lary7 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Μόλις τώρα, lector είπε Ειναι λιγο τρομακτικο να λειτουργει ετσι αυθαιρετα ενα αμαξι. Ποιος μου εγγυαται οτι αν φρεναρει μονο του, δε θα γκαζωσει και μονο του, γιατι ετσι; Στο εγγυάται η τεχνολογία, που σπάνια κάνει λάθος, αντίθετα με τον ανθρώπινο παράγοντα που είναι πολύ πιο επιρεπής στα λάθη. 5
lector Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 6 λεπτά πριν, lary7 είπε Στο εγγυάται η τεχνολογία, που σπάνια κάνει λάθος, αντίθετα με τον ανθρώπινο παράγοντα που είναι πολύ πιο επιρεπής στα λάθη. Να αναμενουμε λοιπον οτι, σε 20 χρονια απο τωρα πχ., που θα εχει αντικατασταθει η πλειοψηφια των οχηματων, οτι θα εκμηδενιστουν και τα τροχαια; 2
lary7 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Εκμηδενιστούν είναι αδύνατο, αλλά όπως και με τα αεροπορικά, η χρήση της τεχνολογίας οδηγεί σε πολύ λιγότερους θανάτους. Για τους παλαιότερους, στην δεκαετία του 90' χωρίς αερόσακους, παθητική, ABS, βοηθήματα κτλ. και σε συνδιασμό με τους δρόμους είχαμε πολλές φορές έως 30 νεκρούς/ανα 3ημερο. Σήμερα πολύ λιγότερους. 3
mchatz Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Sorry ρε παιδιά, αλλά όλα τα posts εδώ είναι εκτός θέματος, δε νομίζετε??? Άλλο λέει ο τίτλος.... 9
csontheline Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 17 minutes ago, mchatz said: Sorry ρε παιδιά, αλλά όλα τα posts εδώ είναι εκτός θέματος, δε νομίζετε??? Άλλο λέει ο τίτλος.... Άργησες. Αυτό το ερώτημα τίθεται στην μέση της 1ης σελίδας. Στην 3η, ήδη έχει ξεκινήσει η ανάλυση για το αν η κυβέρνηση φταίει που ο Pezeshkian δεν έχει εμπλακεί στο Πακιστάν-Ινδία, την ώρα που οι ΗΠΑ εφαρμόζουν το σχέδιό τους για υποταγή του κόσμου στους Ρώσσους, επειδή η Κίνα θέλει να προσαρτήσει την Γκάμπια στην επαρχία του Qinghai, ως τιμωρία σε 3 μοναχούς του Θιβέτ. 11
mchatz Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 20 λεπτά πριν, csontheline είπε Άργησες. Αυτό το ερώτημα τίθεται στην μέση της 1ης σελίδας. Στην 3η, ήδη έχει ξεκινήσει η ανάλυση για το αν η κυβέρνηση φταίει που ο Pezeshkian δεν έχει εμπλακεί στο Πακιστάν-Ινδία, την ώρα που οι ΗΠΑ εφαρμόζουν το σχέδιό τους για υποταγή του κόσμου στους Ρώσσους, επειδή η Κίνα θέλει να προσαρτήσει την Γκάμπια στην επαρχία του Qinghai, ως τιμωρία σε 3 μοναχούς του Θιβέτ. Mea culpa...Αυτά μάλιστα, ναι, ειναι θέματα!!! Κι εμείς ασχολούμαστε με τρίχες!!! 😂😂😂😂😂😂
mike15 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 10 ώρες πριν, ideal09 είπε Απλά το SUV του 25 πιθανόν να σε έχει "δει" και να φρενάρει μόνο του.. Ε ο μέσος όρος δεν νομίζω να ανταποκρίνεται στο δικό σου αμάξι. Τις περισσότερες φορές που θα δω αμάξι 20ετίας είναι καραχρέπι. τα 20ετιας ειναι πολυ λιγο ,ειναι μοντελλα που αν τα δεις σημερα μοιαζουν σαν να βγηκαν φετος.δεν εχουν τεραστιες αλλαγες στην τεχνολογια.και δεν μιλαω για παθητικη ασφαλεια.χεστηκε η ευρωπη γιαυτο.ο λογος γινεται για την επιβαρυνση του περιβαλοντος ,αυτο εχουν σαν δικαιολογια.οποτε να απαντησω και εγω στο επειχειρημα σου οτι δεν εξαρταται απο τα χρονια αλλα απο τον ιδιοκτητη.φανταζομαι θα εχεις δει και καινουρια αυτοκινητα 8 χρονων που δεν τα συντηρουν γιατι εχουν χρηματα να αγορασουν αλλο,ενω υπαρχουν 20ετιας οπως εχει η πλειοψηφια, που τα προσεχουν γιατι ειτε τα γουσταρουν ειτε γιατι δεν εχουν χρηματα να αγορασουν αλλο ,αρα πρεπει να ειναι σε κινηση και σωστα συντηρημενα ειναι ο λογος που η ελλαδα ειναι μια απο τις χωρες εχει τους πιο καλους μηχανικους και ισως τα πιο πολλα συνεργεια.