Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Macosj είπε

Υπάρχει στα αλήθεια η άποψη ότι τα αυτοκίνητα μας είναι γηρασμένα επειδή μας αρέσει και όχι επειδή δεν έχουμε λεφτά? 😂 

υπαρχει και αυτη η αποψη.εαν εχεις ενα πακετο να αγορασεις συγκεκριμενο και δεν βγαινει ενα ομορφο σαν αυτο που εχεις,εισαι δλδ στην κατηγορια των ανθρωπων που αγοραζουν καθε 10 χρονια,τι κανεις? αγοραζεις ενα νεο οτι ναναι?αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι αν ανηκεις σαυτην την κατηγορια τοτε δεν αγοραζεις μεχρι να βρεις κατι που να σου αρεσει.αν εισαι αυτης της κατηγοριας. δεν τσουβαλιαζεται το θεμα γιατι κραταω το παλιο.εχει πολλες κατηγοριες ανθρωπων δεν ειναι μονο οι μπατιρηδες.θα στο πω αλλιως.καποιος εγραψε οτι η αυτοκινηση ψοφησε το 2012.

μα απο το 1998 μεχρι το 2012 παραχθηκαν μερικα απο τα πιο ομορφα μοντελλα που επειδη πουληθηκαν πολλα ,η αγορα μεταχειρισμενων ακομα απο αυτα ζει.αν δεν ηταν ομορφα και ποιοτικα θα εφευγαν .δες μετα το 2012 τι μοντελλα παραχθηκαν.ασχημα.γιατι λοιπον να μην κρατησω το αυτοκινητο που αγορασα το 2005 που ηταν ομορφο και γερο και να παρω ενα ασχημο μετα το 2012 επειδη ετσι πρεπει? 

1 ώρα πριν, Macosj είπε

 

Η απόκτηση για αυτόν νέου αυτοκινήτου φαντάζει όνειρο, όχι μόνο επειδή δεν μπορεί να το αγοράσει (αυτό θα έλεγα ότι είναι το εύκολο κομμάτι), αλλά διότι η συντήρηση και η ασφάλεια ενός καινούριου αυτοκινήτου κοστίζουν πάρα πολλά. Πλέον οι αντιπροσωπείες δεν αστειεύονται, έναν προφυλακτήρα μαζί με το υπερσύγχρονο led με πολλαπλή κατεύθυνση φανάρι να σπάσεις, θα σου πάει 1000+. Οπότε, ο μέσος Έλληνας μένει με την σαβούρα για καθαρά οικονομικούς λόγους. Έχουμε μαζευτεί το 70% σε παραγκουπολεις, τα χτυπήματα και ιδίως τα μικτοχτυπηματα μέσα σε αυτές είναι δεδομένα. Εγώ προσωπικά δεν αγοράζω καινούριο αμάξι στην Αθήνα, διότι φοβάμαι αυτό ακριβώς, μειώνεται και το άγχος για το κόστος αλλά αυξάνεται για την ασφάλεια μας. 

ειδες λοιπον που απαντας στην ερωτηση σου? ενας ακομη λογος ειναι και αυτος που αναφερεις.και το εχω σκεφτει και εγω οταν σκεφτομαι να αγορασω ενα νεο.εχουν αλλαξει οι καιροι και θες δεν θες θα χτυπησει το αυτοκινητο σου και αν ειναι ξανα καινουριο αντε παλι να αγχος και στεναχωρια..ενω τωρα δεν με νοιαζει.παω το βαφω και τελειωνω,το εχω συνηθισει.ειναι πολλοι οι λογοι ,ενας ενας βγαινουν,οχι μονο η οικονομικη κατασταση.

μεχρι στιγμης βγηκε η ομορφια των παλιων και μετα το αγχος για χτυπημα..παμε παρακατω.

1 ώρα πριν, Macosj είπε

Δεν μπορεί να συγκριθεί η ασφάλεια των καινούριων αυτοκινήτων με τα 20+ χρόνια πριν. Λέτε για αερόσακους, το ΜΕΣΟ παλιό αυτοκίνητο είχε έναν για τον οδηγό, τώρα η βασική έκδοση εχει 5-6. Επίσης, το δέσιμο των καινούριων είναι πολύ καλύτερο, υπάρχουν άπειρα βίντεο που δείχνουν την τεράστια διαφορά. Και φυσικά τα ηλεκτρικά συστήματα ασφαλείας 

 

20 χρονια πριν εχω και εχει 5 αεροσακους..και απο δεσιμο ,γερμανικο...αλλο επιχειρημα.

