Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω προσπαθουμε να γραψουμε το νεο κεφαλαιο στο 1984, με ΑΙ , παρακολουθηση, καμερες παντου , καμερες μεσα στο αμαξι αν κοιταξεις αλλου ή αν σηκωσεις τον πωπο για να αεριστεις! Θελετε εναν μπαμπουλα απο πανω σας συνεχεια;

Καλα, δεν σχολιαζω το να φυσας για αλκοτεστ στο αμαξι σου ή οτι ενεργοποιειται αυτοματα ειδοποιηση οταν περνας το οριο ταχυτητας στα νεα αμαξια. Να σας δω ρε μαγκες στα διοδια, που εχει πινακιδα 40 και 20!

Οταν ο μεσος οδηγος πηρε το διπλωμα και δεν ξερει οτι οταν αλλαζει λωριδα ΔΕΝ εχει προτεραιοτητα
Οταν ο μεσοςο οδηγος δεν αφηνει τον αλλο που κολλησε στην μεση της διασταυρωσης να φυγει και του τσαμπουκαλευεται οτι περασε με κοκκινο για να κανει τον μαγκα (μεχρι να τον κτυπησει και να καταλαβει ποιος εχει προτεραιοτητα).

Οταν με 2-3 περιπολικα να σταματανε στην ΛΕΑ στον Κηφισο βρισκεις τα λεφτα για να τον συντηρησεις για 10 χρονια, εσεις ακομα συζητατε για καμερες στα φαναρια, ΑΙ , Work From Gada για τους τροχαιους (μην τους τρωει το λιοπυρι).

Οι πρωτες καμερες στα φαναρια εχουν μπει στα φαναρια του Βλάχου.
Βλεπετε λιγοτερα κοκκινα;

Βλεπε καποιον να ενδιαφερεται απο την τροχαια για προληψη;

Καμια λακουβα θα κλεισουμε στους δρομους ή περιμενουμε τις εκλογες;
Απο Κηφισσό προς Λεοφόρο ΑΘηνων πανω στην γεφυρα εδω και 5 μηνες ειναι σπασμενα τα πλαστικα για την συστολη της γεφυρας και ολοι κανουν ζικ ζακ! Κανενας αρμοδιος δεν το εχει δει τοσο καιρο; Δεν περασε κανεις απο εκει;

Επεξ/σία από Dvs
  • Thanks 3
  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 13/5/2025 στις 11:20 ΜΜ, kage είπε

Η Ελλάδα 2η στην Ευρώπη ως προς τον αριθμό αστυνομικών ανά 100.000 κατοίκους – Μόνο η Κύπρος έχει περισσότερους

καθε μερα εχει υπερβολικα μπλοκα με κλησεις..

αλκοοτεστ ακομη κ με κλεισιμο ολων των λωριδων κηφισιας/πανεπιστημιου κτλ...  κ ο χρυσοχοιδης πιεζει καταστασεις σε μια χωρα βαλκανιων .

τι να πεις για τον κοσμο..εχουν περασει τοσα χρονια κ στην αθηνα συνεχιζουν να πηγαινουν χωρις διπλωματα,ασφαλειες,κτεο κτλ στο ribas, λαιμο ,λυκαβηττο, αιγαλεω κτλ

Κατασχεμενα ιχ cayenne,focus st,i20n, m5,astra opc,s3,a45 amg να γινονται undercover και να κυνηγανε με βαρδιες !!! Εν μερη διαφωνω με τον τροπο δρασης τους αλλα οκ

είναι και ο λόγος που ως λαός δουλεύουμε το περισσότερο στην Ευρώπη. αντί να εκσυγχρονιζόμαστε και να προσθέτουμε την τεχνολογία στην δουλειά μας, το θεωρούμε ως ''κακή'' επένδυση με αποτέλεσμα να πηδ@με τους υπαλλήλους καθώς δεν θεωρούμε τον χρόνο τους πολύτιμο να βγάζουν την δουλειά που πρέπει. θεωρούμε πως είναι οκ να δουλεύουν όλοι υπερωρίες ή να έχουμε 5000 παραπάνω αστυνομικούς γιατί δεν φτάνουν παρά να βάλουμε 1000 κάμερες στους δρόμους.

γνώμη μου είναι πως πρέπει να μπουν κάμερες παντου. Μετά να γίνει ένα σώμα τροχαίας (ή συνεργασία με εταιρείες) το οποίο θα διαχειρίζεται τις ενστάσεις για τις κλήσεις αυτές ηλεκτρονικά και μόνο. έτσι κανένας δεν θα παίρνει νωρίτερα πινακίδες, άδειες κυκλοφορίας κτλ. μπορείς να καταλάβεις πόσος χρόνος θα ελευθερωθεί και πόσες εργατοώρες θα εξοινοκομηθούν εάν ο αξιωματικός υπηρεσίας δεν έχει κάθε πρωί 10 να κλαίγονται; τα τοπικά τμήματα θα κόβουν κλήσεις μόνο για παρκάρισμα ή για παραβάσεις που δεν μπορεί να τις πιάσει η κάμερα. στις εθνικές οδούς δεν έχει καμία δουλειά να ελέγχει η τροχαία. φυτεύεις κάμερα  ανά 20 χλμ στην εθνική, σε κάθε φανάρι που θα βγάζει αυτόματα φώτο όταν περνάς με κόκκινο και τέλος.

και επιτέλους να δουλέψουν οι διασταυρώσεις με τα ανασφάλιστα. είπαν ακόμη πως μέσα στον χρόνο θα δίνουν τα διόδια τις πινακίδες κυκλοφορίας στο υπουργείο που θα ελέγχει ποια οχήματα φαίνονται ακινοτοποιημένα αλλά κυκλοφορούν.

Στις 15/5/2025 στις 11:52 ΠΜ, adi32 είπε

Εχετε δει κανενα αστυνομικο εξω?

Υπαρχει ασφαλεια τη νυχτα και για καποιο πεζο ?

Περα απο τα καθιερωμενα μπλοκα για αλκοολ και ταχυτητα ποιος εχει φαει ποτε κληση για κοκκινο για στοπ για αναποδα σε μονοδρομο για φλας για σαραβαλο κλπ..................

για σαράβαλο βλέπω πάντως στην περιοχή μου συχνά. για τον μονόδρομο είναι πολύ δύσκολο γιατί πρέπει να υπάρχει αστυνομικός σε κάθε διασταύρωση. αυτό είναι πραγματικά αδύνατο καθώς η παρανομία είναι στο αίμα όλων...

23 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

με προλαβε ο Υπουργος:

απο Σεπτ 2025 θα μπουν τετοιες καμερες στα διοδια (ΚΤΕΟ/Ανασφαλιστα και τελη)

οι κάμερες θα καρφώνουν μόνο όσους δεν έχουν πληρώσει τέλη. όπως είναι και ένας φίλος νωρίτερα, ανασφάλιστα και ΚΤΕΟ δεν χρειάζονται κάμερες. μόνο δύο φίλτρα αναζήτησης χρειάζονται και έναν δυνατό υπολογιστή να μπει στην βάση δεδομένων του υπουργείου. αλλά υποψιάζομαι πως οι βάσεις δεδομένων ΚΤΕΟ και ασφαλιστικών δεν μπορούν να δουλέψουν μαζί και για αυτόν τον λόγο δεν μπορεί να γίνει τίποτα.

37 λεπτά πριν, Dvs είπε


Καλα, δεν σχολιαζω το να φυσας για αλκοτεστ στο αμαξι σου ή οτι ενεργοποιειται αυτοματα ειδοποιηση οταν περνας το οριο ταχυτητας στα νεα αμαξια. Να σας δω ρε μαγκες στα διοδια, που εχει πινακιδα 40 και 20!

 

το να φυσάς δεν έχει σημασία γιατί μπορείς να βάλεις να φυσήξει κάποιος που δεν έχει πιει οπότε το προσπερνάς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, james01gr said:

είναι και ο λόγος που ως λαός δουλεύουμε το περισσότερο στην Ευρώπη. αντί να εκσυγχρονιζόμαστε και να προσθέτουμε την τεχνολογία στην δουλειά μας, το θεωρούμε ως ''κακή'' επένδυση με αποτέλεσμα να πηδ@με τους υπαλλήλους καθώς δεν θεωρούμε τον χρόνο τους πολύτιμο να βγάζουν την δουλειά που πρέπει. θεωρούμε πως είναι οκ να δουλεύουν όλοι υπερωρίες ή να έχουμε 5000 παραπάνω αστυνομικούς γιατί δεν φτάνουν παρά να βάλουμε 1000 κάμερες στους δρόμους.

