Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λοιπον τα T005 ειναι πολυ παλιο πλεον design. Του 18 αν δε κανω λαθος.

ΟΜΩΣ επειδη τα εχω σε κοντινη διασταση (185) μπορω να σου πω πως δε θα σε απαγοητευσουν.

+ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ασε τους αλλουν να λενε τα Turanza βγαζουν απειρα χρονια και χιλιομετρα, οπως εχω πει και σε παλαιοτερο post εχω 3σετ με T005 το παλαιοτερο ειναι του 2019 και ακομα βεντουζαρει καλα. Αρχισε να πεφτει λιγο λιγο και σιγα σιγα στην 4ετια αλλα με ασφαλεστατη υποστροφικη ισορροπια. Τωρα το αμαξι ειναι φουλ υποστροφικο αλλα αυτο ειναι ασφαλες. Σε στεγνο φρεναρισμα δεν εχει χασει καθολου, στο καθαρο βρεγμενο εχει χασει ενα 20% στο βρωμικο βρεγμενο εχει χασε ενα 40%.

+ Φουλ αθορυβα και οικονομικα

+ Ανετα λες και εισαι επανω σε χαλια σε μαγικα χαλια

- Σε μεγαλα προφιλ δεν εχουν υψηλη ακριβεια και μαγουλιαζουν

- Ειναι παλιο design και εχει ξεπεραστει, πρακτικα μονοδρομος στις 14" ολιγοδρομος στις 15"

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ta Turanza Τ005 τα είχα σε 185/65/15.

Αθόρυβα δεν τα λες με τίποτα....αν το "άσε τους άλλους να λένε" ισχύει και σε αυτόν τον τομέα και αναφέρεται σε όλους τους άλλους, όχι, να τους ακούσει γιατί είναι κάθε άλλο παρά αθόρυβα και σωστά καταλαμβάνουν συχνά τις τελευταίες θέσεις.

Επίσης με τα Falken SN110, αρκετά πιο ήσυχα από τα Τ005, μπορώ να πω ότι και οι ανωμαλίες του δρόμου ενοχλούν λιγότερο.

Εγώ είχα και διαφορετική εμπειρία ως προς την αντοχή των T005, αφού έπεσαν απότομα σε απόδοση μετά τα 25-30Κ...κ σε μετρήσεις/εκτιμήσεις φθοράς, φθάνουν το αξιοσέβαστο όριο των 40Κ χλμ, αλλά μεταξύ των επωνύμων της κατηγορίας τους είναι χαμηλά...

...Σε μένα στα ~35Κ έγιναν και κάπως υπερστροφικά...αυτό σε Αλφα 156, με Koni Sport (κίτρινα) στη μαλακότερη ρύθμιση (που δεν είναι τόσο μαλακή συγκριτικά) και εργοστασιακά ελατήρια.
...κι αυτός ήταν ο λόγος που τα άλλαξα εν προκειμένω.

Πολύ καλά καινούρια, ακόμη μεταξύ των κορυφαίων...προσωπικά θα πήγαινα στα Goodyear Efficient Grip Performance 2

 

 

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
5 ώρες πριν, definitio είπε

Goodyear Efficient Grip Performance 2

 

 

Εγώ έχω την χειρότερη εμπειρία από το λάστιχο που προτείνεις σε διάσταση 235/50/19. Και είναι ο λόγος που δεν θα ξαναπάρω ποτέ GY

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, achilles_g_ said:

Εγώ έχω την χειρότερη εμπειρία από το λάστιχο που προτείνεις σε διάσταση 235/50/19. Και είναι ο λόγος που δεν θα ξαναπάρω ποτέ GY

Δώσε λεπτομέρειες...χωρίς αυτές, αποκηρύξεις δεν έχουν νόημα κ αποκηρύξεις καθολικές στερούνται λογικής νομίζω.

Bridgestone T005, Goodyear EG Perfοrmance 2 είναι σταθερά κορυφαίες επιλογές και πολύ ισορροπημένες λύσεις...ας μην τους αποδίδουμε όμως πλεονεκτήματα που δεν έχουν πχ μειωμένος θόρυβος, "μαγικό χαλί" κ "άπειρα χιλιόμετρα" με τα Τ005...
...είναι θορυβώδες λάστιχο, μέτριο σε αντοχή (χαμηλά μεταξύ πιο επωνύμων) -  σε μένα οπτικά δεν είχαν έντονες φθορές, αλλά η συμπεριφορά τους άλλαξε αρκετά προς την υπερστροφή στα 3.5 χρόνια και ιδίως απ' όταν πάτησαν τα 35Κ χλμ, πετώντας πωπό με ελάχιστη αφορμή - και ως προς τις ανωμαλίες, άλλοι το κα΄νουν καλύτερα, οπότε θεωρώ την έκφραση υπερβολή.

Ομολογουμένως τα Goodyear κρατάνε περισσότερο, διατηρώντας καλή ισορροπία επιδόσεων...γι αυτό για μένα είναι η ενδεδειγμένη λύση στην εκτίμηση επιδόσεων/αντοχής, για την κατηγορία/διαστάσεις.

Τώρα "φοράω" τα Falken SN110 αλλά εύκολα προτείνω τα Τ005 έναντι αυτών...τα Τ005 με απογοήτευσαν κυρίως μετά τα 30Κ, τα Falken σε συγκεκριμένες συνθήκες με τρόμαξαν ως καινούρια και γενικα είναι κατώτερα στη δυναμική οδήγηση (αν και πιο ήσυχα και σε αίσθηση πιο μαλακά). Οπότε σαφέστατα Τ005 έναντι αυτών.

...όταν έψαχνα όμως φαίνεται πως υπήρχαν επιμέρους ελλείψεις στα Τ005, πχ να υπάρχει διαθέσιμη η διάσταση αλλά όχι ο δείκτης ταχύτητας, αν και προσφέρεται από το εργοστάσιο...οπότε προσοχή αν ζητήσετε διάσταση, φροντίστε να επιβεβαιώσετε και τον δείκτη ταχύτητας και στη τιμή και όταν πάτε να τα βάλετε....το βουλκανιζατερ πιθανόν δεν θα σας το πει, αν δεν τα ελέγξετε εσεις επί τόπου.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά το θέμα «ελαστικό» είναι τεράστιο και δεν παίζει να βγει άκρη ποτέ.

Μιλάτε για υποστροφή και υπερστροφή αλλά δε λέτε τι αυτοκίνητο έχει ο καθένας. Ούτε τι αμορτισέρ φοράει, ούτε σε τι κατάσταση είναι, ούτε τι πίεση έχει ο καθένας στο ελαστικό του (καλά, αυτό κι αν είναι άλυτη εξίσωση).

Ο καθένας κρίνει απ' το δικό του setup, που εν τω μεταξύ παίζει να είναι προβληματικό για πλείστους λόγους αλλά να μην είναι σε θέση να το γνωρίζει.

Μόνο reviews, που υποτίθεται ότι κάνουν συγκριτικά με το ίδιο αυτοκίνητο στις ίδιες συνθήκες, κι αυτά επειδή δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 hour ago, phanispal said:

Παιδιά το θέμα «ελαστικό» είναι τεράστιο και δεν παίζει να βγει άκρη ποτέ.

Μιλάτε για υποστροφή και υπερστροφή αλλά δε λέτε τι αυτοκίνητο έχει ο καθένας. Ούτε τι αμορτισέρ φοράει, ούτε σε τι κατάσταση είναι, ούτε τι πίεση έχει ο καθένας στο ελαστικό του (καλά, αυτό κι αν είναι άλυτη εξίσωση).

Ο καθένας κρίνει απ' το δικό του setup, που εν τω μεταξύ παίζει να είναι προβληματικό για πλείστους λόγους αλλά να μην είναι σε θέση να το γνωρίζει.

Μόνο reviews, που υποτίθεται ότι κάνουν συγκριτικά με το ίδιο αυτοκίνητο στις ίδιες συνθήκες, κι αυτά επειδή δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.

11 hours ago, definitio said:

...Σε μένα στα ~35Κ έγιναν και κάπως υπερστροφικά...αυτό σε Αλφα 156, με Koni Sport (κίτρινα) στη μαλακότερη ρύθμιση (που δεν είναι τόσο μαλακή συγκριτικά) και εργοστασιακά ελατήρια.

32psi πίεση μπρος πίσω...αναρτήσεις/στήσιμο σε πολύ καλή κατάσταση (πρωί πέρασε ετήσιο σέρβις κ ελέγχους - εξειδευμένο AR, απόγευμα έβαλε ελαστικά, αρχές Απρίλη)....τα άλλα που "δεν λέμε" τα έγραψα παραπάνω...το θέμα είναι αν διαβάζονται...

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, definitio είπε

άσε τους άλλους να λένε

αναφερεται στην χιλιομετρικη/χρονικη επιδοση και αυτων και των T001 EVO που τα T005 κρατανε ακομα περισσοτερο. Ειναι απιστευτα ανθεκτικα οπως ειπα ομως με ασφαλη πτωση αποδοσης

13 ώρες πριν, definitio είπε

όχι, να τους ακούσει γιατί είναι κάθε άλλο παρά αθόρυβα

ισως και να μην ειναι τοσο σε υψηλες πιεσεις σε χαμηλες γινονται αερας

13 ώρες πριν, definitio είπε

μπορώ να πω ότι και οι ανωμαλίες του δρόμου ενοχλούν λιγότερο.

μεχρι στιγμης κανενα λαστιχο δε τα εχει πλησιασει, ιδιατερα στα 3-4 πρωτα ετη πριν αρχισουν να πατηκωνονται

13 ώρες πριν, definitio είπε

..Σε μένα στα ~35Κ έγιναν και κάπως υπερστροφικά...αυτό σε Αλφα 156, με Koni Sport (κίτρινα) στη μαλακότερη ρύθμιση (που δεν είναι τόσο μαλακή συγκριτικά) και εργοστασιακά ελατήρια.
...κι αυτός ήταν ο λόγος που τα άλλαξα εν προκειμένω.

αυτο παλι δε το εχω δει σε κανενα turanza απο τα 5 σετ που εχουμε αλλαξει παντα γινονταν υποστροφικα και για αυτο μπορεις να τα κρατησεις επ αοριστων διοτι δε θα σε δαγκωσουν.

3 ώρες πριν, phanispal είπε

Μιλάτε για υποστροφή και υπερστροφή αλλά δε λέτε τι αυτοκίνητο έχει ο καθένας. Ούτε τι αμορτισέρ φοράει, ούτε σε τι κατάσταση είναι, ούτε τι πίεση έχει ο καθένας στο ελαστικό του (καλά, αυτό κι αν είναι άλυτη εξίσωση).

Ο καθένας κρίνει απ' το δικό του setup, που εν τω μεταξύ παίζει να είναι προβληματικό για πλείστους λόγους αλλά να μην είναι σε θέση να το γνωρίζει.

Μόνο reviews, που υποτίθεται ότι κάνουν συγκριτικά με το ίδιο αυτοκίνητο στις ίδιες συνθήκες, κι αυτά επειδή δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.

185/65/15 T005 1ετους σε FWD 1100kg με ημιακαμπτο και mcpherson 32/30 psi F/R αναρτησεις >80% αλλαγη απο P7

205/55/16 T005 6 ετων σε FWD 1150kg με ημιακαμπτο και mcpherson 30/26 psi F/R αναρτησεις >85% αλλαγη απο T001EVO 

175/65/14 T005 5 ετων σε FWD 980kg με ημιακαμπτο και mcpherson 26/22 psi F/R αναρτησεις >75% αλλαγη απο PC 5, μαλιστα στα 24/20 το συγκεκριμενο οχημα αποκτα ΑΛΛΑ επιπεδα ανεσης λιμουζινα γινεται αλλα αρχιζεις να το πληρωνεις με καταναλωση μεγαλη σε ταχυτητες πανω απο τα 80kmh. Σε δοκιμη 50km με 100kmh καλοκαιρι τα λαστιχα δεν ξεπερασαν τους 55βαθμους (επιβεβαιωμενο με Flir E8) σε 24/20 αλλα καιει πολυ.

οποτε ακριβως οτι ζηταει ο OP

εχω δοκιμασει energy, energy saver, toyo nanoenergy, primacy 3, primacy 4, petlas velox, kormoran road, riken καπως sport και αλλα σε αυτες τις διαστασεις

 

 

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.

Ευχαριστω για τις προτασεις, τελικα παρηγγειλα ηδη τα good year.

ολα οσα προταθηκαν ειναι καλές επιλογές οι διαφορές είναι μικρές.

τα primacy επίσης καλα αλλα θεωρω υπερτιμημενα +50 ευρώ η τετραδα.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Ευχαριστω για τις προτασεις, τελικα παρηγγειλα ηδη τα good year.

ολα οσα προταθηκαν ειναι καλές επιλογές οι διαφορές είναι μικρές.

τα primacy επίσης καλα αλλα θεωρω υπερτιμημενα +50 ευρώ η τετραδα.

Καλά χλμ.

  • Like 1
Δημοσ.

Βγαίνει σ αυτές τις διαστάσεις το Primacy 5; Δεν νομίζω...και σίγουρα δεν βγαίνει σε 15άρες...

Δεν υπάρχουν επιλογές σε 15άρες στις νεώτερες εκδόσεις ελαστικών στις περισσότερες περιπτώσεις.

 

  • Like 1
Δημοσ.
On 10/05/2025 at 10:12, achilles_g_ said:

Εγώ έχω την χειρότερη εμπειρία από το λάστιχο που προτείνεις σε διάσταση 235/50/19. Και είναι ο λόγος που δεν θα ξαναπάρω ποτέ GY

Συμφωνώ μαζί σου. Τραγωδία το Goodyear Efficient Grip Performance 2, σε σχέση τουλάχιστον με άλλα "premium" ελάστικά. 195/55/15 διάσταση που είχα φορέσει.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...