οσο για τα 20ετιας ειναι ενα φαινομενο που φαινεται ακομα και μεσα στην ιδια την γερμανια,το ναο της αυτοκινησης στην ευρωπη.και ο λογος ειναι η οικονομια. ναι μεν η ευρωπη θελει αλλα απο την αλλη με τις οικονομικες πολιτικες που εφαρμοζει ,τις ληστρικες,αλλα ο κοσμος δεν μπορει.και βρισκει δικαιολογιες για την ρυπανση,βαζει τιμωριτικα προστιμα για να δικαιολογησει οτι φταιει το 20ετιας αυτοκινητο,ωστε να πουλανε.φυσικα καποτε που οι γερμανοι ειδικα ηθελαν να πουλανε λεγανε παρτε αυτοκινητα γερμανικα για μια ζωη.ηταν διαφημιση να κρατας 10-20 χρονια ενα αυτοκινητο τουςτωρα που θελουν να πουλανε ανα 5 χρονια πιεζουν την ευρωπη για νεες δικαιολογιες ωστε παλι να πουλανε.και σιγονταρουν και οι αλλες χωρες.ενω οι αλλες βιομηχανιες χημικων και τα αεροπλανα οργιαζουν με την ρυπανση ξαφινκα το αυτοκινητο εγινε η μεγαλυτερη αιτια.μην τσιμπατε. 59 λεπτά πριν, mchatz είπε Sorry ρε παιδιά, αλλά όλα τα posts εδώ είναι εκτός θέματος, δε νομίζετε??? Άλλο λέει ο τίτλος.... μια χαρα μεσα στο θεμα ειναι...η ειδηση εδωσε αφορμη για συζητηση που εμβαθυνει στους λογους που η ελλαδα δεν μπορει να αγορασει κανουρια αυτοκινητα και βρισκει τροπους η κυβερνηση να κερδοσκοπει. 2
Dinos1973 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 23 hours ago, lary7 said: Έχουμε τον πιο γηρασμένο και επικίνδυνο στόλο της Ευρώπης, γελάνε ακόμα και οι Βαλκάνιοι με τα αμάξια που έχουμε εδώ και οι φωστήρες της χώρας δεν σκέφτηκαν πως η λύση για ανανέωση του στόλου είναι η εισαγωγή φθηνών μεταχειρισμένων, αντίθετα επιβάλουν μεγάλα τέλη, φορολογίες και γενικά αντικίνητρα ώστε ή να πάρεις καινούργιο ή ενα ακριβό μεταχειρισμένο. Οι τιμές στα Ελληνικά μεταχειρισμένα είναι αστεία υψηλές και όλα αυτά λόγω της φορολογικής πολιτικής που ακολουθείται. Ας ελπίσουμε αυτήν την φορά τα πρόστιμα να είναι τόσο μεγάλα που θα αναγκαστεί η κυβέρνηση να αλλάξει το καθεστός. H αγορά καινούργιων φιλικών προς το περιβάλλον οχήματα και τα ΜΜΜ είναι η λύση όχι τα σαπάκια τις Ευρώπης!!! ημαρτον! 22 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Γηρασμένος ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ επικίνδυνος, ξεχωρίστε τα επιτέλους. Αυτό είναι καραμέλα που μας πουλάνε για δήθεν περιβαλλοντικούς λόγους. Έχω αυτοκίνητο 26 ετών που είναι λες και βγήκε χθες από το εργοστάσιο, έχει μόλις 150.000 km και τα πάντα είναι καινούργια, αλλαγμένα με OE ή OEM. Το κρατάω από άποψη, όπως από άποψη είναι FIVA YOUNGTIMER, όπως από άποψη το οδηγώ καλοκαιρινό Σάββατο απόγευμα γιατί γουστάρω την αίσθηση που έχει ένα πλήρως μηχανικό πράγμα. Έχω ξοδέψει τουλάχιστον 1.5 φορές την αξία του σε αναπαλαίωση που συνεχίζεται σε ετήσια βάση. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ; Με αυτό που λες προσβάλλεις ιδιοκτήτες σαν και εμένα ΑΜΕΣΑ και δεν είμαι μόνο εγώ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ Ναι ναι το βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους.......θα έπρεπε στην 15ετια να διπλασιάζονται τα τέλη και στα 20 πρέσα! τόσο απλά, αλλά στην μπανανιά του ελλαδισταν τα σαπακια είναι ψήφαλακια!!! Επεξ/σία 14 Μαϊου από Dinos1973
