ καλα οτι η ζωνη δουλευει εξαιρετικα οσο η καμπινα των επιβατων ειναι εγγυημένο πως θα παραμεινει αλωβητη. Απαξ και η καμπινα καταρρευσει, τελειωσες, η ζωνη υπογραφει την καταδικη σου διοτι σε συγκρατει σε εναν χωρο ο οποιος στα επομενα msec δεν θα υφισταται. Να μην σχολιασω περιπτωση ανατροπης σε παλαιοτερα οχηματα με οροφη απο τσιγαροχαρτο που αν δεν πεταχτεις εξω πρακτικα θα συνθλιβεις εγγυημενα. Μα πανω απο ολα ειναι μια παραβαση που θετει σε κινδυνο αποκλειστικα εσενα, κανεναν αλλον εκτος αυτου δε για αυτο ολη σου την ζωη πληρωνεις ασφάλιση υγειας στο κρατος... Οποτε μην ακουω πως "κοστιζεις" στο κρατος καθως τα εχεις πληρωσει τουλαχιστον 10 φορες... Οπως και να εχει παλαιοτερα ημουν πληρως υπέρμαχος του να φορας ζωνη, οσο μαθαινα παραπανω πραγματα για τα crash dynamics τοσο πιο χλιαρος γινόμουν. Αν ολες οι συγκρουσεις ηταν τα 5-6 ειδη που το αμαξι ειναι δοκιμασμενο να αντεξει τοτε ναι 100% να φορας. Ομως η πραγματικοτητα ειναι ΠΟΛΥΥΥΥΥ διαφορετικη απο την προσομειωση συγκρουσεων στις δοκιμες. Επεξ/σία 24 Απριλίου από 11osmikrosmhtsos 1
Kalama Δημοσ. 24 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Όχι, πρόκειται για δύο τελείως ανεξάρτητα ζητήματα. Η παράβαση "χωρίς σύνεση και προσοχή" δεν συνεπάγεται αφαίρεση διπλώματος. Η αφαίρεση είναι διοικητικό μέτρο, όπως και το πρόστιμο είναι διοικητικό πρόστιμο. Μπορείς, πρακτικά, να μην πληρώσεις το πρόστιμο — και μετά από κάποιο διάστημα θα βεβαιωθεί στη ΔΟΥ, οπότε μετά τις 60 ημέρες θα γίνει άρση του διοικητικού μέτρου. Στην περίπτωση σου, μου φαίνεται πως ο τσέος δεν έμεινε ικανοποιημένος με τη βασική παράβαση και πρόσθεσε τη συγκεκριμένη, χωρίς αντικειμενικό κριτήριο. Μια παράβαση με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια (για ευνόητους λόγους) και αποτελεί συχνή τακτική "retaliation" — δηλαδή επιπλέον καταγραφή παράβασης για να “δέσει” και το κασέρι. Παραβάσεις αυτού του τύπου μπορείς πολύ εύκολα να τις αντικρούσεις ως αβάσιμες. Στην ένστασή σου, μπορείς να ζητήσεις να σου υποδειχθούν τα αντικειμενικά κριτήρια βάσει των οποίων βεβαιώθηκε η παράβαση. Στην περίπτωση μιας ξεκάθαρης (π.χ. παραβίασης STOP ή φαναριού), η παράβαση είναι black & white. Στην περίπτωση "χωρίς σύνεση και προσοχή", ποιο είναι το κριτήριο; Τίθεται εύλογο ερώτημα "ΟΕΟ;" Αν έχεις καλή νομική προστασία, τέτοια ζητήματα τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου και πραγματικά αξίζει να τη χρησιμοποιήσεις — αφού την πληρώνεις, έχει νόημα να τη θέσεις σε λειτουργία όταν υπάρχει έδαφος. Πολύ καλή ιδέα αυτό με τη νομική προστασία, αλλά νομίζω ότι δε με καλύπτει: Spoiler Με τον ΕΟ 30 «Νομική Προστασία Οχήματος» παρέχεται ασφαλιστική προστασία: α. για την άσκηση αξιώσεων αποζημίωσης με βάση διατάξεις νόμων που ρυθμίζουν την αστική ευθύνη, από αυτοκινητιστικά ατυχήματα με σκοπό την αποκατάσταση της ζημίας ή της βλάβης που υπέστη ο Ασφαλισμένος είτε μέσω εξωδίκου συμβιβασμού είτε μέσω αστικής ή ποινικής δίκης. β. για την υπεράσπιση σε ποινικά δικαστήρια λόγω θανάτωσης ή τραυματισμού προσώπου σε τροχαίο ατύχημα, ή λόγω παράβασης άλλης ποινικής ή αστυνομικής διάταξης, που αναφέρεται στην τροχαία κίνηση. γ. για προσφυγές στις αρμόδιες διοικητικές αρχές