Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι επιβεβαιώσατε τους φόβους μου όσον αφορά την αξιοπιστία των αυτοκινήτων που ανέφερα. Κάποια άλλα μοντέλα που αναφέρατε ξεφεύγουν από το «μικρό» ενώ ιδανικά θα θέλαμε με μείνουμε στο αυτόματο προς το παρόν, παρόλο που το manual θα μας έλυνε αρκετά προβλήματα. Γνώμη για το Citigo 10ετιας που ανάφερε ένας φίλος στην αρχή, ή για το Toyota iq (αν και νομίζω είναι τριθέσιο) έχει κανείς; Και πάλι ευχαριστώ για τον κόπο σας 

  • Like 1
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, takis14 είπε

Toyota iq

Και αυτό φίλε μου το ίδιο σασμάν φοράει.

Κοίτα αν βρείς κάτι σε καλη τιμή πάρτο και υπολόγισε το πιθανό κόστος επισκευής. Έτσι κ αλλιώς στα χλμ που κοιτάς σίγουρα θα χρειαστεί επισκευή κάποια στιγμή.

Απλά για μένα κοίτα προς Ιαπωνία μεριά κυρίως προς Toyota ή και αυτή την τριάδα aygo, c1, Peugeot που ναι μεν το κιβώτιο είναι ρομποτικό αλλά από την άλλη είναι πολυφορεμένο, οι μάστορες σίγουρα θα τα ξέρουν, και ανταλλακτικά υπάρχουν (γνήσια και ιμιτασιον)

  • Like 1
Δημοσ.

Επιγραμματικά η άποψη μου. Υπάρχουν 4 κατηγορίες αυτόματων. Για χρήση που περιγραφεις

AMT ουσιαστικά χειροκίνητο με αυτόματο συμπλέκτη: Μακριά και αγαπημένοι. Άτσαλο και σπαστικό στην οδήγηση και πολυπλοκότητα σε σχέση με το χειροκίνητο και δεν γλιτώνεις  τα αναλώσιμα του χειροκίνητου δίσκο πλατό.

Κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής: Τα σύγχρονα είναι πολύ καλά. Αυτά που κοιτάς τα 4αρια 3αρια κλπ θα κάνουν ένα αυτοκίνητο πιο αργό και από την καθυστέρηση και θα έχεις και μεγάλη κατανάλωση. Αξιόπιστα είναι γενικά και με μια σωστή συντήρηση  ακόμη καλύτερα.

CVT συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση. Δεν έχουν γρανάζια, δεν είναι δηλαδή κιβώτιο ταχυτήτων έχουν άλλη τεχνολογία με ιμάντα εσωτερικά. Δουλεύουν όπως τα αυτόματα σκούτερ που ανοίγεις το γκάζι και οι στροφές μένουν σταθερές αλλά η σχέση μακραίνει συνεχώς και έτσι επιταχύνει. Ιδανικό για αυτό που ψάχνεις ΑΛΛΑ υπάρχουν μερικοί κατασκευαστές που μένεις μακριά και αγαπημένοι. Συγκεκριμένα τα JATCO που είναι της Nissan τα διαφημίζει σαν Xtronic. Της TOYOTA πχ που έχει Aisin τα δικά της, είναι απροβλημάτιστα.

Διπλού συμπλέκτη.  Δεν κάνουν για μέσα στην πόλη, δουλεύουν αλλά είναι εκενευριστικα στο σταμάτα ξεκίνα. Συν ότι οι πολλες υλοποιήσεις έχουν θέματα πχ της Ford το Power Shift και αρκετά του group VAG που τα προμοτάρει σαν DSG. H τεχνολογία είναι ιδανική για σπορ οδήγηση.

Δύσκολα θα βρεις αυτό που ψάχνεις σε αυτά τα λεφτά. Οι επιλογές σε καλά μικρά είναι εξαιρετικά περιορισμένες και βάζεις και περεταίρω περιορισμό με το αυτόματο. Δες αν μπορείς να πάρεις κάτι σε καινούργιο. Ξέρω η διαφορά είναι μεγάλη αλλά το καλό είναι ότι θα πάρεις αυτό που θέλεις, θα έχεις την σιγουριά της εγγύησης και δεν θα χάσεις λεφτά αν πάρεις κάτι καλό πχ Toyota. Μετά από 5 χρόνια θα μπορέσεις να ζητήσεις σχεδόν τα ίδια λεφτά με καινούργιο και θα τα πάρεις δυστυχώς (για τους αγοραστες)

  • Like 2
Δημοσ.

Εχουμε aygo ΜΜΤ  απο το 2007 μέχρι σήμερα.Εχω να πώ οτι το αυτόματο είναι όντος κακό αλλά παραμένει αυτόματο οπότε εξυπηρετεί κάποιον που ζορίζεται με τις ταχύτητες. Εμείς το πήραμε για διευκόλυνση στην μάνα μου οπότε θεωρώ θα σε βολέψει και εσένα για την σύζυγο, απλά είναι λιγο εκνευριστικό για κάποιον που ειναι ανετος με το χειροκίνητο.

Στα σχεδόν 20 χρόνια εβγαλε μια φορά βλάβη ο μηχανισμός στις 50.000 αλλά αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση (τότε κόστος 350€), απο τότε δεν έχουμε αλλάξει ούτε τον συμπλέκτη του ενώ ανα 60.000χλμ θέλει αλλαγή τα λάδια του κιβωτίου.Όταν το αγοράσαμε μας είπαν απο την Toyota να μην βάζουμε νεκρά στα φανάρια, μόνο φρένο, μεγάλο λάθος γιατι ζεσταίνονταν ο συμπλέκτης. Με το που αρχίσαμε να βάζουμε νεκρά σε κάθε ακινητοποίηση λύθηκαν κάποια θέματα υπερθέρμανσης.

Τώρα στα +-

+Είναι αυτόματο όπως και να το κάνεις

+Είναι απλό στην κατασκευή κιβώτιο οπότε και βλάβη να βγάλει αυτή είναι φθηνή.

-Θέλει λιγο συνήθεια ο τρόπος που κάνει αλλαγές για να μην σε αιφνιδιάζει

-Κόβει λίγο τον πολυ καλό κινητήρα και το αμάξι γίνεται ράθυμο.

-Εχει συμπλέκτη, οπότε αν δεν προσέχει κάποιος σε ανηφόρες-παρκαρίσματα σε ανηφόρα τον καίει άνετα.

-Το μοτέρ είναι εξαιρετικό αλλά θέλει σωστή συντήρηση, αλλοιώς μετα τα 100.000χλμ μπορεί να αρχίσει να καίει λάδια.

Για την χρήση που το θές δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο αυτοκίνητο.Ειναι πολύ μικρό και το τιμόνι του κόβει πολύ οπότε οι ελιγμοι και το παρκαρισμα είναι πανέυκολα. Σίγουρα πρέπει να βρείς κάποιο που δεν καίει λάδια, να ελέγξεις και να αλλάξεις αμα χρειαστεί αμορτισερ γιατί γίνεται επικύνδυνο και μερικά βγάζουν θέμα με τα πίσω κυλινδάκια στα ταμπούρα με διαρροές.

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, takis14 είπε

Γνώμη

Η γνώμη μου είναι να μην εξαντλήσετε όλο το μπάτζετ σας σε αγορά μεταχειρισμένου γιατί ίσως το αμάξι μελλοντικά εμφανίσει κάποια απρόβλεπτη και κοστοβόρα βλάβη. Εάν δεν εξαντλήσετε όλο το μπάτζετ σας σε αγορά μεταχειρισμένου θα έχετε ως "μαξιλάρι ασφαλείας" το υπόλοιπο ποσό για μελλοντικές συντηρήσεις και επισκευές.
Εάν επιλέξετε αμάξι με ταξινόμηση έως 31/10/2010 και έως και 1.300 κυβικά θα πληρώνετε λίγα τέλη. Με την διαφορά των τελών, σε σύγκριση με αμάξια 1.400 κυβικών με ταξινόμηση έως 31/10/2010, άνετα θα αγοράζετε καινούργια λάστιχα ανά τετραετία. Το ιδανικότερo θα ήταν να αγοραστεί ένα μικρό αμάξι με ισχυρό κινητήρα 1.300 κυβικών.
Καλό είναι πριν αγοράσετε οποιοδήποτε αμάξι να πραγματοποιηθεί ένας πρώτος έλεγχος σε δικό σας ΚΤΕΟ και σε δικό σας φαναρτζή.

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Chloe2 είπε

Η γνώμη μου είναι να μην εξαντλήσετε όλο το μπάτζετ σας σε αγορά μεταχειρισμένου γιατί ίσως το αμάξι μελλοντικά εμφανίσει κάποια απρόβλεπτη και κοστοβόρα βλάβη. 

Με λιγότερα χρήματα από αυτά που λέει ο φίλος μας δυστυχώς δεν μπορεί να βρει αξιόπιστη λύση. 

Για τον έλεγχο που λες συμφωνώ και επαυξάνω. 

Πάντα σε αγορά μεταχειρισμένου δικός μας μάστορας και φανοποιός. 

Μίλησα με τον φίλο που έχει το citigo και δεν έχει κανένα πρόβλημα μετά από 7 χρόνια και κοντεύει τις 80000 χλμ. 

 

  • Like 3
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

The trick for maximum unreliability

Στην χώρα μας βλέπουμε μέχρι και σήμερα να κυκλοφορούν πολλά καλοσυντηρημένα "δυνατά" αμάξια (για την κατηγορία τους) 1.300 κυβικών όπως τα Suzuki Jimny, τα Daihatsu Terios, κλπ.

15 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Με λιγότερα χρήματα από αυτά που λέει ο φίλος μας δυστυχώς δεν μπορεί να βρει αξιόπιστη λύση.

Αν ο κ. Τάκης ξοδέψει όλα τα διαθέσιμα χρήματά του σε αγορά μεταχειρισμένου και του προκύψει κάποια έκτακτη βλάβη τότε δεν θα μπορεί να καλύψει το κόστος της αποκατάστασης της βλάβης. Άρα είναι καλό να υπάρχει "μαξιλάρι ασφαλείας". Φυσικά και είναι δύσκολο να βρεθεί μεταχειρισμένο αμάξι που να είναι και αυτόματο και φθηνό και σχετικά καινούργιο και με λίγα χιλιόμετρα και αξιόπιστο και καλοσυντηρημένο και να αρέσει στην σύζυγό του.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, phanispal said:

 

 

20 hours ago, takis14 said:

Οπως λέει και ο τίτλος, σκοπεύουμε να αγοράσουμε   ένα αυτοκίνητο για τη σύζυγο με τις εξής προϋποθέσεις: να είναι μικρό στο μέγεθος και αυτόματο (τα θεωρεί απαραίτητα ώστε να ξεκινήσει να οδηγεί). Να είναι φτηνό ώστε να μην «πονάνε» τυχόν φθορές. Να είναι όσο το δυνατόν αξιόπιστο. Θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ελάχιστες κοντινές διαδρομές, οπότε κάθε έτος θα κάνει λιγότερα από 1000 χιλιόμετρα. Το ποσό που διαθέτουμε είναι max 6-7 χιλιάδες και από την μικρή έρευνα που κάναμε σε αυτά τα χρήματα βρίσκουμε την τριάδα peugeot107citroenC1, Toyota aygo (που νομίζω είναι σχεδόν ίδια), ή τα fiat 500, fiat panda, lancia  ypsilonΟλα τα βρίσκουμε περίπου 15-18 ετών με 130-200 χιλιάδες χιλιόμετρα. Πιστεύετε ότι αξίζει κάποιο από τα παραπάνω; Επίσης από τις φωτογραφίες φαίνεται το Peugeot 107 πχ να έχει διαφορετικό κιβώτιο ταχυτήτων από το fiat 500. Είναι απλά σχεδιαστική διαφορά ή κάποιο είναι καλύτερο από το άλλο; Δεν έχουμε εμπειρία ούτε γνώσεις με αυτόματα αυτοκίνητα, οπότε οποιαδήποτε συμβουλή για το αν πρέπει να προσέξουμε κάτι ιδιαίτερα, είναι ευπρόσδεκτη, όπως και προτάσεις για κάποιο μοντέλο που μας διαφεύγει. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Το Fiat 500 δεν ειναι αυτοματο. Το συστημα του ειναι πολυ διαφορετικα απο τα αυτοματα, και με πολλες βλαβες. το ιδιο και τα Lancia. Βεβαια, ολα τα αλλα που αναφερατε ειναι με αρκετα χρονια και χλμ οποτε οι βλαβες θα ειναι πολυ συχνες!

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ θα κοίταγα για κανα μή αυτόματο μικρό,πχ KIA atos,τα αυτόματα είναι ζημιάρικα,εξάλου μερικά μαθήματα και εξάσκηση θέλει να συνηθήσεις τον συμπλέκτη.

  • Like 1
Δημοσ.

 

7 ώρες πριν, gakost είπε

CVT συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση. Δεν έχουν γρανάζια,

Υπάρχουν gear driven και belt driven. Υπάρχουν επίσης τα τογιότα, που έχουν γρανάζι για πρώτη και οι υπόλοιπες είναι belt driven.

8 ώρες πριν, bill999r είπε

Και αυτό φίλε μου το ίδιο σασμάν φοράει.

 

Το iQ έχει CVT. Αυτό πάσχει αλλού. Εάν ο ιδιοκτήτης δεν ήταν προσεκτικός και άκουγε κάτι πανεπιστήμονες αντιπροσώπους, κολλούσαν τα ελατήρια και έκαιγε λάδια.  Λες και η μαμά δεν είχε άλλες οδηγίες για χρήση στην κίνηση και σε εξέχουσες συνθήκες. Το ίδιο πιάνει όλη αυτή την γενιά των Toyota.

Υπάρχουν τόμοι στα φόρουμ.

 

1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

a160

W168?

Από πού να το πιάσεις. Ας έχει ESP τουλάχιστον.

 

6 ώρες πριν, lary7 είπε

+Είναι απλό στην κατασκευή κιβώτιο οπότε και βλάβη να βγάλει αυτή είναι φθηνή.

Ναι, βέβαια. 2000 Ευρώ στην καθισιά του. Της έβγαλε φίλης λαμπάκι στο ταμπλώ, Yaris, δεν έπαιρνε ταχύτητες, σε φανάρι. Το πήγε στην άκρη με τη βοήθεια του κοινού, το έσβησε, το ξανάβαλε μπρος και πήρε, της είπαν 1800, και κάπως έτσι το πούλησε συνοπτικά.

A better read: Toyota Multimode Manual Transmission

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, cmaniac είπε

Ναι, βέβαια. 2000 Ευρώ στην καθισιά του. Της έβγαλε φίλης λαμπάκι στο ταμπλώ, Yaris, δεν έπαιρνε ταχύτητες, σε φανάρι. Το πήγε στην άκρη με τη βοήθεια του κοινού, το έσβησε, το ξανάβαλε μπρος και πήρε, της είπαν 1800, και κάπως έτσι το πούλησε συνοπτικά.

A better read: Toyota Multimode Manual Transmission

Είναι η κλασική βλάβη στο actuator. Οταν το έβγαλε σε εμάς στα 50.000χλμ το κόστος ανταλλακτικού ήταν 350€ απο τότε μέχρι σήμερα που έχει 130.000χλμ δεν εμφάνισε τίποτα. Επιδέχονται και επιδιόρθωση αυτά, κυκλοφορεί κίτ ανακατασκευής με κόστος στο 50ρικο. Βλάβη σε κάθε αυτόματο είναι ακριβή, ενα ΜΜΤ είναι συγκριτικά πολύ πιο απλό σε λειτουργία απο ενα DSG για αυτό το κόστος επισκευής είναι μικρότερο, αρκεί να βρείς τον κατάλληλο μάστορα. Λίγο ψάξιμο ήθελε η φίλη σου. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...