Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 minutes ago, mike15 said:

@hyperlost παλι κανεις φιλε το λαθος να μιλας γενικα.δεν χαλανε ολα τα αυτοκινητα στα ιδια μερη ,ουτε στην ιδια συχνοτητα.

και ακουω συνεχεια οτι τα κρατανε οι περισοτεροι γιατι δεν μπορουν να αγορασουν αυτοκινητο καινουριο.μα τα χρηματα που θα εδιναν για το καινουριο τα δινουν με δοσεις στο παλιο.εαν εχεις ενα καλο αμαξωμα,λεω ΕΑΝ γιατι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ,εαν εχεις ενα βολβο,η' ενα γερμανικο η΄ενα καλο ιταλικο ,ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ.οποτε εχοντας την βαση ΓΕΡΗ μπορεις να επιδιορθωνεις οτι ζηταει. 

μου λεει γνωστος μου.θα πουλησω το bmw 13ετιας γιατι ζηταει.τι ζητουσε ?ανα 3 - 4 χρονια ενα ανταλλακτικο 300 ευρω.ποσα θα δωσει για να το φτιαξει? εξτρα να δωσει 1000-2000 σε 10 χρονια? στο καινουριο θα δωσει αυτα τα χρηματα να το αγορασει ,συν τα σερβις του και σε 5-6 χρονια θα αρχισει και εκεινο να ζηταει .το εδωσε και πηρε ενα κορολα.πουλησε το παλιο 10.000 και εδωσε αλλα 10.000.και δεν εχει το ιδιο καλο αυτοκινητο σαν μηχανημα οδηγησης.

γιαυτο λεω δεν πρεπει να κανουμε συκγρισεις και να μιλαμε γενικα για παλια.μεσα στα γερμανικα φορουμ εχει ιδιοκτητες που εχουν 2-3 αυτοκινητα ολα παλια που τα επιδιορθωνουν.οταν εχεις 2-3 αυτοκινητα δεν εχεις χρηματα να αγορασεις καινουριο? απλα σου αρεσει και επειδη το αυτοκινητο αντεχει ,το συντηρεις.δεν ειναι ολα σαπακια τα παλια 20ετιας ,ουτε ολοι τσουβαλιασμα ιδιοκτητες μιζεροι.αν βλεπετε καποια που εχουν τρακαρισματα και τα κρινετε σαπακια γιατι ειναι παλια τα μοντελλα παλι ειναι αδικο.και εγω εχω μικροτρακαρισματα που δεν εχει φυγει το χρωμα.δεν υπαρχει αυτοκινητο ομως νεο που να μην εχει ,και αυτα σαπακια δεν θα πρεπει να τα λετε? γιατι επειδη ειναι καινουρια? αυτοι οι ιδιοκτητες δεν θεωρουνται μιζεροι? γιατι επειδη εχουν καινουρια?

μετα ο μητσος σας φταιει.

Λάθος δυστυχώς φίλε μου ΔΕΝ κανω. Συντηρώ 3 αμάξια γερμανικά και japan υποτίθεται τα απροβληματιστα μοντέλα στατιστικα απο πεθερικά και γονείς γιατί είναι στα 80+ τους και δεν θέλουν να τα δώσουν και εγώ για να μην χαλάσω χατίρι πληρώνω σοβαρό μερίδιο (eclass, cls και rav4) στα 21, 17 και 17 χρονια αντίστοιχα. Μόνο τα σήματα για τα τέλη είναι τραγικό κόστος, χιλιόμετρα δεν κάνουν,  αλλά σέρβις αντί για ενα χρόνο που ζητάν τα επίσημα το πάμε στα δυο γιατί πληρώνει ο λαλακας-εγώ και δεν μπορώ. Επίσης έχω συναδέλφους στην ίδια κατηγορία με μένα, που έχουν επίσης γονείς/πεθερικά σε βαθειά γεραματα και τους έμεινε ενα αυτοκίνητο τέτοιου τύπου. Συγκεκριμένα BMW που λες και volvo. Ο ένας με το volvo προχθές μου έλεγε οτι του χάλασε το κεντρικό κλείδωμα και ότι το έψαξε και είναι στον σχεδιασμό και χαλάει με τα χρόνια. Στην BMW σειρά 5 μοντέλο 2008 πέσανε τα πίσω παράθυρα του άλλου όταν ήταν σουκου διακοπες. Σιγά του λέω το έχω πάθει πολάκις, όντως! Στα γερμανικά θα πέσει και η οροφή αφού είναι ταπετσαρία. Να τα γράφουμε αυτά να τα διαβάζουν οι υπόλοιποι. Οι κόλλες στους ταπετσέριδες εγώ σε όσους πήγα λένε μαξ 10 χρόνια. Αν το χτυπάει ήλιος η κόλλα θα αντέξει λιγότερο. Τι να πω συνεπώς στους ταπετσέριδες, ότι δεν θα χρυπάει ήλιος το αμάξι? θα βγαίνω βράδυ μόνο σαν βρυκόλακας? προφανώς και οι επαγγελματίες δίνουν ένα χρονικό όριο. Τίποτα δεν αντέχει για πάντα! Μην γράφουμε συνεπώς ότι δεν θα βγάλει θέματα. οκ όλοι τα πληρώνουμε και πάμε παρακάτω. Συνεπώς στο γερμανικό αμάξι 25ετίας θα έχεις αλλάξει 2 φορές οροφή κατά μέσο όρο και μια φορά τον μηχανισμό των παραθύρων. Φυσιλολογικά και αναμενόμενα. Αν είναι πιο πάνω μοντέλο θα έχεις αλλάξει και τα πιο εξελιγμένα συστήματα γιατί θα είναι εκτός. 