Sablj Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 59 minutes ago, csontheline said: Άργησες. Αυτό το ερώτημα τίθεται στην μέση της 1ης σελίδας. Στην 3η, ήδη έχει ξεκινήσει η ανάλυση για το αν η κυβέρνηση φταίει που ο Pezeshkian δεν έχει εμπλακεί στο Πακιστάν-Ινδία, την ώρα που οι ΗΠΑ εφαρμόζουν το σχέδιό τους για υποταγή του κόσμου στους Ρώσσους, επειδή η Κίνα θέλει να προσαρτήσει την Γκάμπια στην επαρχία του Qinghai, ως τιμωρία σε 3 μοναχούς του Θιβέτ. Εγώ περισσότερο ανησυχώ γιατί δεν βλέπω, ακόμα, αναφορά στον Elon, Tesla κλπ.... 3
morfeas-dsl- Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 21 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Γηρασμένος ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ επικίνδυνος, ξεχωρίστε τα επιτέλους. Αυτό είναι καραμέλα που μας πουλάνε για δήθεν περιβαλλοντικούς λόγους. Έχω αυτοκίνητο 26 ετών που είναι λες και βγήκε χθες από το εργοστάσιο, έχει μόλις 150.000 km και τα πάντα είναι καινούργια, αλλαγμένα με OE ή OEM. Το κρατάω από άποψη, όπως από άποψη είναι FIVA YOUNGTIMER, όπως από άποψη το οδηγώ καλοκαιρινό Σάββατο απόγευμα γιατί γουστάρω την αίσθηση που έχει ένα πλήρως μηχανικό πράγμα. Έχω ξοδέψει τουλάχιστον 1.5 φορές την αξία του σε αναπαλαίωση που συνεχίζεται σε ετήσια βάση. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ; Με αυτό που λες προσβάλλεις ιδιοκτήτες σαν και εμένα ΑΜΕΣΑ και δεν είμαι μόνο εγώ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ Τωρα συζηταμε σοβαρα αν ενα αμαξι 26 ετων αντι για μουσειο, πρεπει να ειναι στους δρομους; Ο,τι συντηρηση και αν εχει, υπαρχει φθορα που δεν αντιμετωπιζεται και πιστοποιησεις ασφαλειας που δεν αποκτουνται. Και αν δεχτουμε οτι εσυ οντως εχεις αλλαξει τα παντα, οντως το αμαξι ειναι λειτουργικο κτλ κτλ, θα εισαι η φωτεινη εξαιρεση στους 100. Οι αλλοι 99 θα ειναι yolo και οποιον παρει ο χαρος και μετα δικαιολογιες του στυλ γλυστρουσε ο δρομος, πεταχτηκε ο πεζος κτλ 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 10 λεπτά πριν, morfeas-dsl- είπε υπαρχει φθορα που δεν αντιμετωπιζεται ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΦΘΟΡΑΣ δεν γνωριζω την λεξη, νομιζει πως οταν λεω συντηρηση εννοω δισκους φρενα αμορτισερ. ΟΧΙ εννοω τα παντα σινεμπλοκ ψαλιδια προσκρουστηρες ημιαξονια, οτι αλλαζεται εχει αλλαχτει, μεχρι και γνησιο καταλυτη με κοστος 450ευρω εβαλα. Ασε λοιπον την φθορα, ουτε φθορα ουτε ρυποι ουτε τιποτα. Ενα αμαξι σα να βγηκε απο το εργοστασιο 1
Charismo Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Εν τω μεταξύ πιάσαμε τα αυτοκίνητα 20ετίας, που στην Ελλάδα θεωρούνται οριακά καινούρια. Ας ξεκινήσουμε από τα late 80s - early 90s που κοντεύουν τα 40 και είναι ακόμα σοκαριστικά πολλά στους δρόμους και πιάνουμε και την 20ετία. Αφού δεν υπάρχει σοβαρή επιθυμία να διορθωθεί αυτή η κατάσταση, γεμάτοι ανασφάλιστα χρέπια θα είναι οι δρόμοι. 4
apostolosapok Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Η λύση για την Ελλάδα είναι σύγχρονα και ασφαλή ΜΜΜ καθώς και ποδηλατόδρομοι μαζί με έξυπνα φανάρια, ναι τα νεότερα οχήματα είναι ποιο ασφαλή γιατί φρενάρουν μόνα τους , σου κρατάνε στο όχημα στη μέση της λωρίδας , προειδοποιούν για τα τυφλά σημεία , για να μην ανοίξεις την πόρτα αν έρχεται όχημα ή πεζός, να μην κάνεις όπισθεν αν έχεις πεζό πίσω , ο προφυλακτήρας διαλύεται αντί για να σου καρφώνεται στο στομάχι κτλ κτλ , αλλά ακόμα και καινούργια οχήματα να είχαμε και καλύτερους δρόμους , κάμερες , πρόστιμα πάλι στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη απλά δεν χωράμε όλοι με μαθηματική ακρίβεια. 8
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 9 λεπτά πριν, Charismo είπε Ας ξεκινήσουμε από τα late 80s - early 90s ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΕΝΑ 130 RAPID με δυο DCOE και ενα ωραιο quaife για καθε μερα, οχι με χαρα απλως με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Ασε τους αλλους να νομιζουν οτι αυτα τα αμαξια ειναι χρεπια. Οπως μετα χαρας θα οδηγουσα μια 75, E30 ή μια escortαρα. Απορρω αν ολοι εσεις που κατηγορείτε τα παλαιοτερα οχηματα ειχατε ποτε την τυχη (που ειναι ευλογία θεου) να οδηγησετε ενα καλοδιατηρημενο τζιτζατο τετοιο οχημα. Διοτι αν ειστε οδηγοι και σας ΑΡΕΣΕΙ η οδηγηση τοτε θα ειχατε και εσεις ενα χαμογελο που δεν περιγραφεται με λογια. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ηδονη απο ενα busso να κελαηδάει στις 5κ οσο στριβεις την 75σου και αυτο να μπορεις να το κανεις καθε μερα. 42 λεπτά πριν, morfeas-dsl- είπε πρεπει να ειναι στους δρομους ειναι στους δρομους κατα μεσο ορο 1500km ετησιως και δε θετει σε κινδυνο ουτε τον οδηγο του ουτε αλλους χρηστες ουτε το περιβαλλον 1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε Ναι ναι το βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους.......θα έπρεπε στην 15ετια να διπλασιάζονται τα τέλη και στα 20 πρέσα! τόσο απλά, αλλά στην μπανανιά του ελλαδισταν τα σαπακια είναι ψήφαλακια!!! ναι ε? ωραια ομοιως να κανουμε και με τα σπιτια, στα 30 χρονια γκρεμισμα? Σταματηστε να προσβάλλετε τους ιδιοκτητες παλαιων οχηματων. Πιστεψε με ο οδηγος που εχει ενα τετοιο οχημα ειναι ο καλυτερος που μπορεις να βρεις οσων αφορα την οδηγικη συμπεριφορα του γιατι πανω απο ολα τον νοιαζει να μην παθει τιποτα το παιδι του. 4 5
Charismo Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 1 minute ago, 11osmikrosmhtsos said: ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΕΝΑ 130 RAPID με δυο DCOE και ενα ωραιο quaife για καθε μερα, οχι με χαρα απλως με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Ασε τους αλλους να νομιζουν οτι αυτα τα αμαξια ειναι χρεπια. Οπως μετα χαρας θα οδηγουσα μια 75, E30 ή μια escortαρα. Απορρω αν ολοι εσεις που κατηγορείτε τα παλαιοτερα οχηματα ειχατε ποτε την τυχη (που ειναι ευλογία θεου) να οδηγησετε ενα καλοδιατηρημενο τζιτζατο τετοιο οχημα. Διοτι αν ειστε οδηγοι και σας ΑΡΕΣΕΙ η οδηγηση τοτε θα ειχατε και εσεις ενα χαμογελο που δεν περιγραφεται με λογια. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ηδονη απο ενα busso να κελαηδάει στις 5κ οσο στριβεις την 75σου και αυτο να μπορεις να το κανεις καθε μερα. Κανένα από τα αυτοκίνητα που βλέπω στο δρόμο εκείνης της εποχής δεν είναι καλοδιατηρημένο. Καταρχάς, δύο φορές την προηγούμενη εβδομάδα έφαγα κίνηση σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης επειδή δυο μπαρμπάδες είχαν μείνει μέσα στη μέση του δρόμου με αρπαγμένο κινητήρα. Μάλιστα ο ένας από τους δύο, ο αθεόφοβος είχε βάλει διαλυμένο τρίγωνο, δίχως υπερβολή, 5 εκατοστά πίσω από το αυτοκίνητο. Μην βάζεις καλύτερα τίποτα και κάνε σινιάλο με τα χέρια. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις