Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια. Εχουμε τον πιο γηρασμενο στολο γιατι λογο φτωχειας. Ολα τα αλλα ειναι παρηγορια στον αρρωστο - ναι προσπαθω να βαλω οσες περισσοτερες παροιμιες ξερω🙂

το να συγκρινεις ενα προιον του 2005 με προιον του 2025 (και ειδικα αυτοκινητο) ειναι ατοπο απο καθε αποψη, μηλα με πορτοκαλια

Για αυτους που λενε για χλμ/ωρα κτλ

Σε μια εκδηλωση του Ινστιτουτου Πανος Μυλωνας ειχε ενα καθισμα αυτοκινητου σε κεκλιμενο επιπεδο και σε αφηνε να κατεβεις την κατηφοριτσα και να "χτυπησεις", φορωντας ζωνη, με 7 χλμ. Ηταν απιστευτα τρομακτικο. Και ηξερες οτι θα "χτυπησεις". Σου δινει ενα καλο μαθημα πως ειναι να χτυπησεις με περισσοτερα χλμ

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 6
  • Απαντ. 225
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
16 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΕΝΑ 130 RAPID με δυο DCOE και ενα ωραιο quaife για καθε μερα, οχι με χαρα απλως με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Ασε τους αλλους να νομιζουν οτι αυτα τα αμαξια ειναι χρεπια. Οπως μετα χαρας θα οδηγουσα μια 75, E30 ή μια escortαρα. 

Απορρω αν ολοι εσεις που κατηγορείτε τα παλαιοτερα οχηματα ειχατε ποτε την τυχη (που ειναι ευλογία θεου) να οδηγησετε ενα καλοδιατηρημενο τζιτζατο τετοιο οχημα. Διοτι αν ειστε οδηγοι και σας ΑΡΕΣΕΙ η οδηγηση τοτε θα ειχατε και εσεις ενα χαμογελο που δεν περιγραφεται με λογια. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ηδονη απο ενα busso να κελαηδάει στις 5κ οσο στριβεις την 75σου και αυτο να μπορεις να το κανεις καθε μερα.

ειναι στους δρομους κατα μεσο ορο 1500km ετησιως και δε θετει σε κινδυνο ουτε τον οδηγο του ουτε αλλους χρηστες ουτε το περιβαλλον

ναι ε? ωραια ομοιως να κανουμε και με τα σπιτια, στα 30 χρονια γκρεμισμα?

Σταματηστε να προσβάλλετε τους ιδιοκτητες παλαιων οχηματων. Πιστεψε με ο οδηγος που εχει ενα τετοιο οχημα ειναι ο καλυτερος που μπορεις να βρεις οσων αφορα την οδηγικη συμπεριφορα του γιατι πανω απο ολα τον νοιαζει να μην παθει τιποτα το παιδι του.

εγω κρατάω την ευλογία θεού

  • Haha 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμάξι 25 ετίας δύσκολα συντηρείται για χρήση στον ελληνικό δρόμο. Και είναι επικίνδυνο για τον γενικό πληθυσμό. εκτός αν παρκάρεται σε υπόγειο γκαράζ μακριά απο ήλιο-υγρασία-σκόνη κλπ και εξηγώ: Απο ένα σημείο και μετά -χρονολογικά- η ζωή των εξαρτημάτων/εξοπλισμού δεν αντέχει. Τα πλαστικά υλικά όπως είναι τα σωληνάκια για την παροχή καυσίμου στον κινητήρα, για την παροχή υγρού στα φρένα, για τον κλιματισμό, κλπ διασπώνται. Αν βαλεις τον ελληνικό ήλιο και την θερμοκρασία διασπώνται πιο γρήγορα απο άλλες βόρειες χώρες που δεν έχουν τέτοιες θερμοκρασίες (οι βόρειες χώρες έχουν άλλα θέματα με σκουριές απο το αλάτι). Μετά δεν θα ξέρεις τι θα χαλάσει επειδή έχει λειτουργήσει ήδη 20 χρόνια και απλά τίποτα δεν κρατα για πάντα με τριβές ή απώλειες. Πχ μίζες, αντλίες καυσίμου, αντλιές λαδιού, ιμάντες, συστήματα χρονισμού κλπ δεν είναι για πάντα εκτός αν τα αφαιρείτε, τα καθαρίζετε και τα ξαναβάζετε. Ναι όπως κάνει ο κάθε έλληνας με το αμάξι που παρκάρει στο στενό κάτω απο το μπαλκόνι του! 

Σε νησιά ή περιοχές με υγρασία μπορεί να μην έχουμε αλάτι στους δρόμους αλλά τα αυτοκίνητα σκουριάζουν το ίδιο! Αμαξι 20 ετίας που να το τρώει η σκουριά και να συζητάμε για τρακάρισμα? Στην λαμαρίνα έχει βγει υλικό, έχει τρύπες που τις μπαλώνει ο φανοποιός με στόκο? Είναι αστείο να γίνεται κουβέντα ότι ένα αμάξι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ που βγήκε απο το εργοστάσιο πριν 20 χρόνια πήγε για δοκιμές, αναμένεται να έχει το ίδιο αποτέλεσμα με ένα που έχει 20 χρόνια στο σασί του και στα συστήματα του! Στην Ελλάδα η αλλαγή των ελαστικών και το ΚΤΕΟ δεν γίνονται! αμάξια 20 ετίας χωρίς σοβαρή συντήρηση στο 90% των περιπτώσεων γιατί δεν υπάρχουν λεφτά, χωρίς ΚΤΕΟ και με λαστιχα 10ετίας γιατί μωρέ δεν το χρησιμοποιώ. 

Αμάξι 25ετίας είναι επικίνδυνο. και για τον χρήστη του και τους άλλους δίπλα. Κάθε βόλτα είναι και μία στατιστική πιθανότητα να αστοχήσει κάποιο εξάρτημα όχι επειδή έφαγε τα χρόνια του 

Επεξ/σία από hyperlost
  • Like 7
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΕΝΑ 130 RAPID με δυο DCOE και ενα ωραιο quaife για καθε μερα, οχι με χαρα απλως με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Ασε τους αλλους να νομιζουν οτι αυτα τα αμαξια ειναι χρεπια. Οπως μετα χαρας θα οδηγουσα μια 75, E30 ή μια escortαρα. 

Απορρω αν ολοι εσεις που κατηγορείτε τα παλαιοτερα οχηματα ειχατε ποτε την τυχη (που ειναι ευλογία θεου) να οδηγησετε ενα καλοδιατηρημενο τζιτζατο τετοιο οχημα. Διοτι αν ειστε οδηγοι και σας ΑΡΕΣΕΙ η οδηγηση τοτε θα ειχατε και εσεις ενα χαμογελο που δεν περιγραφεται με λογια. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ηδονη απο ενα busso να κελαηδάει στις 5κ οσο στριβεις την 75σου και αυτο να μπορεις να το κανεις καθε μερα.

ειναι στους δρομους κατα μεσο ορο 1500km ετησιως και δε θετει σε κινδυνο ουτε τον οδηγο του ουτε αλλους χρηστες ουτε το περιβαλλον

ναι ε? ωραια ομοιως να κανουμε και με τα σπιτια, στα 30 χρονια γκρεμισμα?

Σταματηστε να προσβάλλετε τους ιδιοκτητες παλαιων οχηματων. Πιστεψε με ο οδηγος που εχει ενα τετοιο οχημα ειναι ο καλυτερος που μπορεις να βρεις οσων αφορα την οδηγικη συμπεριφορα του γιατι πανω απο ολα τον νοιαζει να μην παθει τιποτα το παιδι του.

Καλά όλα αυτά αλλά απέχουν απο την πραγματικότητα της σαπίλας που κυκλοφορεί.Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.Απο την μία πλευρά ειναι αυτοί που διατηρουν παλιά αυτοκίνητα απο χόμπι και απο την αλλη έχεις αυτούς που αλλάζουν λάστιχα απο την ανακύκλωση.Που φρενάρουν μέταλλο με μέταλλο.Τα τακάκια έχουν χαιρετήσει απο την προηγούμενη ολυμπιάδα.