γνώμη μου είναι πως πρέπει να μπουν κάμερες παντου. Μετά να γίνει ένα σώμα τροχαίας (ή συνεργασία με εταιρείες) το οποίο θα διαχειρίζεται τις ενστάσεις για τις κλήσεις αυτές ηλεκτρονικά και μόνο. έτσι κανένας δεν θα παίρνει νωρίτερα πινακίδες, άδειες κυκλοφορίας κτλ. μπορείς να καταλάβεις πόσος χρόνος θα ελευθερωθεί και πόσες εργατοώρες θα εξοινοκομηθούν εάν ο αξιωματικός υπηρεσίας δεν έχει κάθε πρωί 10 να κλαίγονται; τα τοπικά τμήματα θα κόβουν κλήσεις μόνο για παρκάρισμα ή για παραβάσεις που δεν μπορεί να τις πιάσει η κάμερα. στις εθνικές οδούς δεν έχει καμία δουλειά να ελέγχει η τροχαία. φυτεύεις κάμερα  ανά 20 χλμ στην εθνική, σε κάθε φανάρι που θα βγάζει αυτόματα φώτο όταν περνάς με κόκκινο και τέλος.

και επιτέλους να δουλέψουν οι διασταυρώσεις με τα ανασφάλιστα. είπαν ακόμη πως μέσα στον χρόνο θα δίνουν τα διόδια τις πινακίδες κυκλοφορίας στο υπουργείο που θα ελέγχει ποια οχήματα φαίνονται ακινοτοποιημένα αλλά κυκλοφορούν.

για σαράβαλο βλέπω πάντως στην περιοχή μου συχνά. για τον μονόδρομο είναι πολύ δύσκολο γιατί πρέπει να υπάρχει αστυνομικός σε κάθε διασταύρωση. αυτό είναι πραγματικά αδύνατο καθώς η παρανομία είναι στο αίμα όλων...

οι κάμερες θα καρφώνουν μόνο όσους δεν έχουν πληρώσει τέλη. όπως είναι και ένας φίλος νωρίτερα, ανασφάλιστα και ΚΤΕΟ δεν χρειάζονται κάμερες. μόνο δύο φίλτρα αναζήτησης χρειάζονται και έναν δυνατό υπολογιστή να μπει στην βάση δεδομένων του υπουργείου. αλλά υποψιάζομαι πως οι βάσεις δεδομένων ΚΤΕΟ και ασφαλιστικών δεν μπορούν να δουλέψουν μαζί και για αυτόν τον λόγο δεν μπορεί να γίνει τίποτα.

καμμια σχεση

Οι εταιριες με τα διοδια (να το γραψω απλα) συμφωνησαν να δινουν τα δεδομενα απο τις πινακιδες στις αρχες σε 1-2 εργασιμες. Δεν ειναι κατι που γινεται αυτοματα (Ελλαδαρα)

Ηδη τις ζητησε η ΑΑΔΕ για τα τελη.

Απο εκει και περα ο αρμόδιος υπουργος μεταφορων το θεωρησε αυτονοητο επισης να λαβει (για ΚΤΕΟ) ενω δε θα ειναι εκπληξη αν το λομπι το ασφαλιστικων πιεσει το ΥΠΟΙΚ για ελεγχο για ανασφαλιστα.

Ετσι και αλλιως και εξω αυτο γινεται οποτε...

 

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.
Μόλις τώρα, vamvakoolas είπε

καμμια σχεση

Οι εταιριες με τα διοδια (να το γραψω απλα) συμφωνησαν να δινουν τα δεδομενα απο τις πινακιδες στις αρχες σε 1-2 εργασιμες.

Ηδη τις ζητησε η ΑΑΔΕ για τα τελη.

Απο εκει και περα ο αρμόδιος υπουργος μεταφορων το θεωρησε αυτονοητο επισης να λαβει (για ΚΤΕΟ) ενω δε θα ειναι εκπληξη αν το λομπι το ασφαλιστικων πιεση το ΥΠΟΙΚ για ελεγχο για ανασφαλιστα.

Ετσι και αλλιως και εξω αυτο γινεται οποτε...

 

μα δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο το κράτος χρειάζεται τα δεδομένα από τις κάμερες για τα ΚΤΕΟ και για τα ανασφάλιστα αφού θεωρητικά μπορεί να βγάλει μία τέτοια λίστα και τώρα. γνωρίζει ποια οχήματα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και ποια δεν έχουν ασφάλεια.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, james01gr είπε

για τον μονόδρομο είναι πολύ δύσκολο γιατί πρέπει να υπάρχει αστυνομικός σε κάθε διασταύρωση. αυτό είναι πραγματικά αδύνατο καθώς η παρανομία είναι στο αίμα όλων...

Αν ακουγες 2-3  να σου λενε ξερεις κατι, εφαγα προστιμο για μονοδρομο στο ταδε στενο στις 12 το βραδυ δε θα το ξανακανες

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

για τον μονόδρομο είναι πολύ δύσκολο γιατί πρέπει να υπάρχει αστυνομικός σε κάθε διασταύρωση. αυτό είναι πραγματικά αδύνατο καθώς η παρανομία είναι στο αίμα όλων...

Μπροστα στο σπιτι μου μηχανακι χωρις κρανος πηγαινε αναποδα σε μονοδρομο και επεσε πανω σε περιπολικο. Μιλαμε για απιστευτη τυχη! Εισαι 700+700 νομιζω και μπορει να σου ζητησει μεχρι και το απολυτηριο λυκειου.

Εγινε με μια απλη επιπληψη / συνομιλια.

Σε ποια αλλη χωρα θα γινοταν αυτο; Μην μου πειτε για υποσαχαριες χωρες

34 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

Οι εταιριες με τα διοδια (να το γραψω απλα) συμφωνησαν να δινουν τα δεδομενα απο τις πινακιδες στις αρχες σε 1-2 εργασιμες. Δεν ειναι κατι που γινεται αυτοματα (Ελλαδαρα)

Ηδη τις ζητησε η ΑΑΔΕ για τα τελη.

 

 

Ετσι φουλ προφιλ... Τόσα τελη , αρα τοση βενζινη αρα τοσα $$.

Παμε δυνατα για το πληρες προφιλ!

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, adi32 είπε

Αν ακουγες 2-3  να σου λενε ξερεις κατι, εφαγα προστιμο για μονοδρομο στο ταδε στενο στις 12 το βραδυ δε θα το ξανακανες

με το t-max δεν υπαρχει μονοδρομος υπαρχει μονο δρομος και με την ακραποβιτς για ξυπνητηρι ολου του τεραγωνου, μετα για αραγμα με λανια και κοφταρισματα.

νομιζω εχεις μπλεξει τα παντα μεταξυ τους για να δημιουργήσεις επιχειρήματα 

  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

φανταζομαι για το τεκμηριο οτι το ιχ κινηθηκε

το όποιο όχημα είναι με πινακίδες και δεν έχει τεθεί νόμιμα "σε ακινησία" στην πλατφόρμα του υπουργείου (άσχετα αν είναι παρκαρισμένο) πρέπει να έχει πληρωμένα τέλη και ασφάλεια και φυσικά να είναι περασμένο από ΚΤΕΟ. Δεν χρειάζεται το όποιο άλλο "τεκμήριο" κίνησης.

Άρα οι όποιοι κυβερνώντες αν ήθελαν (ξεκάθαρα δεν θέλουν, για τους όποιους προφανείς ή λιγότερο προφανείς λόγους) έβγαζαν ΑΥΡΙΟ τη λίστα και τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα και αυτά που δεν έχουν πληρώσει τέλη. Και φυσικά θα μπορούσαν να βεβαιώσουν τα σχετικά πρόστιμα.

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 5
Δημοσ.
45 minutes ago, haris_216 said:

το όποιο όχημα είναι με πινακίδες και δεν έχει τεθεί νόμιμα "σε ακινησία" στην πλατφόρμα του υπουργείου (άσχετα αν είναι παρκαρισμένο) πρέπει να έχει πληρωμένα τέλη και ασφάλεια και φυσικά να είναι περασμένο από ΚΤΕΟ. Δεν χρειάζεται το όποιο άλλο "τεκμήριο" κίνησης.

Άρα οι όποιοι κυβερνώντες αν ήθελαν (ξεκάθαρα δεν θέλουν, για τους όποιους προφανείς ή λιγότερο προφανείς λόγους) έβγαζαν ΑΥΡΙΟ τη λίστα και τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα και αυτά που δεν έχουν πληρώσει τέλη. Και φυσικά θα μπορούσαν να βεβαιώσουν τα σχετικά πρόστιμα.

Αυτο γινεται και σε αλλες χωρες (περι ελεγχου τελων και ΚΤΕΟ απο καμερες). Εχουν παρομοια νομοθεσια.

Ισως επρεπε να αυξηθουν τα προστιμα  να μπαινεις τειρεσια αλλα και η κατασχεση ιχ. Μαλιστα εφοσον πλεον η ΑΑΔΕ εχει προσβαση σε τρ λογαριασμους ας τραβαγε μετα απο ενα χρονικο διαστημα τα χρηματα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, james01gr είπε

είναι και ο λόγος που ως λαός δουλεύουμε το περισσότερο στην Ευρώπη. αντί να εκσυγχρονιζόμαστε και να προσθέτουμε την τεχνολογία στην δουλειά μας, το θεωρούμε ως ''κακή'' επένδυση με αποτέλεσμα να πηδ@με τους υπαλλήλους καθώς δεν θεωρούμε τον χρόνο τους πολύτιμο να βγάζουν την δουλειά που πρέπει. θεωρούμε πως είναι οκ να δουλεύουν όλοι υπερωρίες ή να έχουμε 5000 παραπάνω αστυνομικούς γιατί δεν φτάνουν παρά να βάλουμε 1000 κάμερες στους δρόμους.

γνώμη μου είναι πως πρέπει να μπουν κάμερες παντου. Μετά να γίνει ένα σώμα τροχαίας (ή συνεργασία με εταιρείες) το οποίο θα διαχειρίζεται τις ενστάσεις για τις κλήσεις αυτές ηλεκτρονικά και μόνο.

Κρατα μικρο καλαθι..δες τα χαλια της αγγλιας κατα της εγκληματικοτητας παρολο π εχουν καμερες παντου..

Ας φτιαξουμε την αγοραστικη δυναμη / βιωσιμοτητα / βιοτικο εκπαιδευτικο επιπεδο της χωρας κ καταληγουμε για τα τροχαια -προστιμα .. να το παιζουμε μονακο κοβοντας χιλιαρικα σε μια χωρα πτωχευμενη ακουγεται καπως..

17 μυρια σε γεκ τερνα πανε για τις νεες καμερες..40κ η μια ..να υπενθυμισω οτι το c4i κοστισε 300μυρια κ δεν λειτουργησε ποτε...

Εχουμε πρωτες θεσεις σε αστυνομευση αλλα αισθανεσαι ασφαλης?τους βλεπεις καπου?οχι βεβαια γιατι ειναι "παρκαρισμενο-αποσπασμενοι-κομματοποιημενοι" στην περιφερεια . πανω απο το 65% τ συνολου τους ;) το υπολοιπο τρεχει για δουλειες αλλων..

  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

με την ακραποβιτς για ξυπνητηρι ολου του τεραγωνου

…πρόσεχε μόνο με την ακραμποβιτζ, γιατί θα ακούει κανείς τίποτα Sodom στο τέρμα και όταν  έρθεις εσύ να περάσεις, (νομίζοντας ότι τον έχεις «ξυπνήσει» ή ότι «loud noise saves lives» ή δεν ξέρω ‘γώ τι άλλη ναϊφ μπούρδα),  και έχεις σαν δεδομένο ότι σε ακούει, θα γίνεις χαλκομανία… 

On 14/05/2025 at 13:25, haris_216 said:

Εντωμεταξύ όταν πριν χρόνια ξεκίνησε το μετρό στην Αθήνα, έγιναν του κόσμου οι συζητήσεις/διαφωνίες/φωνές για το που πρέπει να στέκεται στις κυλιόμενες σκάλες αυτός που είναι ακίνητος. Ατάκες του στυλ "μα καλά, θα γίνει κάτι αν περιμένεις 30 δευτερόλεπτα;", "αυτό μας έλειπε, να έχουμε κοκ και στο περπάτημα", " και τι θα μου κάνεις που κάθομαι αριστερά, θα μου πάρεις τις πινακίδες;" και διάφορα τέτοια γραφικά.

Κάτι όμως η ενημέρωση, κάτι το κράξιμο, κάτι υπάλληλοι που στέκονταν και έλεγαν "στέκεστε δεξιά" τελικά το μάθαμε και πλέον μπορείς να δεις νορμάλ (κάποιοι θα την πούνε και "ευρωπαϊκή" :P) συμπεριφορά στο κομμάτι αυτό. Άρα μπορούμε να μάθουμε αρκεί βέβαια "κάποιος" να ασχοληθεί/πιέσει για την σωστή εφαρμογή.

Έχεις δίκιο… και σκέφτομαι πόσο ακόμα καλύτερα θα ήταν αν μόνοι μας εφαρμόζαμε την λεγόμενη «κοινή λογική» χωρίς να το παίζουμε έξυπνοι ή χωρίς να χτίζουμε δικές μας θεωρίες λειτουργίας σε μια κοινωνία (συνήθως όπως βολεύουν τα …γούστα μας, με πλήρη αδιαφορία και ασέβεια προς τον συνάνθρωπο)…

On 14/05/2025 at 23:37, lector said:

Δεν ειναι καταλοιπο της χουντας, γιατι εχει μια μεγαλη διαφορα.

Στη χουντα, αν εδινες καποιον, θα ειχες και καποιο οφελος. 

Τωρα, αν δωσεις τον αλλο που περασε με κοκκινο, το κρατος θα κονομησει το 700αρι κι εσυ θα εισαι απλα το κοροιδο που εκανε τσαμπα τη δουλεια.

Αν επεφτε κανα ποσοστο απο τα προστιμα, θα το σκεφτομουν σοβαρα. Τωρα why bother;

 

Κατάλοιπο της χούντας εννοεί το κόμπλεξ κάποιων (κυρίως λαμογιών επειδή τους βολεύει βέβαια) του να μην «δίνεις» κάποιον όταν τον βλέπεις να κάνει κάτι παράνομο… δεν αναφέρθηκε σε ευκαιρία εργασίας για αργόσχολους ο άνθρωπος… στο πως μπορούμε να βοηθήσουμε. ένας τον άλλο μεταξύ μας αναφερόταν…

On 15/05/2025 at 08:48, 11osmikrosmhtsos said:

Αν δεν κανει κυκλοφοριακη αγωγη => μηδενικο αρχικο κοστος + σιγουρες γενιες μελλοντικων παραβατων = μεγιστοποιηση των εσοδων

αν θέλεις να κάνεις σωστούς υπολογισμούς, πρέπει να συμπεριλάβεις  και το κόστος που έχει για το κράτος ο κάθε νεκρός απο μη πληρωμή φόρων κλπ… 

 

On 15/05/2025 at 12:24, 11osmikrosmhtsos said:

στο υπολοιπο 0.1%, τα συγχρονα αμαξακια απορούν πως το αμαξι χωρις αντιστρεπτικες με 175 πελμα μπαινει στις (συγκεκριμενες) στροφες με 2πλασια ταχυτητα... Μπαινει γιατι εχει πραγματικο οδηγο

κάτι τέτοια φανταζόνται  διάφοροι κατά καιρούς  (πχ στο Σχιστό) και τώρα τα πόδια τους έχουν μείνει στην μπαριέρα. Τελικά ίσως τότε να  κατάλαβαν ότι το «πώς το καταφέρναν» ήταν από θέμα τύχης και όχι λόγο «ικανότητας οδηγού». Άσε που τελικά οι ύπολοιποι οδηγοί «χειριστές κατά την άποψη σου», έχουν τα ποδαράκια τους στη θέση τους, οπότε εκ του αποτελέσματς είναι πολύ καλύτεροι οδηγοί. Ο λόγος; φέρονται έξυπνα και δεν ρισκάρουν ούτε στο 0.1% της οδήγησης τους να χάσουν τη ζωή τους ή να σκοτώσουν καποιον… 

Αν θες και σε καίει τόσο πολύ να αποδείξεις ότι είσαι οδηγός, βάλτο σε πίστα και όχι μόνο βάλτο αλλά  βγες και πρώτος… 

On 15/05/2025 at 12:16, 11osmikrosmhtsos said:

τα εχει παρει απο την κοινωνικη ασφαλιση 3πλα αν ειναι να σταματησω να πληρωνω εισφορα κοινωνικης ασφαλισης να σταματησει να μου βαζει προστιμα

δεν ισχύει prove it with numbers… βάλλε τα νούμερα κάτω, προσπάθησε να κάνεις υπολογισμούς με αριθμους και θα δεις πόσο λάθος είσαι… 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 hours ago, Dvs said:

Μπροστα στο σπιτι μου μηχανακι χωρις κρανος πηγαινε αναποδα σε μονοδρομο και επεσε πανω σε περιπολικο. Μιλαμε για απιστευτη τυχη! Εισαι 700+700 νομιζω και μπορει να σου ζητησει μεχρι και το απολυτηριο λυκειου.

100€ για τον μονόδρομο+60 μερες αφαίρεση πινακίδων, άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για το κρανος είναι.

Άλλο καραγκιοζιλίκι αυτό με τις 60 μέρες για ζώνη και κράνος αλλά τέλος πάντων. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, TheGrisGrisMan είπε

Κατάλοιπο της χούντας εννοεί το κόμπλεξ κάποιων (κυρίως λαμογιών επειδή τους βολεύει βέβαια) του να μην «δίνεις» κάποιον όταν τον βλέπεις να κάνει κάτι παράνομο… δεν αναφέρθηκε σε ευκαιρία εργασίας για αργόσχολους ο άνθρωπος… στο πως μπορούμε να βοηθήσουμε. ένας τον άλλο μεταξύ μας αναφερόταν…

Επειδη λογω δουλειας περναω πολλες ωρες καθημερινα στο δρομο, πιστεψε με, αν ηταν να ειδοποιω την αστυνομια για καθε παραβαση του κοκ που βλεπω, θα επρεπε να ειμαι ολη την ωρα με το κινητο στο χερι. 

7 ώρες πριν, Dvs είπε

Μπροστα στο σπιτι μου μηχανακι χωρις κρανος πηγαινε αναποδα σε μονοδρομο και επεσε πανω σε περιπολικο.

Καλα που ηταν μηχανακι δηλαδη, γιατι αν ηταν αμαξι παιζει να χε και κανα πτωμα στο πορτμπαγκαζ.

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικα μπορει να βγουν στα καναλια και να κανουν ενα εκπαιδευτικο 5-λεπτο βιντεο για τις πλατειες που εχει γεμισει ολη η χωρα; Να τους εξηγησει ποιος εχει προτεραιοτητα; Και φυσικα οτι οταν εχεις 2 ή 3 λωρίδες, ΔΕΝ βγαινεις απο την μέσα λωριδα! Οταν το βελάκι δειχνει "ευθεια" σημαινει κινηση πανω στην πλατεία και οχι την προεκταση απο το βελακι και την εξοδο!

Μην γελατε!!! Οι μισοι οδηγοι θεωρουν στο δακτυλιδι στην Κηφισιας επειδη το βελακι ειναι ευθεια και δειχνει την εξοδο (!!) μπορουν κα κοψουν 3 ή 4 λωριδες καθετα και να βγουν απο το δακτυλιδι!

Μετα συζηταμε για πιο συνθετα ζητηματα και αλλα επιστημονικα

1 ώρα πριν, GodzillaCover είπε

100€ για τον μονόδρομο+60 μερες αφαίρεση πινακίδων, άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για το κρανος είναι.

Άλλο καραγκιοζιλίκι αυτό με τις 60 μέρες για ζώνη και κράνος αλλά τέλος πάντων. 

Κράνος = 700Ε +  άδεια οδήγησής τους για 1 ή 2 μήνες (δεν ξερω ποιος και πως το αποφασιζει αυτο)
Για μονόδρομο μόνο 100 ευρώ, τζαπα πράμα! Καποια στιγμη δεν ειπαν θα το πανε 700Ε επειδή θεωρείται σοβαρή παράβαση;

Επεξ/σία από Dvs
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...