Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, haHa είπε

Και μπραβο του. Αλλα δεν μιλαμε για τον Μητσο απο τα Πετραλωνα, αλλα για τον μεσο οδηγο.

Οποτε αν ο Μητσος απο τα Πετραλωνα θελει να ευλογησει τα γενια του, μπραβο του, αλλα μαλλον δεν ειναι στο σωστο μερος.

Αυτό που τελικά αδυνατούν να καταλάβουν κάποιοι, είναι ότι υπάρχει ο μέσος οδηγός, υπάρχει το μέσο αμάξι, αλλά υπάρχουν και τα 2 άκρα. Αυτοί που συντηρούν τα αυτοκίνητά τους με θρησκευτική ευλάβεια, και αυτοί που δεν έχουν αλλάξει λάδια από την ημέρα που το πήραν. Η πραγματικότητα βρίσκεται όντως κάπου στην μέση, απλά είμαι αντίθετος με το τσουβάλιασμα, ότι όλα τα αμάξια στα 15 χρόνια είναι χρέπια και ανακυκλωνονται. Ανακύκλωση μπορεί να χρήζει και ένα αμάξι 3ετίας, αν δεν συντηρείται σωστά.

  • Like 4
  • Απαντ. 319
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Macosj είπε

Όταν μιλάμε για το σύνολο, πάντα μιλάμε για τον μέσο όρο. Ο μέσος όρος ανθρώπων, κρατάει το παλιό επειδή δεν έχει την οικονομική άνεση για αυτά που ανέφερα. Οι διαφορές κατηγορίες που το κάνουν για γούστο δεν μας ενδιαφέρουν όταν μιλάνε για μια γενική κατάσταση. Είναι σαν να λέμε ότι οι Έλληνες εχουν 1,77 ύψος και εσύ να απαντάς, ναι αλλά εγώ είμαι 2,05 

αυτο που ξερετε γιατι κραταει ο μεσος ορος το παλιο αυτοκινητο ,σαν τις δημοσκοπικες εταιρειες του οποιου σταθμου με ξεπερναει.εγω λοιπον θα σου απαντησω με τον μεσο ορο εδω στο φορουμ.οριστε καποιοι οδηγοι μεσου ορου που δεν αγοραζουν η' αγοραζουν αναγκαστικα και για αλλους λογους ,ενω δεν θελουν:

16 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

ενας ακομα λογος ειναι οι εξωφρενικες τιμες και οι απαραδεκτες βασικες εκδοσεις εν ετη 2025. με τα χρηματα που καποτε έπερνες ΑΜΑΞΙ τωρα παιρνεις ενα κουβα με ροδες. ακομη και τον πληθωρισμο να βαλεις μεσα οι τιμες των αυτοκινητων ειναι στη στρατοσφαιρα.

ενα φυσιολογικο αυτοκινητο χωρις πολλα φρου φρου αλλα με τις φυσιολογικες ανεσεις που θελει ενας ανθρωπος απο ενα αμαξι του 25 κοστιζει λιγο πανω απο 30κ ευρω. και ολα αυτα ενω ειμαστε σε φαση που δεν αξιζει να αγορασεις αμαξι απο την φθηνη και την μεσαια κατηγορια γιατι γινονται αλματα σε πολλους τομεις και σε 3-5 χρονια θα εχουμε πολυ πολυ καλυτερα οχηματα διαθεσιμα.

16 ώρες πριν, StavrosD είπε

Ένας ακόμα λόγος για τα πολλά παλιά αυτοκίνητα είναι τα μέτρα για τον Covid.

Οι εφοδιαστικές αλυσίδες εκείνη την περίοδο είχαν πρόβλημα και πολλές εταιρείες αναγκάστηκαν να αλλάξουν προμηθευτές και να επιλέξουν άλλα εξαρτήματα.  Ιδιαίτερα τα ηλεκτρονικά, με την έλλειψη τσιπ οι κατασκευαστές είχαν μεγάλο πρόβλημα.

Το αποτέλεσμα ήταν να πέσει πολύ η ποιότητα. Έχω ακούσει αμέτρητα προβλήματα, μου έλεγε φίλος με τουριστικά ταξί πολλές ιστορίες. Ταξιτζής με καινούργιο αυτοκίνητο (μοντέλο 2021) αξίας άνω των 80.000€ έμεινε σε έναν χρόνο δύο φορές στον δρόμο, χρειάστηκε οδική βοήθεια.

Τα παλιά αυτοκίνητα αν έπαιρναν μπρος, δύσκολα σε άφηναν στον δρόμο (εκτός αν ήταν ασυντήρητο για χρόνια, δεν είχε νερό ή λάδι οπότε φταίει ο οδηγός).

 

Προσωπικά μου λείπει η αίσθηση πολυτέλειας στα νέα αυτοκίνητα. Δίνεις τόσα χρήματα και τα πάντα μέσα είναι πλαστικά που τρίζουν. Ακόμα και καινούργια αυτοκίνητα των 100Κ+ δεν φτάνουν σε πολυτέλεια και άνεση λιμουζίνες 20+ ετών.

@basilis_k6 Όπως ακριβώς το είπες, κουβάς με ρόδες.

15 ώρες πριν, lary7 είπε

H κουβέντα πήρε ενδιαφέρουσα τροπή. Ενας ακόμα λόγος θα έλεγα πως η βασική πολυτέλεια ταβάνιασε στα μέσα του 2000. Ενα αμάξι του 2005 έχει αεροσακους κλιματισμό ενίοτε αυτόματο, υδραυλικο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ABS, σχετικά καλά πλαστικά, isofix σκιαστρα ηχεία κτλ, ενα αμάξι που ήταν 20 χρονών το 2005 δεν εχει τιποτα απο αυτά, δουλεύει με καρμπυρατέρ, ειναι δυσκολο στην οδήγηση ιδιαίτερα για γυναίκα και το καλοκαίρι είσαι μονιμα με το χέρι απο έξω και τα παράθυρα ανοιχτα. Τα βασικά υπάρχουν εδω και 20 χρόνια και αν συντηρούνται είσαι πολύ πιο άνετα απο ενα αμάξι του 1985, δεν νιώθεις τοσο απαρχαιωμένος και εκτός εποχής με ένα Golf 5 όπως θα ένιωθες το 2005 με ενα Golf 2.

εκτος αν τα παιδια δεν λενε οτι ανηκουν στον μεσο ορο αλλα στην κατηγορια του σουπερμαν οδηγου μητσου😂

7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δηλαδή μιλάμε για 300000 αυτοκίνητα; Είναι αυτά ικανά να αλλάξουν τον παραπάνω ΜΟ έστω και στο πρώτο δεκαδικό ψηφίο;

Εξάρτάται για πιο λόγο το θες το αυτοκίνητο. Μετακίνηση κάθε μέρα στην δουλειά και παιδιά σχολείο-δραστηριότητες; Status; Μούρη; Hobby; Οι περισσότεροι ανήκουν στην πρώτη κατηγορία και δεν τους νοιάζει να πάρουν εμφανισιακά ένα πιο όμορφο αυτοκίνητο. Αν είχαν τα χρήματα θα αγόραζαν ένα νεότερο για να είναι ασφαλέστερο και οικονομικότερο στην συντήρηση. Ωστόσο παραμένουν με aygo του 2012 που χάνει λάδια από παντού.

 

εγω παλι νομιζω οτι δεν ανηκουν στην πρωτη κατηγορια αλλα ειναι ενα μιγμα απο ολες τις κατηγοριες.γιατι στην ελλαδα θελουμε ενα μουρατο αυτοκινητο,κυριως σουβ για να πηγαινουμε τα παιδια μας σχολειο και να κανουμε τα ψωνια μας στο σουπερ.και εδω τσουβαλιασμα.

5 ώρες πριν, Timour21 είπε

Μανώλη εννοείται ότι είναι πανάκριβα τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα (ακόμα και τα χρέπια) , αν δείς στο εξωτερικό (δεν θα μιλήσω για Αγγλία που στα 5 χρόνια παίζει να έχει χάσει και τα 2/3 της αξίας του το αμάξι) Γαλλία, Γερμανία (χώρες που συνήθως κοιτάω - δεν θα αναφερθώ για Ιταλίες Βουλγαρίες γιατί δεν ξέρω) οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι σαφώς χαμηλότερες. Και αν ψάξεις θα βρείς καλό αμάξι (υπάρχουν!) σε καλή τιμή και ακόμα με τα έξοδα μεταφοράς (για να το φέρεις Ελλάδα) + τα χαράτσια (που είναι ο λόγος που ξεκίνησε το topic) πάλι σου βγαίνει κάτι λιγότερο από το να το πάρεις εδώ. Αν δεν υπήρχε το χαράτσι, η διαφορά θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη και είτε ο εδώ πωλητής μεταχειρισμένου (μαντράς/ιδιώτης) θα αναγκαζόταν να πουλήσει φτηνότερα, ή θα τα φέρναμε οι περισσότεροι από το εξωτερικό.

γνωστος μου,νεος γονεας,πολυ χρημα,που μπορει να αγορασει οτι θελει,πηγε εφερε απο γερμανια μεσα απο την γνωστη πλατφορμα ενα stelvio quadrifoglio με  90.000χιλ με 45.000 ευρω..μονος του..αμα θες κατι καλο περιμενεις και βρισκεις.αυτος το περιμενε χρονια και το εψαχνε.εδω με τα ιδια χιλιομετρα εχει απο 20 εως διπλασια πανω.

4 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Πραγματικά δεν έχετε καμία σχέση με τον τομέα του αυτοκίνητου πάρα μόνο να ασχολείστε με obsolete technology όπως λένε και οι φίλοι μας οι αγγλοσάξονες! Καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει τέτοια αγορά, όπως και στα κινητά με κουμπιά……εντάξει no problem, την εποχή που βγήκαν τα συγκεκριμένα οχήματα, τα οδηγήσαμε πολλά από αυτά, δόξα το θεό λόγο εργασίας και θέσης πέρασαν από τα χέρια μας πολλά leasing οχήματα, και τα είδαμε όλα η σχεδόν όλα!  όπως βολεύετε ο κάθε ένας, άσε εμάς να οδηγούμε  αυτοκίνητα αυτόματα με ολη την τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας και εσείς με τον «μαντρακα» κολοσυντηρημενο με πιστοποιήσεις, μαντρακας δε! Βέβαια στο πίσω μέρος του κεφαλιού σας νομίζετε ότι θα τα πουλήσετε σε μερικά χρόνια με υπεραξία….εντάξει!

