Προς το περιεχόμενο

Clair Obscur: Expedition 33


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, zazoum said:

Έτοιμος να το αγοράσω. Φοβάμαι να διαβάζω reviews, θέλω να έχω τελείως καθαρή αίσθηση όταν το παίξω. Μια ερώτηση: Με το πιστόλι κάνεις aim πάνω στον εχθρό. Γιατί αυτό; Έχει σημασία σε ποιο σημείο του σώματος θα τον χτυπήσεις;

Έχει. Όταν σημαδεύεις, σε κάποια σημεία κάνεις critical damage και συνήθως είναι αρκετά ξεκάθαρο που πρέπει να χτυπήσεις.

8 hours ago, zazoum said:

Δεύτερη ερώτηση: Μια ζωή ονειρεύομαι ένα παιχνίδι σαν το vagrant story, όποιος το θτμάται. Εκεί είχε σημασία το combo και το σημείο του σώματος που χτυπάς. Χωρίς να μου το χαλάσετε, μοιάζει καθολου το σύστημα μάχης με το Vagrant Story?

Όταν κάνεις skills/attack δεν σου δίνεται η επιλογή που να βαρέσεις. Απλά οι εχθροί έχουν αδυναμία σε κάποια elements, πχ φωτιά κτλ. 

Επίσης κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και βάλε τα QTE στο auto. 

Επεξ/σία από >-Nosakos<-
  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

7 ώρες in. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βάλω την πυξίδα στο screen στο exploring? Ολο πατάω Y για να δω που είμαι με το βορρά.

Είναι ένα κουμπί παραπάνω όλη την ώρα. Γιατί το καναν έτσι; Αφου έτσι κι αλλιώς η λειτουργία της πυξίδας υπάρχει.

Επεξ/σία από zazoum
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τερμάτισα μετά απο 47 ώρες. Πολύ ωραίο και σαν ιστορία και σαν gameplay. Το turn based σύστημα μάχης μου ήταν γνωστό απο παιχνίδια Fire Emblem οπότε δεν είχα πρόβλημα να προσαρμοστώ γρήγορα. Στο 99% των περιπτώσεων επέλεγα να κάνω parry αντί για dodge. Δεν έκανα όλα τα optional bosses στο Continent γιατί θεωρώ ότι είναι αδιανόητα δύσκολα, ίσως προσπαθήσω αργότερα απλα για το completion.

Πράγματι στο τελικό boss fight ήμουν τόσο overpowered που βγήκε σε 2-3 hit και ξενέρωσα. Όποιος φτάσει στο τέλος να μην χρησιμοποιήσει το painted power pictos που σε αφήνει να κάνεις πάνω απο 9999 damage ή να ενεργοποιήσει απο τις σημαίες τα challenges.

Στο spoiler γράφω για το τέλος του παιχνιδιού.

Spoiler

Στην τελική επιλογή, επέλεξα τη Maelle. Παρότι θεωρείται το "κακό" τέλος στο internet, μου φάνηκε πιο σωστό. Τους ανέστησε όλους και τα επανέφερε όπως ήταν πριν. Αν και αφήνει λίγο god complex αφού η Maelle είναι κυριολεκτικά ο θεός σε αυτόν τον κόσμο και μπορεί να κάνει ότι θέλει που μάλλον το δείχνουν με το jump scare στο πρόσωπό της.

Στο τέλος του Verso που είδα στο youtube, ουσιαστικά γίνεται αυτό που προσπαθούσες να αποτρέψεις. Πεθαίνουν όλοι και καταστρέφεται ο πίνακας. Ok, είναι γλυκόπικρη η σκηνή που μαζεύεται όλη η οικογένεια στον τάφο του Verso αλλά έτσι όλα έγιναν για το τίποτα και ακυρώνεται όλο το παιχνίδι.

Δεν ξέρω αν μπορεί να βγεί άλλο παιχνίδι στο ίδιο σύμπαν. Ίσως απο τη μεριά των Writers που αυτοί βάλανε τη φωτιά και σκοτώσανε τον Verso; Θα δείξει. Αλλά θέλει προσοχή μην καταντίσει σαν το modern day κομμάτι του Assassin's Creed που δεν το χειριστήκανε σωστά στη Ubisoft και γι'αυτό το έχουν σχεδόν παρατήσει.

Papavaten.JPG.24e6f1dfd427e2db3a6d2b301ab61cfd.JPG

 

Επεξ/σία από Silverage

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...