 

  • Like 7
  • Thanks 3
Δημοσ.
23 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΕΝΑ 130 RAPID με δυο DCOE και ενα ωραιο quaife για καθε μερα, οχι με χαρα απλως με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Ασε τους αλλους να νομιζουν οτι αυτα τα αμαξια ειναι χρεπια. Οπως μετα χαρας θα οδηγουσα μια 75, E30 ή μια escortαρα. 

Απορρω αν ολοι εσεις που κατηγορείτε τα παλαιοτερα οχηματα ειχατε ποτε την τυχη (που ειναι ευλογία θεου) να οδηγησετε ενα καλοδιατηρημενο τζιτζατο τετοιο οχημα. Διοτι αν ειστε οδηγοι και σας ΑΡΕΣΕΙ η οδηγηση τοτε θα ειχατε και εσεις ενα χαμογελο που δεν περιγραφεται με λογια. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ηδονη απο ενα busso να κελαηδάει στις 5κ οσο στριβεις την 75σου και αυτο να μπορεις να το κανεις καθε μερα.

ειναι στους δρομους κατα μεσο ορο 1500km ετησιως και δε θετει σε κινδυνο ουτε τον οδηγο του ουτε αλλους χρηστες ουτε το περιβαλλον

ναι ε? ωραια ομοιως να κανουμε και με τα σπιτια, στα 30 χρονια γκρεμισμα?

Σταματηστε να προσβάλλετε τους ιδιοκτητες παλαιων οχηματων. Πιστεψε με ο οδηγος που εχει ενα τετοιο οχημα ειναι ο καλυτερος που μπορεις να βρεις οσων αφορα την οδηγικη συμπεριφορα του γιατι πανω απο ολα τον νοιαζει να μην παθει τιποτα το παιδι του.

γελάω ακόμα με την σύγκριση ακίνητου με λαμαρίνες 20ετας, όσο για την κατάσταση τους την βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους. σταματήστε να προσβάλετε την νοημοσύνη μας και να ειστε επικυνδηνοι για την υγεια μας, και πάρτε το απόφαση ότι οι σαπηλες είναι για την πρέσα!

11 minutes ago, kotsoz said:

εγω κρατάω την ευλογία θεού

ευλογήσον, και ένα εικονοστάσι μέσα για την ασφάλεια του οδηγού, το μπαμπά μη τρέχεις δεν χρειαζετε διότι και να ήθελε δεν μπορεί!

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ηρεμηστε λιγο με τους χαρακτηρισμους . Ας δωσουν κινητρα οχι μονο επιδοτησεις για πρασινες λαμογιες ε ; Kαι μακρια απο  τους εισαγωγεις μεταχειρισμένων  "σα καινουργια "... :devil:

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
1 hour ago, 11osmikrosmhtsos said:

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΦΘΟΡΑΣ δεν γνωριζω την λεξη, νομιζει πως οταν λεω συντηρηση εννοω δισκους φρενα αμορτισερ.

ΟΧΙ εννοω τα παντα σινεμπλοκ ψαλιδια προσκρουστηρες ημιαξονια, οτι αλλαζεται εχει αλλαχτει, μεχρι και γνησιο καταλυτη με κοστος 450ευρω εβαλα. Ασε λοιπον την φθορα, ουτε φθορα ουτε ρυποι ουτε τιποτα. Ενα αμαξι σα να βγηκε απο το εργοστασιο

ενα αμαξι σαν να βγηκε απο εργοστασιο.......γελαω ακομα, παρακαλω σταματηστε θα παθουμε κατι.....

  • Haha 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Αμάξι 25ετίας είναι επικίνδυνο. και για τον χρήστη του και τους άλλους δίπλα. Κάθε βόλτα είναι και μία στατιστική πιθανότητα να αστοχήσει κάποιο εξάρτημα όχι επειδή έφαγε τα χρόνια του 

Eξήγησέ μου λίγο, αν αστοχήσει ο ημάντας πχ, ποιος ακριβώς θα σκοτωθεί? ή αν χαλάσει ο μηχανισμός των υαλοκαθαριστήρων, καεί φανάρι κλπ.