Επεξ/σία από mike15
  • Απαντ. 232
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, mike15 είπε

20 χρονια πριν εχω και εχει 5 αεροσακους..και απο δεσιμο ,γερμανικο...αλλο επιχειρημα.

Για αυτό ακριβώς έχω τη λέξη ΜΈΣΟ με κεφαλαίο, έλεγα να βάλω σε παρένθεση (ξέρω ότι κάποιος θα γράψει ότι ναι αλλά η Mercedes του 2004 έχει 8 αερασακους). 

 

37 λεπτά πριν, mike15 είπε

ειδες λοιπον που απαντας στην ερωτηση σου?

Ακριβώς, απάντησα ότι είμαστε στενά οικονομικά, για αυτό μας ενδιαφέρουν πάρα πολύ αυτά. Φυσικά βάζω και τον εαυτό μου μέσα. 

 

37 λεπτά πριν, mike15 είπε

δεν τσουβαλιαζεται το θεμα γιατι κραταω το παλιο.εχει πο

Όταν μιλάμε για το σύνολο, πάντα μιλάμε για τον μέσο όρο. Ο μέσος όρος ανθρώπων, κρατάει το παλιό επειδή δεν έχει την οικονομική άνεση για αυτά που ανέφερα. Οι διαφορές κατηγορίες που το κάνουν για γούστο δεν μας ενδιαφέρουν όταν μιλάνε για μια γενική κατάσταση. Είναι σαν να λέμε ότι οι Έλληνες εχουν 1,77 ύψος και εσύ να απαντάς, ναι αλλά εγώ είμαι 2,05 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 3
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Timour21 είπε

 

Ούτε θα με πείσει κανείς ποτέ πως ένα smart/ami/aygo του 2025 θα γίνει ποτέ ασφαλέστερο από ένα (καλοσυντηρημένο) volvo 850 της δεκαετίας του 90. Όσο είναι το παχος της κάθε κολώνας του volvo είναι το συνολικό πλάτος των αυτοκινήτων που προανέφερα. Αν ο Αμανατίδης αντί για smart είχε το συγκεκριμένο volvo όταν τράκαρε και τον είχαν εντατική για μέρες όταν έσκασε (με λίγα χλμ αν θυμάμαι καλά) στην κολώνα , θα έβαζε όπισθεν, και θα συνέχιζε την πορεία του (και ίσως να άφηνε την γύρω περιοχή χωρίς ρεύμα, γιατί η κολώνα θα είχε ξηλωθεί).

 

 

Φήμες της εποχής λένε ότι ο Αμανατίδης δεν ήταν ποτέ τόσο σοβαρά όσο έβγαινε προς τα έξω  αλλά κάπως έπρεπε ο Δάρας που ήταν ο γιατρός του Ολυμπιακού να βγάλει από πάνω του τη ρετσινιά του χασάπη που είχε αποκτήσει 

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Macosj είπε

Ο μέσος όρος ανθρώπων, κρατάει το παλιό επειδή δεν έχει την οικονομική άνεση για αυτά που ανέφερα.

ενας ακομα λογος ειναι οι εξωφρενικες τιμες και οι απαραδεκτες βασικες εκδοσεις εν ετη 2025. με τα χρηματα που καποτε έπερνες ΑΜΑΞΙ τωρα παιρνεις ενα κουβα με ροδες. ακομη και τον πληθωρισμο να βαλεις μεσα οι τιμες των αυτοκινητων ειναι στη στρατοσφαιρα.

ενα φυσιολογικο αυτοκινητο χωρις πολλα φρου φρου αλλα με τις φυσιολογικες ανεσεις που θελει ενας ανθρωπος απο ενα αμαξι του 25 κοστιζει λιγο πανω απο 30κ ευρω. και ολα αυτα ενω ειμαστε σε φαση που δεν αξιζει να αγορασεις αμαξι απο την φθηνη και την μεσαια κατηγορια γιατι γινονται αλματα σε πολλους τομεις και σε 3-5 χρονια θα εχουμε πολυ πολυ καλυτερα οχηματα διαθεσιμα.

  • Like 6
Δημοσ.

Ένας ακόμα λόγος για τα πολλά παλιά αυτοκίνητα είναι τα μέτρα για τον Covid.

Οι εφοδιαστικές αλυσίδες εκείνη την περίοδο είχαν πρόβλημα και πολλές εταιρείες αναγκάστηκαν να αλλάξουν προμηθευτές και να επιλέξουν άλλα εξαρτήματα.  Ιδιαίτερα τα ηλεκτρονικά, με την έλλειψη τσιπ οι κατασκευαστές είχαν μεγάλο πρόβλημα.