ε εαν εισαι τυπος που εχει τζαμπα πραμα και εισαι απλος μεσος οδηγος ,σε ενδιαφερει η ανεση και η τεχνολογια μονο,γιατι απλα δεν τα πληρωνεις.αν τα πληρωνες θα εβαζες και αλλους λογους μεσα στο ενδιαφερον σου για αγορα ,οποτε θα επεφτες στην κατηγορια των αλλων που κατακρινεις.

και οχι δεν θα το πουλησω,εαν μεινω απο μηχανη ,θα βαλω μια καινουρια,ΕΧΕΙ , και θα συνεχισω με αυτο γιατι τα νεα δεν βλεπονται και εγω δεν μπορω να αγορασω ενα αμξι που δεν μαρεσει.και αεροσακους εχω και esp, εχω για να σε προλαβω για την σημαντικη τεχνολογια και ανεση.α εχω και υποβραχιονιο,δερματινο παρκαλω😂...παρτε εσεις τα υπερτιμημενα υποψηφια σαπακια που σας πλασαρουν σαν το νεο οχημα που ηρθε απο το star wars και σαν φοβεροι και τρομεροι μαχητες που νιωθετε ,κατακτηστε την ασφαλτο με μαγκια  και εξατμιση για να λετε οτι οδηγειτε την τελευταια ταση της μοδας..εεε..συγνωμη αλλο φορουμ..της τεχνολογιας ηθελα να πω.

3 ώρες πριν, haHa είπε

Μαλιστα κανει το αντιθετο απο αυτο που του λεει ο χρηστης. Καποιος θα την ελεγε και τελειως αυθαιρετη αποφαση(κοντρα στην εντολη του χρηστη), αλλα σωζει ζωες.

Επιπλεον, το traction control κανει κατι παρομοιο: κοβει το γκαζι ενω ο ιδιος ο χρηστης δινει την αντιθετη εντολη: να ειναι φουλ το γκαζι.
😂

 

 

εχω και απο τα 2. και συχαινομαι οταν το ESP μου χαλαει την διασκεδαση😂

2 ώρες πριν, haHa είπε

Ο Μητσος απο τα Πετραλωνα οχι μονο εχει αυτοκινητο 25ετιας, αλλα εχει και απαραμιλλες οδηγικες ικανοτητες.

Επαναλαμβανω: μιλαμε για τον μεσο οδηγο, οχι για τον Μητσο απο τα Πετραλωνα.

2 ώρες πριν, Timour21 είπε

Ένας made up μηχανικός, ο οποίος γαμεί και δέρνει.

😂😂😂

Επεξ/σία από mike15
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, mike15 είπε

αυτο που ξερετε γιατι κραταει ο μεσος ορος το παλιο αυτοκινητο ,σαν τις δημοσκοπικες εταιρειες του οποιου σταθμου με ξεπερναει.εγω λοιπον θα σου απαντησω με τον μεσο ορο εδω στο φορουμ.οριστε καποιοι οδηγοι μεσου ορου που δεν αγοραζουν η' αγοραζουν αναγκαστικα και για αλλους λογους ,ενω δεν θελουν:

Απάντησες με μεμονωμένες περιπτώσεις.

Θες να συμπεριλάβεις την δική μου για παράδειγμα; Εγώ δεν αλλάζω το 2ο μου αυτοκίνητο γιατί δεν έχω χρήματα.

19 λεπτά πριν, mike15 είπε

εγω παλι νομιζω οτι δεν ανηκουν στην πρωτη κατηγορια αλλα ειναι ενα μιγμα απο ολες τις κατηγοριες.γιατι στην ελλαδα θελουμε ενα μουρατο αυτοκινητο,κυριως σουβ για να πηγαινουμε τα παιδια μας σχολειο και να κανουμε τα ψωνια μας στο σουπερ.και εδω τσουβαλιασμα.

Οι καλές εποχές του ΠΑΣΟΚ πέρασαν που παίρναμε πιο μεγάλο αυτοκίνητο απ' του γείτονα για μούρη. Σήμερα στα περισσότερα νοικοκυριά ο μισθός φτάνει 19 μέρες και χρησιμοποιούν τις αποταμιεύσεις. Υπάρχει περίπτωση αυτοί οι άνθρωποι να πάνε να αγοράσουν αυτοκίνητο και μάλιστα για μούρη;

Επεξ/σία από manolis940
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, manolis940 είπε

Απάντησες με μεμονωμένες περιπτώσεις.

Θες να συμπεριλάβεις την δική μου για παράδειγμα; Εγώ δεν αλλάζω το 2ο μου αυτοκίνητο γιατί δεν έχω χρήματα.

Οι καλές εποχές του ΠΑΣΟΚ πέρασαν που παίρναμε πιο μεγάλο αυτοκίνητο απ' του γείτονα για μούρη. Σήμερα στα περισσότερα νοικοκυριά ο μισθός φτάνει 19 μέρες και χρησιμοποιούν τις αποταμιεύσεις. Υπάρχει περίπτωση αυτοί οι άνθρωποι να πάνε να αγοράσουν αυτοκίνητο και μάλιστα για μούρη;

αρα εσυ εισαι η πλειοψηφια και οι αλλοι που ειναι 3εις η μειοψηφια.καπως ετσι σκεφτεσαι.αυτο εννοω.τσουβαλιασμα συμφωνα με τις δικες μας αναγκες.το ιδιο βεβαια μπορω να ισχυριστω και για τον μητσο αλλα δεν ισχυριζεται κατι τετοιο,ουτε εγω.εγω δεχομαι οτι υπαρχεις και εσυ αλλα εσυ δεν δεχεσαι οτι μπορει να μην εισαι πλειοψηφια.σημασια δεν εχει ποιος ειναι πλειοψηφια,ολοιμετρανε σαυτο που γινεται αλλα εσυ δεν το δεχεσαι οτι υπαρχουν πολλοι που δεν θελουν οχι δεν μπορουν.τους λογους να τους δεις στα τοπικ οταν μπαινει καποιος και ρωταει τι να παρει.οι περισοτεροι του λενε με το ζορι γιατι λενε οτι δεν υπαρχουν ομορφα.φυσικα και χαλανε αλλα ολα.

οσο για το πασοκ και λοιπα,δες τις ταξινομησεις,ολα κινουνται..η bmw. περσυ πουλησε οσο ποτε τα τελευταια χρονια,α μιλαμε για 25.000 και πανω μοντελλα.

Δημοσ.

Μιας και αναφέρατε τις δημοσκοπήσεις, γνωρίζετε ότι είναι εύκολο να μοχλεύσουν τα αποτελέσματα;Ανάλογα με τις περιοχές που θα στείλουν τους ερευνητές θα προκύψουν και τα αντίστοιχα αποτελέσματα.

Σε μια δημοσκόπηση στην Γλυφάδα προφανώς και θα προκύψει ότι οι περισσότεροι έχουν καινούργιο αυτοκίνητο ή σκέφτονται να το αλλάξουν.Η δόση για ένα αυτοκίνητο είναι πολύ μικρότερη από το ενοίκιο για ένα διαμέρισμα ή ένα κατάστημα. Οι μισθοί είναι μεγαλύτεροι και το κόστος κτήσης αυτοκινήτου είναι ένα μικρό ποσοστό των καθημερινών εξόδων.

Η επαρχία γεωγραφικά καλύπτει το 90% της Ελλάδας. Εκεί θα δείτε ανθρώπους να επιβιώνουν με μια σύνταξη ή με τον βασικό μισθό, με περιστασιακές δουλειές ή με επιδόματα https://www.ypaithros.gr/4-stous-10-katoikous-ypaithro-ftoxeia/

Αν νομίζετε ότι είναι γερασμένος ο στόλος των αυτοκινήτων στην Αθήνα, δεν θα πιστέψετε τι κυκλοφορεί στην Επαρχία. Δεν είναι σπάνιο να δει κάποιος μια Mercedes ή ένα Datsun 40 ετών.

Στην επαρχία όμως δεν έχω ακούσει να γίνεται καμία δημοσκόπηση.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, mike15 είπε

αρα εσυ εισαι η πλειοψηφια και οι αλλοι που ειναι 3εις η μειοψηφια.καπως ετσι σκεφτεσαι.αυτο εννοω.τσουβαλιασμα συμφωνα με τις δικες μας αναγκες.το ιδιο βεβαια μπορω να ισχυριστω και για τον μητσο αλλα δεν ισχυριζεται κατι τετοιο,ουτε εγω.εγω δεχομαι οτι υπαρχεις και εσυ αλλα εσυ δεν δεχεσαι οτι μπορει να μην εισαι πλειοψηφια.σημασια δεν εχει ποιος ειναι πλειοψηφια,ολοιμετρανε σαυτο που γινεται αλλα εσυ δεν το δεχεσαι οτι υπαρχουν πολλοι που δεν θελουν οχι δεν μπορουν.τους λογους να τους δεις στα τοπικ οταν μπαινει καποιος και ρωταει τι να παρει.οι περισοτεροι του λενε με το ζορι γιατι λενε οτι δεν υπαρχουν ομορφα.φυσικα και χαλανε αλλα ολα.

οσο για το πασοκ και λοιπα,δες τις ταξινομησεις,ολα κινουνται..η bmw. περσυ πουλησε οσο ποτε τα τελευταια χρονια,α μιλαμε για 25.000 και πανω μοντελλα.

Όχι δεν είπα αυτό. Λέω ότι δεν μπορείς να παίρνεις μεμονωμένα επιλεκτικές περιπτώσεις και να βγάζεις συμπεράσματα. Εκτός και αν δεν σε πειράζει το ενδεχόμενο να είναι λανθασμένα.
Δεν νομίζω ότι είπε κάποιος επίσης ότι δεν έχουν σημασία τα άτομα τα οποία αποτελούν μειοψηφία. Για μέσο όρο μιλάμε τόση ώρα.

