Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Finn είπε

Έφτασα μέχρι την 6η σελίδα αλλά κάτι μου λέει ότι και στις υπόλοιπες πάνω κάτω τα ίδια θα διαβάσω.

Περιγράφεται και απ τους μεν και απ τους δε, μια κατάσταση την οποία βιώνω στο τουριστικό μέρος όπου ζω. Μια κατάσταση "αειθαλούς" αρπαχτής 'όπου κανένας μα κανένας επιχειρηματίας δεν έκανε το business plan του παρά είδε ότι ο τόπος έχει "ψωμί" και ήρθε. Και μετά άρχισαν οι μαγκιές "βγάκε μερικά τραπέζια ακομη γιατι αλλιώς δε βγαίνει το μαγαζί" και "αφού ο άλλος έχει πολλά παραπάνω, εμένα κυνηγας;" και δωστου γλάστρες και σημαίες και μηχανάκια να κρατάνε το χώρο της βιτρίνας. Ούτε ένας δεν είδε τα προβλήματα και τα πλεονεκτήματα της γειτονιάς ώστε να πράξει ανάλογα.

 

Συμβουλή προς τον TS:

Αποδέχεσαι την κατάσταση όπως είναι, δηλαδή έλλειψη θέσεων στάθμευσης για τους πελάτες σου. Αυτό έλειπε, να ανοίγουμε μαγαζί όπου βρούμε και να ζητάμε και τα ρέστα απ το δήμο.

Συζητάς με τους γείτονες και κάνετε μια αίτηση για 1-2 θέσεις φορτοεκφόρτωσης οι οποίες θα εξυπηρετούν αποκλειστικά αυτή την ανάγκη και για μικρό διάστημα.  Αν δεις οτι δε θέλουν να υποχωρήσουν και συνεχίζουν τις πρακτικές εγκεφαλικά νεκρών όντων τότε είτε μετακομίζεις είτε καλείς τροχαία κάθε τρεις και λίγο.

Οτιδήποτε άλλο είναι απλά μια υπενθύμιση για το πόσο χαμηλής νοημοσύνης και πονηρός λαός είμαστε.

Αγαπητέ μου, τι λες; Επειδή βιώνεις μια συγκεκριμένη κατάσταση στον τόπο κατοικίας σου, δεν μπορείς να τα εξομοιώνεις όλα. Εκεί που βρίσκεται το μαγαζί μου οι πελάτες βρίσκουν εύκολα πάρκινγκ όχι μόνο απέναντι, αλλά και στα παραδίπλα στενά. Πολύ εύκολα! Όπως κι εγώ. Τις περισσότερες φορές παρκάρω έξω απ' το μαγαζί μου (απέναντι, στο δρόμο, όχι στο πεζοδρόμιο). 

Όταν με ενοχλεί η παρανομία κάποιων, που δημιουργούν πρόβλημα και σε εμένα και στους πεζούς, «ζητάω τα ρέστα»; Θα βγω και φταίχτης από πάνω; :o 

Το στενό που βρίσκομαι δεν έχει φοβερή περατζάδα, συνεπώς δεν «μυρίστηκα ψωμί». Πρόκειται για μια ιστορική συνοικία του κέντρου, λαϊκή γειτονιά, που ήθελα να στηρίξω από πείσμα και αγάπη (γιατί εκεί μεγάλωσα), ενισχύοντας το πολιτισμικό στίγμα στην περιοχή (κατάλαβες, άρα, ότι δεν πουλάω καφέ, και δεν κάνω «αρπαχτές»), ούτε «ψάχνω πάρκινγκ για τα πελατάκια μου».
 

Επεξ/σία από LuciferX
  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία, ο αριθμός των αστυνομικών που υπηρετούν και μισθοδοτούνται στην Ελλάδα ανέρχεται σε περίπου 55.000 άτομα. Από αυτούς, περίπου οι μισοί (27.500) υπηρετούν στην Αττική, εκ των οποίων περίπου 10.000 είναι αποσπασμένοι σε οργανικές θέσεις. Οι υπόλοιποι αστυνομικοί υπηρετούν στην υπόλοιπη χώρα. Metrosport.gr

Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με τον υψηλότερο αριθμό αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με αναλογία περίπου 517,5 αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat από το 2021. in.gr 

Είναι πραγματικά απίστευτο ότι έχουμε τον υψηλότερο αριθμό αστυνομικών, αλλα τόσο εγώ όσο και πάρα πολλοι δεν αισθανόμαστε καθόλου ασφαλείς. Κάτι πάει στραβά και λάθος στο κομμάτι της αστυνόμευσης και της τροχαίας και πρέπει να βρεθεί η αιτία. 

Οσον αφορά το θέμα με τα αμάξια, πολύ γενικώς, πιστεύω ότι η ρίζα βρίσκεται στην λάθος πολεοδομική ανάπτυξη της Αθήνας και όχι μόνο. Τα ίδια παράπονα θα ακούσω και για πόλεις της επαρχίας. Δεν υπάρχουν και σωστά ΜΜΜ για να μπορούσαν να αποτελέσουν σοβαρή εναλλακτική παρόλο που στην Αττική είναι πάρα πολλά πλεον. 

Δημοσ.
27 minutes ago, LuciferX said:

Αγαπητέ μου, τι λες; Επειδή βιώνεις μια συγκεκριμένη κατάσταση στον τόπο κατοικίας σου, δεν μπορείς να τα εξομοιώνεις όλα. Εκεί που βρίσκεται το μαγαζί μου οι πελάτες βρίσκουν εύκολα πάρκινγκ όχι μόνο απέναντι, αλλά και στα παραδίπλα στενά. Πολύ εύκολα! Όπως κι εγώ. Τις περισσότερες φορές παρκάρω έξω απ' το μαγαζί μου (απέναντι, στο δρόμο, όχι στο πεζοδρόμιο). 

Όταν με ενοχλεί η παρανομία κάποιων, που δημιουργούν πρόβλημα και σε εμένα και στους πεζούς, «ζητάω τα ρέστα»; Θα βγω και φταίχτης από πάνω; :o 

Το στενό που βρίσκομαι δεν έχει φοβερή περατζάδα, συνεπώς δεν «μυρίστηκα ψωμί». Πρόκειται για μια ιστορική συνοικία του κέντρου, λαϊκή γειτονιά, που ήθελα να στηρίξω από πείσμα και αγάπη (γιατί εκεί μεγάλωσα), ενισχύοντας το πολιτισμικό στίγμα στην περιοχή (κατάλαβες, άρα, ότι δεν πουλάω καφέ, και δεν κάνω «αρπαχτές»), ούτε «ψάχνω πάρκινγκ για τα πελατάκια μου».
 

η χώρα μας απ ακρη σ άκρη έχει συμπεριφορές οι οποίες επαναλαμβάνονται. Μακάρι να συνέβαινε σε μια περιοχή μόνο.

Εφόσον υπάρχουν θέσεις στάθμευσης τριγύρω τότε νομίζω είναι μονόδρομος να συνετιστούν οι καουμπόϋδες του πεζοδρομίου κι ας σου κόψουν την καλημέρα οι γείτονες.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Οσον αφορά το θέμα με τα αμάξια, πολύ γενικώς, πιστεύω ότι η ρίζα βρίσκεται στην λάθος πολεοδομική ανάπτυξη της Αθήνας και όχι μόνο. Τα ίδια παράπονα θα ακούσω και για πόλεις της επαρχίας. Δεν υπάρχουν και σωστά ΜΜΜ για να μπορούσαν να αποτελέσουν σοβαρή εναλλακτική παρόλο που στην Αττική είναι πάρα πολλά πλεον. 

Λεωφορεία άδεια που η μόνη τους αποστολή είναι να δυσκολεύουν την κίνηση των υπόλοιπων οχημάτων, πρέπει να αλλάξουν τα δρομολόγια ανάλογα με την πελατεία.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Mhdenistis είπε

Λεωφορεία άδεια που η μόνη τους αποστολή είναι να δυσκολεύουν την κίνηση των υπόλοιπων οχημάτων, πρέπει να αλλάξουν τα δρομολόγια ανάλογα με την πελατεία.

Δεν ξέρω... Εμένα ένας συγγενής που κυκλοφορεί συχνά κέντρο μου λέει συνέχεια για τα τουριστικά λεωφορεία ότι προκαλούν μεγάλο πρόβλημα στην κινηση και το φρακαρισμα των δρόμων του κέντρου. Αμφιβάλλω βέβαια αν όντως είναι τόσο μεγάλο το προβλημα από τα συγκεκριμένα οχήματα, ο καθένας έχει την άποψη του. 

  • Like 1
Δημοσ.

@LuciferX αγαπητέ συμφορουμίτη βρίσκεσαι στην Αθήνα? αν ναι ο δήμος Αθηναίων έχει στο σάητ του διάφορες αιτήσεις που μπορεί να υποβάλλεις προς αυτόν.

Μία από αυτές αναφέρει Χορήγηση Άδειας Τοποθέτησης Μεταλλικών Εμποδίων στο Πεζοδρόμιο (Προστατευτικά Κιγκλιδώματα) – Δημιουργία Αίτησης

Για τσέκαρε μήπως είναι η λύση στο πρόβλημά σου.

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Δεν ξέρω... Εμένα ένας συγγενής που κυκλοφορεί συχνά κέντρο μου λέει συνέχεια για τα τουριστικά λεωφορεία ότι προκαλούν μεγάλο πρόβλημα στην κινηση και το φρακαρισμα των δρόμων του κέντρου. Αμφιβάλλω βέβαια αν όντως είναι τόσο μεγάλο το προβλημα από τα συγκεκριμένα οχήματα, ο καθένας έχει την άποψη του. 

Οχι δεν ειναι τοσο μεγαλο οσο νομιζεις. Ειναι πολυ μεγαλυτερο. Ειδικα τωρα που αρχιζει η σαιζον και στο εξης, η κατασταση ειναι ανυποφορη.

Τα τουριστικα ειναι ογκωδη, αργοκινητα, και σταματανε οπου να'ναι, ακομα και διπλοπαρκαρισμενα. Για φαντασου στη σταδιου διπλοπαρκαρισμενα πουλμαν το ενα διπλα στο αλλο, τι συμβαινει απο πισω. Επισης παρκαρουν και σε λεωφορειοδρομους, που σημαινει οτι τα λεωφορεια και τρολευ αναγκαζονται να προσπερασουν, και να κλεινουν 2-3 λωριδες ετσι. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, lector είπε

Οχι δεν ειναι τοσο μεγαλο οσο νομιζεις. Ειναι πολυ μεγαλυτερο. Ειδικα τωρα που αρχιζει η σαιζον και στο εξης, η κατασταση ειναι ανυποφορη.

Τα τουριστικα ειναι ογκωδη, αργοκινητα, και σταματανε οπου να'ναι, ακομα και διπλοπαρκαρισμενα. Για φαντασου στη σταδιου διπλοπαρκαρισμενα πουλμαν το ενα διπλα στο αλλο, τι συμβαινει απο πισω. Επισης παρκαρουν και σε λεωφορειοδρομους, που σημαινει οτι τα λεωφορεια και τρολευ αναγκαζονται να προσπερασουν, και να κλεινουν 2-3 λωριδες ετσι. 

Ακριβώς τα ίδια μου είπε και ο συγγενής. Το πρόβλημα είναι μόνιμο με την αύξηση της τουριστικής κίνησης. Λεωφορεία ξεσκεπαστα για να παίρνουν τους τουρίστες να χαζεύουν το μπετον της Αθήνας και να κολλαει το σύμπαν. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Δεν ξέρω... Εμένα ένας συγγενής που κυκλοφορεί συχνά κέντρο μου λέει συνέχεια για τα τουριστικά λεωφορεία ότι προκαλούν μεγάλο πρόβλημα στην κινηση και το φρακαρισμα των δρόμων του κέντρου. Αμφιβάλλω βέβαια αν όντως είναι τόσο μεγάλο το προβλημα από τα συγκεκριμένα οχήματα, ο καθένας έχει την άποψη του. 

Είναι από όλα τα λεωφορεία, τα τουριστικά ακόμα περισσότερο.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Τοσα περιπολικά/ΔΙΑΣ/δημοτική αστυνομία  γυρνανε στους δρόμους.

 

Υποψην,οι ΔΙ.ΑΣ δεν ειναι τροχαια.
Ειναι αμεση δραση,100 δλδ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, StamTheMan είπε

Υποψην,οι ΔΙ.ΑΣ δεν ειναι τροχαια.
Ειναι αμεση δραση,100 δλδ.

Οταν βλέπουν μια παράβαση μπορούν  να φωνάξουν τροχαία να τους γράψει.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Οταν βλέπουν μια παράβαση μπορούν  να φωνάξουν τροχαία να τους γράψει.

Δεν ειναι αυτη η δουλεια τους και δε λεμε αυτο στην προκειμενη περιπτωση.

 

Ειναι ΑΜΕΣΟΣ ΔΡΑΣΗ.
Εχουν απειρα πιο σημαντικα περιστατικα απο μια τροχαια παραβαση.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Εχουν απειρα πιο σημαντικα περιστατικα

 

2025-05-06_020946.png

  • Haha 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία, ο αριθμός των αστυνομικών που υπηρετούν και μισθοδοτούνται στην Ελλάδα ανέρχεται σε περίπου 55.000 άτομα. Από αυτούς, περίπου οι μισοί (27.500) υπηρετούν στην Αττική, εκ των οποίων περίπου 10.000 είναι αποσπασμένοι σε οργανικές θέσεις. Οι υπόλοιποι αστυνομικοί υπηρετούν στην υπόλοιπη χώρα. Metrosport.gr

Η Ελλάδα κατατάσσεται μεταξύ των χωρών με τον υψηλότερο αριθμό αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με αναλογία περίπου 517,5 αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat από το 2021. in.gr 

https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=File:Pupil-teacher_ratios_and_the_number_of_teachers_in_primary_education,_2022_ET2024.png

Η Ελλάδα είναι και η χώρα με τους περισσότερους καθηγητές στην ε.ε με μεγάλη διαφορά (σε αναλογία με τους μαθητές).

Βλέπεις να έχουμε την κορυφαία παιδεία;

Επεξ/σία από The_Judas
Δημοσ.
14 hours ago, StavrosD said:

Η διαφορά εξωτερικού και Ελλάδας είναι ότι στο εξωτερικό αν κάποιος δει παρανομία και το καταγγείλει του λένε και μπράβο επειδή έκανε το καθήκον του, στην Ελλάδα τον δείχνουν με το δάχτυλο και τον λένε ρουφιάνο.

Και όμως είναι στο πλάνο να καταργηθούν τα ΙΧ. Θα γίνουν status symbol των πλουσίων.

https://www.weforum.org/stories/2016/12/goodbye-car-ownership-hello-clean-air-this-is-the-future-of-transport/

Το WEF  είναι αδερφός οργανισμός του ΠΟΥ (ναι, του ΠΟΥ που σχεδίασε τα μέτρα του covid). Από την στιγμή που το έχουν προγραμματίσει με τον ένα ή με τον άλλον τρόπο θα πιέσουν προς τα εκεί.

Αυξάνονται οι τιμές, μειώνονται οι θέσεις στάθμευσης, αυξάνεται το κόστος κτήσης ΙΧ (Τέλη κυκλοφορίας, ιδιωτική θέση στάθμευσης, πληρωμή σε πάρκινγκ αλλού, ασφάλεια, σέρβις, κλπ), κλπ.

Παράλληλα αγανακτεί ο κόσμος επειδή δεν βρίσκει χώρο να παρκάρει.

 

Η τάση είναι στα πάντα ΣΥΝΔΡΟΜΗ. 

Θες να δεις ταινίες; Δεν αγοράζεις πλέον την ταινία αλλά πληρώνεις συνδρομή σε κάποια εταιρεία και όσο πληρώνεις συνδρομή μπορείς να δεις όποια ταινία έχει διαθέσιμη.

Θες την υγεία σου; Θα πληρώνεις συνδρομή για φάρμακο για το ζάχαρο, για την χοληστερίνη, κλπ. Και να ανακαλύψουν φάρμακο που την θεραπεύει δεν τους συμφέρει να το βγάλουν στην αγορά.

Θες να μετακινείσαι;  Θα πηγαίνεις με ΜΜΜ, με taxi, με umber ή με κάποιο άλλο μέσο. 

Θέλεις ΙΧ; Θα πρέπει να έχεις μεγάλη οικονομική άνεση αλλά και πάλι δεν θα το αγοράζεις, θα το έχεις με leasing για μερικά χρόνια και μετά θα το αλλάζεις.

Στο μέλλον θα υπάρχουν εταιρείες που θα προσφέρουν κοινόχρηστα αυτοκίνητα. Θα πληρώνεις μια συνδρομή στην εταιρεία και όταν χρειάζεσαι αυτοκίνητο θα περπατάς μέχρι το κοντινότερο διαθέσιμο, θα οδηγείς μέχρι τον προορισμό σου και εκεί θα το παίρνει ο επόμενος οδηγός για την δικιά του μετακίνηση.

τα λεφτοδεντρα ξεραθηκαν, και ο τζαμπας πεθανε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...