Το αποτέλεσμα ήταν να πέσει πολύ η ποιότητα. Έχω ακούσει αμέτρητα προβλήματα, μου έλεγε φίλος με τουριστικά ταξί πολλές ιστορίες. Ταξιτζής με καινούργιο αυτοκίνητο (μοντέλο 2021) αξίας άνω των 80.000€ έμεινε σε έναν χρόνο δύο φορές στον δρόμο, χρειάστηκε οδική βοήθεια.

Τα παλιά αυτοκίνητα αν έπαιρναν μπρος, δύσκολα σε άφηναν στον δρόμο (εκτός αν ήταν ασυντήρητο για χρόνια, δεν είχε νερό ή λάδι οπότε φταίει ο οδηγός).

 

Προσωπικά μου λείπει η αίσθηση πολυτέλειας στα νέα αυτοκίνητα. Δίνεις τόσα χρήματα και τα πάντα μέσα είναι πλαστικά που τρίζουν. Ακόμα και καινούργια αυτοκίνητα των 100Κ+ δεν φτάνουν σε πολυτέλεια και άνεση λιμουζίνες 20+ ετών.

@basilis_k6 Όπως ακριβώς το είπες, κουβάς με ρόδες.

  • Like 2
Δημοσ.

H κουβέντα πήρε ενδιαφέρουσα τροπή. Ενας ακόμα λόγος θα έλεγα πως η βασική πολυτέλεια ταβάνιασε στα μέσα του 2000. Ενα αμάξι του 2005 έχει αεροσακους κλιματισμό ενίοτε αυτόματο, υδραυλικο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ABS, σχετικά καλά πλαστικά, isofix σκιαστρα ηχεία κτλ, ενα αμάξι που ήταν 20 χρονών το 2005 δεν εχει τιποτα απο αυτά, δουλεύει με καρμπυρατέρ, ειναι δυσκολο στην οδήγηση ιδιαίτερα για γυναίκα και το καλοκαίρι είσαι μονιμα με το χέρι απο έξω και τα παράθυρα ανοιχτα. Τα βασικά υπάρχουν εδω και 20 χρόνια και αν συντηρούνται είσαι πολύ πιο άνετα απο ενα αμάξι του 1985, δεν νιώθεις τοσο απαρχαιωμένος και εκτός εποχής με ένα Golf 5 όπως θα ένιωθες το 2005 με ενα Golf 2.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, StavrosD είπε

Προσωπικά μου λείπει η αίσθηση πολυτέλειας στα νέα αυτοκίνητα. Δίνεις τόσα χρήματα και τα πάντα μέσα είναι πλαστικά που τρίζουν. Ακόμα και καινούργια αυτοκίνητα των 100Κ+ δεν φτάνουν σε πολυτέλεια και άνεση λιμουζίνες 20+ ετών.

@basilis_k6 Όπως ακριβώς το είπες, κουβάς με ρόδες.

πολυτέλεια λεει :lol:

βρε μπηκα ψαχνωντας αμαξι σε εκθεση πρωτη φορα το 2024 μετα απο 10+ χρονια που ουτε απεξω δεν ειχα περασει και καθομαι στον οδηγο και κατι μου λειπει. βρε τι λειπει...τι λειπει... Α το υποβραχιονιο. εχω μαλακο υποβραχιονιο στο fabia του 2003(!!!) και μου λεει ο πωλητης οτι πρεπει να παρω την πιο ακριβη εκδοση. 22 χρονια μετα το υποβραχιονιο δεν καταφερε να κανει τη μεταβαση απο την 2η εκδοση στην βασικη. Αφου γυριζω σπιτι τι να δω, η 2η εχει πλαστικο στις πορτες και το σαπιο fabia εχει υφασματινη επενδυση!

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, StavrosD είπε

Το αποτέλεσμα ήταν να πέσει πολύ η ποιότητα.

Οταν εγω σε αλλο topic ειχα γραψει οτι υπαρχει διαχωρισμος pre-covid και post-covid με κοροιδευαν.

Απλως οι εταιριες ειδαν οτι θα αγορασουμε και αμαξια με πολυ χαμηλη ποιοτητα και ειπαν γιατι να την επαναφερουμε στα αρχικα επιπεδα...

Οτιδηποτε post covid ακομα και στο ιδιο μοντελο ειναι σκουπιδι και με μηδενικη μειωση στην τιμη...

7 ώρες πριν, lary7 είπε

H κουβέντα πήρε ενδιαφέρουσα τροπή. Ενας ακόμα λόγος θα έλεγα πως η βασική πολυτέλεια ταβάνιασε στα μέσα του 2000. Ενα αμάξι του 2005 έχει αεροσακους κλιματισμό ενίοτε αυτόματο, υδραυλικο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ABS, σχετικά καλά πλαστικά, isofix σκιαστρα ηχεία κτλ, ενα αμάξι που ήταν 20 χρονών το 2005 δεν εχει τιποτα απο αυτά, δουλεύει με καρμπυρατέρ, ειναι δυσκολο στην οδήγηση ιδιαίτερα για γυναίκα και το καλοκαίρι είσαι μονιμα με το χέρι απο έξω και τα παράθυρα ανοιχτα. Τα βασικά υπάρχουν εδω και 20 χρόνια και αν συντηρούνται είσαι πολύ πιο άνετα απο ενα αμάξι του 1985, δεν νιώθεις τοσο απαρχαιωμένος και εκτός εποχής με ένα Golf 5 όπως θα ένιωθες το 2005 με ενα Golf 2

κοιτα που σιγα σιγα ερχεστε στα λογια μου, ενα αμαξι του 2006 δεν εχει τιποτε να ζηλεψει απο ενα αμαξι του 2026 εκτος απο οτι ειναι λιγοτερα κυβικα με περισσοτερα αλογα (γκουχ γκουχ υψηλοτερη ειδκη ισχυς = υψηλοτερη αναξιοπιστια).

το 2005 ο καταναλωτης περιμενε πως οταν θα βαλει δερματινο σαλονι θα παρει πραγματικο δερμα 2mm παχους με ραφες απο ανθρωπο και αισθηση βελουδου, οχι φτηνιαρικη δερματινη 0.5 σαν τσιχαροχαρτο

7 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

και μου λεει ο πωλητης οτι πρεπει να παρω την πιο ακριβη εκδοση. 22 χρονια μετα το υποβραχιονιο δεν καταφερε να κανει τη μεταβαση απο την 2η εκδοση στην βασικη. Αφου γυριζω σπιτι τι να δω, η 2η εχει πλαστικο στις πορτες και το σαπιο fabia εχει υφασματινη επενδυση!

ναι και τοτε το bafia το αγορασες με 12k τωρα με 20k και ποιοτικα ειναι υποδιεστερο.

Τωρα εχουμε αισθηση της ποιοτητας και οχι πραγματικη ποιοτητα μαγκες μου. Πραγματικη ποιοτητα θα βρεις πανω απο 60.000 ενω μεχρι το 2010 ηταν πληρως εφικτο να την βρεις στα 40.000. Αλλα ναι λενε λενε λενε οτι κανουμε προοδο

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Morosana είπε

Το μόνο στοιχείο είναι ότι πριν την ψήφιση των κρατικών. ιστορικών πινακίδων υπήρχαν περίπου 20000 ιστορικά οχήματα με πινακίδες λεσχών που αναγκαστικά θα αλλάξουν πινακίδες αν θέλουν να συνεχίσουν να κυκλοφορούν  Αν υπολογίσεις ότι με τον καινούργιο νόμο θα έχεις ετήσια τέλη 200€ στα 2000 κυβικά  χωρίς τεκμήριο, ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο χαμηλότερη ασφάλεια κτλ θα βρεθούν αρκετοί που θα βγάλουν στο καινούργιο μητρώο αρκετές w124 201 e36 Cherokee golf 3 και πολλά ακόμα που έχουν κλείσει τα 30 χρόνια και κυκλοφορούν ακόμη 

Δηλαδή μιλάμε για 300000 αυτοκίνητα; Είναι αυτά ικανά να αλλάξουν τον παραπάνω ΜΟ έστω και στο πρώτο δεκαδικό ψηφίο;

10 ώρες πριν, mike15 είπε

υπαρχει και αυτη η αποψη.εαν εχεις ενα πακετο να αγορασεις συγκεκριμενο και δεν βγαινει ενα ομορφο σαν αυτο που εχεις,εισαι δλδ στην κατηγορια των ανθρωπων που αγοραζουν καθε 10 χρονια,τι κανεις? αγοραζεις ενα νεο οτι ναναι?αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι αν ανηκεις σαυτην την κατηγορια τοτε δεν αγοραζεις μεχρι να βρεις κατι που να σου αρεσει.αν εισαι αυτης της κατηγοριας. δεν τσουβαλιαζεται το θεμα γιατι κραταω το παλιο.εχει πολλες κατηγοριες ανθρωπων δεν ειναι μονο οι μπατιρηδες.θα στο πω αλλιως.καποιος εγραψε οτι η αυτοκινηση ψοφησε το 2012.

μα απο το 1998 μεχρι το 2012 παραχθηκαν μερικα απο τα πιο ομορφα μοντελλα που επειδη πουληθηκαν πολλα ,η αγορα μεταχειρισμενων ακομα απο αυτα ζει.αν δεν ηταν ομορφα και ποιοτικα θα εφευγαν .δες μετα το 2012 τι μοντελλα παραχθηκαν.ασχημα.γιατι λοιπον να μην κρατησω το αυτοκινητο που αγορασα το 2005 που ηταν ομορφο και γερο και να παρω ενα ασχημο μετα το 2012 επειδη ετσι πρεπει? 

Εξάρτάται για πιο λόγο το θες το αυτοκίνητο. Μετακίνηση κάθε μέρα στην δουλειά και παιδιά σχολείο-δραστηριότητες; Status; Μούρη; Hobby; Οι περισσότεροι ανήκουν στην πρώτη κατηγορία και δεν τους νοιάζει να πάρουν εμφανισιακά ένα πιο όμορφο αυτοκίνητο. Αν είχαν τα χρήματα θα αγόραζαν ένα νεότερο για να είναι ασφαλέστερο και οικονομικότερο στην συντήρηση. Ωστόσο παραμένουν με aygo του 2012 που χάνει λάδια από παντού.

9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

ενας ακομα λογος ειναι οι εξωφρενικες τιμες και οι απαραδεκτες βασικες εκδοσεις εν ετη 2025. με τα χρηματα που καποτε έπερνες ΑΜΑΞΙ τωρα παιρνεις ενα κουβα με ροδες. ακομη και τον πληθωρισμο να βαλεις μεσα οι τιμες των αυτοκινητων ειναι στη στρατοσφαιρα.

ενα φυσιολογικο αυτοκινητο χωρις πολλα φρου φρου αλλα με τις φυσιολογικες ανεσεις που θελει ενας ανθρωπος απο ενα αμαξι του 25 κοστιζει λιγο πανω απο 30κ ευρω. και ολα αυτα ενω ειμαστε σε φαση που δεν αξιζει να αγορασεις αμαξι απο την φθηνη και την μεσαια κατηγορια γιατι γινονται αλματα σε πολλους τομεις και σε 3-5 χρονια θα εχουμε πολυ πολυ καλυτερα οχηματα διαθεσιμα.

Δεν είναι όμως και τα μεταχειρισμένα πανάκριβα; Πάντα θα υπάρξει μία ευκαιρία κάπου αλλά κατά κανόνα τα φθηνά είναι σάπια και όποιος έχει ένα προσεγμένο αυτοκίνητο το πουλάει για χρυσό. Πχ το να πάρεις 5ετίας αυτοκίνητο το βρίσκεις 20% απ' την τιμή που σήμερα κάνει καινούργιο. Υπάρχει λόγος να μην πας στο καινούργιο; Χίλιες φορές να καλύψω την διαφορά με ένα δάνειο με 9% επιτόκιο και να είμαι 100% σίγουρος ότι θα αγοράσω ένα αυτοκίνητο που δεν του έχει γίνει καμία παρέμβαση.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, lector είπε

Οσο εμπιστευομαι και ολα τα υπολοιπα μερη του αυτοκινητου.

Ναι, ειναι συνεπεια καποιας ενεργειας του χρηστη, οχι αυθαιρετη αποφαση.

Ε αρα γιατι καθομαστε και σκαμε για το αν θα δουλεψει σωστα το καθε ηλεκτρονικο υποσυστημα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

 

Δεν είναι όμως και τα μεταχειρισμένα πανάκριβα; Πάντα θα υπάρξει μία ευκαιρία κάπου αλλά κατά κανόνα τα φθηνά είναι σάπια και όποιος έχει ένα προσεγμένο αυτοκίνητο το πουλάει για χρυσό. Πχ το να πάρεις 5ετίας αυτοκίνητο το βρίσκεις 20% απ' την τιμή που σήμερα κάνει καινούργιο. Υπάρχει λόγος να μην πας στο καινούργιο; Χίλιες φορές να καλύψω την διαφορά με ένα δάνειο με 9% επιτόκιο και να είμαι 100% σίγουρος ότι θα αγοράσω ένα αυτοκίνητο που δεν του έχει γίνει καμία παρέμβαση.

Μανώλη εννοείται ότι είναι πανάκριβα τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα (ακόμα και τα χρέπια) , αν δείς στο εξωτερικό (δεν θα μιλήσω για Αγγλία που στα 5 χρόνια παίζει να έχει χάσει και τα 2/3 της αξίας του το αμάξι) Γαλλία, Γερμανία (χώρες που συνήθως κοιτάω - δεν θα αναφερθώ για Ιταλίες Βουλγαρίες γιατί δεν ξέρω) οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι σαφώς χαμηλότερες. Και αν ψάξεις θα βρείς καλό αμάξι (υπάρχουν!) σε καλή τιμή και ακόμα με τα έξοδα μεταφοράς (για να το φέρεις Ελλάδα) + τα χαράτσια (που είναι ο λόγος που ξεκίνησε το topic) πάλι σου βγαίνει κάτι λιγότερο από το να το πάρεις εδώ. Αν δεν υπήρχε το χαράτσι, η διαφορά θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη και είτε ο εδώ πωλητής μεταχειρισμένου (μαντράς/ιδιώτης) θα αναγκαζόταν να πουλήσει φτηνότερα, ή θα τα φέρναμε οι περισσότεροι από το εξωτερικό.

Δες εδώ ένα παράδειγμα 

Σε αμάξι φίλου, έπεσε κομμάτι δέντρου το χειμώνα και του ράγισε το πίσω τζάμι. Επειδή είναι κυρτό, η μαμά εταιρεία του ζήτησε κάτι λιγότερο από 3000 ευρώ για να του φέρει καινούριο....

Ανt'αυτού, το  ιούλιο που θα πάω στο νησί να δώ f1 θα πάω αεροπορικώς, και θα γυρίσω οδικώς για να του φέρω το τζάμι σε λίγο καλύτερη τιμή, αλλά θα πάρει και παραπάνω από μισό αμάξι σε ανταλλακτικά (γιατί κάποια από το δεξιοτίμονο δεν κάνουν για τα αμάξια που έχουν το τιμόνι στην σωστή πλευρά).

Θα χτυπήσω λοιπόν ένα τέτοιο (όχι το ίδιο γιατί μάλλον θα έχει πουληθεί μέχρι τότε) και θα του μείνει προίκα μοτέρ και φανοποιία.

 

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202505072153643

Στα λεφτά που παίρνεις το παραπάνω (είπαμε ακραίο παράδειγμα η Αγγλία όμως) εδώ παίρνεις ένα παπί και μία κοκα κόλα zero. 

Επεξ/σία από Timour21
  • Like 2
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Μανώλη εννοείται ότι είναι πανάκριβα τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα (ακόμα και τα χρέπια) , αν δείς στο εξωτερικό (δεν θα μιλήσω για Αγγλία που στα 5 χρόνια παίζει να έχει χάσει και τα 2/3 της αξίας του το αμάξι) Γαλλία, Γερμανία (χώρες που συνήθως κοιτάω - δεν θα αναφερθώ για Ιταλίες Βουλγαρίες γιατί δεν ξέρω) οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι σαφώς χαμηλότερες. Και αν ψάξεις θα βρείς καλό αμάξι (υπάρχουν!) σε καλή τιμή και ακόμα με τα έξοδα μεταφοράς (για να το φέρεις Ελλάδα) + τα χαράτσια (που είναι ο λόγος που ξεκίνησε το topic) πάλι σου βγαίνει κάτι λιγότερο από το να το πάρεις εδώ. Αν δεν υπήρχε το χαράτσι, η διαφορά θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη και είτε ο εδώ πωλητής μεταχειρισμένου (μαντράς/ιδιώτης) θα αναγκαζόταν να πουλήσει φτηνότερα, ή θα τα φέρναμε οι περισσότεροι από το εξωτερικό.

Δες εδώ ένα παράδειγμα 

Σε αμάξι φίλου, έπεσε κομμάτι δέντρου το χειμώνα και του ράγισε το πίσω τζάμι. Επειδή είναι κυρτό, η μαμά εταιρεία του ζήτησε κάτι λιγότερο από 3000 ευρώ για να του φέρει καινούριο....

Ανt'αυτού, το  ιούλιο που θα πάω στο νησί να δώ f1 θα πάω αεροπορικώς, και θα γυρίσω οδικώς για να του φέρω το τζάμι σε λίγο καλύτερη τιμή, αλλά θα πάρει και παραπάνω από μισό αμάξι σε ανταλλακτικά (γιατί κάποια από το δεξιοτίμονο δεν κάνουν για τα αμάξια που έχουν το τιμόνι στην σωστή πλευρά).

Θα χτυπήσω λοιπόν ένα τέτοιο (όχι το ίδιο γιατί μάλλον θα έχει πουληθεί μέχρι τότε) και θα του μείνει προίκα μοτέρ και φανοποιία.

 

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202505072153643

Στα λεφτά που παίρνεις το παραπάνω (είπαμε ακραίο παράδειγμα η Αγγλία όμως) εδώ παίρνεις ένα παπί και μία κοκα κόλα zero. 

Το UK ειναι λιγο ξεχωριστο, γιατι πρακτικα κανεις δεν εξαγει δεξιοτιμονα αυτοκινητα εκτος UK, οποτε τα μεταχειρισμενα αναγκαστικα χανουν αξια αμεσα.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Μανώλη εννοείται ότι είναι πανάκριβα τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα (ακόμα και τα χρέπια) , αν δείς στο εξωτερικό (δεν θα μιλήσω για Αγγλία που στα 5 χρόνια παίζει να έχει χάσει και τα 2/3 της αξίας του το αμάξι) Γαλλία, Γερμανία (χώρες που συνήθως κοιτάω - δεν θα αναφερθώ για Ιταλίες Βουλγαρίες γιατί δεν ξέρω) οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι σαφώς χαμηλότερες. Και αν ψάξεις θα βρείς καλό αμάξι (υπάρχουν!) σε καλή τιμή και ακόμα με τα έξοδα μεταφοράς (για να το φέρεις Ελλάδα) + τα χαράτσια (που είναι ο λόγος που ξεκίνησε το topic) πάλι σου βγαίνει κάτι λιγότερο από το να το πάρεις εδώ. Αν δεν υπήρχε το χαράτσι, η διαφορά θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη και είτε ο εδώ πωλητής μεταχειρισμένου (μαντράς/ιδιώτης) θα αναγκαζόταν να πουλήσει φτηνότερα, ή θα τα φέρναμε οι περισσότεροι από το εξωτερικό.

Δες εδώ ένα παράδειγμα 

Σε αμάξι φίλου, έπεσε κομμάτι δέντρου το χειμώνα και του ράγισε το πίσω τζάμι. Επειδή είναι κυρτό, η μαμά εταιρεία του ζήτησε κάτι λιγότερο από 3000 ευρώ για να του φέρει καινούριο....

Ανt'αυτού, το  ιούλιο που θα πάω στο νησί να δώ f1 θα πάω αεροπορικώς, και θα γυρίσω οδικώς για να του φέρω το τζάμι σε λίγο καλύτερη τιμή, αλλά θα πάρει και παραπάνω από μισό αμάξι σε ανταλλακτικά (γιατί κάποια από το δεξιοτίμονο δεν κάνουν για τα αμάξια που έχουν το τιμόνι στην σωστή πλευρά).

Θα χτυπήσω λοιπόν ένα τέτοιο (όχι το ίδιο γιατί μάλλον θα έχει πουληθεί μέχρι τότε) και θα του μείνει προίκα μοτέρ και φανοποιία.

 

https://www.autotrader.co.uk/car-details/202505072153643

Στα λεφτά που παίρνεις το παραπάνω (είπαμε ακραίο παράδειγμα η Αγγλία όμως) εδώ παίρνεις ένα παπί και μία κοκα κόλα zero. 

Επειδή ψάχνω επαγγελματικό μεταχειρισμένο έχω σκεφτεί να κάνω κάτι τέτοιο καθώς αυτοκίνητα όπως fiorino, doblo ή transit του 2015 πωλούνται περισσότερο απ' ότι αγοράστηκαν. Δεν το συζητάμε όταν τα έχω πάει σε μηχανικούς ή λαμαρινατζίδες μου έχουν πει να μην τα κοιτάξω καν ακόμη και να μου τα χαρίσουν.

Έχω ψάξει στο Ηράκλειο. Δεν έχω δει Αθήνα και κάπου αλλού αλλά αν είναι να φύγω από Κρήτη σίγουρα θα δω απευθείας στο εξωτερικό με κάποιον που ασχολείται επαγγελματικά με αυτό το κομμάτι και θα μπορέσει και το ελέγξει και να βρει και το Ιστορικό του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Το UK ειναι λιγο ξεχωριστο, γιατι πρακτικα κανεις δεν εξαγει δεξιοτιμονα αυτοκινητα εκτος UK, οποτε τα μεταχειρισμενα αναγκαστικα χανουν αξια αμεσα.

Είναι και αυτό που λές εσύ, αλλά πολύ περισσότερο είναι το γεγονός ότι όσο περισσότερο παλιώνει ένα αμάξι στην Αγγλία τόσο ανεβαίνει το κόστος του tax disc που πληρώνει κανείς (και τον καιρό που ήμουν εγώ ανέβαιναν και τα ασφάλιστρα κάθε χρόνο). 

Το 95 στην Αγγλία χτύπησα fiesta του 87, 180 λίρες. Ήθελα 800 για να το ασφαλίσω!

Αν έπερνα καινούριο fiesta τα ασφάλιστρα θα ήταν περίπου τα μισά.

Διαφορετικά ξέρω από πρώτο χέρι καραβιές που φέυγουν για Αυστραλία/Ιαπωνία (χώρες που οδηγούν με το τιμόνι στην λάθος πλευρά - να το τονίζουμε αυτό!) και έχω και φίλο στην Κύπρο που τα εισάγει (χωρίς να έχουν όμως το χαράτσι που έχουμε και εμείς) και τα πουλάει σαν ζεστά ψωμάκια. Και στην Κύπρο αν δείτε, οι τιμές των μεταχειρισμένων δεν έχουν επαφή με τις δικές μας.

35 λεπτά πριν, manolis940 είπε

 

Έχω ψάξει στο Ηράκλειο. Δεν έχω δει Αθήνα και κάπου αλλού αλλά αν είναι να φύγω από Κρήτη σίγουρα θα δω απευθείας στο εξωτερικό με κάποιον που ασχολείται επαγγελματικά με αυτό το κομμάτι και θα μπορέσει και το ελέγξει και να βρει και το Ιστορικό του.

Φιλικά στο λέω, το ότι μπορεί κάποιος να ασχολείται επαγγελματικά δεν μου λέει κάτι. Ο επαγγελματίας πρωτίστως θέλει να βγάλει λεφτά. Αν του ζητήσεις fiorino, θα σου φέρει fiorino, το θέμα είναι να είναι καλό. Αν πάς ο ίδιος θα έχεις "παρκάρει" 3-4 διαφορετικά οχήματα, θα πάς να δείς το πρώτο και αν δεν σου κάνει θα πάς στο 2ο κ.ο.κ. Ο επαγγελματίας, θα το δεί με το μάτι, θα πεί οκ καλό φαίνεται θα το φορτώσει και θα το φέρει, δεν θα κάτσει να το ψάξει πολύ.

Αν σε παίρνει, ανεβαίνεις μόνος σου, με φίλο ή σύντροφο, και το κάνεις και ταξίδι αναψυχής, δεν φαντάζεσαι πόσο αγχολυτικό είναι (για μένα τουλάχιστον).

Επεξ/σία από Timour21
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Φιλικά στο λέω, το ότι μπορεί κάποιος να ασχολείται επαγγελματικά δεν μου λέει κάτι. Ο επαγγελματίας πρωτίστως θέλει να βγάλει λεφτά. Αν του ζητήσεις fiorino, θα σου φέρει fiorino, το θέμα είναι να είναι καλό. Αν πάς ο ίδιος θα έχεις "παρκάρει" 3-4 διαφορετικά οχήματα, θα πάς να δείς το πρώτο και αν δεν σου κάνει θα πάς στο 2ο κ.ο.κ. Ο επαγγελματίας, θα το δεί με το μάτι, θα πεί οκ καλό φαίνεται θα το φορτώσει και θα το φέρει, δεν θα κάτσει να το ψάξει πολύ.

Αν σε παίρνει, ανεβαίνεις μόνος σου, με φίλο ή σύντροφο, και το κάνεις και ταξίδι αναψυχής, δεν φαντάζεσαι πόσο αγχολυτικό είναι (για μένα τουλάχιστον).

Αν είναι όντως επαγγελματίας και αν όντως πληρωθεί για την δουλειά του ελέγχου δεν ξέρω γιατί να μην κάτσει να ψάξει και πολύ. Μου θυμίζουν κάποιους που έχω ακούσει και λένε βάλε τις κάμερες μόνος σου γιατί ο τεχνικός δεν κάνει κάτι παραπάνω και θα ξεπετάξει την δουλειά και θα φύγει. Φυσικά πάντα ότι πληρώνεις παίρνεις.

Τώρα το αν θα είμαι και εγώ μπροστά είναι κάτι που μπορεί να γίνει αλλά σίγουρα το να βγάλω μόνος μου συμπέρασμα για το αυτοκίνητο με τις ελάχιστες γνώσεις που έχω δεν νομίζω ότι θα ήταν και πολύ καλή επιλογή.

  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...