λόγω αφαίρεσης ή περιορισμού της άδειας ικανότητας οδηγού ή της άδειας και των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος, καθώς και για την επανάκτησή τους και κίνηση διαδικασιών σε δικαστήρια, για τους ίδιους λόγους. Το πιο κοντινό είναι το γ, αλλά δε λέει κάτι για πρόστιμα. Για την αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων, ανεξαρτήτως της προσωπικής μου άποψης για το αν είναι σωστός ο νόμος κτλ, καλά έκανε και βεβαίωσε την παράβαση, δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο. 39 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Οχι πρεπει να κινησουν νομικη διαδικασια εναντιων σου πρακτικα να σου κανουν μηνυση, πολυ δυσκολο και γενικα απιθανο εκτος αν μπλεξεις με κανα μαυρο καγιεν και την ΟΟΧΤΩ Τι να πω, ίσως είμαι στην περιοχή με την πιο περίεργη τροχαία, αλλά είχε συμβεί σε έναν ξάδερφο σε ένα χωριό. Δεν είχε δίπλωμα για το μηχανάκι του παππού του, οπότε χώθηκε στα χωράφια. Τα Police δεν είχαν διάθεση να τον κυνηγήσουν οπότε σημείωσαν πινακίδα και ήρθε προστιμο στο taxis του παππού και δικαστήριο. Επεξ/σία 24 Απριλίου από Kalama
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 24 Απριλίου Δημοσ. 24 Απριλίου 1 ώρα πριν, Kalama είπε Πολύ καλή ιδέα αυτό με τη νομική προστασία, αλλά νομίζω ότι δε με καλύπτει κοιτα ορους 1 ώρα πριν, Kalama είπε Το πιο κοντινό είναι το γ, αλλά δε λέει κάτι για πρόστιμα. Για την αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων, ανεξαρτήτως της προσωπικής μου άποψης για το αν είναι σωστός ο νόμος κτλ, καλά έκανε και βεβαίωσε την παράβαση, δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο. σε καλυπτει 1 ώρα πριν, Kalama είπε γ. για προσφυγές στις αρμόδιες διοικητικές αρχές λόγω αφαίρεσης ή περιορισμού της άδειας ικανότητας οδηγού ή της άδειας και των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος, καθώς και για την επανάκτησή τους και κίνηση διαδικασιών σε δικαστήρια, για τους ίδιους λόγους. τι αλλο θελεις 1 ώρα πριν, Kalama είπε Τι να πω, ίσως είμαι στην περιοχή με την πιο περίεργη τροχαία, αλλά είχε συμβεί σε έναν ξάδερφο σε ένα χωριό. Δεν είχε δίπλωμα για το μηχανάκι του παππού του, οπότε χώθηκε στα χωράφια. Τα Police δεν είχαν διάθεση να τον κυνηγήσουν οπότε σημείωσαν πινακίδα και ήρθε προστιμο στο taxis του παππού και δικαστήριο. ασκησαν μηνυση λοιπον
Kalama Δημοσ. 24 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 24 Απριλίου 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε τι αλλο θελεις Θα έπρεπε στο γ να λέει πχ “και διοικητικά πρόστιμα άνω των 60€” για να με καλύπτει. Γιατί εμένα το θέμα μου δεν είναι η αφαίρεση των διπλώματος, της άδειας και των πινακίδων, που είχε λόγο να τις κάνει και σωστά τις έκανε, αλλά το 100ρικο που έχει μπει χωρίς λόγο. Οπως και να ‘χει, ευχαριστώ.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου 9 ώρες πριν, Kalama είπε Θα έπρεπε στο γ να λέει πχ “και διοικητικά πρόστιμα άνω των 60€” για να με καλύπτει. Γιατί εμένα το θέμα μου δεν είναι η αφαίρεση των διπλώματος, της άδειας και των πινακίδων, που είχε λόγο να τις κάνει και σωστά τις έκανε, αλλά το 100ρικο που έχει μπει χωρίς λόγο. μα τι σε ενδιαφερει πιο πολυ οι 60 ημερες διπλωμα ή τα 100 ευρουλακια?
