Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Και αν δεν πληρωσεις θα κατσεις μεσα επ αοριστων?

Να στο πω αλλιώς: αν πληρώσεις, παραλαμβάνεις σε Χ μέρες, αν όχι, σε 5 * Χ. 

 

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

την εξαγοράζεις.Αλλιως μπουζού.

Ακριβως εδω λοιπον εχεις δυο παραβασεις ανεξαρτητες. Για την μια εχεις τιμωρια Α για την αλλη τιμωρια Β δεν εχεις και για τις δυο τιμωρια Α+Β

Μόλις τώρα, tasanton είπε

σε 5 * Χ

ποιος το οριζει? δεν υπαρχει νομοθετικο πλαισιο μην λεμε οτι θελουμε. Εχεις δυο ποινες με την αντιστοιχη τιμωρια η καθε μια. Η μια δεν ειναι προαπαιτουμενο της αλλης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ, αυτό που έγραψα αρχικά (και γενικότερα) αφορά το "σύστημα" που ισχύει στη χώρα μας και τελικά οδηγεί - πρακτικά - για ένα μεγάλο ποσοστό παραβάσεων στην ατιμωρησία.

Δες τι γίνεται με τα πλημμελήματα, τις "ποινές με 3ετή αναστολή" και τις "εξαγοράσιμες ποινές".

Το 5* Χ είναι τυχαίο προφανώς. 

 

Επεξ/σία από tasanton
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tasanton είπε

Οκ, αυτό που έγραψα αρχικά (και γενικότερα) αφορά το "σύστημα" που ισχύει στη χώρα μας και τελικά οδηγεί - πρακτικά - για ένα μεγάλο ποσοστό παραβάσεων στην ατιμωρησία.

Μα αν κατσεις Χ ημερες χωρις χαρτια εχεις τιμωρηθει δεν μπορω να δω την ατιμωρησια. Για την παραβαση 2 αν δεν την πληρωσεις εχεις ατιμωρησια στην πρωτη τιμωρηθηκες και απελευθερωθηκες

Δημοσ.
15 hours ago, definitio said:

Κι εγώ την έπαθα χτες και πέρασα με κόκκινο, παρουσία περιπολικού, αλλά σε σημείο που ο σηματοδότης είναι άχρηστος, γιατί η διασταύρωση, για τον έλεγχο κίνησης της οποίας είχε τοποθετηθεί, έχει κλείσει τελείως με φράχτη, αλλά ο σηματοδότης συνεχίζει να λειτουργεί...

Ήμουν σταματημενος στα φανάρια ψηλά στην Μητροπολίτου Γρ.Κυδωνιών (θεσσαλονίκη) και όταν άναψε το φανάρι έκανα αριστερά στην Β.Όλγας αλλά δεν σταματησα τελείως στον - άχρηστο - σηματοδότη, πηγαίνοντας αργά γιατί έχει πιο κάτω φανάρι (δεν έχει νόημα να πιάσω κανονική ταχύτητα για να σταματήσω λίγο πιο κάτω).

Και την ώρα που περνούσα το κόκκινο, ήρθε από πίσω ένα περιπολικό που πήγαινε στη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας που είναι λίγο πιο κάτω...πρακτικά ούτε αυτό σταματησε στο κόκκινο, αλλά είδα στον καθρέφτη ότι κοντοστάθηκε για λίγα δευτερόλεπτα πριν στρίψει είτε απορώντας "τί κάνει ο λακαμας;" είτε "σημειώνοντας τη πινακίδα".

Ο σηματοδότης εκεί είναι από κάθε άποψη άχρηστος κ λειτουργούσε όσο είχε διανοιχτεί ο δρόμος δίπλα στην Περιφέρεια, επειδή το κομματι της Κυδωνιών πάνω από τη Παπανδρέου-Ανδριανουπόλεως ήταν υπό κατασκευή...αλλά ξέμεινε...

Δεν ξέρω αν θα τη γλιτώσω για τον βάσιμο μεν λόγο, για μια σημαντική δε παράβαση...

Δεν γίνεται να βασιζόμαστε στην κρίση του κάθε οδηγού για την χρησιμότητα της σήμανσης... 

Δημοσ.

Φίλε μου κατανοητό το σκεπτικό σου, εκφράζω γενικότερο προβληματισμό. Στην τελική, κοίτα τι ωραία που τα καταφέρνουμε:

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2438753/pasha-barys-o-foros-aimatos-stin-asfalto-ekatontades-odigoysan-horis-diploma?utm_source=Gazzetta Home News&utm_medium=boi&utm_campaign=best_of_internet

Στην περίπτωση του φίλου, βασικά έχω μπερδευτεί: γνώριζα ότι αν σε γράψουν για ζώνη τρως 2 ποινές (αφαίρεση και πρόστιμο). Πώς γίνεται να του βεβαίωσαν 0€;

Δημοσ.
43 minutes ago, Μακιαβέλλι said:

Δεν γίνεται να βασιζόμαστε στην κρίση του κάθε οδηγού για την χρησιμότητα της σήμανσης... 

Εν γένει όχι, δεν ε΄ναι ζήτημα υποκειμενικό κ επαφιόμενο στη κρίση καθενός η σήμανση/σηματοδότηση ή/και η τήρησή της...μαζί σου...

...ειδικά γι αυτή τη περίπτωση, όμως, που ο σηματοδότοης μπήκε για να ρυθμίσει τη κυκλοφορία σε διασταύρωση που άνοιξε προσωρινά και τώρα έχει αποκλειστεί με φράχτη και πεζοδρόμιο, χωρίς να υπάρχει άλλη διασταύρωση μέχρι το άλλο φανάρι, που είναι μόλις 100 μετρα πιο κάτω, η σκοπιμότητα και η χρησιμότητα είναι προφανής...

όπως είναι τώρα είναι κ προβληματικό, καθότι όταν έχει πολλά αμάξια να ανεβαινουν από τη Κυδωνίων, και το φανάρι τα σταματήσει κοντά στη διασταύρωση που μο΄λις πέρασαν, δύναται να προκληθεί πρόβλημα όταν ανοίξει το πάνω φανάρι.

Μόνη σκοπιμότητα του σηματοδότη ήταν να ρυθμίζει τη κυκλοφορία όταν στη Κυδωνιών γίνονταν εργασίες (στην 1η φωτό φαίνεται αυτό, είναι παλιότερη...εκεί φανεται η Κυδωνιών να στρώνεται...στη 2η φα΄νεται ότι έχει αποκλειστεί η άλλη, η προσωρινά διανοιχθείσα οδός)

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

μα τι σε ενδιαφερει πιο πολυ οι 60 ημερες διπλωμα ή τα 100 ευρουλακια?

Στην αρχή των 60 ημερών θα σου έλεγα ας πληρώσω το άδικο πρόστιμο αν είναι να πάρω άμεσα τις πινακίδες και το δίπλωμα.

Τωρα που μένουν άλλες 15 μέρες, ιδανικά να μην πληρώσω το πρόστιμο. Οχι επειδή μου λείπουν τα 100€ αλλά γιατί νιώθω βλάκας να πληρώσω, ενώ δεν έκανα τίποτα λάθος. Από την άλλη, ζώνη όντως δε φορούσα. Τώρα αν καταφέρω να πάρω και τις πινακίδες έστω πίσω λίγο νωρίτερα, καθώς το αμάξι το είχα δανειστεί για 1 μέρα, καλό θα ήταν. 

Το άλλο θέμα που ανέφερα και προηγουμένως είναι ότι δεν έχω κάποιο πάτημα να διαμαρτυρηθώ για την αφαίρεση των στοιχείων, μόνο για το πρόστιμο, για το όποιο δε με καλύπτει η νομική προστασία. Και τον καλύτερο δικηγόρο να έφερνα για τη ζώνη, απλά θα τον έγραφαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι, και δε θα είχαν και άδικο. Δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Ίσα ίσα μάλλον θα τους εκνεύριζα περισσότερο. 

2 ώρες πριν, tasanton είπε

Πάντως μεταξύ μας, ασχέτως αν στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν άδικη ή όχι η κλήση, δεν έχει πολλή λογική να ΜΗΝ πληρώνει κάποιος το πρόστιμο και να παραλαμβάνει κανονικά πινακίδες και δίπλωμα μετά από Χ μέρες.

Έπρεπε να είναι προϋπόθεση ! Αλλιώς θα συνεχιστεί το ίδιο βιολί, να κυκλοφορούν ασυνείδητοι οδηγοί (δεν λέω για το φίλο πιο πάνω) που απλά χρωστούν στην εφορία...

Bug.

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έτσι είναι όταν για μια παράβαση προβλέπεται αφαίρεση διπλώματος/αδειας κυκλοφοριας/πινακίδων και χρηματικό πρόστιμο.

Ο λόγος που άνοιξα το παρόν θέμα είναι ότι δε γνώριζα τι γίνεται αν η αφαίρεση και το πρόστιμο είναι στην ίδια κλήση αλλά για διαφορετική παράβαση το καθένα.

1 ώρα πριν, tasanton είπε

Στην περίπτωση του φίλου, βασικά έχω μπερδευτεί: γνώριζα ότι αν σε γράψουν για ζώνη τρως 2 ποινές (αφαίρεση και πρόστιμο). Πώς γίνεται να του βεβαίωσαν 0€;

Πατέντες του Τσίπρα. Ήθελε να το κάνει με εισοδηματικά κριτήρια. Να ξεκινάει από 0€ και να ανεβαίνει αναλογικά με το εισόδημα.

Δεν κατάφερε να το κάνει ποτέ αυτό, οπότε έμεινε το 0€ για όλους. Δεν είναι όμως ότι είναι ελαφριά ποινή, εξαντλητική είναι. Οι περισσότεροι θα προτιμούσαμε 100€ πρόστιμο και να πάρουμε τα αφαιρεθέντα πίσω σε 20 μέρες αντί για 60.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Kalama είπε

Τωρα που μένουν άλλες 15 μέρες, ιδανικά να μην πληρώσω το πρόστιμο. Οχι επειδή μου λείπουν τα 100€ αλλά γιατί νιώθω βλάκας να πληρώσω, ενώ δεν έκανα τίποτα λάθος. Από την άλλη, ζώνη όντως δε φορούσα. Τώρα αν καταφέρω να πάρω και τις πινακίδες έστω πίσω λίγο νωρίτερα, καθώς το αμάξι το είχα δανειστεί για 1 μέρα, καλό θα ήταν. 

Το άλλο θέμα που ανέφερα και προηγουμένως είναι ότι δεν έχω κάποιο πάτημα να διαμαρτυρηθώ για την αφαίρεση των στοιχείων, μόνο για το πρόστιμο, για το όποιο δε με καλύπτει η νομική προστασία. Και τον καλύτερο δικηγόρο να έφερνα για τη ζώνη, απλά θα τον έγραφαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι, και δε θα είχαν και άδικο. Δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Ίσα ίσα μάλλον θα τους εκνεύριζα περισσότερο. 

Δεν εχεις να χασεις κατι ιδιατερα σε μεγαλυτερες πολεις που δεν γνωριζεστε

Δημοσ.
1 hour ago, definitio said:

Εν γένει όχι, δεν ε΄ναι ζήτημα υποκειμενικό κ επαφιόμενο στη κρίση καθενός η σήμανση/σηματοδότηση ή/και η τήρησή της...μαζί σου...

...ειδικά γι αυτή τη περίπτωση, όμως, που ο σηματοδότοης μπήκε για να ρυθμίσει τη κυκλοφορία σε διασταύρωση που άνοιξε προσωρινά και τώρα έχει αποκλειστεί με φράχτη και πεζοδρόμιο, χωρίς να υπάρχει άλλη διασταύρωση μέχρι το άλλο φανάρι, που είναι μόλις 100 μετρα πιο κάτω, η σκοπιμότητα και η χρησιμότητα είναι προφανής...

 

Μαζί σου όσον αφορά τη λογική, αλλά οι κανόνες είναι κανόνες - Υπάρχει σηματοδότης? Σταματάς. Αν θεωρείς (που σωστά θεωρείς) ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης, πάρε τηλ τον δήμαρχο/περιφερειάρχη/Whatever και κάντου παράπονα.

Το ίδιο ισχύει και με την κατάφορη παραβίαση φαναριών τις βραδυνές ώρες απο κάποιους με δικαιολογία "ελα μωρέ μόνος μου είμαι στον δρόμο, δεν περνάει κανείς".

  • Like 3
Δημοσ.
23 minutes ago, peterinio said:

Μαζί σου όσον αφορά τη λογική, αλλά οι κανόνες είναι κανόνες - Υπάρχει σηματοδότης? Σταματάς. Αν θεωρείς (που σωστά θεωρείς) ότι δεν έχει λόγο ύπαρξης, πάρε τηλ τον δήμαρχο/περιφερειάρχη/Whatever και κάντου παράπονα.

Το ίδιο ισχύει και με την κατάφορη παραβίαση φαναριών τις βραδυνές ώρες απο κάποιους με δικαιολογία "ελα μωρέ μόνος μου είμαι στον δρόμο, δεν περνάει κανείς".

Μιας και δεν είναι το κεντρικό ζήτημα του νήματος το βάζω σε σπόιλερ
 

Spoiler

Οχι, δεν ε΄ναι έτσι, τα μπλέκεις...υπάρχει διαφορά μεταξύ:

- δεν σταματώ στο φανάρι γιατί είναι βράδυ χωρ΄ς πολλή κίνηση κ νομίζω/κρίνω εγώ ότι δεν διατρέχω κίνδυνο ο ίδιος και ότι δεν θέτω άλλον σε κίνδυνο, παραβιαζοντας σηματοδότη που ρυθμίζει ροή σε υπαρκτή διασταύρωση
> εδώ μπορούν να γίνουν και γίνονται ατυχήματα...η προσωπική κρίση μπορεί να σε προδώσει και το κάνει συχνά...γιατί πέραν της όποιας φυσικής κατάστασης του οδηγού, η κρίση βασίζεται σε ελλιπή δεδομενα (μη ορατότητα στο μηκος του κάθετου δρόμου, μη γνώση παρουσίας/κίνησης οχήματος και της ταχύτητάς του).

-  ανύπαρκτης/αποκλεισμενης πλέον διασταύρωσης, όπου ο ξεχασμενος σηματοδότης δεν ρυθμίζει υπαρκτή κίνηση αυτοκινήτων/μοτοσυκλετών κλπ (αλλά μαλλον διατηρείται, γιατί ενδέχεται; να αξιοποιηθεί στο μελλον; αν αξιοποιηθεί οικοδομικά η περιοχή; ) ενώ υπάρχει σηματοδότης 100 μετρα πιο κάτω.

Στην όποια σύγκριση ή αναλογία θες να κάνεις, να τηρείς τα δεδομένα...

Και πάλι δεν υπερασπίζομαι τη καθολική αγνόηση του σηματοδότη* ...αλλά σημειώνω ότι όντως έχει "ξεμείνει" και στη πράξη δύναται να δημιουργήσει πρόβλημα γιατί είναι πολύ κοντά στην διασταύρωση κι όταν έχει κίνηση μπορούν να εγκλωβιστούν οχήματα όταν ανοίξουν οι άλλοι σηματοδότες πιο πάνω.

 

  • Like 2
Δημοσ.
13 minutes ago, definitio said:

Μιας και δεν είναι το κεντρικό ζήτημα του νήματος το βάζω σε σπόιλερ
 

  Reveal hidden contents

Οχι, δεν ε΄ναι έτσι, τα μπλέκεις...υπάρχει διαφορά μεταξύ:

- δεν σταματώ στο φανάρι γιατί είναι βράδυ χωρ΄ς πολλή κίνηση κ νομίζω/κρίνω εγώ ότι δεν διατρέχω κίνδυνο ο ίδιος και ότι δεν θέτω άλλον σε κίνδυνο, παραβιαζοντας σηματοδότη που ρυθμίζει ροή σε υπαρκτή διασταύρωση
> εδώ μπορούν να γίνουν και γίνονται ατυχήματα...η προσωπική κρίση μπορεί να σε προδώσει και το κάνει συχνά...γιατί πέραν της όποιας φυσικής κατάστασης του οδηγού, η κρίση βασίζεται σε ελλιπή δεδομενα (μη ορατότητα στο μηκος του κάθετου δρόμου, μη γνώση παρουσίας/κίνησης οχήματος και της ταχύτητάς του).

-  ανύπαρκτης/αποκλεισμενης πλέον διασταύρωσης, όπου ο ξεχασμενος σηματοδότης δεν ρυθμίζει υπαρκτή κίνηση αυτοκινήτων/μοτοσυκλετών κλπ (αλλά μαλλον διατηρείται, γιατί ενδέχεται; να αξιοποιηθεί στο μελλον; αν αξιοποιηθεί οικοδομικά η περιοχή; ) ενώ υπάρχει σηματοδότης 100 μετρα πιο κάτω.

Στην όποια σύγκριση ή αναλογία θες να κάνεις, να τηρείς τα δεδομένα...

Και πάλι δεν υπερασπίζομαι τη καθολική αγνόηση του σηματοδότη* ...αλλά σημειώνω ότι όντως έχει "ξεμείνει" και στη πράξη δύναται να δημιουργήσει πρόβλημα γιατί είναι πολύ κοντά στην διασταύρωση κι όταν έχει κίνηση μπορούν να εγκλωβιστούν οχήματα όταν ανοίξουν οι άλλοι σηματοδότες πιο πάνω.

 

Same

Spoiler

Ναι, συμφωνώ - το παράδειγμα μου για τη παραβίαση φαναριών το βράδυ πήγαινε στη τήρηση των κανόνων καθολικά. Δεν έχει σχέση με το δικό σου παράδειγμα όσον αφορά το Premise!

 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, aromeo είπε

Με είχαν γράψει για ταχύτητα στην αττική (60 μέρες αφαίρεση διπλώματος) και το πήρα πίσω χωρίς να έχω πληρώσει την κλήση. Είχα κάνει ένταση ωστόσο, αν παίζει κάποιο ρόλο.

και εγω εκανα αλλα δεν ειναι ολοι λογικοι.ωστοσο θα ηθελα να μαθω τι εγραψες στην ενσταση.εγω ειχα μαθει οτι ο νεος διοικητης που ηρθε στην περιφερεια τοτε,ειχε εντολες να γραφει αβερτα.κατεβασε τα ορια για να γραφει και εβαλε κυνηγους συνεργεια.μαλιστα του εδιναν μπονους αναλογα ποσα μπλοκ την ημερα εγραφε.ειχε στησει μπλοκα με πιστολια σε ολες τις μεγαλες οδους.με ορι το 90 μεχρι 120 δεν ασχολουταν γιατι ειναι μικρο το προστιμο.οποτε καταλαβαινεις οτι ηταν εντεταλμενος και δεν εσβηνε προστιμα.καθικι περιοπης.

20 ώρες πριν, definitio είπε

Κι εγώ την έπαθα χτες και πέρασα με κόκκινο, παρουσία περιπολικού, αλλά σε σημείο που ο σηματοδότης είναι άχρηστος, γιατί η διασταύρωση, για τον έλεγχο κίνησης της οποίας είχε τοποθετηθεί, έχει κλείσει τελείως με φράχτη, αλλά ο σηματοδότης συνεχίζει να λειτουργεί...

Ήμουν σταματημενος στα φανάρια ψηλά στην Μητροπολίτου Γρ.Κυδωνιών (θεσσαλονίκη) και όταν άναψε το φανάρι έκανα αριστερά στην Β.Όλγας αλλά δεν σταματησα τελείως στον - άχρηστο - σηματοδότη, πηγαίνοντας αργά γιατί έχει πιο κάτω φανάρι (δεν έχει νόημα να πιάσω κανονική ταχύτητα για να σταματήσω λίγο πιο κάτω).

Και την ώρα που περνούσα το κόκκινο, ήρθε από πίσω ένα περιπολικό που πήγαινε στη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας που είναι λίγο πιο κάτω...πρακτικά ούτε αυτό σταματησε στο κόκκινο, αλλά είδα στον καθρέφτη ότι κοντοστάθηκε για λίγα δευτερόλεπτα πριν στρίψει είτε απορώντας "τί κάνει ο λακαμας;" είτε "σημειώνοντας τη πινακίδα".

Ο σηματοδότης εκεί είναι από κάθε άποψη άχρηστος κ λειτουργούσε όσο είχε διανοιχτεί ο δρόμος δίπλα στην Περιφέρεια, επειδή το κομματι της Κυδωνιών πάνω από τη Παπανδρέου-Ανδριανουπόλεως ήταν υπό κατασκευή...αλλά ξέμεινε...

Δεν ξέρω αν θα τη γλιτώσω για τον βάσιμο μεν λόγο, για μια σημαντική δε παράβαση...

Πόσο χρόνο θέλει για να φανεί το πρόστιμο στον λογαριασμό mytaxis, γνωρίζετε;

Στη 1η φωτό φαίνεται η διασταυρωση, στη 2η φαίνεται ο κλειστός δρόμος στα αριστερά, για τον οποίο είχε εγκατασταθεί σηματοδότης...(επίσης δεν υπήρχε κανένας πεζός στη διάβαση)

spacer.png

spacer.png

ελα ρε ,ποτε την εκλεισαν αυτη την οδο,ειχα περασει λιγες εβδομαδες πριν.γιαυτο οταν περναω απο την λοξη που βγηκες εσυ αλλα προς την ανδριανουπολεως δεν ερχεται αποε εκει αμαξι.ευχαριστω για την πληροφορια εστω και ετσι.κριμα παντως γιατι ειχε ωραια ασφαλτο,σχεδον καινουρια.αλλα ειναι αχρειαστη.καλυτερα παντως να πηγαιναμε απο εκει και οχι απο την λοξη που πρεπει να κοιτας απενταντι ρευμα για να πας παλι στην επιμυκνηση αυτης για να βγεις ανδριανουπολεως.εδω φαινεται η ηλιθιοτητα της νομαρχιας.

παντως το φαναρι ,μπορει να το αφησουν για τους πεζους,αν και πιο πανω εχει κιαλλο πολυ κοντα.οποτε εαν θελανε μπορουσαν να πατησουν σαυτο και να σε γραψουν.ευτυχως την γλυτωσες.

19 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Όχι, πρόκειται για δύο τελείως ανεξάρτητα ζητήματα. Η παράβαση "χωρίς σύνεση και προσοχή" δεν συνεπάγεται αφαίρεση διπλώματος. Η αφαίρεση είναι διοικητικό μέτρο, όπως και το πρόστιμο είναι διοικητικό πρόστιμο.

Μπορείς, πρακτικά, να μην πληρώσεις το πρόστιμο — και μετά από κάποιο διάστημα θα βεβαιωθεί στη ΔΟΥ, οπότε μετά τις 60 ημέρες θα γίνει άρση του διοικητικού μέτρου.

Στην περίπτωση σου, μου φαίνεται πως ο τσέος δεν έμεινε ικανοποιημένος με τη βασική παράβαση και πρόσθεσε τη συγκεκριμένη, χωρίς αντικειμενικό κριτήριο. Μια παράβαση με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια (για ευνόητους λόγους) και αποτελεί συχνή τακτική "retaliation" — δηλαδή επιπλέον καταγραφή παράβασης για να “δέσει” και το κασέρι.

Παραβάσεις αυτού του τύπου μπορείς πολύ εύκολα να τις αντικρούσεις ως αβάσιμες. Στην ένστασή σου, μπορείς να ζητήσεις να σου υποδειχθούν τα αντικειμενικά κριτήρια βάσει των οποίων βεβαιώθηκε η παράβαση. Στην περίπτωση μιας ξεκάθαρης (π.χ. παραβίασης STOP ή φαναριού), η παράβαση είναι black & white. Στην περίπτωση "χωρίς σύνεση και προσοχή", ποιο είναι το κριτήριο; Τίθεται εύλογο ερώτημα "ΟΕΟ;"

Αν έχεις καλή νομική προστασία, τέτοια ζητήματα τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου και πραγματικά αξίζει να τη χρησιμοποιήσεις — αφού την πληρώνεις, έχει νόημα να τη θέσεις σε λειτουργία όταν υπάρχει έδαφος.

το θεμα ειναι εαν εχουν το δικαιωμα να βαζουν διοικητικο προστιμο.εφοσον το εχουν ,αν δεν θελει ο διοικητης τιποτα δεν μπορεις να κανεις εκτος αν πας νομικα.αλλα θα πληρωσεις περισοτερα ,εαν δεν το καλυπτει η νομικη σου,που δεν το καλυπτει,οποτε το ξερουν αυτοι και γιαυτο κανουν τον μαγκα.

19 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Φιλε mike οφειλω να διαφωνησω.

Καταρχας γνωριζεις ΠΟΛΥ καλα οτι η ζωνη δουλευει εξαιρετικα οσο η καμπινα των επιβατων ειναι εγγυημένο πως θα παραμεινει αλωβητη. Απαξ και η καμπινα καταρρευσει, τελειωσες, η ζωνη υπογραφει την καταδικη σου διοτι σε συγκρατει σε εναν χωρο ο οποιος στα επομενα msec δεν θα υφισταται. Να μην σχολιασω περιπτωση ανατροπης σε παλαιοτερα οχηματα με οροφη απο τσιγαροχαρτο που αν δεν πεταχτεις εξω πρακτικα θα συνθλιβεις εγγυημενα. Μα πανω απο ολα ειναι μια παραβαση που θετει σε κινδυνο αποκλειστικα εσενα, κανεναν αλλον εκτος αυτου δε για αυτο ολη σου την ζωη πληρωνεις ασφάλιση υγειας στο κρατος... Οποτε μην ακουω πως "κοστιζεις" στο κρατος καθως τα εχεις πληρωσει τουλαχιστον 10 φορες...

Οπως και να εχει παλαιοτερα ημουν πληρως υπέρμαχος του να φορας ζωνη, οσο μαθαινα παραπανω πραγματα για τα crash dynamics τοσο πιο χλιαρος γινόμουν. Αν ολες οι συγκρουσεις ηταν τα 5-6 ειδη που το αμαξι ειναι δοκιμασμενο να αντεξει τοτε ναι 100% να φορας. Ομως η πραγματικοτητα ειναι ΠΟΛΥΥΥΥΥ διαφορετικη απο την προσομειωση συγκρουσεων στις δοκιμες.

εαν ομως παραμεινει,τοτε οπως ειπες...ομως δεν μπορεις να παιζει με τις πιθανοτητες.υπαρχει ομως οπως και εσυ γνωριζεις ,ο αεροσακος.αν εισαι λυτος και ανοιξει ψαξε κρανιο.εδω με ζωνη και παλι κινδυνευεις.

επειδη το θιγεις ετσι ευκολα,μικρος ,τα παλια τα χρονια μεσα στην πολη δεν εβαζα ζωνη.με ενοχλουσε.εξω ΠΑΝΤΑ.στα κανουρια μου μετα και να ηθελα,που δεν ηθελα,να μην βαλω ζωνη οι αισθητηρες να χτυπουν ειναι δυσκολο να να μην το κανεις.

παντως εγω δεν ειπα οτι κοστιζει στο κρατος,αλλος το ανεφερε.εγω ειπα οτι ειναι για τον ιδιο κερδος,πολυτιμο.

3 ώρες πριν, Kalama είπε

 

Το άλλο θέμα που ανέφερα και προηγουμένως είναι ότι δεν έχω κάποιο πάτημα να διαμαρτυρηθώ για την αφαίρεση των στοιχείων, μόνο για το πρόστιμο, για το όποιο δε με καλύπτει η νομική προστασία. Και τον καλύτερο δικηγόρο να έφερνα για τη ζώνη, απλά θα τον έγραφαν εκεί που δεν πιάνει μελάνι, και δε θα είχαν και άδικο. Δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Ίσα ίσα μάλλον θα τους εκνεύριζα περισσότερο. 

ε τους χρειαζεται λιγο.πανε στο τελος χωρις πληρωμη ,να παρεις τα χαρτια σου και αν σου φερουν αντιρηση επειδη δεν πληρωσες ταραξε τους στην επιχειρηματολογια.δεν χανεις τιποτα,η ποινη σου εκπληρωθηκε .αν δεν γινεται να μην πληρωσεις ,πληρωσε.εκτος αν εχεις φιλο  δικηγορο να το κανει δωρεαν.

3 ώρες πριν, Kalama είπε

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έτσι είναι όταν για μια παράβαση προβλέπεται αφαίρεση διπλώματος/αδειας κυκλοφοριας/πινακίδων και χρηματικό πρόστιμο.

ετσι ειναι δυστυχως.

3 ώρες πριν, Kalama είπε

Ο λόγος που άνοιξα το παρόν θέμα είναι ότι δε γνώριζα τι γίνεται αν η αφαίρεση και το πρόστιμο είναι στην ίδια κλήση αλλά για διαφορετική παράβαση το καθένα.

Οι περισσότεροι θα προτιμούσαμε 100€ πρόστιμο και να πάρουμε τα αφαιρεθέντα πίσω σε 20 μέρες αντί για 60.

ολα υποκριτικα ειναι.κανενα απο αυτα τα μετρα δεν καταπολεμουν αυτο για το οποιο μπαινουν.στον ιδιο δρομο που με εγραψαν τον χειμωνα,αδειος απο αυτοκινητα,το καλοκαιρι δεν υπηρχε ουτε ενα μπλοκο και ας ηταν ο δρομος γεματος και πηγαιναν ολοι πανω απο 130.φυσικα οταν γινοταν μποτιλιαρισμα αφαντοι,ενοειται.ολα εισπρακτικα ειναι.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, mike15 said:

 

ελα ρε ,ποτε την εκλεισαν αυτη την οδο,ειχα περασει λιγες εβδομαδες πριν.γιαυτο οταν περναω απο την λοξη που βγηκες εσυ αλλα προς την ανδριανουπολεως δεν ερχεται αποε εκει αμαξι.ευχαριστω για την πληροφορια εστω και ετσι.κριμα παντως γιατι ειχε ωραια ασφαλτο,σχεδον καινουρια.αλλα ειναι αχρειαστη.καλυτερα παντως να πηγαιναμε απο εκει και οχι απο την λοξη που πρεπει να κοιτας απενταντι ρευμα για να πας παλι στην επιμυκνηση αυτης για να βγεις ανδριανουπολεως.εδω φαινεται η ηλιθιοτητα της νομαρχιας.

παντως το φαναρι ,μπορει να το αφησουν για τους πεζους,αν και πιο πανω εχει κιαλλο πολυ κοντα.οποτε εαν θελανε μπορουσαν να πατησουν σαυτο και να σε γραψουν.ευτυχως την γλυτωσες.

 

Καλά,  η διασταύρωση Κυδωνιών, Ιφιγενείας, Κύπρου είναι για τα μπάζα...σχεδιασμενη για ατύχημα...

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...