Να σε ενημερώσω τώρα ότι το 2000 έως το 2009 περνούσαμε τις 25000 ταξινομήσεις είχαμε φτάσει σχεδόν τις 300000 κάποιες χρονιές ενώ το 2024 δεν αγγίξαμε τις 140000.
Φυσικά αυτοκίνητα θα αγοραστούν κάποια στιγμή γιατί σε μία χώρα που δεν υπάρχουν ΜΜΜ είναι αναγκαίο κακό.

7 λεπτά πριν, StavrosD είπε

Μιας και αναφέρατε τις δημοσκοπήσεις, γνωρίζετε ότι είναι εύκολο να μοχλεύσουν τα αποτελέσματα;Ανάλογα με τις περιοχές που θα στείλουν τους ερευνητές θα προκύψουν και τα αντίστοιχα αποτελέσματα.

Σε μια δημοσκόπηση στην Γλυφάδα προφανώς και θα προκύψει ότι οι περισσότεροι έχουν καινούργιο αυτοκίνητο ή σκέφτονται να το αλλάξουν.Η δόση για ένα αυτοκίνητο είναι πολύ μικρότερη από το ενοίκιο για ένα διαμέρισμα ή ένα κατάστημα. Οι μισθοί είναι μεγαλύτεροι και το κόστος κτήσης αυτοκινήτου είναι ένα μικρό ποσοστό των καθημερινών εξόδων.

Η επαρχία γεωγραφικά καλύπτει το 90% της Ελλάδας. Εκεί θα δείτε ανθρώπους να επιβιώνουν με μια σύνταξη ή με τον βασικό μισθό, με περιστασιακές δουλειές ή με επιδόματα https://www.ypaithros.gr/4-stous-10-katoikous-ypaithro-ftoxeia/

Αν νομίζετε ότι είναι γερασμένος ο στόλος των αυτοκινήτων στην Αθήνα, δεν θα πιστέψετε τι κυκλοφορεί στην Επαρχία. Δεν είναι σπάνιο να δει κάποιος μια Mercedes ή ένα Datsun 40 ετών.

Στην επαρχία όμως δεν έχω ακούσει να γίνεται καμία δημοσκόπηση.

Η ομοιομορφία του δείγματος είναι απ' της βασικές αρχές της στατιστικής. Αυτό που περιγράφεις δεν είναι δημοσκόπηση αλλά "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε"

  • Like 1
Δημοσ.
On 14/05/2025 at 07:15, apostolosapok said:

Η λύση για την Ελλάδα είναι σύγχρονα και ασφαλή ΜΜΜ καθώς και ποδηλατόδρομοι μαζί με έξυπνα φανάρια, ναι τα νεότερα οχήματα είναι ποιο ασφαλή γιατί φρενάρουν μόνα τους , σου κρατάνε στο όχημα στη μέση της λωρίδας , προειδοποιούν για τα τυφλά σημεία , για να μην ανοίξεις την πόρτα αν έρχεται όχημα ή πεζός, να μην κάνεις όπισθεν αν έχεις πεζό πίσω , ο προφυλακτήρας διαλύεται αντί για να σου καρφώνεται στο στομάχι κτλ κτλ , αλλά ακόμα και καινούργια οχήματα να είχαμε και καλύτερους δρόμους  , κάμερες , πρόστιμα πάλι στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη απλά δεν χωράμε όλοι με μαθηματική ακρίβεια. 

Αποκέντρωση, μια λέξη που κάποτε ήταν στην μόδα...

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, lnoldori είπε

Αποκέντρωση, μια λέξη που κάποτε ήταν στην μόδα...

Κάποτε ήταν ο αντρικός, Ο  παραμυθάς..

Δημοσ.
Στις 16/5/2025 στις 12:48 ΠΜ, basilis_k6 είπε

ενας ακομα λογος ειναι οι εξωφρενικες τιμες και οι απαραδεκτες βασικες εκδοσεις εν ετη 2025. με τα χρηματα που καποτε έπερνες ΑΜΑΞΙ τωρα παιρνεις ενα κουβα με ροδες. ακομη και τον πληθωρισμο να βαλεις μεσα οι τιμες των αυτοκινητων ειναι στη στρατοσφαιρα.

ενα φυσιολογικο αυτοκινητο χωρις πολλα φρου φρου αλλα με τις φυσιολογικες ανεσεις που θελει ενας ανθρωπος απο ενα αμαξι του 25 κοστιζει λιγο πανω απο 30κ ευρω. και ολα αυτα ενω ειμαστε σε φαση που δεν αξιζει να αγορασεις αμαξι απο την φθηνη και την μεσαια κατηγορια γιατι γινονται αλματα σε πολλους τομεις και σε 3-5 χρονια θα εχουμε πολυ πολυ καλυτερα οχηματα διαθεσιμα.