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου 12 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε μα τι σε ενδιαφερει πιο πολυ οι 60 ημερες διπλωμα ή τα 100 ευρουλακια? Οι 60 μέρες πέρασαν ήδη.
tasanton Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου Πάντως μεταξύ μας, ασχέτως αν στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν άδικη ή όχι η κλήση, δεν έχει πολλή λογική να ΜΗΝ πληρώνει κάποιος το πρόστιμο και να παραλαμβάνει κανονικά πινακίδες και δίπλωμα μετά από Χ μέρες. Έπρεπε να είναι προϋπόθεση ! Αλλιώς θα συνεχιστεί το ίδιο βιολί, να κυκλοφορούν ασυνείδητοι οδηγοί (δεν λέω για το φίλο πιο πάνω) που απλά χρωστούν στην εφορία... Bug. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου 2 λεπτά πριν, tasanton είπε Πάντως μεταξύ μας, ασχέτως αν στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν άδικη ή όχι η κλήση, δεν έχει πολλή λογική να ΜΗΝ πληρώνει κάποιος το πρόστιμο και να παραλαμβάνει κανονικά πινακίδες και δίπλωμα μετά από Χ μέρες. Έπρεπε να είναι προϋπόθεση ! Αλλιώς θα συνεχιστεί το ίδιο βιολί, να κυκλοφορούν ασυνείδητοι οδηγοί (δεν λέω για το φίλο πιο πάνω) που απλά χρωστούν στην εφορία... Bug. Αυτή είναι η γνωστή λογική του "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα". Εδώ έχουμε δύο εντελώς ανεξάρτητα μεταξύ τους πράγματα: το διοικητικό μέτρο και το διοικητικό πρόστιμο. Το καθένα έχει διαφορετικό τρόπο εκτέλεσης και διαφορετική φύση. Το ένα είναι ποινή χρονικής διάρκειας (την "εκτίεις") και το άλλο είναι χρηματικό αντίτιμο (το πληρώνεις οικονομικά). Αν όμως η πληρωμή του προστίμου τίθεται ως προαπαιτούμενο για την άρση του διοικητικού μέτρου, τότε έχουμε πρόβλημα: Αν κάποιος δεν πληρώσει το πρόστιμο, δεν γίνεται άρση του διοικητικού μέτρου, και ουσιαστικά τιμωρείται υπέρμετρα. Δηλαδή, ενώ αρχικά η ποινή ήταν 10 ημέρες, ξαφνικά γίνεται επ’ αόριστον. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα έπρεπε να αναγράφεται στα έγγραφα ένας σταθερός αριθμός ημερών, αλλά "αορίστου χρόνου μέχρι την εξόφληση". Να το θέσω αλλιώς: Τρως 30 ημέρες φυλάκιση με ποινή εξαγοράσιμη. Το ποσό ορίζεται, ας πούμε, στα 10 ευρώ/ημέρα — άρα 300 ευρώ συνολικά. Έχεις δύο επιλογές: είτε να τις εκτίσεις κανονικά, είτε να πληρώσεις τα 300 ευρώ και να απαλλαγείς. Δεν υποτίθεται ότι θα πληρώσεις ΚΑΙ 300 ευρώ ΚΑΙ θα εκτίσεις τις 30 ημέρες. Είναι ή το ένα ή το άλλο — όχι και τα δύο.
