pinkliquid Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου καλησπέρα σε όλους. θέλω τη βοηθεια σας γιατι εδώ και ένα χρόνο έχω μπλέξει και δεν ξέρω τί να κάνω. τα πράγματα έχουν ως εξής το φλεβάρη του 24 πήγα γερμανία με την κοπέλα μου και βγάλαμε και οι 2 deutchland ticket, ένα εισιτηριο με 49€/μηνα που σου δίνει πρόσβαση σε όλα τα μέσα. το αποκτάς φτιάχνοντας προφίλ στη DB (γερμανικός ΟΑΣΑ) και με επαληθευση ταυτότητα, σελφι και δίνεις το iban σου για να σου τραβήξουν τα χρήματα. ενώ στην κοπελα μου έγιναν όλα καλά και 1/3/24 πέρασε η πληρωμή, σε μένα δεν τράβηξαν τα χρήματα επειδή εβαλα λάθος κωδικό BIC (το έμαθα εκ των υστέρων) και στις 4/3/24 μου ήρθε email από την DB ότι τους χρωστάω και έχω 15 μέρες να στείλω τα χρήματα τα οποία και έστειλα με εμβασμα εξωτερικού την ίδια μέρα. από τοτε ξεκινάει ο γολγοθάς. κάθε 2 βδομάδες μέχρι τα μέσα απρίλη μου έστελναν mail ότι τους χρωστάω και κάθε φορά τους έστελνα στο chat μέσα από το προφιλ μου screenshot ότι τους έχω πληρώσει. μέχρι που στα τελη απριλη μου στέλνουν νέο email ότι το χρέος πήγε σε εισπρακτική και θα πληρώσω και παραπάνω έξοδα. Τέλη μαίου και με καθυστέρηση λόγω πάσχα, λαμβάνω επιστολή από την γερμανική εισπρακτική ότι το χρέος είναι 65€ και ότι έχω να το πληρώσω με κατάθεση μέχρι τις 26/5/24 ενώ την επιστολή την έλαβα από τα ελτα 29/5/24. μιλάω με ένα φίλο από το στρατό που έχει τελειωσει νομική και μου λέει να στείλω τα δικαιολογητικά με email αλλά με συστημένη επιστολή μέσω ΕΛΤΑ για να είμαι σίγουρος ότι θα τη λάβουν και ότι δεν θα γυρισει πίσω ή ότι θα χαθεί, ότι δηλαδή θα την παραλαβει κάποιος σίγουρα. από τότε, δεν είχα ξανα ακουσει από αυτούς μέχρι σημερα 6/5/25 δηλαδή μετά από 1 χρόνο σχεδόν, οπου μου έστειλαν ένα email στο οποίο λέει "πατηστε τη ΦΟΡΜΑ για να δείτε την απαντηση για την υποθεση σας" και το PORTAL για να πληρωσετε. η φορμα ήταν σε pdf και με τη μεταφραση του GOOGLE μου έγραφαν ότι απλα ελαβαν τα δικαιολογητικά και ότι η υποθεση μου είναι υπο εξεταση. ούτε να πληρωσω, ούτε τίποτα. είχε κάποια QR και το PORTAL για τις πληρωμες, αλλα δεν μου είπαν πάλι "πληρωσε μέχρι την ταδε του μηνός" όπως έκαναν την προηγουμενη φορά. μπήκα και στο PORTAL και είδα ότι το χρεος μου εχει φτασει 85€!!! τι μου προτείνετε να κανω? πως να κινηθω? να τα πληρωσω να παει στο διαολο??
dsi44 Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου η λυση σε πολλα προβληματα ειναι τα μετρητα. τωρα στην περιπτωση σου δεν ασχολεισαι αλλο .
ProponitisTouKanape Δημοσ. 12 Μαϊου Δημοσ. 12 Μαϊου Στις 6/5/2025 στις 11:23 ΜΜ, dsi44 είπε η λυση σε πολλα προβληματα ειναι τα μετρητα. τωρα στην περιπτωση σου δεν ασχολεισαι αλλο . Το συγκεκριμένο προϊόν θέλει direct debit γιατί πρακτικά είναι συνδρομή. Δεν υπάρχει η επιλογή για μετρητά Στις 6/5/2025 στις 11:06 ΜΜ, pinkliquid είπε καλησπέρα σε όλους. θέλω τη βοηθεια σας γιατι εδώ και ένα χρόνο έχω μπλέξει και δεν ξέρω τί να κάνω. τα πράγματα έχουν ως εξής το φλεβάρη του 24 πήγα γερμανία με την κοπέλα μου και βγάλαμε και οι 2 deutchland ticket, ένα εισιτηριο με 49€/μηνα που σου δίνει πρόσβαση σε όλα τα μέσα. το αποκτάς φτιάχνοντας προφίλ στη DB (γερμανικός ΟΑΣΑ) και με επαληθευση ταυτότητα, σελφι και δίνεις το iban σου για να σου τραβήξουν τα χρήματα. ενώ στην κοπελα μου έγιναν όλα καλά και 1/3/24 πέρασε η πληρωμή, σε μένα δεν τράβηξαν τα χρήματα επειδή εβαλα λάθος κωδικό BIC (το έμαθα εκ των υστέρων) και στις 4/3/24 μου ήρθε email από την DB ότι τους χρωστάω και έχω 15 μέρες να στείλω τα χρήματα τα οποία και έστειλα με εμβασμα εξωτερικού την ίδια μέρα. από τοτε ξεκινάει ο γολγοθάς. κάθε 2 βδομάδες μέχρι τα μέσα απρίλη μου έστελναν mail ότι τους χρωστάω και κάθε φορά τους έστελνα στο chat μέσα από το προφιλ μου screenshot ότι τους έχω πληρώσει. μέχρι που στα τελη απριλη μου στέλνουν νέο email ότι το χρέος πήγε σε εισπρακτική και θα πληρώσω και παραπάνω έξοδα. Τέλη μαίου και με καθυστέρηση λόγω πάσχα, λαμβάνω επιστολή από την γερμανική εισπρακτική ότι το χρέος είναι 65€ και ότι έχω να το πληρώσω με κατάθεση μέχρι τις 26/5/24 ενώ την επιστολή την έλαβα από τα ελτα 29/5/24. μιλάω με ένα φίλο από το στρατό που έχει τελειωσει νομική και μου λέει να στείλω τα δικαιολογητικά με email αλλά με συστημένη επιστολή μέσω ΕΛΤΑ για να είμαι σίγουρος ότι θα τη λάβουν και ότι δεν θα γυρισει πίσω ή ότι θα χαθεί, ότι δηλαδή θα την παραλαβει κάποιος σίγουρα. από τότε, δεν είχα ξανα ακουσει από αυτούς μέχρι σημερα 6/5/25 δηλαδή μετά από 1 χρόνο σχεδόν, οπου μου έστειλαν ένα email στο οποίο λέει "πατηστε τη ΦΟΡΜΑ για να δείτε την απαντηση για την υποθεση σας" και το PORTAL για να πληρωσετε. η φορμα ήταν σε pdf και με τη μεταφραση του GOOGLE μου έγραφαν ότι απλα ελαβαν τα δικαιολογητικά και ότι η υποθεση μου είναι υπο εξεταση. ούτε να πληρωσω, ούτε τίποτα. είχε κάποια QR και το PORTAL για τις πληρωμες, αλλα δεν μου είπαν πάλι "πληρωσε μέχρι την ταδε του μηνός" όπως έκαναν την προηγουμενη φορά. μπήκα και στο PORTAL και είδα ότι το χρεος μου εχει φτασει 85€!!! τι μου προτείνετε να κανω? πως να κινηθω? να τα πληρωσω να παει στο διαολο?? Από τη στιγμή που έχεις πληρώσει εγκαίρως, δεν εχεις θέμα. Μόλις λάβεις την επιβεβαίωση της Deutsche Bahn οτι εχεις πληρώσει (και με ημερομηνία), προωθείς το email στην εισπρακτική και θα σου στείλουν κι αυτοί οτι το "χρέος" σου είναι άκυρο. Θεωρώ αξίζει να δοκιμάσεις και τηλέφωνο, είναι πολύ πιθανό να βρεις γραμμή στα αγγλικά και να στείλεις το αποδεικτικό της συναλλαγής μέσω email που θα σου δώσουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα