Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έχει καμία ευθύνη η ΔΕΔΔΗΕ ή η Ζενίθ... αυτός που κάνει αίτηση πρέπει να τους δώσει πρόσβαση στον χώρο για να γίνει η διακοπή.

Καλό είναι να μην αφήνουμε εκκρεμότητες όταν φεύγουμε από ένα σπίτι.

Το πρόβλημά σου είναι με την ιδιοκτήτρια. Πολύ πιθανόν να μην το έχει πάρει στο όνομά της ακόμη. Το θεωρώ δύσκολο να υπάρχει ενεργή η ίδια παροχή σε 2 άτομα και να χρεώνονται και οι δύο.

98 ετών με κινητικά προβλήματα και περίμενες να σε εξυπηρετήσει σε τέτοια θέματα ;

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.
7 minutes ago, The_Judas said:

Δεν έχει καμία ευθύνη η ΔΕΔΔΗΕ ή η Ζενίθ... αυτός που κάνει αίτηση πρέπει να τους δώσει πρόσβαση στον χώρο για να γίνει η διακοπή.

Δεν προκύπτει από πουθενά αυτό.

Είναι πολύ συγκεκριμένα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την διακοπή μιας παροχής και δεν αναφέρεται πουθενά ότι πρέπει να συνεχίζει να πληρώνει ενοίκιο κάποιος σε ένα σπίτι που δεν μένει πλέον μπας και δεήσει ο ΔΕΔΔΗΕ να περάσει για καταμέτρηση.

Λύνονται πολύ ευκολότερα αυτά, άλλαξα από Protergia σε Zenith με μια απλή φωτογραφία του μετρητή, το ίδιο μπορούσε να γίνει και σε αυτή την περίπτωση.

Εγώ στην θέση του OP δεν θα ασχολιόμουν περαιτέρω από την στιγμή που θα τα είχα όλα γραπτώς.

Δημοσ.
7 minutes ago, The_Judas said:

Δεν έχει καμία ευθύνη η ΔΕΔΔΗΕ ή η Ζενίθ... αυτός που κάνει αίτηση πρέπει να τους δώσει πρόσβαση στον χώρο για να γίνει η διακοπή.

Καλό είναι να μην αφήνουμε εκκρεμότητες όταν φεύγουμε από ένα σπίτι.

Το πρόβλημά σου είναι με την ιδιοκτήτρια. Πολύ πιθανόν να μην το έχει πάρει στο όνομά της ακόμη. Το θεωρώ δύσκολο να υπάρχει ενεργή η ίδια παροχή σε 2 άτομα και να χρεώνονται και οι δύο.

98 ετών με κινητικά προβλήματα και περίμενες να σε εξυπηρετήσει σε τέτοια θέματα ;

Καλημέρα, όταν τους δίνω 2 βδομάδες την έντυπη ειδοποίηση με συγκεκριμένη ημερομηνία λες μην έχω προνοήσει;
Να μου πεις ότι έφυγα  πρώτα από το σπίτι και μετά έκανα αίτηση να σου πω έχει νόημα η απάντηση σου, τώρα την βρίσκω άτοπη καθώς από την αρχή της "συνεργασίας" η ζενίθ ήξερε ότι θα υπάρξει μετακόμιση, ακόμα και αρχές Φλεβάρη τους είχα καλέσει για να μάθω την διαδικασία την οποία και έκανα βάση των δικών τους οδηγιών.
Και ως τι θα κρατούσα εγώ κλειδιά ενός σπιτιού στο οποίο δεν μένω; Όχι φυσικά και δεν περίμενα να με εξυπηρετήσει η γριά, γι'αυτό και έκανα ενέργειες βδομάδες πριν για να αποφύγω κάτι τέτοιο.

Πάντως η ίδια η ζενίθ αναφέρει στην καταγγελία μου στην ΡΑΕ ότι ο μετρητής έχει αλλάξει όνομα και τους ζητάω το αυτονόητο: υπάρχει μέτρηση, άρα μπορούν να κόψουν τελικό. έχει αλλάξει όνομα....ε κλείστε την την γ@μημενη συνδρομή επιτέλους! Πόσο δύσκολο είναι;

Δημοσ.
16 minutes ago, Malthador said:

Δεν προκύπτει από πουθενά αυτό.

Είναι πολύ συγκεκριμένα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την διακοπή μιας παροχής και δεν αναφέρεται πουθενά ότι πρέπει να συνεχίζει να πληρώνει ενοίκιο κάποιος σε ένα σπίτι που δεν μένει πλέον μπας και δεήσει ο ΔΕΔΔΗΕ να περάσει για καταμέτρηση.

Λύνονται πολύ ευκολότερα αυτά, άλλαξα από Protergia σε Zenith με μια απλή φωτογραφία του μετρητή, το ίδιο μπορούσε να γίνει και σε αυτή την περίπτωση.

Εγώ στην θέση του OP δεν θα ασχολιόμουν περαιτέρω από την στιγμή που θα τα είχα όλα γραπτώς.

Στην διακοπή γίνεται αφαίρεση της ασφάλειας στο ρολοι,  κάτι που δεν γίνεται με απλή φωτογραφία του μετρητή.

Αλλαγή παρόχου χωρίς αλλαγή στοιχείων, γίνεται απλά με την φωτογραφία που λες

  • Moderators
Δημοσ.
9 minutes ago, sdikr said:

Στην διακοπή γίνεται αφαίρεση της ασφάλειας στο ρολοι,  κάτι που δεν γίνεται με απλή φωτογραφία του μετρητή.

Αλλαγή παρόχου χωρίς αλλαγή στοιχείων, γίνεται απλά με την φωτογραφία που λες

Δεν αφορά το πως γίνεται η διακοπή της παροχής αυτόν που θέλει να την διακόψει. Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να φύγει η παροχή από το όνομά του και να πληρώσει για την κατανάλωση που έκανε μέχρι την ημέρα της διακοπής.

Τα περαιτέρω ας τα λύσει ο πάροχος με τον διαχειριστή του δικτύου.

  • Like 1
Δημοσ.

Κλασικό πρόβλημα το οποιο εχει συμβει πολλές φορές. Έχει συμβει και σε γνωστό μου. Προφανώς μιλάς με υπαλλήλους που δεν τους έχει τύχει ακομα.

Σενάριο του ξεκοικιαζεις αλλά ο ιδιοκτήτης ειναι ηλικιωμένος ή λειπει εξωτερικό και δεν υπάρχει πρόσβαση. Αλλά η προσβαση δεν ειναι δική σου ευθύνη. Στέλνεις email στον πάροχο και στο ΔΕΔΔΗΕ με το συμβολαιο λήξης ενοικιασης και οι νομικές σου ευθύνες τελειώνουν εκει. Δεν ειναι δική σου υποχρέωση να παρέχεις προσβαση. Ειναι υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ να βρει προσβαση και να κινήσει διαδικασιες στον ιδιοκτήτη για παρακώληση προσβασης. 

Κανε τους ένα τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ, θα σε ταλαιπωρήσουν κανενα εξαμηνο, αλλά υπάρχει λύση ο ΔΕΔΔΗΕ να έρθει να κόψει την παροχή από τις κολώνες, απλά δεν το κάνουν μέχρι να εξαντλήσουν ολα τα περιθώρια. 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Κλασικό πρόβλημα το οποιο εχει συμβει πολλές φορές. Έχει συμβει και σε γνωστό μου. Προφανώς μιλάς με υπαλλήλους που δεν τους έχει τύχει ακομα.

Σενάριο του ξεκοικιαζεις αλλά ο ιδιοκτήτης ειναι ηλικιωμένος ή λειπει εξωτερικό και δεν υπάρχει πρόσβαση. Αλλά η προσβαση δεν ειναι δική σου ευθύνη. Στέλνεις email στον πάροχο και στο ΔΕΔΔΗΕ με το συμβολαιο λήξης ενοικιασης και οι νομικές σου ευθύνες τελειώνουν εκει. Δεν ειναι δική σου υποχρέωση να παρέχεις προσβαση. Ειναι υποχρέωση του ΔΕΔΔΗΕ να βρει προσβαση και να κινήσει διαδικασιες στον ιδιοκτήτη για παρακώληση προσβασης. 

Κανε τους ένα τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ, θα σε ταλαιπωρήσουν κανενα εξαμηνο, αλλά υπάρχει λύση ο ΔΕΔΔΗΕ να έρθει να κόψει την παροχή από τις κολώνες, απλά δεν το κάνουν μέχρι να εξαντλήσουν ολα τα περιθώρια. 

Δεν ειναι ετσι που τα λες... Δεν γινεται.. Δεν δεχεται ο Δεδδηε κανενα συμβολαιο... Απλα ο  παροχος στελνει την εντολη στον Δεδδηε την εντολη της διακοπης που του εχει ζητηθει.. Και ο Δεδδηε θα πρεπει να την εκτελεσει... Ομως μπορει να υπαρξει προβλημα... Να μην εχει προσβαση στον μετρητη να βρει κλειστα , να μην του ανοιγουν κτλπ... Οποτε δεν θα μπορεσει να εκτελεσει την διακοπη.. Και ουτε βρει κλειδαρα να του ανοιξουν η να κανει τον ντεντεκτιβ... Ο πελατης ειναι υποχρεος γιατι αυτος ζητησε   να  του γινει η διακοπη του ρευματος... Θα πρεπει να κανει κατι... Και ο Δεδδηε  δεν μπορει να κινησει καμια διαδικασια  γιατι ιδιοκτητης της παροχης   φαινεται  οτι ειναι αυτος που το ζηταει που ειναι στο ονομα του...... Και δεν μπορει να κοψει την παροχη εξωτερικα χωρις να δει την παροχη και  να παρει την  ενδειξη και να σφραγισει την παροχη..

Επεξ/σία από takoulou
  • Haha 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, comfuzio είπε

 

Ναι έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή 30/4 αλλά δεν έχω λάβει καμία απάντηση.

 

Ειναι νωρις για να εχεις απαντηση Εχουν χιλιαδες καταγγελειες ...μην σε πιανει πανικος....εσυ εισαι καλυμενος να κοψουν το λαιμο τους να βρουν τροπο να κοψουν το ρευμα

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, takoulou said:

Και δεν μπορει να κοψει την παροχη εξωτερικα χωρις να δει την παροχη και  να παρει την  ενδειξη και να σφραγισει την παροχη..

Άρα αν δεν ξαναπληρώσω ποτέ ρεύμα και αν δεν ανοίξω στον ΔΕΔΔΗΕ όταν έρθουν να το κόψουν είμαι καλυμμένος, θα έχω δωρεάν ρεύμα για πάντα μιας και δεν μπορούν να το κόψουν από την κολώνα χωρίς να πάρουν ένδειξη.

Τα θέλετε και τα λέτε αυτά;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, takoulou είπε

Δεν ειναι ετσι που τα λες... Δεν γινεται.. Δεν δεχεται ο Δεδδηε κανενα συμβολαιο... Απλα ο  παροχος στελνει την εντολη στον Δεδδηε την εντολη της διακοπης που του εχει ζητηθει.. Και ο Δεδδηε θα πρεπει να την εκτελεσει... Ομως μπορει να υπαρξει προβλημα... Να μην εχει προσβαση στον μετρητη να βρει κλειστα , να μην του ανοιγουν κτλπ... Οποτε δεν θα μπορεσει να εκτελεσει την διακοπη.. Και ουτε βρει κλειδαρα να του ανοιξουν η να κανει τον ντεντεκτιβ... Ο πελατης ειναι υποχρεος γιατι αυτος ζητησε   να  του γινει η διακοπη του ρευματος... Θα πρεπει να κανει κατι... Και ο Δεδδηε  δεν μπορει να κινησει καμια διαδικασια  γιατι ιδιοκτητης της παροχης   φαινεται  οτι ειναι αυτος που το ζηταει που ειναι στο ονομα του...... Και δεν μπορει να κοψει την παροχη εξωτερικα χωρις να δει την παροχη και  να παρει την  ενδειξη και να σφραγισει την παροχη..

Δεν εχεις δικιο. Οι συναλλαγές με το κράτος, γιατι το δικτυο, κράτος ειναι, δεν ειναι συζήτηση καφενειου, ούτε κολλητού, τύπου "κράτα μου τα παιδια μια ώρα". Το οτι ο μετρητης ειναι εντος οικιας και οχι εκτος, ειναι ευθυνη του ΔΕΔΔΗΕ. Η πρόσβαση ειναι ευθύνη του ιδιοκτήτη. Πως ο πρωην ενοικιαστής θα αναγκάσει τον ιδιοκτητη να δώσει προσβαση. Για πες μας. Πως; Θα δείρει τον ιδιοκτήτη; 

Λύση ποια προτεινεις; Κοψε το λαιμό σου;

Όπως καταλαβαινεις ειναι ενα νομικο/διαδικαστικο κενό, το οποίο πρέπει να λυθεί και κλασικά πρώτα πεφτει το μπαλάκι στον" κλασικά κοροιδο". Αν ομως το εξηγησεις στο τηλεφωνικο κεντρο θα κρατησουν αιτημα και θα καταλαβουν. Υπάρχει τροπος να κοπει απο έξω, απλά θελει εγκρισεις.

Επεξ/σία από jimarass26
Δημοσ.
1 hour ago, takoulou said:

Δεν ειναι ετσι που τα λες... Δεν γινεται.. Δεν δεχεται ο Δεδδηε κανενα συμβολαιο... Απλα ο  παροχος στελνει την εντολη στον Δεδδηε την εντολη της διακοπης που του εχει ζητηθει.. Και ο Δεδδηε θα πρεπει να την εκτελεσει... Ομως μπορει να υπαρξει προβλημα... Να μην εχει προσβαση στον μετρητη να βρει κλειστα , να μην του ανοιγουν κτλπ... Οποτε δεν θα μπορεσει να εκτελεσει την διακοπη.. Και ουτε βρει κλειδαρα να του ανοιξουν η να κανει τον ντεντεκτιβ... Ο πελατης ειναι υποχρεος γιατι αυτος ζητησε   να  του γινει η διακοπη του ρευματος... Θα πρεπει να κανει κατι... Και ο Δεδδηε  δεν μπορει να κινησει καμια διαδικασια  γιατι ιδιοκτητης της παροχης   φαινεται  οτι ειναι αυτος που το ζηταει που ειναι στο ονομα του...... Και δεν μπορει να κοψει την παροχη εξωτερικα χωρις να δει την παροχη και  να παρει την  ενδειξη και να σφραγισει την παροχη..

Πως είμαι υπόχρεος; όταν το ζητάω καιρό πριν και τηλεφωνικά και με email; Και τι άλλο να κάνω; τους δίνω και ημερομηνία που δεν θα είμαι στο σπίτι. Τι περισσότερο από αυτό μπορώ να κάνω; Να μπω με την βία στο προηγούμενο σπίτι; Είναι που είναι σαλταρισμένη η γρια να βγει με κάνα δίκανο;
Εμένα η υποχρέωση μου σταματάει την μέρα που παρέδωσα κλειδιά, κάτι που είχαν πολύ καιρό μπροστά τους

Δημοσ.
3 hours ago, Malthador said:

Δεν αφορά το πως γίνεται η διακοπή της παροχής αυτόν που θέλει να την διακόψει. Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να φύγει η παροχή από το όνομά του και να πληρώσει για την κατανάλωση που έκανε μέχρι την ημέρα της διακοπής.

Τα περαιτέρω ας τα λύσει ο πάροχος με τον διαχειριστή του δικτύου.

Και όμως εδώ κάνεις λάθος,  σύνδεση, αποσύνδεση κλπ  είναι θέμα του χρήστη και του ΔΕΔΔΗΕ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, sdikr είπε

Και όμως εδώ κάνεις λάθος,  σύνδεση, αποσύνδεση κλπ  είναι θέμα του χρήστη και του ΔΕΔΔΗΕ

Ο "χρήστης" πια, ως προς το δικτυο, ειναι ο ιδιοκτήτης. Βάσει νομοθεσίας, δεν δυναται να πληρώνεις για υπηρεσίες που δεν σχετιζεσαι ή απολαμβάνεις. Το οτι το ακινητο εχει αυτη τη στιγμή ρεύμα, ειναι όφελος του ιδιοκτήτη, εφοσον η μισθωση εχει λήξει. Το τι πιστευει κάθε παλληλος ή εταιρεία, ειναι και άσχετο και δευτερευον. Σιγουρα οχι νομικά ορθό.

Απλά η συζητηση οταν ειναι σε επιπεδο τηλεφωνικού κεντρου, η τάση ειναι στο least effort. Δλδ τρέχα εσύ.

Επεξ/σία από jimarass26
  • Like 1
Δημοσ.
23 minutes ago, comfuzio said:

Πως είμαι υπόχρεος;

Γιατί αυτό συμφώνησες / υπέγραψες.

Spoiler

4.jpg.455a83dd6dd8e7167fe067cc7200a16a.jpg

Είναι υποχρέωση σου να δώσεις πρόσβαση στον ΔΕΔΔΗΕ για να να εκτελεστεί η σύμβαση. Να ληφθεί δηλαδή ένδειξη τελικής κατανάλωσης. Δεν είναι υποχρέωση της Ζενίθ να ψάξει ποιος μένει τώρα στο σπίτι, ποιος έχει κλειδιά κλπ...

Τώρα ή θα τον πάρεις τον ιδιοκτήτη από το χεράκι ώστε να υπογράψει αλλαγή παρόχου... όπου σ'αυτή τη περίπτωση α) και πάλι θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση γιατί θα έρθουν για επιτόπια καταμέτρηση και β) θα τον βάλεις να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση (στα ΚΕΠ ή στο GOV) ότι θα πληρώσει αναλογικά τις οφειλές απ'την ημερομηνία αποχώρησης μέχρι την έκδοση τελικού.

Ή θα πας στην αστυνομία και θα κάνεις καταγγελία κατά του ιδιοκτήτη και της γιαγιάς.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
3 minutes ago, ekrepali said:

Γιατί αυτό συμφώνησες / υπέγραψες.

  Reveal hidden contents

4.jpg.455a83dd6dd8e7167fe067cc7200a16a.jpg

Είναι υποχρέωση σου να δώσεις πρόσβαση στον ΔΕΔΔΗΕ για να να εκτελεστεί η σύμβαση. Να ληφθεί δηλαδή ένδειξη τελικής κατανάλωσης. Δεν είναι υποχρέωση της Ζενίθ να ψάξει ποιος μένει τώρα στο σπίτι, ποιος έχει κλειδιά κλπ...

Τώρα ή θα τον πάρεις τον ιδιοκτήτη από το χεράκι ώστε να υπογράψει αλλαγή παρόχου... όπου σ'αυτή τη περίπτωση α) και πάλι θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση γιατί θα έρθουν για επιτόπια καταμέτρηση και β) θα τον βάλεις να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση (στα ΚΕΠ ή στο GOV) ότι θα πληρώσει αναλογικά τις οφειλές απ'την ημερομηνία αποχώρησης μέχρι την έκδοση τελικού.

Ή θα πας στην αστυνομία και θα κάνεις καταγγελία κατά του ιδιοκτήτη και της γιαγιάς.

 

Sorry υποχρέωση μου είναι για το διάστημα που μένω εκεί, κάτι που τους το γνωστοποιώ καιρό πριν. Πως συνεχίζει να είναι δική μου υποχρέωση να παρέχω πρόσβαση κάπου που δεν έχω εγώ πρόσβαση; Και άντε 2-3 μέρες μετά να πω ότι κάτι ξέχασα...2,5 μήνες μετά τι είναι αυτό που με κάνει εμένα να έχω αυτήν την υποχρέωση; Επειδή το λέει ένα κωλόχαρτο; Ας με πάνε δικαστήριο αν θέλουν και να μου δείξουν εκεί πως να τους παρέχω πρόσβαση σε ξένο σπίτι. Δεν το λέω ειρωνικά, πραγματικά θα το ήθελα αυτό να το δω στην πράξη. Αυτό που λέει είναι πολύ γενικό και αόριστο και ο καθένας δίνει την δική ερμηνεία. Η δική μου είναι ότι ενημερώνω εγκαίρως και γραπτά και τηλεφωνικά και....έχω φύγει από το σπίτι αυτό. Νομικά ότι είχα να κάνω με αυτό το σπίτι έληξε 28/2/2025. Μέχρι 28/2 ΑΝ ερχόντουσαν από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα τους παρείχα πρόσβαση καθώς πήγαινα συχνά εκεί για τα μικροπράγματα που μείνανε και να καθαρίσω το σπίτι πριν παραδώσω κλειδιά.
Τι είναι αυτό λοιπόν που με κάνει εμένα υπόχρεο να παρέχω πρόσβαση μετά την λήξη του συμβολαίου μου; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...