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου 1 λεπτό πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Να το θέσω αλλιώς: Τρως 30 ημέρες φυλάκιση με ποινή εξαγοράσιμη. Το ποσό ορίζεται, ας πούμε, στα 10 ευρώ/ημέρα — άρα 300 ευρώ συνολικά. Έχεις δύο επιλογές: είτε να τις εκτίσεις κανονικά, είτε να πληρώσεις τα 300 ευρώ και να απαλλαγείς. Δεν υποτίθεται ότι θα πληρώσεις ΚΑΙ 300 ευρώ ΚΑΙ θα εκτίσεις τις 30 ημέρες. Είναι ή το ένα ή το άλλο — όχι και τα δύο. Δεν είναι το ίδιο.Η μία παράβαση έχει πρόστιμο 100€ , η άλλη έχει ποινή 60 μερες χωρίς χαρτιά. Αν του έκοβε δύο χαρτιά,ένα για κάθε παράβαση,θα ήταν πιο σωστό.
tasanton Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου 3 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said: Δεν υποτίθεται ότι θα πληρώσεις ΚΑΙ 300 ευρώ ΚΑΙ θα εκτίσεις τις 30 ημέρες. Είναι ή το ένα ή το άλλο — όχι και τα δύο. Δεν μου είναι προφανές γιατί ΔΕΝ πρέπει να ισχύουν και τα δύο... Και θα πας μέσα και θα πλερώσεις. Απλό. Στην περίπτωση του φίλου, έπρεπε να είναι "θα πάρεις πίσω πινακίδες και δίπλωμα αφού πληρώσεις ΚΑΙ συμπληρωθούν 60 μέρες". Δίκαιο-άδικο, θα ήταν πιο ξεκάθαρο και ένα μήνυμα προς όλους. Ας ήταν στην ίδια κλήση, ας ήταν σε δυο κλήσεις.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Δεν είναι το ίδιο.Η μία παράβαση έχει πρόστιμο 100€ , η άλλη έχει ποινή 60 μερες χωρίς χαρτιά. Αν του έκοβε δύο χαρτιά,ένα για κάθε παράβαση,θα ήταν πιο σωστό. Σωστο η μια εχει αφαιρεση η αλλη μονο χρηματικο. Αρα η αφαιρεση ληγει στις 60 ημερες και το χρηματικο μολις πληρωθει. Οπως το λες πληρως ανεξαρτητα 3 λεπτά πριν, tasanton είπε Και θα πας μέσα και θα πλερώσεις. Απλό. Και αν δεν πληρωσεις θα κατσεις μεσα επ αοριστων? Φυσικα και οχι διοτι τοτε δεν εκτίεις την αρχικη ποινη που σου επιβληθηκε αλλα μια αλλη πολυ μεγαλυτερη αρα θεωρειται μη αναλογικη τιμωρια! Επεξ/σία 25 Απριλίου από 11osmikrosmhtsos
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Απριλίου Δημοσ. 25 Απριλίου 3 λεπτά πριν, tasanton είπε Δεν μου είναι προφανές γιατί ΔΕΝ πρέπει να ισχύουν και τα δύο... Και θα πας μέσα και θα πλερώσεις. Απλό. . Αν η ποινή ειναι εξαγοράσιμη.........το λεει η λέξη,την εξαγοράζεις.Αλλιως μπουζού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα