Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
42 minutes ago, UncleKim said:

Σε αυτό με τις διαδικασίες, θα συμφωνήσω και εγώ, και ισχύει για πάρα πολλά πράγματα. Όταν είναι να πουλήσουν, όλα είναι έυκολα. Όταν ειναι να αποδεσμευτείς, στο κάνουν δύσκολο.

Συμβόλαιο σε Nova κοντά 10 χρόνια, όλα τηλεφωνικά. Τώρα που θέλω να το κόψω παντελώς, πρέπει να τρέχω για κάποιον ανεξήγητο λόγο σε κατάστημα. Οτι να ναι....

Καλά να θέλει να διακόψει κινητή σε voda η σύζυγος, να παίρνει το 14.. τάδε, να της λένε πηγαίντε σε κατάστημα,

να πηγαίνει η σύζυγος σε κατάστημα, να της λένε διακοπή μόνο στο 14.. τάδε.

Ξαναπαίρνει  το 14.. και να λένε "γιατί θέλετε να διακόψετε κλπ. κλπ."  Της παίρνω το τεηλέφωνο , τους πλάκωσα στα μπινελίκια  και έτσι εγινε η δουλειά.

Αυτό όσον αφορά τις διαδικασίες της κάθε εταιρείας

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, lector είπε

Εγω εχω την απορια τι τα κανουν τα ρουτερ που τους επιστρεφουμε.

Μιλαμε για χιλιαδες συσκευες, που πολλες απο αυτες πιθανοτατα ειναι μη λειτουργικες / σπασμενες / βρωμικες / κλπ.

Υποψιαζομαι οτι καταληγουν σε καποια χαβουζα και η φαση της επιστροφης ειναι ετσι απλα για την ταλαιπωρια.

Κατά πάσα πιθανότητα γυρίζουν στον κατασκευαστή ή πάνε για καμιά φοροαπαλλαγη με κάποιο τρόπο π.χ. καταστροφής, ανακύκλωσης 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, gkat2829 είπε

Το ιδιο ακριβως ισχυει και στην COSMOTE και τα ποσα ειναι πολυ μεγαλυτερα. Ξεκινανε απο τα 80€.

ναι αλλα εκει απλα σου λενε πανε σε οποιοδηποτε καταστημα κοσμοτε - οτε και αστο .. ετσι ειχα κανει εγω ουτε χαρτια ουτε τιποτα το αφηνεις με ονομα και τελος 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν εχω επιστρεψει ποτε εξοπλισμο και δεν εχω χρεωθει ποτε εξοπλισμο. Υπολογιζω περιπου 5 ρουτερ. Η φαση ειναι λοττο μου φαινεται.

Τα καρτελ ειναι καρτελ. Εχετε δοκιμασει να διακοψετε πιστωτικη; Ελατε απο το καταστημα ειναι η φαση. Εχετε δοκιμασει να εκδωσετε πιστωτικη; Με 1002 τροπους. Ελλαδαρα μου

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, UncleKim said:

Σε αυτό με τις διαδικασίες, θα συμφωνήσω και εγώ, και ισχύει για πάρα πολλά πράγματα. Όταν είναι να πουλήσουν, όλα είναι έυκολα. Όταν ειναι να αποδεσμευτείς, στο κάνουν δύσκολο.

Συμβόλαιο σε Nova κοντά 10 χρόνια, όλα τηλεφωνικά. Τώρα που θέλω να το κόψω παντελώς, πρέπει να τρέχω για κάποιον ανεξήγητο λόγο σε κατάστημα. Οτι να ναι....

Δεν είναι ανεξήγητος λόγος, θα πας εκεί θα δεις ένα κινητό, θα σε αρχίσει στο ψηστήρι ο πωλητής. Υποψήφιος πελάτης περνάει την πόρτα του μαγαζιού που αλλιώς δεν θα έμπαινε. 

Έχεις δίκιο έτσι είναι εύκολα γίνεσαι πελάτης δύσκολα διακόπτεις την υπηρεσία. Τι συμφέρον έχει η εταιρία να σου κάνει εύκολη την διαδικασία διακοπής; Όσο σε καθυστερούν τόσο καλύτερα. Και μετά από 2,3,5 χρόνια που θα ψάχνεις την αγορά για πάροχο  θα δεις την διαφήμιση και δεν θα θυμάσαι την ταλαιπωρία της διακοπής.

1 hour ago, UncleKim said:

Σε αυτό με τις διαδικασίες, θα συμφωνήσω και εγώ, και ισχύει για πάρα πολλά πράγματα. Όταν είναι να πουλήσουν, όλα είναι έυκολα. Όταν ειναι να αποδεσμευτείς, στο κάνουν δύσκολο.

Συμβόλαιο σε Nova κοντά 10 χρόνια, όλα τηλεφωνικά. Τώρα που θέλω να το κόψω παντελώς, πρέπει να τρέχω για κάποιον ανεξήγητο λόγο σε κατάστημα. Οτι να ναι....

Δεν είναι ανεξήγητος λόγος, θα πας εκεί θα δεις ένα κινητό, θα σε αρχίσει στο ψηστήρι ο πωλητής. Υποψήφιος πελάτης περνάει την πόρτα του μαγαζιού που αλλιώς δεν θα έμπαινε. 

Έχεις δίκιο έτσι είναι εύκολα γίνεσαι πελάτης δύσκολα διακόπτεις την υπηρεσία. Τι συμφέρον έχει η εταιρία να σου κάνει εύκολη την διαδικασία διακοπής; Όσο σε καθυστερούν τόσο καλύτερα. Και μετά από 2,3,5 χρόνια που θα ψάχνεις την αγορά για πάροχο  θα δεις την διαφήμιση και δεν θα θυμάσαι την ταλαιπωρία της διακοπής.

1 hour ago, UncleKim said:

Σε αυτό με τις διαδικασίες, θα συμφωνήσω και εγώ, και ισχύει για πάρα πολλά πράγματα. Όταν είναι να πουλήσουν, όλα είναι έυκολα. Όταν ειναι να αποδεσμευτείς, στο κάνουν δύσκολο.

Συμβόλαιο σε Nova κοντά 10 χρόνια, όλα τηλεφωνικά. Τώρα που θέλω να το κόψω παντελώς, πρέπει να τρέχω για κάποιον ανεξήγητο λόγο σε κατάστημα. Οτι να ναι....

Δεν είναι ανεξήγητος λόγος, θα πας εκεί θα δεις ένα κινητό, θα σε αρχίσει στο ψηστήρι ο πωλητής. Υποψήφιος πελάτης περνάει την πόρτα του μαγαζιού που αλλιώς δεν θα έμπαινε. 

Έχεις δίκιο έτσι είναι εύκολα γίνεσαι πελάτης δύσκολα διακόπτεις την υπηρεσία. Τι συμφέρον έχει η εταιρία να σου κάνει εύκολη την διαδικασία διακοπής; Όσο σε καθυστερούν τόσο καλύτερα. Και μετά από 2,3,5 χρόνια που θα ψάχνεις την αγορά για πάροχο  θα δεις την διαφήμιση και δεν θα θυμάσαι την ταλαιπωρία της διακοπής.

1 hour ago, UncleKim said:

Σε αυτό με τις διαδικασίες, θα συμφωνήσω και εγώ, και ισχύει για πάρα πολλά πράγματα. Όταν είναι να πουλήσουν, όλα είναι έυκολα. Όταν ειναι να αποδεσμευτείς, στο κάνουν δύσκολο.

Συμβόλαιο σε Nova κοντά 10 χρόνια, όλα τηλεφωνικά. Τώρα που θέλω να το κόψω παντελώς, πρέπει να τρέχω για κάποιον ανεξήγητο λόγο σε κατάστημα. Οτι να ναι....

Δεν είναι ανεξήγητος λόγος, θα πας εκεί θα δεις ένα κινητό, θα σε αρχίσει στο ψηστήρι ο πωλητής. Υποψήφιος πελάτης περνάει την πόρτα του μαγαζιού που αλλιώς δεν θα έμπαινε. 

Έχεις δίκιο έτσι είναι εύκολα γίνεσαι πελάτης δύσκολα διακόπτεις την υπηρεσία. Τι συμφέρον έχει η εταιρία να σου κάνει εύκολη την διαδικασία διακοπής; Όσο σε καθυστερούν τόσο καλύτερα. Και μετά από 2,3,5 χρόνια που θα ψάχνεις την αγορά για πάροχο  θα δεις την διαφήμιση και δεν θα θυμάσαι την ταλαιπωρία της διακοπής.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως διατίθενται στην αγορά refurbished κινητά,
πολύ πιο λογικό πιστεύω είναι πως τα ρούτερ από χρησιδανεισμό που επιστρέφονται
περνούν μια διαδικασία ανάλογη και επαναδιατίθενται αναλόγως της κατάστασής τους με νέα ή όχι παρελκόμενα κλπ.
Δεν πρόκειται και να τους ζητήσει κανένας πελάτης το λόγο αν είναι επαναχρησιμοποιημένος ο εξοπλισμός άλλωστε,
γιατί δεν είναι εξοπλισμός που τον αγοράζει ο πελάτης αλλά γνωρίζει ότι τον δανείζεται.
(Εδώ σε άλλα προϊόντα που αγοράζεις σε καταστήματα, τα ξαναδιαθέτουν στο ράφι,
να μην γίνεται για τον εξοπλισμό του χρησιδανεισμού των παρόχων;)

Όπως προείπα, η απαίτηση του παρόχου για επιστροφή του εξοπλισμού έχει να κάνει με τους όρους που παραχωρήθηκε εξαρχής.
Μου έχει τύχει να επιστρέψω εξοπλισμό που μου είχε δοθεί με χρησιδάνειο.
Και έχω κρατήσει τον εξοπλισμό που μου δόθηκε ως δώρο, γιατί έτσι το προέβλεπε το συμβόλαιο.

Από εκεί και πέρα, τον εξοπλισμό που δικαιούται να ζητήσει τυχόν πίσω ο πάροχος
είναι στην ευχέρεια του παρόχου να κάνει χρήση του δικαιώματος του αυτού.
Πχ ο εξοπλισμός που δόθηκε με χρησιδάνειο, θα είναι άχρηστος στον πάροχο
αν ο εξοπλισμός από χρησιδάνειο έχει κλείσει τον κύκλο ζωής (πχ δε λαμβάνει update από τον πάροχο).
Μου έχει συμβεί ακριβώς να μη μου ζητηθεί εξοπλισμός από χρησιδάνειο, που όμως είχε ενταχθεί σε EOL (End of Life).

2 ώρες πριν, UncleKim είπε

Όταν είναι να πουλήσουν, όλα είναι έυκολα. Όταν ειναι να αποδεσμευτείς, στο κάνουν δύσκολο.

+1

Επεξ/σία από corridor265
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, gakost είπε

Δεν είναι ανεξήγητος λόγος, θα πας εκεί θα δεις ένα κινητό, θα σε αρχίσει στο ψηστήρι ο πωλητής. Υποψήφιος πελάτης περνάει την πόρτα του μαγαζιού που αλλιώς δεν θα έμπαινε. 

Έχεις δίκιο έτσι είναι εύκολα γίνεσαι πελάτης δύσκολα διακόπτεις την υπηρεσία. Τι συμφέρον έχει η εταιρία να σου κάνει εύκολη την διαδικασία διακοπής; Όσο σε καθυστερούν τόσο καλύτερα. Και μετά από 2,3,5 χρόνια που θα ψάχνεις την αγορά για πάροχο  θα δεις την διαφήμιση και δεν θα θυμάσαι την ταλαιπωρία της διακοπής.

Το καταλαβαίνω εμπορικά, το ανεξήγητο το λέω οτι δεν μου δόθηκε και καμία σαφή απάντηση στο γιατί πρέπει να τρέχω σε κατάστημα.

Αυτό που μου ειπαν κιόλας, ειναι να πάρω πρώτα τηλεφωνο, 1-2 ημέρες πριν λήξει το συμβόλαιο, και μετά να πάω σε κατάστημα για την διακοπή.

Θα πάρω κ το ρουτερ αν χείρας μπας και το ζητήσουν.

Δημοσ.
2 hours ago, gakost said:

. Τι συμφέρον έχει η εταιρία να σου κάνει εύκολη την διαδικασία διακοπής; Όσο σε καθυστερούν τόσο καλύτερα. Και μετά από 2,3,5 χρόνια που θα ψάχνεις την αγορά για πάροχο  θα δεις την διαφήμιση και δεν θα θυμάσαι την ταλαιπωρία της διακοπής.

Εγώ γιαυτό εκνευρίστηκα, δεν ήταν κάν διακοπή, ήταν αναβάθμιση που θα πάρουν παραπάνω φράγκα.

Χαχα να δούμε σε 18 μήνες που τελειώνει η δέσμευση , αν θα το θυμάμαι να διακόψω😆

Δημοσ.

Εμενα παντως στη ΝΟΒΑ ουτε το κουτακι μου ζητησαν ουτε το Δορυφορικο πιατο και δεν με εχουν χρεωσει τιποτα. Για καλο και για κακο δεν τα εχω πεταξει γιατι ξερω τι λαμογια ειναι.

Δημοσ.
17 hours ago, Nazar said:

1. Για πώληση νέας γραμμής οπτικής όλα αυτόματα όλα απομακρυσμένα, ούτε επίσκεψη σε μαγαζί, ψηφιακές  υπογραφες κλπ.

(δεν ειπώθηκε βέβαια τίποτα για επιστροφή εξοπλισμού)

2. Γιαtι δεν είναι δουλειά του τεχνικού NOVA να παραλάβει; Πάντως παραδίδει νέο εξοπλισμό (εκτός και αν δεν είναι τεχνικός NOVA )

3. Εκανα αναβάθμιση πριν 2- 3 χρόνια από adsl σε vdsl -σε  μαγαζί δεν ζητησαν το παλιό, δεν έστειλαν χρέωση. Αρα τουλάχιστον για μένα

δεν είναι αυτονόητο η επιστροφή εξοπλισμού. (δεν θυμάμαι αν το κράτησα ή πήγε ανακύκλωση).

Εκεί και πάλι τον εξοπλισμό τον έστειλαν με qourier

 

4. Εφόσον το ήθελαν πίσω, κάτι που δεν ανέφερε κανείς σε όλες τις επικοινωνίες, 

  τόσο κόπος ήταν να στείλουν τέλος πάντων μία ειδοποίηση; απο crm λοιπόν 0 από εμένα.

5 Οσον αφορά το κόστος του εξοπλισμού (το ακούω αυτό) υποθέτω θα πρέπει να μπαίνει όρος στην εναρξη της υπηρεσίας (πότε και αν αποσβένεται), 

και να μην το μαθαίνεις αφού αλλάξεις σε άλλη

 

 

εψαξα τα μυνηματά μου μήπως μου ξέφυγε, δεν μου ηλθε παρόμοιο μήνυμα

δεν αποσβένεται ο εξοπλισμος. παλια δεν ηταν χρησιδανειο ηταν δωρεαν διαθεση καιτο εγραφε και στο δελτιο αποστολης.

6 hours ago, Nazar said:

Πάμε πάλι.

1) Πουθενά δεν με ενημέρωσε κανείς ότι πρέπει να το επιστρέψω σε κατάστημα.

2) Θεωρούσα ότι θα το παραλάβει ο τεχνικός, ο οποίος δεν το πήρε.