Τέλος η σύγκριση που κάνεις και εσύ είναι για τό ΚΟΣΤΟΣ. αυτό λες στην 2η παράγραφο. οτι το νέο θα στοιχίσει περισσότερο. Λοπόν αν ανέβουν οι μισθοί στην χώρα μας και ανέβει το ποιοτικό επίπεδο μετά να δεις πως θα πέσουν τα αυτοκίνητα 20ετίας και πάμε σε νεώτερα. είναι τόσο απλό.

Η αλήθεια είναι ότι στατιστικά ένα αμάξι 20ετίας όσο καλά και αν έχει διατηρηθεί θα αρχίσει να ζητάει μετά. Τα εξαρτήματα του ένα ένα θα αρχίσουν τα χαιρετάνε. Κάθε μεγάλο ταξίδι θα είναι και εμπειρία στο άγνωστο. 

Επεξ/σία από hyperlost
  • Like 2
  • Απαντ. 319
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, NT1G είπε

μεγιστοποιείς το efficiency μαζί με την ροπή

μα σε ενα diesel δεν εισαι ποτε εκει εκτος και αν επιταχυνεις σανιδα γκαζι απο τις 1800-2200 και μετα αλλαγη. μονο εγω ισως να οδηγω ετσι για να καψω 1L/1e6 km

12 λεπτά πριν, NT1G είπε

Στην βενζίνη μέγιστο NOx (σε ppm) βγάζει στο λ περίπου 1,1

σωστο! σε ppm ομως οχι κατ' απολυτη τιμη. 16.15:1 δηλαδη ΤΥΠΙΚΟ LEAN BURN πιο LEAN BURN δεν παει. κανενα μοτερ δεν τρεχει πλεον εκει, εκτος και αν βαλεις δικο σου προγραμμα (ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ), αλλωστε οπως και εσυ εχεις πει για αυτο πλεον η βιοβημαχια φευγει και απο τα stratified, ειχαμε το καλο (lean burn που μπορει να γινει σε καθε Port injected οχημα πανευκολα) ειχαμε το τελειο (stratified) και παμε στα σκουπιδια (καταλητες 500mm με κοστος 5000ευρα)

12 λεπτά πριν, NT1G είπε

Σε αρκετούς κινητήρες φορτηγών έχει σταματήσει η χρήση EGR για να κερδίσουν σε κατανάλωση και βασίζονται στο aftertreatment για όλα τα υπόλοιπα.

ε ναι διοτι ειχανε φτασει σε 50% bypass ratio που ειναι απαραδεκτο, οι με τις βλακειες εσωτερικου egr κανωντας κατι χρονισμους εκκεντροφορων που αν τους δει καποιος που ξερει ξερναει.

Νομιζω εμμεσως μας ειπες πως παμε προς τα πισω. Δεν κερδιζουμε σε καταναλωση, δεν κερδιζουμε σε αξιοπιστια, δεν κερδιζουμε σε drivability, δεν κερδιζουμε σε κοστος. ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ? ΠΟΥΘΕΝΑ απλως η EE βγαινει και φωναζει οτι μειωσαμε το περιβαλλοντικο αντικτυπο x% καλα. Ενταξει, ενα λογο μου δινει να αγορασω διχρονο και να του βαζω 5% λαδι μονο και μονο να ρυπαινω λιγο παραπανω

13 λεπτά πριν, hyperlost είπε

σήματα για τα τέλη είναι τραγικό κόστος

τελη κυκλοφοριας ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ = ΜΕ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ (τελος)

14 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Στα γερμανικά θα πέσει και η οροφή αφού είναι ταπετσαρία.

80 ευρω και 3 ωρες δουλεια να την πας στον ταπετσερη, πωπωπω τεραστια ζημια

15 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Κάθε μεγάλο ταξίδι θα είναι και εμπειρία στο άγνωστο

ΤΟ 26 ετων αμαξακι που εχω η οροφη του ειναι σαν καινουργια και ειναι μαυρο και εχει δει ηλιο. Αλλο ενα τρανο παραδειγμα οτι η ποιοτητα κατασκευης μονο πεφτει καθε χρονο...

Η μεγαλη Alfa απο την αλλη ειναι το πιο αξιοπιστο αμαξι. Εχει βγαλει κατι προβληματακια που καθεσαι ενα ΣΚ στην αυλη σου και τα φτιαχνεις. Σιγα μην δωσω το εργο τεχνης επειδη χαλασε το ανεμιστηρακι του αισθητηρα θερμοκρασιας της μοναδας κλιματισμου. Βρισκω κωδικο EBM Papst αγοραζω το original που υπαρχει απο κωδικο audi A8 με ενα 60αρακι, λυνω ταμπλο το αλλαζω με 3torx σβηνω τον κωδικο και εχω πληρως αυτοματο διζωνικο κλιματισμο, με αισθητηρα ποιοτητας αερα και 3 αισθητρες θερμοκρασιας με συμπιεστη μεταβλητου ογκου ξανα για αλλη μια 10ετια.

ΖΗΜΙΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΖΗΜΙΕΣ καταστροφικες

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

μα σε ενα diesel δεν εισαι ποτε εκει εκτος και αν επιταχυνεις σανιδα γκαζι απο τις 1800-2200 και μετα αλλαγη. μονο εγω ισως να οδηγω ετσι για να καψω 1L/1e6 km

σωστο! σε ppm ομως οχι κατ' απολυτη τιμη. 16.15:1 δηλαδη ΤΥΠΙΚΟ LEAN BURN πιο LEAN BURN δεν παει. κανενα μοτερ δεν τρεχει πλεον εκει, εκτος και αν βαλεις δικο σου προγραμμα (ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ), αλλωστε οπως και εσυ εχεις πει για αυτο πλεον η βιοβημαχια φευγει και απο τα stratified, ειχαμε το καλο (lean burn που μπορει να γινει σε καθε Port injected οχημα πανευκολα) ειχαμε το τελειο (stratified) και παμε στα σκουπιδια (καταλητες 500mm με κοστος 5000ευρα)

Νομιζω εμμεσως μας ειπες πως παμε προς τα πισω. Δεν κερδιζουμε σε καταναλωση, δεν κερδιζουμε σε αξιοπιστια, δεν κερδιζουμε σε drivability, δεν κερδιζουμε σε κοστος. ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ? ΠΟΥΘΕΝΑ απλως η EE βγαινει και φωναζει οτι μειωσαμε το περιβαλλοντικο αντικτυπο x% καλα. Ενταξει, ενα λογο μου δινει να αγορασω διχρονο και να του βαζω 5% λαδι μονο και μονο να ρυπαινω λιγο παραπανω

Με τον χρονισμό των ψεκασμών στο πετρέλαιο αλλάζεις και την ροπή και το efficiency σε ότι συνθήκες λειτουργίας και να είσαι. Ακόμα και στην ευθεία να κινείσαι που λες.

Στα πρώτα FSI τότε το 2003 πότε ήταν, δούλευαν μέχρι λ 1,5.

Δεν ξέρω γιατί κατάλαβες ότι πάμε πίσω, στα φορτηγά λέω ότι για να κερδίσουν σε κατανάλωση σταμάτησαν το egr και επένδυσαν σε καλύτερους καταλύτες για να πιάσουν τα ακόμα πιο αυστηρά όρια για τα καυσαέρια. Είμαστε στο 50 % σήμερα όταν πριν 10 χρόνια ήμασταν στο 45 %.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Με τον χρονισμό των ψεκασμών στο πετρέλαιο αλλάζεις και την ροπή και το efficiency σε ότι συνθήκες λειτουργίας και να είσαι. Ακόμα και στην ευθεία να κινείσαι που λες

Ναι ομοιως πραττεις και με πολλαπλους ψεκασμους προετοιμασιας (multijet) σημαινει οτι την ροπη θα την βγαλεις αν δεν εχεις την απαιτηση για αυτη? Τι θες να κανεις να επιταχυνεις χωρις να το ζητησει ο οδηγος?

1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Στα πρώτα FSI τότε το 2003 πότε ήταν, δούλευαν μέχρι λ 1,5.

ΝΑΙ τοσο δουλευουν στο κυριο μειγμα με περιπου 12:1 το κεντρικο κατω απο το μπουζι για αυτο καταργηθηκαν, εγω μιλησα για τυπικο ΟΜΟΓΕΝΕΣ lean burn, οπως μπορεις να κανεις σε ενα τυπικο mpi απο τις 2000-3000 μεχρι 30% φορτιο. Η λεγομενη τρυπα στον χαρτη

3 λεπτά πριν, NT1G είπε

Είμαστε στο 50 % σήμερα όταν πριν 10 χρόνια ήμασταν στο 45 %.

ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ για να κερδισει η ΕΕ ενα 5% χανει ο καταναλωτης 1000% παραπανω χρηματα σε αναξιοπιστια και ακριβα ανταλλακτικα. Law of diminishing returns. και πλεον πληρωνει και τα AdBlue και τις λαλακιες. ΟΥΣΤ ΡΕ ευρωπη, μηχανικο βρωμοτουρμποντιζελ με ξεβιδωμενο το governor.

Δημοσ.
17 hours ago, paylidis said:

Αλλα Κ πάλι υπάρχουν τα βοηθήματα κ δεν είναι πλέον πρόβλημα 

Θες να μου πεις ότι οτιδήποτε πήγε λάθος από θέμα σχεδιασμού για την βελτίωση της οδικής εμπειρίας από τον οδηγό θα το βελτιώσει ένα τεχνολογικό σύστημα; Δεν συμφωνώ. Να με βοηθάει, ναι αλλά να βασιστώ πάνω του για τις μεγάλες νεκρές γωνιές ή κακή ορατότητα μου δείχνει ένα προϊόν λάθος σχεδιασμένο. 

 

17 hours ago, paylidis said:

βοηθούν πάρα πολύ

Όταν λειτουργούν. Μου έδωσαν ένα MG HS στο εξωτερικό και έπεσα σε κακό καιρό. Κάτω είχε χιόνι και χιόνισε.  Το αμάξι προφανώς και οι αισθητήρες καλύφθηκαν από το χιόνι και ανα 5 λεπτά έβγαζε ένδειξη «το Χ σύστημα δεν λειτουργεί». Όταν το χιόνι είχε κάτσει καλά στον δρόμο ξανα, το σύστημα με τις λωριδες είχε τρελαθεί και ήθελε να μου στρίψει το αμάξι. Που με βοήθησε όλο αυτό, στο να παραμείνω έξτρα ξύπνιος μην με σκοτώσει το αμάξι με την «βοήθεια»
 

Σε αυτό το σημείο να πω ότι αμάξι φαίνεται μεγάλο και εντυπωσιακό και όταν είδε λίγη λάσπη και χιονι έκανε σαν πριγκίπισσα που είπες να την κεράσεις σουβλακι: έμεινε στον τόπο. Γιατί; Γιατί μοιάζει (και είναι) μεγάλο σε μέγεθος, όγκο αλλά δεν έχει την ανάλογη μηχανική δύναμη. Προφανώς η ορατότητα από το HS δεν είναι καλή, ούτε μπορεί να κινηθεί άνετα σε στενούς δρόμους. 

 

Μια περίπτωση που είχε βοηθήσει / λειτουργεί ήταν σε δρόμο που πετάχτηκε σκύλος. Το αμάξι σταμάτησε αρκετά απότομα με συνέπεια να χτυπήσω (ελαφρώς) στον λαιμό μου από το ταρακούνημα. Mercedes collision prevention system νομίζω λέγεται το σύστημα που αναφέρομαι.  

 

17 hours ago, Timour21 said:

να φέρουν ότι πιο σάπιο ή/και σπασμένο για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους.

Αφού βάψουν ότι σάπιο. 
 

17 hours ago, tutuyo said:

Για ποιο λογο να μη πωληθει ενα καλο μεταχειρισμενο 5 ετων εξω

Ας πουληθεί έξω, εμείς γιατί δεν έχουμε μια πιο απλή διαδικασία εκτελωνισμού για μπροουμε να το αγοράσουμε και εμείς αναρωτιέμαι. (Δεν το γνωρίζω, μόνο μέσω μεσάζοντα γνωρίζω ότι μπορώ να πάρω αμάξι από εξωτερικό

 

18 hours ago, kalmik said:

εικοσαετίας είναι αρκετά ασφαλές

My point
 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

α με βοηθάει, ναι αλλά να βασιστώ πάνω του για τις μεγάλες νεκρές γωνιές ή κακή ορατότητα μου δείχνει ένα προϊόν λάθος σχεδιασμένο

Bring back thin A pillars

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ναι ομοιως πραττεις και με πολλαπλους ψεκασμους προετοιμασιας (multijet) σημαινει οτι την ροπη θα την βγαλεις αν δεν εχεις την απαιτηση για αυτη? Τι θες να κανεις να επιταχυνεις χωρις να το ζητησει ο οδηγος?

..

Για να κινείσαι με μια συγκεκριμένη ταχύτητα σταθερά θες μια συγκεκριμένη ισχύ (ροπή επί στροφές) για να σπρώχνει το όχημα, σωστά;

Αυτό γίνεται με χρονισμό Α και ποσότητα καυσίμου Α ή χρονισμό Β (χειρότερο από τον Α) και ποσότητα καυσίμου Β (περισσότερη από την Α) για να αντισταθμίσεις την μείωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, NT1G είπε

αλλάζεις και την ροπή και το efficiency σε ότι συνθήκες

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

θες μια συγκεκριμένη ισχύ

Νομιζω αλλο λες και αλλο καταλαβα, η αλλο λεω και αλλο καταλαβες. ΝΑΙ μπορει να κανεις injection advance με λιγοτερο ΚΑΥΣΙΜΟ για την ιδια ροπη, αλλα σου εξηγω ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ενα μικρο ποσοστο της μεγιστης αρα ακομα και το καυσιμο ειναι ενα μικρο ποσοστο του μεγιστο injection rate ακομα και ας ειναι πολυ advanced

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Προστιμο 1 τρις ευρω αν δεν εναρμονιστει η ελλαδα στο επομενο διμηνο. Καουμπολικια κομμενα

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, 11osmikrosmhtsos είπε

Νομιζω αλλο λες και αλλο καταλαβα, η αλλο λεω και αλλο καταλαβες. ΝΑΙ μπορει να κανεις injection advance με λιγοτερο ΚΑΥΣΙΜΟ για την ιδια ροπη, αλλα σου εξηγω ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ενα μικρο ποσοστο της μεγιστης

Ναι είναι, αλλά τι σημασία έχει;

Aυτό που λέω είναι ότι αν μπορούσες θεωρητικά να το κάνεις σε ότι συνθήκες και να είσαι, αυτό αυξάνει τις θερμοκρασίες και τα NOx για τις συγκεκριμένες συνθήκες.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Θες να μου πεις ότι οτιδήποτε πήγε λάθος από θέμα σχεδιασμού για την βελτίωση της οδικής εμπειρίας από τον οδηγό θα το βελτιώσει ένα τεχνολογικό σύστημα; Δεν συμφωνώ. Να με βοηθάει, ναι αλλά να βασιστώ πάνω του για τις μεγάλες νεκρές γωνιές ή κακή ορατότητα μου δείχνει ένα προϊόν λάθος σχεδιασμένο. 

 

18 ώρες πριν, paylidis είπε

βοηθούν πάρα πολύ

Όταν λειτουργούν. Μου έδωσαν ένα MG HS στο εξωτερικό και έπεσα σε κακό καιρό. Κάτω είχε χιόνι και χιόνισε.  Το αμάξι προφανώς και οι αισθητήρες καλύφθηκαν από το χιόνι και ανα 5 λεπτά έβγαζε ένδειξη «το Χ σύστημα δεν λειτουργεί». Όταν το χιόνι είχε κάτσει καλά στον δρόμο ξανα, το σύστημα με τις λωριδες είχε τρελαθεί και ήθελε να μου στρίψει το αμάξι. Που με βοήθησε όλο αυτό, στο να παραμείνω έξτρα ξύπνιος μην με σκοτώσει το αμάξι με την «βοήθεια»
 

Σε αυτό το σημείο να πω ότι αμάξι φαίνεται μεγάλο και εντυπωσιακό και όταν είδε λίγη λάσπη και χιονι έκανε σαν πριγκίπισσα που είπες να την κεράσεις σουβλακι: έμεινε στον τόπο. Γιατί; Γιατί μοιάζει (και είναι) μεγάλο σε μέγεθος, όγκο αλλά δεν έχει την ανάλογη μηχανική δύναμη. Προφανώς η ορατότητα από το HS δεν είναι καλή, ούτε μπορεί να κινηθεί άνετα σε στενούς δρόμους. 

 

Μια περίπτωση που είχε βοηθήσει / λειτουργεί ήταν σε δρόμο που πετάχτηκε σκύλος. Το αμάξι σταμάτησε αρκετά απότομα με συνέπεια να χτυπήσω (ελαφρώς) στον λαιμό μου από το ταρακούνημα. Mercedes collision prevention system νομίζω λέγεται το σύστημα που αναφέρομαι.

Προφανώς και βοηθάει και λύνει προβλήματα το όποιο σύστημα. Να βασιστείς 100% δε γίνεται ούτε στα συστήματα ασφαλείας στα αεροπλάνα που είναι πολλά σκαλοπάτια επάνω με δισεκατομμύρια r&d. 
 

το να μη λειτουργούν τα ηλεκτρονικά είναι θέμα υλοποίησης - προφανώς στο mg είναι αντίστοιχη της ποιότητας κατασκευής του… σε εμένα εδώ και 6 χρόνια που έχω όλα αυτά τα συστήματα μόνο μια φορά μου βγήκε εκτός η τυφλή γωνία σε χιονοθύελλα που είχε γεμίσει αλάτια και λάσπη το αμάξι έως σχεδόν 10 πόντους κάτω από τα παράθυρα… προφανώς όμως άλλη η υλοποίηση του Γερμανού και άλλη του Κινέζου, ομοίως και η αξιοπιστία τους 

  • Like 1
Δημοσ.
18 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

80 ευρω και 3 ωρες δουλεια να την πας στον ταπετσερη, πωπωπω τεραστια ζημια

ΤΟ 26 ετων αμαξακι που εχω η οροφη του ειναι σαν καινουργια και ειναι μαυρο και εχει δει ηλιο. Αλλο ενα τρανο παραδειγμα οτι η ποιοτητα κατασκευης μονο πεφτει καθε χρονο...

Το 26 ετών μοντέλο σου και εσύ δεν είστε φυσικολογικα δείγματα γιατί εσύ το έχεις γδείσει και το έχεις ντήσει ξανά αυτό το μοντέλο, με συγκεκριμένα εξαρτήματα & σωληνάκια, εσυ τα έγραψες πριν. Δεν αντιπροσοπεύεις τον μέσο χρήστη. Δεν κάθεται ο άλλος να ψάχνει τι σωληνάκια θα βάλει εκτός των εργοστασιακών. Δεν ρωτάει έκδοση στο επίσημο, δεν ξέρει εκδόσεις, ότι του φέρει ο κωδικός του μοντέλου στην επίσημη, οτι αφορά τον σειριακό του. Αμφιβάλω ότι πας επίσημη με αυτά που γράφεις, δηλαδή αντιπροσωπεύεις την περίπτωση του ανθρώπου που ψάχνει τα ειδικά συνεργεία για ειδικές μετατροπές για ειδική ανάγκη. Ξεκινάς με το ότι δεν υπάρχουν προβλήματα και όσο προχωράμε, συνεχίζεις με το ότι βγαίνουν αλλά σιγά τα πράγματα, 80 ευρώ το ενα, 100 ευρώ το άλλο κοκ ναι αυτή είναι η πραγματικότητα. Βγαίνουν. Μετά θα πρέπει να ψαχνει ο άλλος για το ένα συνεργείο (σωληνάκια), για το άλλο (ταπετσαρία), κοκ

Ενα καινούργιο δεν σημαίνει ότι δεν θα χαλάσει, μπορεί DOA, μπορεί να βγάλει θέματα μετά τα 10.000χλμ αλλά εκτός αν πέσεις στο 2% του τελείως προβληματικού εσύ ο άτυχος, συνήθως θα είναι πιο αξιόπιστο απο ένα 20ετίας. Εξάλλου μιλάμε για Ελλάδα που δεν υπάρχουν λεφτά, δεν πάνε ΚΤΕΟ, δεν κάνουν σερβις, δεν αλλάζουν λάστιχα. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NT1G είπε

ναι, εχει αναλυθει τοσες φορες το θεμα των nox που δεν βρισκω λογο να συζητηθει ακομα μια φορα και εδω ειδικα.

τοτε να λες αυτο και ναμην υποβαθμιζεις τον συνομιλητη σου με μια φραση απαξιωσης.εγω δεν το διαβασα ποτε...αλλα δεν θα μπω σε τεχνικες λεπτομερειες το εκανε ο μητσος.

1 ώρα πριν, NT1G είπε

το τι γνωσεις εχω ή δεν εχω ειναι ασχετο με το θεμα και τα nox στην υγεια.

pro tip , στους κινητήρες όταν μεγιστοποιείς το efficiency μεγιστοποιείς και τα nox.

pro tip το μονο που εχω να πω ειναι οτι είναι χαζο αισθητήρας που δεν βοηθάει σε κάτι παρά μόνο να δημιουργεί προβλήματα...
Στην ουσία συλλέγει στον καταλύτη του ( ναι έχει και καταλύτη Νοξ) όλα τα βλαβερά καυσαέρια που αντιλαμβάνεται ότι θα μολύνουν το περιβάλλον, τα συγκρατεί και τα ξανά στέλνει πίσω στον κινητήρα για να τα ξανά καύσει με σκοπό τη μείωση των ρύπων και την εξοικονόμηση βενζίνης . . .
Η επιστροφή των δηλητηριασμένων καυσαερίων είναι ο βασικός παράγοντας που καταστρέφονται οι Λάμδα αισθητήρες... άρα εν ολίγοις είναι ένας χαζό αισθητήρας όπως είπα στην αρχή που βγαζει τουλαχισοτν 10 σφαλματα για να κανει μια τρυπα στο νερο οπως σου εξηγησε ο μητσος.

τον καταργεις από τον εγκέφαλο με τη βοήθεια κάποιου προγραμματιστή ...και γλυτωνεις απο 300 ευρω που ζηταει οποτε νομιζεις οτι χαλασε ανα καποια χρονια.

1 ώρα πριν, ma3stros είπε

@11osmikrosmhtsos Οσο και να θες να πεισεις τον ευατο σου οτι η η ε46 ανταπροκρινεται στα σημερινα δεδονενα, δεν ισχυει.

θα σου πω το πιο απλο οτι μονο τα φωτα που ανοιγουν μονα τους οταν βραδιασει ή μπεις σε ενα τουνελ κλπ... ειναι θεμα ασφαλειας και θα γλυτωσει ατυχηματα.

Μην μου πεις οτι δεν εχεις πετυχει βραδυ αυτοκινητο με σβηστα φωτα γτ εχει ξεχαστει ο οδηγος..

Γενικοτερα η τεχνολογια ειναι μερα με τη νυχτα σε ολα τα επιπεδα ειδικα οταν θα συγκρινεις ενα αμαξι του 2000 με ενα του 2025.

Φυσικα ο οδηγος ειναι το Νο1.

φυσικα και το συστημα που περιγραφεις ειναι χρησιμο αλλα πρωτον και αυτο σαν ηλεκτρικο-ηλεκτρονικο μπορει να κανει fault και να κολλησει.γιατι να μην βασιστω σε εμενα και να τα αναβω εγω? αν ειναι να τα κανει ολα το αυτοκινητο τοτε ο οδηγος δεν θα χρειαζεται.

1 ώρα πριν, hyperlost είπε

 

Τέλος η σύγκριση που κάνεις και εσύ είναι για τό ΚΟΣΤΟΣ. αυτό λες στην 2η παράγραφο. οτι το νέο θα στοιχίσει περισσότερο. Λοπόν αν ανέβουν οι μισθοί στην χώρα μας και ανέβει το ποιοτικό επίπεδο μετά να δεις πως θα πέσουν τα αυτοκίνητα 20ετίας και πάμε σε νεώτερα. είναι τόσο απλό.

αν οι μισθοι ανεβουν ..παλι ολα σχετικα ειναι.το εχω σκεφτει πολλες φορες.εγω θα διαλεγα κατι καινουριο που να εξυπηρετει τα γουστα μου..τα βλεπετε ολα σε 2 χρωματα,υπαρχουν και  αλλες επιλογες.να σου πω κατι? εγω θα ξαναεφτιαχνα το δικο μου γιατι μαρεσει και γιατι σαν παθητικη ενεργητικη ασφαλεια και αμαξωμα δεν εχει να ζηλεψει κατι απο ενα αντιστοιχο μοντελλο του σημερα που σιγουρα θα ειναι πιο μεγαλο και πιο ψηλο.τα αλλα γκατζετ δεν με αφορουν και να σου πω με αγχωνουν.ηδη δεν μαρεσουν αυτα που εχω και ειχε το αμαξι μεσα.δεν μπορουμε να μιλαμε ετσι γενικα ειναι θεμα γουστου μπορεις να παρεις κατι ακριβο και καλο ναι.αν ειναι ομως να παρεις απλως καινουρια οτι ναναι οχι.

δλδ. αν μου πεις να δωσω το δικο μου και να παρω μια νεα 3αρα που εχει πισω κινηση θα σου πω ναι.δεν θα μου αρεσουν πολλα τεχνολογικα νεα γκατζετ αλλα θα το ανεχτω.αν μου πεις παρε μια σειρα 2,1,Χ1 οχι δεν θελω.και ασχημα ειναι και δεν τα παω σαν μηχανηματα,τα εχω οδηγησει.

1 ώρα πριν, hyperlost είπε

Η αλήθεια είναι ότι στατιστικά ένα αμάξι 20ετίας όσο καλά και αν έχει διατηρηθεί θα αρχίσει να ζητάει μετά. Τα εξαρτήματα του ένα ένα θα αρχίσουν τα χαιρετάνε. Κάθε μεγάλο ταξίδι θα είναι και εμπειρία στο άγνωστο. 

μερτσεντες 2023 επεσε η ταπετσαρια..γιαρις 2020 χτυπησε κινητηρα..πολλα παραδειγματα ,ψαξε να βρεις..που λες οτι τα νεα δεν ζητανε..from day one !

1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

Νομιζω εμμεσως μας ειπες πως παμε προς τα πισω. Δεν κερδιζουμε σε καταναλωση, δεν κερδιζουμε σε αξιοπιστια, δεν κερδιζουμε σε drivability, δεν κερδιζουμε σε κοστος. ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ? ΠΟΥΘΕΝΑ απλως η EE βγαινει και φωναζει οτι μειωσαμε το περιβαλλοντικο αντικτυπο x% καλα. Ενταξει, ενα λογο μου δινει να αγορασω διχρονο και να του βαζω 5% λαδι μονο και μονο να ρυπαινω λιγο παραπανω

 

my point exactly!

42 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ναι ομοιως πραττεις και με πολλαπλους ψεκασμους προετοιμασιας (multijet) σημαινει οτι την ροπη θα την βγαλεις αν δεν εχεις την απαιτηση για αυτη? Τι θες να κανεις να επιταχυνεις χωρις να το ζητησει ο οδηγος?

ΝΑΙ τοσο δουλευουν στο κυριο μειγμα με περιπου 12:1 το κεντρικο κατω απο το μπουζι για αυτο καταργηθηκαν, εγω μιλησα για τυπικο ΟΜΟΓΕΝΕΣ lean burn, οπως μπορεις να κανεις σε ενα τυπικο mpi απο τις 2000-3000 μεχρι 30% φορτιο. Η λεγομενη τρυπα στον χαρτη

ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ για να κερδισει η ΕΕ ενα 5% χανει ο καταναλωτης 1000% παραπανω χρηματα σε αναξιοπιστια και ακριβα ανταλλακτικα. Law of diminishing returns. και πλεον πληρωνει και τα AdBlue και τις λαλακιες. ΟΥΣΤ ΡΕ ευρωπη, μηχανικο βρωμοτουρμποντιζελ με ξεβιδωμενο το governor.

no words!

21 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Το 26 ετών μοντέλο σου και εσύ δεν είστε φυσικολογικα δείγματα γιατί εσύ το έχεις γδείσει και το έχεις ντήσει ξανά αυτό το μοντέλο, με συγκεκριμένα εξαρτήματα & σωληνάκια, εσυ τα έγραψες πριν. Δεν αντιπροσοπεύεις τον μέσο χρήστη. Δεν κάθεται ο άλλος να ψάχνει τι σωληνάκια θα βάλει εκτός των εργοστασιακών. Δεν ρωτάει έκδοση στο επίσημο, δεν ξέρει εκδόσεις, ότι του φέρει ο κωδικός του μοντέλου στην επίσημη, οτι αφορά τον σειριακό του. Αμφιβάλω ότι πας επίσημη με αυτά που γράφεις, δηλαδή αντιπροσωπεύεις την περίπτωση του ανθρώπου που ψάχνει τα ειδικά συνεργεία για ειδικές μετατροπές για ειδική ανάγκη. Ξεκινάς με το ότι δεν υπάρχουν προβλήματα και όσο προχωράμε, συνεχίζεις με το ότι βγαίνουν αλλά σιγά τα πράγματα, 80 ευρώ το ενα, 100 ευρώ το άλλο κοκ ναι αυτή είναι η πραγματικότητα. Βγαίνουν. Μετά θα πρέπει να ψαχνει ο άλλος για το ένα συνεργείο (σωληνάκια), για το άλλο (ταπετσαρία), κοκ

ενω ο οδηγος με το νεο αυτοκινητο παει στο συνεργειο τρεχατος? η' μηπως νομιζεις οτι δεν παει ,οτι δεν χαλαει.

21 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Ενα καινούργιο δεν σημαίνει ότι δεν θα χαλάσει, μπορεί DOA, μπορεί να βγάλει θέματα μετά τα 10.000χλμ αλλά εκτός αν πέσεις στο 2% του τελείως προβληματικού εσύ ο άτυχος, συνήθως θα είναι πιο αξιόπιστο απο ένα 20ετίας. Εξάλλου μιλάμε για Ελλάδα που δεν υπάρχουν λεφτά, δεν πάνε ΚΤΕΟ, δεν κάνουν σερβις, δεν αλλάζουν λάστιχα. 

2%??? μαλλον το αναποδο, αυτο ειναι το ποσοστο του τυχερου νεου αυτοκινητου που δεν χαλαει. πολλα παραδειγματα γειτονων διπλα μου απο ολες τις μαρκες.μερτσεντες εβγαλε μετα απο 60.000 εγκεφαλακι,χιουνται εβγαλε προβλημα στην αντλια λαδιου,αι-γκο εβγαλε προβλημα σε ντεποζιτο καυσιμου.

το αβενσις του φιλου μου ομως 20 χρονια ζει στον πλανητη της ηρεμιας .

Επεξ/σία από mike15
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mike15 είπε

...

pro tip το μονο που εχω να πω ειναι οτι είναι χαζο αισθητήρας που δεν βοηθάει σε κάτι παρά μόνο να δημιουργεί προβλήματα...
Στην ουσία συλλέγει στον καταλύτη του ( ναι έχει και καταλύτη Νοξ) όλα τα βλαβερά καυσαέρια που αντιλαμβάνεται ότι θα μολύνουν το περιβάλλον, τα συγκρατεί και τα ξανά στέλνει πίσω στον κινητήρα για να τα ξανά καύσει με σκοπό τη μείωση των ρύπων και την εξοικονόμηση βενζίνης . . .
Η επιστροφή των δηλητηριασμένων καυσαερίων είναι ο βασικός παράγοντας που καταστρέφονται οι Λάμδα αισθητήρες... άρα εν ολίγοις είναι ένας χαζό αισθητήρας όπως είπα στην αρχή που βγαζει τουλαχισοτν 10 σφαλματα για να κανει μια τρυπα στο νερο οπως σου εξηγησε ο μητσος.

...

Μεγάλο κείμενο, ειδικά μόνο σε αυτό, τα NOx δεν καίγονται, είναι σαν να λες να κάψεις το διοξείδιο του άνθρακα.

Η επιστροφή στον κινητήρα είναι μόνο για να μειώσεις τις θερμοκρασίες και την παραγωγή τους.

Το τι γίνεται μετά, είναι είτε αναγωγή στο LNT (lean nox trap) με χρήση πλούσιου μείγματος (ναι, γίνεται υπό προυποθέσεις στα diesel) είτε χρήση SCR και ουρίας που τα μετατρέπουν σε άζωτο και οξυγόνο.

Επειδή γράφεις για βενζίνη, τα NOx τα αντιδρούν στον κλασσικό καταλύτη που έχουμε τόσες δεκαετίες.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NT1G είπε

Μεγάλο κείμενο, ειδικά μόνο σε αυτό, τα NOx δεν καίγονται, είναι σαν να λες να κάψεις το διοξείδιο του άνθρακα.

Η επιστροφή στον κινητήρα είναι μόνο για να μειώσεις τις θερμοκρασίες και την παραγωγή τους.

Το τι γίνεται μετά, είναι είτε αναγωγή στο LNT (lean nox trap) με χρήση πλούσιου μείγματος (ναι, γίνεται υπό προυποθέσεις στα diesel) είτε χρήση SCR και ουρίας που τα μετατρέπουν σε άζωτο και οξυγόνο.

Επειδή γράφεις για βενζίνη, τα NOx τα αντιδρούν στον κλασσικό καταλύτη που έχουμε τόσες δεκαετίες.

μικρο κειμενο.λεγε οτι θες για την λειτουργια του,εγω σου εγραψα γενικα πως λειτουργει και τι κανει.ειναι πιο μεγαλο προβλημα απο αυτο που υποτιθεται οτι λυνει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...