Στα 30 έχεις αυτόματο κιβώτιο στάνταρ, πέντε αερόσακους, συστήματα αποφυγής και πόσα άλλα. Εγώ θυμάμαι πως ο πατέρας μου στα μέσα της δεκαετίας του 90 είχε αγοράσει το Nissan Sunny, 4 εκατομμύρια με μόνο έξτρα το υδραυλικό τιμόνι... Ναι το υδραυλικό ήταν έξτρα. 30 χρόνια πριν. Δεν λέω πως οι τιμές των αυτοκινήτων δεν εκτοξεύθηκαν όμως όσοι έλεγαν πως οι τιμές θα ανέβουν όταν ενσωματωθούν αυτά που ζητάει η ΕΕ ως στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας εγώ τουλάχιστον δεν έδινα βάση...

Δημοσ.
Στις 16/5/2025 στις 5:22 ΜΜ, mike15 είπε

του σουπερμαν οδηγου μητσου😂

shots fired shots fired

Στις 16/5/2025 στις 5:22 ΜΜ, mike15 είπε

εγω παλι νομιζω οτι δεν ανηκουν στην πρωτη κατηγορια αλλα ειναι ενα μιγμα απο ολες τις κατηγοριες.γιατι στην ελλαδα θελουμε ενα μουρατο αυτοκινητο,κυριως σουβ για να πηγαινουμε τα παιδια μας σχολειο και να κανουμε τα ψωνια μας στο σουπερ.και εδω τσουβαλιασμα

σωστος

Στις 16/5/2025 στις 5:22 ΜΜ, mike15 είπε

παρτε εσεις τα υπερτιμημενα υποψηφια σαπακια που σας πλασαρουν σαν το νεο οχημα που ηρθε απο το star wars και σαν φοβεροι και τρομεροι μαχητες που νιωθετε ,κατακτηστε την ασφαλτο με μαγκια  και εξατμιση για να λετε οτι οδηγειτε την τελευταια ταση της μοδας..εεε..συγνωμη αλλο φορουμ..της τεχνολογιας ηθελα να πω.

της μοδας καλα το λες πολυ καλα

Στις 16/5/2025 στις 6:24 ΜΜ, StavrosD είπε

Mercedes ή ένα Datsun 40 ετών

μια W123 ειναι καλυτερη απο την ακριβοτερη μερσεντα του 2025 its a fact

22 λεπτά πριν, james01gr είπε

Στα 30 έχεις αυτόματο κιβώτιο στάνταρ, πέντε αερόσακους, συστήματα αποφυγής και πόσα άλλα.

Εγω στα 45.675ευρω το 2006, Ειχα (και εχω) 7 αεροσακους, πληρως αυτοματο διζωνικο με αισθητηρα ποιοτητας αερα και ηλιακης ακτινοβολιας με αλγοριθμο αισθητης (ισοδυναμης θερμοκρασιας), ηχοσυστημα 7 ηχειων, δερματινα poltrona frau, πανοραμικη οροφη, δερματινο τιμονι χειροφρενο λεβιε, υποβραχιονιο προφανως δερματινο με κλιματιζομενο χωρο, αναρτηση με high quadrilateral wishbone εμπρος και πολλαπλων συνδεσμων πισω με υδραυλικα σινεμπλοκ, ζαντες AlMg 18αρες, πενταλ αλουμινιου, ηλεκτρικα ρυθμιζομενη ανακληση καθισματων, ABS, ESP, TC, EBD, Hill Hold, e-LSD, ταμπλο με ενθετα πραγματικου αλουμινιου, δερματινες ταπετσαριες πορτας, χειριστηρια τιμονιου, cruise control, parktronix με γραφικη αναπαρασταση στην οθονη, μοτερ με διπλους αξονες εξισορροπησης, GDI, VVT, με υδραυλικες βασεις, με ηχομονωση 10cm και ολα αυτα μεσα σε ενα αμαξωμα σαν tank με στρεπτικη ακαμψια σαν 911 και σχεδιο πλασμενο απο αγγελους.

Οποτε αν με 30 τωρα παιρνω αυτοματο κιβωτιο και συστημα αποφυγης μαντεψε ποσο με νοιαζει...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/5/2025 στις 12:55 ΜΜ, paylidis είπε

Εάν πέσεις πάνω σε έναν πεζό τον έχεις σκοτώσει. Εάν πέσει κάποιος με ένα αμάξι του 2015-20-25 έχει πολλαπλάσιες πιθανότητες να ζήσει. 

θα ξεκινησω απο αυτο το σχολιο, για να σχολιασω κι εγω με την σειρα μου, οτι ειναι καιρος πια, να μαθει και ο πεζος να φερεται σωστα στον δρομο..! πρεπει να σταματησει η "καραμελα" οτι ο πεζος προηγειται.....παντου..! ΟΧΙ δεν προηγειται..., και θα παει να σκοτωθει μονος του, εαν  δεν  περναει απο διαβασεις πεζων, δεν προσεχει τα φαναρια επειδη χαζευει στο κινητο..., νομιζει οτι ΟΛΟΣ ο δρομος ειναι πεζοδρομος, κλπ...!  εχω δει τα τελευταια χρονια στον δρομο, δεκαδες περιπτωσεις που ο πεζος ειναι παρανομος, φανταζομαι κι εσεις θα εχετε δει....! πρεπει να υπαρχει παιδεια και στους οδηγους, αλλα και στου ΠΕΖΟΥΣ, αλλα και στους ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ....! γιατι εχουμε γινει λιγο αχταρμας με τα δικαιωματα. ολοι εχουν δικαιωμα στο δρομο αλλα υπαρχουν και ορια. 

 

τωρα οσον αφορα τα αυτοκινητα, διαφωνω καθετα με ολους οσους λενε οτι τα σημερινα αυτοκινητα μπορουν να ειναι ασφαλεστερα (γενικα και ειδικα).  επειδη μου αρεσαν απο πολυ μικρος τα αυτοκινητα και εχω/ειχα ξεκοκκαλισει απο το '90 και μετα, πολυ περιοδικο αυτοκινητου, και διαβαζα τους παλιους ειδικους δημοσιογραφους, απο Καββαθα, Στρατισσσινο, και Ιαβερη επειτα, σε 4Τ, Drive, Autο Moto κλπ, ολοι μα ολοι εστιαζαν σε 2 κομματια ασφαλειας. Την παθητικη αφ ενος που ειναι για οταν συμβει το ατυχημα, αλλα και την ενεργητικη, που σημαινει τι δυνατοτητες εχει το αυτοκινητο να ΑΠΟΦΥΓΕΙ το ατυχημα.  ΟΜΩΣ.., σε αυτο το κομματι, την ενεργητικη ασφαλεια, μεγαλο μερος συμβολης εχει ο ιδιος ο οδηγος, με τον τροπο που οδηγει και συμπεριφερεται στον δρομο. 

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, η αποψη μου για την πλειοψηφια των νεοτερων οδηγων ειναι οτι χειροτερευουν τα πραγματα. Δεν εχουν σωστη εκπαιδευση απο τις Σχολες Οδηγων (που για μενα κακως τις ονομαζουν ετσι, γιατι το μονο πραγμα που μαθαινουν ειναι ο ΚΟΚ, και βγαζουν το διπλωμα..., επομενως θα επρεπε να ονομαζονται Σχολες Αδειων Οδηγησης...) και βγαινουν οδηγοι στο δρομο χωρις ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ οδηγησης. και δεν μιλαω για.... "ραλιστες", μιλαω για οδηγους που να ξερουν να αντιδρασουν σε ενα σκασμενο λαστιχο. Οδηγους που πανε σε χιονοδρομικα κεντρα και δεν ξερουν πως να οδηγησουν σε παγωμενους δρομους, η ακομα και σε βρεγμενους δρομους. δεν ξερουν ποτε και πως πρεπει να γινει η προσπεραση, κλπ κλπ. μιλαμε για καθημερινη οδηγηση και οχι για ικανοτητες DRIFT..........!!!!  να μην μιλησω για το Γ@μημενο το κινητο.............!!!!!!!!   

εγω λοιπον λεω οτι ΠΡΩΤΑ πρεπει να βγαζουμε σωστους οδηγους, και μετα να βλεπουμε τα αυτοκινητα. αν ειναι να χρειαζομαστε ολοι τα συστηματα ασφαλειας των συγχρονων αυτοκινητων, τοτε ευχομαι και ελπιζω να ερθει συντομα η μερα που ο οδηγος ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙ, και θα ειναι απλα επιβατης (=πληρως αυτονομη οδηγηση οχηματων). γιατι μονο τοτε θα εχουμε ασφαλη οδηγηση....!!! 

 

Επισης κι ενα σχολιο για τα αυτοκινητα του 2025.  η παγκοσμιοποιηση εχει βλαψει ανεπανορθωτα την κατασκευη των αυτοκινητων σημερα. πολλα κοινα μερη, πολλα ηλεκτρονικα συστηματα τα οποια αν συμβει βλαβη, σε αφηνει κουτσουρο στο δρομο. υπερβολικη δοση και προβολη (αχρηστων) συστηματων ασφαλειας, οπως αλλαγη ΛΕΑ, αισθητηρες βροχης, αισθητηρες φωτος, καμερες γυρω γυρω, κλπ διαφορα γκατζετακια, που αυξανουν -υποτιθεται- την ασφαλεια, αλλα ταυτοχρονα και τις τιμες των αυτοκινητων απο την μια και των ποσοστων βλαβων απο την αλλη....!  ΔΛΔ ελεος καπου με αυτα τα ηλεκτρονικα....! ευτυχως καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες το πηραν ειδηση και αλλαζουν τακτικη παλι σε φυσικα κουμπια και λιγοτερη οθονη.........!!! 

 

ΥΓ  και τελικα καταφερα στο ΥΓ να σχολιασω το θεμα της ειδησης.....!!!  ειναι καιρος που η Ελλαδα κανει τα στραβα ματια στους Ευρ. κανονισμους, οσον αφορα τα τελη και την φορολογια των αυτοκινητων,  και θελει μετα ο μεσος Ελληνας να αλλαζει συχνα αυτοκινητο και να ειναι μεσα στις "συγχρονες" προδιαγραφες, και μαλιστα με μισθολογια Ουγκαντας......???   

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

μια W123 ειναι καλυτερη απο την ακριβοτερη μερσεντα του 2025 its a fact

Δεν ειναι fact, ειναι απλα κατι στο μυαλο ελαχιστων ρομαντικων που δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα.

2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εγω στα 45.675ευρω το 2006

46.000€ το 2006 ειναι περιπου ιδια με 67.000€ το 2025 (45% μεσος πληθωρισμος στην Ευρωπη απο το 2006 ως το 2025) .
Αντιστοιχα, ο μεσος μισθος στην Ευρωπη αυξηθηκε απο το 2006 ως το 2025 κατα 66%.

 

  • 2006: Average gross annual wage per employee (Eurozone): ~€27,000

  • 2025 (estimated): ~€45,000

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cabdik είπε

Οδηγους που πανε σε χιονοδρομικα κεντρα και δεν ξερουν πως να οδηγησουν σε παγωμενους δρομους

αφρατο χιονι και ενα ωραιο wrx τι αλλο μπορει να ζητησει ενας ανρθωπος για να βρει την ευτυχια

1 ώρα πριν, cabdik είπε

εγω λοιπον λεω οτι ΠΡΩΤΑ πρεπει να βγαζουμε σωστους οδηγους, και μετα να βλεπουμε τα αυτοκινητα. αν ειναι να χρειαζομαστε ολοι τα συστηματα ασφαλειας των συγχρονων αυτοκινητων, τοτε ευχομαι και ελπιζω να ερθει συντομα η μερα που ο οδηγος ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙ, και θα ειναι απλα επιβατης

δεν προκειται να αφησουμε ποτε την οδηγηση επιβατης ειμαι μονο οταν χασω τον ελεγχο και παω οπου με παει η φυσικη, σε ολες τις αλλες στιγμες ειμαι οδηγος ή συνοδηγος (με την σωστη εννοια της λεξης)

1 ώρα πριν, cabdik είπε

Επισης κι ενα σχολιο για τα αυτοκινητα του 2025.  η παγκοσμιοποιηση εχει βλαψει ανεπανορθωτα την κατασκευη των αυτοκινητων σημερα. πολλα κοινα μερη, πολλα ηλεκτρονικα συστηματα τα οποια αν συμβει βλαβη, σε αφηνει κουτσουρο στο δρομο. υπερβολικη δοση και προβολη (αχρηστων) συστηματων ασφαλειας, οπως αλλαγη ΛΕΑ, αισθητηρες βροχης, αισθητηρες φωτος, καμερες γυρω γυρω, κλπ διαφορα γκατζετακια, που αυξανουν -υποτιθεται- την ασφαλεια, αλλα ταυτοχρονα και τις τιμες των αυτοκινητων απο την μια και των ποσοστων βλαβων απο την αλλη....!  ΔΛΔ ελεος καπου με αυτα τα ηλεκτρονικα....! ευτυχως καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες το πηραν ειδηση και αλλαζουν τακτικη παλι σε φυσικα κουμπια και λιγοτερη οθονη.........!!! 

νομιζω η επιτομη της οδηγησης ειναι ενα οχημα που εχει οσα ηλεκτρονικα χρειαζεται για να γινει πιο αξιοπιστο και πιο οδηγισιμο, απο εκει και μετα δε θελουμε τιποτα για εμενα αυτα ειναι 2 ηλεκτρονικος ψεκασμος και EBD (οχι ABS απο μονο του) ολα τα αλλα δεν με νοιαζουν καθολου.

LET THE DRIVER DRIVE

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ειναι fact, ειναι απλα κατι στο μυαλο ελαχιστων ρομαντικων που δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα

Ελα να τα πουμε ξανα μετα απο 1εκ χιλιομετρα

4 λεπτά πριν, haHa είπε

46.000€ το 2006 ειναι περιπου ιδια με 67.000€ το 2025 (45% μεσος πληθωρισμος στην Ευρωπη απο το 2006 ως το 2025) .
Αντιστοιχα, ο μεσος μισθος στην Ευρωπη αυξηθηκε απο το 2006 ως το 2025 κατα 66%.

Μπα λιγοτερα βγαζουμε απο το 2006

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Μπα λιγοτερα βγαζουμε απο το 2006

Για πολλοστη φορα: δεν μιλαμε για τον Μητσο απο τα Πετραλωνα και οι εταιριες δεν βγαζουν αυτοκινητα με αποκλειστικο target group τον Μητσο απο τα Πετραλωνα.

Ο μεσος Ευρωπαιος εχει το 2025 αισθητα μεγαλυτερο μισθο(πανω απο 50% υψηλοτερο) απο το 2006.

Ειναι λογικο για εκεινους που η οικονομικη δυνατοτητα τους μειωθηκε, να εκθειαζουν τα αυτοκινητα 25ετιας μιας και δεν μπορουν να παρουν ευκολα ενα αντιστοιχο καινουριο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Ο μεσος Ευρωπαιος εχει το 2025 αισθητα μεγαλυτερο μισθο απο το 2006.

PPP το εχεις ακουστα, αν δε το εχεις κανε μια ερευνα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...