3) Δεν είχα ΚΑΜΙΑ ειδοποίηση, ουτε για επιστροφή ούτε για επικειμενη χρέωση

 

Αν το τώρα κάποιοι θεωρούν τα παραπάνω καλως καμωμένα από πλευράς NOVA πάω πάσο

Αν θέλεις να εξυπηρετείς τους πελάτες το κάνεις, δεν πρόσεξες στο αρχικό κείμενο,

όπου αναφέρω το πως αλλάζουν τις διαδικασίες για να πουλήσουν αλλά όχι για να εξυπηρετησουν

ολα ειναι στα συμβολαια. στο παλιο συμβολαιο οταν εβαλες γραμμη.β. το συμβολαιο πολλες φορες ερχεται και ψηφιακα. οι περισσοτεροι τεχνικοι στις περισσοτερες εταιρειες ειναι outsourcing. το τι θα ηθελες με το τι ισχυει εχει μεγαλη διαφορα.και εγω θα ηθελα να πληρωνομαι 4000 ευρω αλλα δεν γινεται.

 

Δημοσ.

Συμφωνώ.

Ο ορισμός του χρησιδανείου είναι ο δανεισμός.
Αν ήταν να αποσβαίνεται,
τότε δε θα ήταν δανεισμός αλλά δώρο και τότε θα το έγραφε αναλόγως και στο συμβόλαιο
και δε θα υπήρχε λόγος να το αναφέρει ως χρησιδάνειο αλλά ως «δώρο» και ως «επιδότηση εξοπλισμού» τον οποίο υποτίθεται «πωλεί» ο πάροχος.
Για παράδειγμα η Vodafone που δίνει δώρο τον εξοπλισμό, σου λέει ευθέως τους όρους της προσφοράς του συμβολαίου
https://www.vodafone.gr/vodafone-ellados/symvaseis/statheri-iounios-2024

Αναφορά σε κείμενο

Η ισχύς της Σύμβασης εκκινεί από την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας. Η Ελάχιστη Διάρκεια της Σύμβασης είναι δύο (2) μήνες, εξαιρουμένων των περιπτώσεων που ο Πελάτης αποδεχθεί και λάβει Προσφορά ως: (α) επιδότηση Εξοπλισμού, (β) επιδότηση κατασκευής δικτύου, (γ) έκπτωση παγίου

Αναφορά σε κείμενο

Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης, ο Πελάτης δύναται να λάβει πληροφορίες σχετικά με το ξεκλείδωμα του Τηλεπικοινωνιακού Εξοπλισμού που έχει λάβει από την Εταιρεία καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Αναφορά σε κείμενο

Η Εταιρεία πωλεί στον Πελάτη τον Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό (π.χ. modem/router) για την πρόσβαση στις υπηρεσίες Vodafone Home double play, καθώς και τον Ψηφιακό Εξοπλισμό, όπου κρίνεται απαραίτητο, για την πρόσβαση στις υπηρεσίες Ψηφιακής Τηλεόρασης (Vodafone TV), και Vodafone Home triple play
...
Ο Πελάτης αναγνωρίζει και δηλώνει ρητά με την υπογραφή της Αίτησης, ότι ο Τηλεπικοινωνιακός Εξοπλισμός ή/και ο Ψηφιακός Εξοπλισμός, τον οποίο αγοράζει από την Εταιρεία, είναι της απολύτου αρεσκείας του, έχει όλες τις συμφωνημένες ιδιότητες και είναι απαλλαγμένος από πραγματικά ελαττώματα. 

Αναφορά σε κείμενο

Σε περίπτωση που ο Πελάτης αποδεχθεί και λάβει προσφορά επιδότησης τερματικού Εξοπλισμού, ή/και επιδότησης κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο, ή/και έκπτωσης παγίου, και η παρούσα λυθεί ή πραγματοποιηθεί κατάργηση ή μετατροπή της παρεχόμενης στον Πελάτη υπηρεσίας κατόπιν αίτησής του, πριν την πάροδο της ελάχιστης διάρκειας της προσφοράς, οι μόνες υποχρεώσεις του Πελάτη θα είναι οι ακόλουθες:

να καταβάλει άμεσα τα ποσά που αντιστοιχούν στο εναπομείναν ποσό απόσβεσης από επιδότηση του Εξοπλισμού ή/και επιδότηση κατασκευής δικτύου ή/και παρασχεθείσα έκπτωση των παγίων των οποίων έκανε χρήση, όπως αναγράφονται στην Αίτηση Συνδρομής. 

Αναφορά σε κείμενο

Εξοπλισμός: Η Εταιρεία πωλεί στον Πελάτη και εγκαθιστά στον χώρο της Τηλεπικοινωνιακής Σύνδεσης τον απαραίτητο Εξοπλισμό, ήτοι τον Τηλεπικοινωνιακό Εξοπλισμό, προκειμένου να καταστεί δυνατή η παροχή της Υπηρεσίας. Κατά τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο Άρθρο 4 «ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ».

Αναφορά σε κείμενο

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (Router) ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Η Εταιρεία παραδίδει το Router στον Συνδρομητή είτε με Επιδότηση (ήτοι με μηδενική χρέωση εφόσον η Σύμβαση δεν τερματιστεί πριν τη λήξη της διάρκειας επιδότησης), είτε με την καταβολή του τιμήματος πώλησης σε ισόποσες μηνιαίες άτοκες δόσεις που θα συμπεριλαμβάνονται στον εκδιδόμενο μηνιαίο λογαριασμό για την Υπηρεσία, σύμφωνα με τα παρακάτω οριζόμενα.

 

Δημοσ.
Στις 5/5/2025 στις 6:09 ΜΜ, Nazar είπε

δικό μου - όταν είναι να πουλήσουν λύνουν όλα τα διαδικαστικά

      οταν είναι να σε εξυπηρετήσουν πρέπει να τρέξεις εσύ.

'Εχεις δίκιο αλλά πάντα ετσι ήταν και οχι μόνο στην Ελλάδα. Παρ 'ολα αυτα 40 ευρω που ακουγεται νορμαλ ποσο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα για να γίνω ο κακός γιατί βλέπω το

" Σε περίπτωση καταγγελίας του Συμβολαίου του ο Συνδρομητής υποχρεούται να επιστρέφει τον Εξοπλισμό στην Εταιρεία εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών"

ή

13.2 i) Σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας από τον Πελάτη ...

.... ο εξοπλισμός, επιστρέφεται εντός τριάντα (30) ημερών στην Εταιρεία

ενώ δεν έχω κάνει καταγγελία (πουθενά αλλού δεν αναφέρει επιστροφή)

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Επεξ/σία από Nazar
Δημοσ.

σε εμενα απλα εστειλαν μεηλ με τον καταλογο αν δεν παει ο εξοπλισμος πισω. συνολο ρουτερ και νοβα μποξ 100ευρω. τα πηγα και κρατησε συσκευη-ρευμα-τηλεκοντρολ. τα αλλα ανακυκλωση πηγαν. επισης πηγα και το προηγουμενο ρουτερ απο το τελευταιο και ειπαν δεν το βλέπουμε αυτο μεσα. σε καταστημα νοβα τα πηγα και πηρα χαρτι οτι δεν θα χρεωθω για απωλεια ή μη επιστροφη εξοπλισμου. αρα εγω πως ειδα το μεηλ και εσυ δεν το ειδες? δεν ειναι σε διακοπη συμβολαιου αλλα ληξη φυσικα και χωρις ανανεωση. οποτε να προσεχεις τι διαβαζεις γενικα και τι υπογραφεις με εταιριες.

Δημοσ.

40€ ειναι λιγα.Πριν 1 μιση χρονο που μεταβηκαμε απο cosmote σε vodafone μας ενημερωσαν για την επιστροφη του εξοπλισμου η οποια εγινε κανονικα αλλα καπου στην πορεια αυτοι στο καταστημα κατι ξεχασαν και τον επομενο μηνα μας χρεωσαν +80€ για το ρουτερ.Μετα απο ευγενικη μανουρα βρηκαν τα χαρτια που ειχαμε υπογραψει κατα την επιστροφη και ακυρωθηκε το ποσο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...