Προς το περιεχόμενο

Clair Obscur: Expedition 33


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόλις βγήκα από Old Lumiere, Act II. Ερώτηση: Exploration στο map κάνουμε; Γιατί κάπου πήρε το μάτι μου να την αποφύγουμε επειδή μπορεί να γίνεις overpowered και να φεύγουν όλα μονόχυτα, στερώντας έτσι από το gameplay το challenge.

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, Zus said:

Μόλις βγήκα από Old Lumiere, Act II. Ερώτηση: Exploration στο map κάνουμε; Γιατί κάπου πήρε το μάτι μου να την αποφύγουμε επειδή μπορεί να γίνεις overpowered και να φεύγουν όλα μονόχυτα, στερώντας έτσι από το gameplay το challenge.

Κάνεις ότι μπορείς στο camp και μετά πας κατευθείαν στο objective, αλλιώς το τελικό boss θα φύγει με ένα hit. Επίσης αν είσαι πάνω απο lvl 50 βάλε και hp multiplier απο την σημαία. 

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
  • Thanks 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, &gt;-Nosakos&lt;- είπε

Κάνεις ότι μπορείς στο camp και μετά πας κατευθείαν στο objective, αλλιώς το τελικό boss θα φύγει με ένα hit. Επίσης αν είσαι πάνω απο lvl 50 βάλε και hp multiplier απο την σημαία. 

Συνεπώς exploring μετά τον τερματισμό; (τραγικός σχεδιασμός αν ισχύει, το μόνο flaw σε ένα τόσο υπέροχο παιχνίδι)

Δημοσ.
1 hour ago, Zus said:

Συνεπώς exploring μετά τον τερματισμό; (τραγικός σχεδιασμός αν ισχύει, το μόνο flaw σε ένα τόσο υπέροχο παιχνίδι)

Γενικώς το balancing στο τέλος του act2 και μετά, κυρίως στα story areas, είναι τραγικό και για μένα το μεγαλύτερο μειονέκτημα του παιχνιδιού. Και μάλιστα το exploration είναι εξαιρετικό στο σημείο που είσαι...

Ευτυχώς υπήρχαν κάτι mods για max damage limiters, enemy hp multipliers και slower XP gain που κάπως σώζουν την φάση και με το τελευταίο patch έχουν προστεθεί στο main game.  

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, &gt;-Nosakos&lt;- είπε

Γενικώς το balancing στο τέλος του act2 και μετά, κυρίως στα story areas, είναι τραγικό και για μένα το μεγαλύτερο μειονέκτημα του παιχνιδιού. Και μάλιστα το exploration είναι εξαιρετικό στο σημείο που είσαι...

Ευτυχώς υπήρχαν κάτι mods για max damage limiters, enemy hp multipliers και slower XP gain που κάπως σώζουν την φάση και με το τελευταίο patch έχουν προστεθεί στο main game.  

Με εξοργίζει απίστευτα να πρέπει να βάζω εγώ μόνος μου dmg limiters κλπ. και γενικά δεν χρησιμοποιώ ποτέ mod, είμαι vanilla τύπος. Πώς τους ξέφυγε τόσο πολύ αυτό...

Δημοσ.

Σε όλα τα RPGs που έχω παίξει αν κάνεις exploration πριν τα τελευταία dungeons γίνεσαι overpowered. 

Ειδικά στα κλασικά παλιά JRPGs. Προσωπικά δεν το βρίσκω κακό, γιατί ποτέ δεν θεωρώ τα τελευταία story bosses ως το end game content. 

Τα superbosses είναι πάντα optional και γι'αυτά προσπαθείς να χτιστείς. Εγώ έκανα το optional content σε κάθε ευκαιρία και πήγα στο τελευταίο boss 90 level, αφού είχα ολοκληρώσει οτιδήποτε άλλο υπήρχε στο παιχνίδι.

Δεν με χάλασε, βέβαια έτσι είμαι μαθημένος και έχει να κάνει και τι προτιμά ο καθένας.

Δημοσ.

Και εγώ δεν μπορώ να αφήσω κάτι για μετά το τέλος. Θέλω να έχω ολοκληρώσει τα πάντα και να πάω για το τελείωμα.

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Άργησα αλλά ας εκφράσω 2-3 πραγματάκια και εγώ.

Σαν παιχνίδι, σαν soundtrack , σαν μηχανισμούς κλπ δεν νομίζω να έχω να προσθέσω κάτι σε όσα έχουν ήδη γραφτεί τόσο στα θετικά όσο και στα αρνητικά που έχουν γραφτεί.

Απλά σαν gamer από το 1994 που θυμάμαι τον εαυτό μου να παίζει Zelda στο Game Boy δύσκολα θυμάμαι ένα παιχνίδι που να με έχει αγγίξει τόσο πολύ τόσο παικτικά όσο και συναισθηματικά... Έτυχε να το παίξω στο PC game pass για αυτό το γράφω εδώ αν και η αλήθεια είναι ότι όσο προσπαθώ να το συγκρίνω μόνο console games μου έρχονται στο μυαλό. Το θεωρώ λογικό γιατί είναι ένα console styled turn-based RPG.

Να προσθέσω ότι σε κάθε άνθρωπο το η φράση 'For Those Who Come After' βγάζει κάτι διαφορετικό, σε εμένα έβγαλε ένα μήνυμα που θέλει να πει το παιχνίδι, ότι βγήκα για να είμαι ένας οδηγός πώς πρέπει να είναι τα επόμενα παιχνίδια σαν κι εμένα έτσι ώστε να μπορέσουμε τουλάχιστον να επαναφέρουμε την εμπιστοσύνη του κόσμου στο gaming industry...

Ρομαντικές σκέψεις... Αλλά στην τελική αυτό είναι η μαγεία της ζωής, οι σκέψεις, η τέχνη, η μουσική, πράγματα  που μας ταξιδεύουν μακριά από την αλήθεια της σκληρής πραγματικότητας - θνητότητας...

 

Απο εμένα λοιπόν καθαρό 10/10

 

expedition33.jpg.db46bd608d7c64b817865ae9f8c7e76e.jpg

  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Gustave μόνο.

 

Τελείωσες το act 2? 

Πάντως το παιχνίδι δεν έχει manual save,σε rpg και ιδικά σε story heavy rpg ειναι μείον.

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.
32 minutes ago, nikos5800 said:

Τελείωσες το act 2? 

Πάντως το παιχνίδι δεν έχει manual save,σε rpg και ιδικά σε story heavy rpg ειναι μείον.

έχει workarounds γιατί κρατάει πολλά saves πίσω αλλά και πάλι είναι σπάσιμο να μην έχεις τον απόλυτο έλεγχο σε αυτό...

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, nikos5800 είπε

Πάντως το παιχνίδι δεν έχει manual save,σε rpg και ιδικά σε story heavy rpg ειναι μείον.

Μπορεί να μην έχει manual save αλλά μπορείς να το κάνεις να κάνει save κάνοντας κάποιες ενέργειες όπως (σε περίπτωση που δεν ξέρεις:

  • Συλλέγοντας items (αρκεί να μην σε κυνηγάνε οι εχθροί)
  • Αλλάζοντας όπλα ή lumina κτλ
  • Κάνοντας exploring μιας και σε κάποια σημεία, υπάρχουν checkpoints
  • Στα camps

Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι τρόποι. Ίσως, μελλοντικά να το προσθέσουν και αυτό.

Δεν γνωρίζω αν είναι διαφορετικοί οι τρόποι στον υπολογιστή. (Σε κονσόλες, έτσι γίνεται...)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...