Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Το ελαστικό μπαίνει σε ζάντα, εσένα προφανώς είναι σιδερένια και απ' έξω έχουν τάσια. Εγώ ρώτησα αν είναι 15άρες.

ναι 195/65 R15 είναι οι διαστάσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, minim3 είπε

Αυτή η καραμέλα με τα Michelin πρέπει να σταματήσει. Είχες ποτέ και τα λες αυτά; Εγώ μόλις άλλαξα primacy 4 με σχεδόν 50 χιλιάδες και 5 χρόνια και πάλι έβαλα τα ίδια γιατί ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος.

Μήπως τελικά δεν φταίνε τα λάστιχα άμα εσύ δεν ξέρεις να οδηγάς νορμάλ;

Και τα Goodyear είναι επίσης πολύ καλά. 

Γενικά αποφύγετε τα σκληρά λάστιχα για λίγα χιλιόμετρα ετησίως γιατί μέχρι να ζεσταθούν έχεις παρκάρει. Δηλαδή δεν έχεις φρένα.

Πρώτη τοποθέτηση σε i20 του 2017 έως 2019, όσοι τα είχανε τα κράζουνε, γνωστός μου παθών. 

Σχεδόν κολλητός μου φίλος τα φόραγε χρόνια στο Astra H του, τον έπεισα να παέι σε Eff. Grip 2 πριν κανα δίμηνο. Mου λέει πως είναι μακράν καλύτερα τα Goodyear και του βγήκαν και φθηνότερα, δεν ξαναπάει πίσω στα Primacy. 

Κριτικές που έχω δει online είτε από TyreReviews, είτε από σχόλια κόσμου, αναφέρουνε ακριβώς ότι μου έχει μεταφέρει και ο άμεσος κύκλος μου. Προσωπική εμπειρία δεν έχω, γιατί δεν έχω να πετάω 4 κατοστάρικα για να πειραματίζομαι, ενώ ο κόσμος το έχει βούκινο. 

Προσδιόρισε επίσης το "οδηγάς νορμάλ". Εγώ το παραδέχομαι ακόμα και στην καθημερινή οδήγηση το πιέζω το αυτοκίνητο σε στροφιλίκι γιατί μου αρέσει. Αν το primacy γλυστράει, ενώ το goodyear όχι, φταίω εγώ σαν οδηγός ή το λάστιχο; Και σε μιά στραβή που δεν έχεις έλεγχο σαν οδηγός και βασίζεσαι μόνο πάνω στο λάστιχο εκεί τι θα γίνει; 

Βάλε και εσύ Eff. Grip 2 και εδώ θα είμαι να μου πεις αν έχω δίκιο ;) 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Πρώτη τοποθέτηση σε i20 του 2017 έως 2019, όσοι τα είχανε τα κράζουνε, γνωστός μου παθών. 

Σχεδόν κολλητός μου φίλος τα φόραγε χρόνια στο Astra H του, τον έπεισα να παέι σε Eff. Grip 2 πριν κανα δίμηνο. Mου λέει πως είναι μακράν καλύτερα τα Goodyear και του βγήκαν και φθηνότερα, δεν ξαναπάει πίσω στα Primacy. 

Κριτικές που έχω δει online είτε από TyreReviews, είτε από σχόλια κόσμου, αναφέρουνε ακριβώς ότι μου έχει μεταφέρει και ο άμεσος κύκλος μου. Προσωπική εμπειρία δεν έχω, γιατί δεν έχω να πετάω 4 κατοστάρικα για να πειραματίζομαι, ενώ ο κόσμος το έχει βούκινο. 

Προσδιόρισε επίσης το "οδηγάς νορμάλ". Εγώ το παραδέχομαι ακόμα και στην καθημερινή οδήγηση το πιέζω το αυτοκίνητο σε στροφιλίκι γιατί μου αρέσει. Αν το primacy γλυστράει, ενώ το goodyear όχι, φταίω εγώ σαν οδηγός ή το λάστιχο; Και σε μιά στραβή που δεν έχεις έλεγχο σαν οδηγός και βασίζεσαι μόνο πάνω στο λάστιχο εκεί τι θα γίνει; 

Βάλε και εσύ Eff. Grip 2 και εδώ θα είμαι να μου πεις αν έχω δίκιο ;) 

Αυτό που περιγράφεις είναι σπορ οδήγηση και πολύ καλά κάνεις. Το αμάξι που οδηγάω ούτε στα όνειρα του δεν κάνει για σπορ οδήγηση. Τα ελαστικά κρίνονται στο πέρασμα του χρόνου, όχι στο 2μηνο. Αυτά που φοράς κρατάνε την ίδια συμπεριφορά και μετά από 4 χρόνια πχ; Ή τα αλλάζεις στα 2; Όλα σχετικά είναι. Αλλά δεν μπορείς να ακυρώνεις μια εταιρεία με τζίρο στα δις. Και η Michelin βγάζει επόμενη κατηγορία για ποιο σπορ οδήγηση. Και μην παίρνετε τα reviews σαν απόλυτα. Άλλος κάνει το review από χώρα με τελείως άλλη άσφαλτο και καιρικές συνθήκες.

Εγώ πάντα ρωτάω και τους λαστιχαδες να μου πουν τι αξίζει από την εμπειρία τους για ελληνικούς δρόμους.

Αλλά για απλό αμάξι καθημερινό, εγώ αυτό που παρατήρησα είναι ότι στα 5 χρόνια δεν είδα ανησυχητική πτώση απόδοσης του ελαστικού που να με κάνει να τα αλλάξω. Και πήγα και αρκετά ταξίδια.

 

Δημοσ.

Καλησπέρα,

τα goodyear ππου προτεινονται παραπάνω αποτελούν μια καλη επιλογη!

για τα michellen θεωρώ οτι πληρωνεις περισοτερο τη μαρκα χωρις να ειναι κακα λαστιχα βεβαια.

Για μένα πας σε falken ziex310 εαν(!) καταφερεις να τα βρεις καπου στα 300-330 αλλιως στο μοντελο sincera, το οποιο λογικα θα σου κοστισει καπου στα 250 ενα δεν κανω λαθος.

Για το sincera εχω προσωπικη εμπειρία σε 2 i10, ενα focus κ ενα golf, κ εμεινα απουτα ευχαριστημενος σε κρατημα σε στεγνο και βρεγμένο δρομο, κατανάλωση και χλμ που έκανα.

Επλίζω να βοήθησα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, minim3 είπε

Αυτή η καραμέλα με τα Michelin πρέπει να σταματήσει. Είχες ποτέ και τα λες αυτά; Εγώ μόλις άλλαξα primacy 4 με σχεδόν 50 χιλιάδες και 5 χρόνια και πάλι έβαλα τα ίδια γιατί ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος.

Μήπως τελικά δεν φταίνε τα λάστιχα άμα εσύ δεν ξέρεις να οδηγάς νορμάλ;

Και τα Goodyear είναι επίσης πολύ καλά. 

Γενικά αποφύγετε τα σκληρά λάστιχα για λίγα χιλιόμετρα ετησίως γιατί μέχρι να ζεσταθούν έχεις παρκάρει. Δηλαδή δεν έχεις φρένα.

 

Και εγώ Michelin Primacy βάζω εδώ και χρόνια. Για άνετη και αθόρυβη οδήγηση, το καλύτερο ελαστικό και με μεγάλη αντοχή σε μένα προσωπικά. Για σπορ οδήγηση πας σε άλλες κατηγορίες ελαστικών (Michelin Pilot Sport, κλπ κλπ).

Επεξ/σία από proximo
Δημοσ.

Μια επιλέον παράμετρος: με 5-6Κ χιλιόμετρα το χρόνο τα λάστιχα θα τα αλλάξεις λόγω χρόνων και όχι λόγω χιλιομέτρων. Οπότε αυτό που σε ενδιαφέρει είναι τι κάνει το λάστιχο μετά τα 3 χρόνια, και αυτό σε κανένα review δεν φαίνεται. Δεν έχει σημασία πχ πιο κρατάει καλύτερα τον πρώτο χρόνο, αλλά πιο θα κρατάει συνολικά καλύτερα τον δεύτερο-τρίτο-τέταρτο κλπ

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ακριβώς ίδια διασταση και χρήση 5 κ τον χρόνο και κοιτούσα την ανεση κυριως. Ιδια μοντέλα κοιτούσα επίσης και άλλα που αναφέρθηκαν πχ Falken δηλαδή touring.

Δεν ξέρω αν έρχονται Ελλάδα αλλα  έβαλα τα Pirelli Cinturato Rosso και ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ. Τα έχω περίπου 1500 χιλιόμετρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα προέκρινα τα Goodyear EfficientGrip Performance 2...πολύ ισορροπημένο λάστιχο και με μεγαλύτερη "διάρκεια"/λιγότερη φθορά.

Τα Bridgestone Turanza T005 είναι πολύ καλά επίσης, αλλά εγώ είχα δει ξαφνική πτώση μετά τα 2.5 χρόνια που με ξενέρωσε και ήθελα να δοκιμάσω κάτι άλλο.

Τελικά έβαλα τα Falken Sincera SN110 αρχές Απρίλη, επειδή έπεσαν μαζί διάφορα έξοδα για το αμάξι...μέχρι χθες θα έλεγα ότι
- είναι αρκετά πιο ήσυχα από Bridgestone
- δεν δίνουν την ίδια αίσθηση πρόσφυσης, προσκαλώντας τον οδηγό σε δυναμική οδήγηση, με τα Τ005 όταν είναι καινούρια, αλλά επαρκέστατα
- κι αν φθαρούν πιο προοδευτικά από τα Τ005, θα είναι εξαιρετική αγορά...

ΑΛΛΑ
χθες στο ψιλόβροχο>βροχή στη Θεσσαλονίκη με τρόμαξαν...κι όχι σε τίποτα απαιτητικούς δρόμους, με γρήγορη οδήγηση κτλ....κατέβαινα τη Λαγκαδά και μετά πήρα την Εγνατία...

...τα λάστιχα ολίσθαιναν με περίεργο τρόπο στην εκκίνηση (σαν τα "λαγουδάκια" του άτεχνου χειριστή συμπλέκτη) και σε ένα φρενάρισμα σε φανάρι (όχι απότομο κ πάλι, λόγω συνθηκών κ ταχύτητας) το αμάξι παρέκκλινε λίγο της ευθείας πορείας του..πλάκα κάνουμε τώρα;
...όταν δυνάμωσε η βροχή κ ξεπλύθηκαν καλυτερα οι δρόμοι έστρωσαν, αλλά έλεος...

...αφενός όταν αρχίζει κ βρέχει δημιουργείται ένα απαιτητικό περιβάλλον για τα ελαστικά, αφετέρου δεν είχα καμία τέτοια εμπειρία με τα Bridgestone ούτε στο τέλος που γλιστρούσαν σε ανηφόρες κτλ ούτε με φθαρμένα ελαστικά που είχε το αμάξι όταν το αγόρασα.

Γι αυτό θα σου πρότεινα να κινηθείς μεταξύ των πολυδοκιμασμένων κι αξιόπιστων Bridgestone και Goodyear (τα δεύτερα αν σε νοιάζει η αντοχή, αν δεν τα αλλάζεις στη 3ετία) για τη διάσταση αυτή και να αποφύγεις την οικονομική σειρά των Falken...
...το Ζιεξ 320 έχει καλές κριτκες, αλλά βγήκε πολύ πρόσφατα, δεν υπάρχουν εμπειρίες από τη συμβίωση έστω κι ενός χρόνου με το λα΄στιχο...οπότε θα το απέφευγα.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, definitio είπε

 

ΑΛΛΑ
χθες στο ψιλόβροχο>βροχή στη Θεσσαλονίκη με τρόμαξαν...κι όχι σε τίποτα απαιτητικούς δρόμους, με γρήγορη οδήγηση κτλ....κατέβαινα τη Λαγκαδά και μετά πήρα την Εγνατία...

...τα λάστιχα ολίσθαιναν με περίεργο τρόπο στην εκκίνηση (σαν τα "λαγουδάκια" του άτεχνου χειριστή συμπλέκτη) και σε ένα φρενάρισμα σε φανάρι (όχι απότομο κ πάλι, λόγω συνθηκών κ ταχύτητας) το αμάξι παρέκκλινε λίγο της ευθείας πορείας του..πλάκα κάνουμε τώρα;
...όταν δυνάμωσε η βροχή κ ξεπλύθηκαν καλυτερα οι δρόμοι έστρωσαν, αλλά έλεος...

...αφενός όταν αρχίζει κ βρέχει δημιουργείται ένα απαιτητικό περιβάλλον για τα ελαστικά, αφετέρου δεν είχα καμία τέτοια εμπειρία με τα Bridgestone ούτε στο τέλος που γλιστρούσαν σε ανηφόρες κτλ ούτε με φθαρμένα ελαστικά που είχε το αμάξι όταν το αγόρασα.

 

Στην λίγη βροχή που δεν έχει προλάβει να ξεπλυθεί ο δρόμος πάντα υπάρχει χειρότερη πρόσφυση.Ρύποι αναμεμιγμένοι με το νερό ενεργούν σαν σαπουνόνερο.

Δημοσ.
4 hours ago, Ukforthemoment said:

Στην λίγη βροχή που δεν έχει προλάβει να ξεπλυθεί ο δρόμος πάντα υπάρχει χειρότερη πρόσφυση.Ρύποι αναμεμιγμένοι με το νερό ενεργούν σαν σαπουνόνερο.

...σύμφωνοι, ωστόσο διόλου πρωτοφανές και ασύνηθες...να ζορίζεται τόσο στην εκκίνηση σε ευθύ επίπεδο δρόμο και να ρίχνει μούρη πλάγια με κανονικό φρενάρισμα στα 40χαω; Ακυρο για μένα...με την πρώτη ευκαιρία (δημοσιονομικό χώρο δλδ) έφυγαν...

 

Δημοσ.

Φορούσα τα SN110 κάποτε, δεν είχα αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα ακόμα και σε ζόρια. Εξάλλου έχουν Α στο βρεγμένο, ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό.

Πού είναι κατασκευασμένα τα δικά σου;

Δημοσ.

Σε fiesta έχω δοκιμάσει τα Bridgestone και δεν έμεινα ευχαριστημένος πολλά κλαταρισματα.

Τώρα έχω τα sirena καλά αλλά με συμβιβασμούς

Τα Michelin energy τα θεωρώ μακράν τα καλύτερα για αμάξι με λίγα άλογα και ας λένε ότι ειναι σχεδιασμένα πριν 15 χρόνια.

Δημοσ.

Μια χαρά είναι τα energy saver, πολύ ισορροπημένα και αξιόπιστα.

Δεν ξέρω αν κυκλοφορούν ακόμη στην αγορά. Ίσως να έχουν κάποιοι σε απόθεμα αλλά δεν νομίζω να έχει νόημα η αγορά τους εν έτει 2025.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...