thomasko7 Δημοσ. 3 Μαϊου Δημοσ. 3 Μαϊου Καλησπέρα σας! Μετά από μία μικρή διακοπή κάποιων ημερών ανανέωσα την Cosmote TV. Έλα ντε όμως που σε όποια συσκευή κι αν προσπαθώ να κατεβάσω την εφαρμογή είτε στη τηλεόραση όταν κάνω login μου γράφει σαν μήνυμα σφάλματος your login session has time out! Το έχει κ άλλος; Εννοείται πως έχω κάνει πολλές φορές απεγκατάσταση και εκ νέου εγκατάσταση είτε επανεκκίνηση την κάθε συσκευή αλλά το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει
dionisis1925 Δημοσ. 3 Μαϊου Δημοσ. 3 Μαϊου 1 ώρα πριν, thomasko7 είπε Καλησπέρα σας! Μετά από μία μικρή διακοπή κάποιων ημερών ανανέωσα την Cosmote TV. Έλα ντε όμως που σε όποια συσκευή κι αν προσπαθώ να κατεβάσω την εφαρμογή είτε στη τηλεόραση όταν κάνω login μου γράφει σαν μήνυμα σφάλματος your login session has time out! Το έχει κ άλλος; Εννοείται πως έχω κάνει πολλές φορές απεγκατάσταση και εκ νέου εγκατάσταση είτε επανεκκίνηση την κάθε συσκευή αλλά το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει Επικοινωνήσες με την εξυπηρέτηση πελατών; Λογικά θα πρέπει να σου στείλουν μήνυμα ότι έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.
thomasko7 Δημοσ. 3 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 3 Μαϊου Πως; Αφού δεν είναι από browser? Κατεβάζω εφαρμογή σε iPhone, iPad smart tv
djcat Δημοσ. 4 Μαϊου Δημοσ. 4 Μαϊου μήπως φτάνεις το μέγιστο όριο συσκευών και σε πετάει; Μίλα με την εταιρεία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα