Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 minutes ago, comfuzio said:

Sorry υποχρέωση μου είναι για το διάστημα που μένω εκεί, κάτι που τους το γνωστοποιώ καιρό πριν. Πως συνεχίζει να είναι δική μου υποχρέωση να παρέχω πρόσβαση κάπου που δεν έχω εγώ πρόσβαση; Και άντε 2-3 μέρες μετά να πω ότι κάτι ξέχασα...2,5 μήνες μετά τι είναι αυτό που με κάνει εμένα να έχω αυτήν την υποχρέωση; Επειδή το λέει ένα κωλόχαρτο; Ας με πάνε δικαστήριο αν θέλουν και να μου δείξουν εκεί πως να τους παρέχω πρόσβαση σε ξένο σπίτι. Δεν το λέω ειρωνικά, πραγματικά θα το ήθελα αυτό να το δω στην πράξη. Αυτό που λέει είναι πολύ γενικό και αόριστο και ο καθένας δίνει την δική ερμηνεία. Η δική μου είναι ότι ενημερώνω εγκαίρως και γραπτά και τηλεφωνικά και....έχω φύγει από το σπίτι αυτό. Νομικά ότι είχα να κάνω με αυτό το σπίτι έληξε 28/2/2025. Μέχρι 28/2 ΑΝ ερχόντουσαν από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα τους παρείχα πρόσβαση καθώς πήγαινα συχνά εκεί για τα μικροπράγματα που μείνανε και να καθαρίσω το σπίτι πριν παραδώσω κλειδιά.
Τι είναι αυτό λοιπόν που με κάνει εμένα υπόχρεο να παρέχω πρόσβαση μετά την λήξη του συμβολαίου μου; 

Sorry αλλά και πάλι δεν έχεις διαβάσει τους όρους.

Εσύ ενημέρωσες εγκαίρως 30 μέρες πριν... για την επιθυμητή ημερομηνία καταγγελίας σύμβασης.

Η Ζενίθ εκκινεί τη διαδικασία καταγγελίας σύμβασης 30 μέρες μετά... όμως η καταγγελία δεν ολοκληρώνεται αν ο διαχειριστής δε λάβει καταμέτρηση.

Ως ημερομηνία καταγγελίας, λογίζεται η ημερομηνία της καταμέτρησης (όρος 14.6) Μέχρι την τελική καταμέτρηση παραμένεις υπεύθυνος.

Spoiler

444.jpg.f663fc82d4ecf3ef2c413c126ac160d3.jpg

Εγώ να σε βοηθήσω θέλω. Αν το αφήσεις στον αυτόματο πιλότο και σε τρέχει η Ζενίθ στο δικαστήριο... η Ζενίθ θα ζητήσει τα λεφτά από σένα, κι εσύ θα ζητήσεις τα λεφτά απ'τον ιδιοκτήτη ή τη νοικάρισσα. Δε γίνεται με κάποιο μαγικό τρόπο η Ζενίθ θα χρεώσει τη κατανάλωση στο δικό τους ΑΦΜ. Για να μη μπλέξεις λοιπόν μ'αυτή τη διαδικασία, κάνε αυτό που σου ανέφερα πάνω.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 minutes ago, ekrepali said:

Sorry αλλά και πάλι δεν έχεις διαβάσει τους όρους.

Εσύ ενημέρωσες εγκαίρως 30 μέρες πριν... για την επιθυμητή ημερομηνία καταγγελίας σύμβασης.

Η Ζενίθ εκκινεί τη διαδικασία καταγγελίας σύμβασης 30 μέρες μετά... όμως η καταγγελία δεν ολοκληρώνεται αν ο διαχειριστής δε λάβει καταμέτρηση.

Ως ημερομηνία καταγγελίας, λογίζεται η ημερομηνία της καταμέτρησης (όρος 14.6) Μέχρι την τελική καταμέτρηση παραμένεις υπεύθυνος.

  Hide contents

444.jpg.f663fc82d4ecf3ef2c413c126ac160d3.jpg

Εγώ να σε βοηθήσω θέλω. Αν το αφήσεις στον αυτόματο πιλότο και σε τρέχει η Ζενίθ στο δικαστήριο... η Ζενίθ θα ζητήσει τα λεφτά από σένα, κι εσύ θα ζητήσεις τα λεφτά απ'τον ιδιοκτήτη ή τη νοικάρισσα. Δε γίνεται με κάποιο μαγικό τρόπο η Ζενίθ θα χρεώσει τη κατανάλωση στο δικό τους ΑΦΜ. Για να μη μπλέξεις λοιπόν μ'αυτή τη διαδικασία, κάνε αυτό που σου ανέφερα πάνω.

Σε ευχαριστώ δεν θέλω να στην πω ή κάτι άλλο αλλά οι όροι αυτοί είναι χ@ζομάρες να το θέσω ευγενικά. Και πάλι όχι κάτι ενάντια σε σένα.
Καταγραφή λοιπόν πήραν 8/3 και μου ήρθε σχετικός λογαριασμός 10/3, σε αυτά πάνε όλα άμεσα έτσι; Για να πάνε την διακοπή όμως...ξέρω ότι είναι άλλο συνεργείο το ένα και άλλο το άλλο αλλά σε μένα στην τελική χτυπάει άσχημα το να έχω ζητήσει καιρό πριν την διακοπή και αυτή να μην γίνεται. Μετά έχουν μέτρηση και ήδη ξέρουν ότι δεν μένω εκεί, τα έχουμε πει τηλεφωνικά 1000 φορές σε αυτό το σημείο. Θα έπρεπε να τους αρκεί αυτή η μέτρηση και να λήξει εκεί το θέμα.
Ας είμαστε όμως ρεαλιστές, πως θα μπορέσω εγώ να παρέχω πρόσβαση; Άντε πες ότι έχω κλειδιά (δεν έχω) παρά τις συνεχείς κλήσεις μου στον ΔΕΔΔΗΕ δεν ήρθε ως και σήμερα ποτέ κανείς για την διακοπή.
Τι άλλο είναι αυτό που μπορώ να κάνω 2,5 μήνες μετά; να το κάνω. Να πάρω λοστό; να πάρω. Γιατί δεν έρχονται όμως;

Φυσικά όπως όλοι καταλαβαίνετε εγώ θα την σταματήσω και από το νέο σπίτι, είναι κάκιστη εμπειρία αυτή και ουδόλος με ενδιαφέρει αν είναι θέμα του ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ στην παρούσα φάση μου ακούγεται σαν τους παρόχους Internet "Φταίει ο ΟΤΕ". Μπορεί και να είναι έτσι, εγώ όμως δεν είμαι πελάτης ΟΤΕ ούτε ΔΕΔΔΗΕ και ο πάροχος στο internet είχε να κάνει με την διαχείριση της βλάβης με τον ΟΤΕ. Σαν άνθρωπος που δούλευε στην VF και έδινα βλάβες στον ΟΤΕ, έπρεπε να παρακολουθώ και την πορεία αυτών και αν δεν έκανε δουλειά ο ΟΤΕ να κάνω συνδυαστικά ραντεβού με τεχνικό παρόχου και τον ΟΤΕ πακέτο και ας βρουν ποιος φταίει και που.
Εδώ δεν μιλάμε για βλάβη για αρχή αλλά θα έπρεπε η Ζενίθ να κυνηγάει να εξυπηρετήσει τον πελάτη της, εγώ γιατί να το κυνηγάω; αυτούς τι τους έχω;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Σε ευχαριστώ δεν θέλω να στην πω ή κάτι άλλο αλλά οι όροι αυτοί είναι χ@ζομάρες να το θέσω ευγενικά. Και πάλι όχι κάτι ενάντια σε σένα.
Καταγραφή λοιπόν πήραν 8/3 και μου ήρθε σχετικός λογαριασμός 10/3, σε αυτά πάνε όλα άμεσα έτσι; Για να πάνε την διακοπή όμως...ξέρω ότι είναι άλλο συνεργείο το ένα και άλλο το άλλο αλλά σε μένα στην τελική χτυπάει άσχημα το να έχω ζητήσει καιρό πριν την διακοπή και αυτή να μην γίνεται. Μετά έχουν μέτρηση και ήδη ξέρουν ότι δεν μένω εκεί, τα έχουμε πει τηλεφωνικά 1000 φορές σε αυτό το σημείο. Θα έπρεπε να τους αρκεί αυτή η μέτρηση και να λήξει εκεί το θέμα.
Ας είμαστε όμως ρεαλιστές, πως θα μπορέσω εγώ να παρέχω πρόσβαση; Άντε πες ότι έχω κλειδιά (δεν έχω) παρά τις συνεχείς κλήσεις μου στον ΔΕΔΔΗΕ δεν ήρθε ως και σήμερα ποτέ κανείς για την διακοπή.
Τι άλλο είναι αυτό που μπορώ να κάνω 2,5 μήνες μετά; να το κάνω. Να πάρω λοστό; να πάρω. Γιατί δεν έρχονται όμως;

Φυσικά όπως όλοι καταλαβαίνετε εγώ θα την σταματήσω και από το νέο σπίτι, είναι κάκιστη εμπειρία αυτή και ουδόλος με ενδιαφέρει αν είναι θέμα του ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ στην παρούσα φάση μου ακούγεται σαν τους παρόχους Internet "Φταίει ο ΟΤΕ". Μπορεί και να είναι έτσι, εγώ όμως δεν είμαι πελάτης ΟΤΕ ούτε ΔΕΔΔΗΕ και ο πάροχος στο internet είχε να κάνει με την διαχείριση της βλάβης με τον ΟΤΕ. Σαν άνθρωπος που δούλευε στην VF και έδινα βλάβες στον ΟΤΕ, έπρεπε να παρακολουθώ και την πορεία αυτών και αν δεν έκανε δουλειά ο ΟΤΕ να κάνω συνδυαστικά ραντεβού με τεχνικό παρόχου και τον ΟΤΕ πακέτο και ας βρουν ποιος φταίει και που.
Εδώ δεν μιλάμε για βλάβη για αρχή αλλά θα έπρεπε η Ζενίθ να κυνηγάει να εξυπηρετήσει τον πελάτη της, εγώ γιατί να το κυνηγάω; αυτούς τι τους έχω;

Εσυ θα πρεπει να φροντισεις για να γινει η διακοπη... Σε ποια περιοχη εισαι; Σε ποιον Δεδδηε ανηκεις; Αυτο γινεται σε πολλους... Γιατι φευγουν απο το σπιτι  και ζητουν  την διακοπη αλλα ο Δεδδηε  μετα δεν εχει προσβαση στον χωρο, κλειστα, δεν ανοιγουν , εχει παει αλλος  κτλπ..... Και μετα ο προμηθευτης  ζηταει τα χρηματα... Γιατι ακομα η παροχη ειναι στο ονομα σου...

Δημοσ.
10 minutes ago, comfuzio said:

θα έπρεπε η Ζενίθ να κυνηγάει να εξυπηρετήσει τον πελάτη της, εγώ γιατί να το κυνηγάω;

Τι εξυπηρέτηση να κάνει η Ζενίθ; Να πάρει τη γιαγιά τηλέφωνο να ανοίξει τη πόρτα για να της κόψουν το ρεύμα; 

Η Ζενίθ ό,τι είχε να κάνει το έκανε, έστειλε το αίτημα διακοπής στον ΔΕΔΔΗΕ ως όφειλε. Από κει και πέρα ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για τη διακοπή, κι εσύ υπεύθυνος να τους δώσεις πρόσβαση στο μετρητή ή να βρεις τρόπο να τους δώσεις πρόσβαση κατόπιν επικοινωνίας με τον ιδιοκτήτη ή κατόπιν καταγγελίας.

Κάνε ό,τι νομίζεις...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, xp-user είπε

Ειναι νωρις για να εχεις απαντηση Εχουν χιλιαδες καταγγελειες ...μην σε πιανει πανικος....εσυ εισαι καλυμενος να κοψουν το λαιμο τους να βρουν τροπο να κοψουν το ρευμα

Δεν μπορει να κοπει  το ρευμα  απο τον Δεδδηε αν δεν υπαρχει προσβαση στον χωρο...Δεν ειναι  καθολου καλυμενος... Ειναι στο ονομα του η παροχη και  σε αυτον παει  η χρεωση...

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
15 minutes ago, ekrepali said:

Τι εξυπηρέτηση να κάνει η Ζενίθ; Να πάρει τη γιαγιά τηλέφωνο να ανοίξει τη πόρτα για να της κόψουν το ρεύμα; 

Η Ζενίθ ό,τι είχε να κάνει το έκανε, έστειλε το αίτημα διακοπής στον ΔΕΔΔΗΕ ως όφειλε. Από κει και πέρα ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για τη διακοπή, κι εσύ υπεύθυνος να τους δώσεις πρόσβαση στο μετρητή ή να βρεις τρόπο να τους δώσεις πρόσβαση κατόπιν επικοινωνίας με τον ιδιοκτήτη ή κατόπιν καταγγελίας.

Κάνε ό,τι νομίζεις...

Είπα εγώ να πάρει την γριά; Ούτε τα στοιχεία της δεν έχει. Τον ΔΕΔΔΗΕ οφείλει να καλέσει και να ενοχλεί. Ας μην διαστρεβλώνουμε αυτά που λέω.

Οπότε πέταξε το μπαλάκι και όλα καλά;

Τι κάνε ότι νομίζεις; ζητάω γνώμες

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 hour ago, jimarass26 said:

Ο "χρήστης" πια, ως προς το δικτυο, ειναι ο ιδιοκτήτης. Βάσει νομοθεσίας, δεν δυναται να πληρώνεις για υπηρεσίες που δεν σχετιζεσαι ή απολαμβάνεις. Το οτι το ακινητο εχει αυτη τη στιγμή ρεύμα, ειναι όφελος του ιδιοκτήτη, εφοσον η μισθωση εχει λήξει. Το τι πιστευει κάθε παλληλος ή εταιρεία, ειναι και άσχετο και δευτερευον. Σιγουρα οχι νομικά ορθό.

Απλά η συζητηση οταν ειναι σε επιπεδο τηλεφωνικού κεντρου, η τάση ειναι στο least effort. Δλδ τρέχα εσύ.

Είναι χρήστης αυτός που έχει υπογράψει μέχρι να γίνει η διακοπή ή αλλαγή χρήστη

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελληνική πραγματικότητα. Για γέλια και για κλάμματα.

Η Ζενίθ στους "όρους" έχει απλά ένα νομικό παράθυρο που μπάζει από χίλιες μεριές.

Ο ΔΕΔΔΗΕ στον λούτσο του. Άμα και όταν στείλει κανέναν, είναι φαντάσματα χωρίς να κάνουν καμιά ενημέρωση. Λες και οι άνθρωποι περιμένουν μέσα στο σπίτι 24/7/365 πότε θα έρθει κάποιος.

Σε βλέπω είτε θα αρχίσεις να μπινελικώνεις και τους 3 είτε αν έχεις κάποια οικονομική άνεση θα καλύψεις τον κώλο σου νομικά με κάποιο εξώδικο(ή ότι νομικό εφαρμόζεται σε τέτοιες περιπτώσεις) και στους 3 επισυνάπτοντας λήξη συμβολαίου ενοικίασης, αιτήσεις αποσύνδεσης κλπ.

Θεωρώ πως η λύση θα έπρεπε να είναι απλή. Λήξη συμβολαίου ενοικίασης, αυτόματα θα έπρεπε να σημαίνει διακοπή ρεύματος. Ή να υπήρχε κάποια ρήτρα max περιόδου αποσύνδεσης αφού γίνει η αίτηση. π.χ 2 εβδομάδες εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά στην αίτηση. Δεν μπορεί να είναι ευθύνη του ενοικιαστή. Είναι παράλογα πράγματα αυτά.

Τώρα αυτό που γίνεται είναι κοροιδία. Και γίνεται γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κάποια κύρωση εναντίον των προμηθευτών/διαχειριστών. Απλά ο μακάκας τρέχει όπως πάντα.

Επεξ/σία από Pansp32
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Είπα εγώ να πάρει την γριά; Ούτε τα στοιχεία της δεν έχει. Τον ΔΕΔΔΗΕ οφείλει να καλέσει και να ενοχλεί. Ας μην διαστρεβλώνουμε αυτά που λέω.

Οπότε πέταξε το μπαλάκι και όλα καλά;

Τι κάνε ότι νομίζεις; ζητάω γνώμες

Ο προμηθευτής δεν ασχολείται και δεν κοιτάζει αν έχει κοπεί το ρεύμα.. Δεν το βλέπει.. Δεν έχει  αυτή την δυνατότητα.. 

Μόνο που χρεώνει.. 

Εσύ θα πρέπει να βρεις την λύση;  Η λήξη συμβολαίου δεν σημαίνει κάτι. Θα πρέπει να  φυγει απο όνομα η παροχη. 

Σε ποια περιοχή ; Που είναι το ακίνητο;

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
Just now, takoulou said:

Ο προμηθευτής δεν ασχολείται και δεν κοιτάζει αν έχει κοπεί το ρεύμα.. Δεν το βλέπει.. Δεν έχει  αυτή την δυνατότητα.. 

Μόνο που χρεώνει.. 

Εσύ θα πρέπει να βρεις την λύση; 

Σε ποια περιοχή ; Που είναι το ακίνητο;

Γλυφάδα, Αθήνα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, comfuzio είπε

Γλυφάδα, Αθήνα.

Η παροχή είναι μέσα σε οικία; Διώροφη;;  Δεν έχουν ειδοποίηση για αυτή την διακοπή.. Από ότι γνωρίζω στέλνουν ραντεβού SMS στον πελάτη. 

Πάρε τηλέφωνο στον Δεδδηε και ζήτησε να βγάλουν την εντολή εκ νέου.. Με ραντεβού.. 

Δημοσ.
2 minutes ago, takoulou said:

Η παροχή είναι μέσα σε οικία; Διώροφη;;  Δεν έχουν ειδοποίηση για αυτή την διακοπή.. Από ότι γνωρίζω στέλνουν ραντεβού SMS στον πελάτη. 

Πάρε τηλέφωνο στον Δεδδηε και ζήτησε να βγάλουν την εντολή εκ νέου.. Με ραντεβού.. 

Τα έχω κάνει αυτά. όχι ποτέ δεν ήρθε ειδοποίηση, μόνο ότι πέρασε και δεν μας βρήκε (λογικό) 3/3 και να καλέσω εγώ τον ΔΕΔΔΗΕ το οποίο και έχω κάνει πάρα πολλές φορές και τους έχω ζητήσει να υπάρξει μια κλήση 30 λεπτά πριν για να πάω εκεί. από 3/3 που κάλεσα πρώτη φορά ως σήμερα δεν έχω δει/ακούσει τίποτα από τον ΔΕΔΔΗΕ. Μόνο εγώ καλώ χωρίς αποτέλεσμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Τα έχω κάνει αυτά. όχι ποτέ δεν ήρθε ειδοποίηση, μόνο ότι πέρασε και δεν μας βρήκε (λογικό) 3/3 και να καλέσω εγώ τον ΔΕΔΔΗΕ το οποίο και έχω κάνει πάρα πολλές φορές και τους έχω ζητήσει να υπάρξει μια κλήση 30 λεπτά πριν για να πάω εκεί. από 3/3 που κάλεσα πρώτη φορά ως σήμερα δεν έχω δει/ακούσει τίποτα από τον ΔΕΔΔΗΕ. Μόνο εγώ καλώ χωρίς αποτέλεσμα.

Ξανά πάρε τηλέφωνο.. Ξανά.. Να βγάλουν την εντολή πάλι.. Και να πεις αν γίνεται να το γράψουν στα σχόλια.. Ζήτησε το και email αυτό με την διακοπή. 

Με μήνυμα  SMS σου ήρθε ότι βρέθηκε κλειστά.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
6 minutes ago, takoulou said:

Ξανά πάρε τηλέφωνο.. Ξανά.. Να βγάλουν την εντολή πάλι.. Και να πεις αν γίνεται να το γράψουν στα σχόλια.. Ζήτησε το και email αυτό με την διακοπή. 

Με μήνυμα  SMS σου ήρθε ότι βρέθηκε κλειστά.. 

Με viber sms

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...