Φούντ φορ θόουτ για να έχεις κάτι να σκέφτεσαι όταν θα ξαναμπείς στον κοντά 70 ετών σκοπελίτη για να πάς αμοργό πχ.

Δες πόσα χρόνια πετάνε και τα boeing της air force one, 40 χρόνια (η airbus δίνει 30 χρόνια υποστήριξης για τα αεροσκάφη της). Και μιλάμε για ιπτάμενα οχήματα, τα οποία αν χαλάσουν, δεν κάνεις στην άκρη του δρόμου και καλείς οδική....

Πλοία 70 ετών λοιπόν, αεροσκάφη 40 ετών, αλλά τα αμάξια 15ετίας είναι σάπια και θέλουν πέταμα.

Το καλύτερο αμάξι του πλανήτη να πάρεις καινούριο , αν δεν αλλάζεις τακάκια/λάστιχα στα χλμ που πρέπει, θα είναι σαφώς πιο επικίνδυνο από ένα 15ετίας το οποίο κάνει τακτικά service και αλλαγές αναλωσίμων. 

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, lector είπε

Ποιος μου εγγυαται οτι αν φρεναρει μονο του, δε θα γκαζωσει και μονο του, γιατι ετσι;

Άρα φοβάσαι οποιοδήποτε αμάξι έχει cruise control; Η καλύτερα οποιοδήποτε αμάξι έχει ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού και σύστημα ψεκασμού;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Σε μια εκδηλωση του Ινστιτουτου Πανος Μυλωνας ειχε ενα καθισμα αυτοκινητου σε κεκλιμενο επιπεδο και σε αφηνε να κατεβεις την κατηφοριτσα και να "χτυπησεις", φορωντας ζωνη, με 7 χλμ. Ηταν απιστευτα τρομακτικο. Και ηξερες οτι θα "χτυπησεις"

απο αυτο και μονο καταλαβαινω οτι δεν εισαι ανθρωπος της επιστημης, αυτη η συγκρουση των 7kmh ειναι σαν με 30-35 σε πραγματικο οχημα

2 ώρες πριν, hyperlost είπε

Τα πλαστικά υλικά όπως είναι τα σωληνάκια για την παροχή καυσίμου στον κινητήρα, για την παροχή υγρού στα φρένα, για τον κλιματισμό, κλπ διασπώνται.

χαχα ρε φιλε ειναι ολα αλλαγμενα απο μπρος μεχρι πισω με COHLINE 2192 και στο μηχανοστασιο με COHLINE 2240, ολα τα ελαστομερη σωληνακια φρενων με καινουργια TRW (oem)

2 ώρες πριν, hyperlost είπε

Πχ μίζες, αντλίες καυσίμου, αντλιές λαδιού, ιμάντες, συστήματα χρονισμού κλπ δεν είναι για πάντα εκτός αν τα αφαιρείτε, τα καθαρίζετε και τα ξαναβάζετε

Φρεσκαρισμενη μιζα απο εμενα, φρεσκαρισμενη αντλια βενζινης με γνησιο μοτερ, ανλτια λαδιου μετρημενη σαν καινουργια, καδενα καινουργια γνησια φρεσκαρισμενο δυναμο γνησιο magneton απο εμενα.

2 ώρες πριν, hyperlost είπε

Αμαξι 20 ετίας που να το τρώει η σκουριά και να συζητάμε για τρακάρισμα

Το πλαισιο μου ειναι πιο καθαρο απο οταν βγηκε, πλημμενο και περασμενο με dinitrol, σε προκαλω να βρεις ενα 1mm^2 διαβρωσης

2 ώρες πριν, hyperlost είπε

χωρίς ΚΤΕΟ και με λαστιχα 10ετίας γιατί μωρέ δεν το χρησιμοποιώ. 

με ΚΤΕΟ χωρις φοβο για τιποτε, τα λαστιχα η αληθεια ειναι τα κραταω μεχρι οταν νοιωσω οτι ειναι η ωρα τους

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Καλά όλα αυτά αλλά απέχουν απο την πραγματικότητα της σαπίλας που κυκλοφορεί.Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.Απο την μία πλευρά ειναι αυτοί που διατηρουν παλιά αυτοκίνητα απο χόμπι και απο την αλλη έχεις αυτούς που αλλάζουν λάστιχα απο την ανακύκλωση.Που φρενάρουν μέταλλο με μέταλλο.Τα τακάκια έχουν χαιρετήσει απο την προηγούμενη ολυμπιάδα.

νομιζω οτι εχεις confirmation bias πιστευω η μεγαλυτερη μεριδα ιδιοκτητων παλαιων οχηματων τα εχουν στην πενα. οταν εβγαλα τα εμβολα απο τις δαγκανες για να τα αλλαξω προληπτικα τα εμβολα ειχαν ακομα τα σημαδια της μηχανουργικης κατεργασιας τους, νεα square taper νεα φουσκα σκονης δεσιμο εξαερωση νεοι οδηγοι και φυγαμε για αλλα 20 χρονια

1 ώρα πριν, Timour21 είπε

Eξήγησέ μου λίγο, αν αστοχήσει ο ημάντας πχ, ποιος ακριβώς θα σκοτωθεί? ή αν χαλάσει ο μηχανισμός των υαλοκαθαριστήρων, καεί φανάρι κλπ.

στην περιπτωση που μιλαω εγω παντως δε θα αστοχησει η καδενα ουτε ο μηχανισμος υαλοκαθαριστηρων γιατι ειναι ολα φρεσκαρισμενα και ελεγμενα, τωρα καμια λαμπα στα πισω φαναρια καιγεται που και που, αντι να την αλλαζω ισως να πρεπει να το παω στην πρεσσα

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

ενα αμαξι σαν να βγηκε απο εργοστασιο.

πιο αξιοπιστο βασικα απο οταν βγηκε απο το εργοστασιο, τρεχει υψηλοτερης αξιοπιστιας συστημα ελεγχου ανεμιστηρα καλυτερα λιπαντικα και αντιψυκτικα καλυτερα λαστιχα, οποτε ειναι ελαφρως καλυτερο

2 ώρες πριν, tutuyo είπε

το να συγκρινεις ενα προιον του 2005 με προιον του 2025 (και ειδικα αυτοκινητο) ειναι ατοπο απο καθε αποψη, μηλα με πορτοκαλια

σαφεστατα η ποιοτητα κατασκευης εχει καταστραφει μετα το 2018 οποτε ενα αμαξι του 2005 εχει απειρες φορες καλυτερη ποιοτητα κατασκευης, μερα με την νυχτα.

Διοτι φιλε, το πανελ της πορτας τοτε ηταν απο την Pianfei τωρα ειναι απο την Lietuvo.

Καποτε μεχρι και τα πλαστικα ηταν PA66 καθολικα, τωρα σκουπιδο ABS

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 2
Δημοσ.
3 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

απο αυτο και μονο καταλαβαινω οτι δεν εισαι ανθρωπος της επιστημης, αυτη η συγκρουση των 7kmh ειναι σαν με 30-35 σε πραγματικο οχημα

χαχα ρε φιλε ειναι ολα αλλαγμενα απο μπρος μεχρι πισω με COHLINE 2192 και στο μηχανοστασιο με, ολα τα ελαστομερη σωληνακια φρενων με καινουργια TRW (oem)

Φρεσκαρισμενη μιζα απο εμενα, φρεσκαρισμενη αντλια βενζινης με γνησιο μοτερ, ανλτια λαδιου μετρημενη σαν καινουργια, καδενα καινουργια γνησια φρεσκαρισμενο δυναμο γνησιο magneton απο εμενα.

Το πλαισιο μου ειναι πιο καθαρο απο οταν βγηκε, πλημμενο και περασμενο με dinitrol, σε προκαλω να βρεις ενα 1mm^2 διαβρωσης

με ΚΤΕΟ χωρις φοβο για τιποτε, τα λαστιχα η αληθεια ειναι τα κραταω μεχρι οταν νοιωσω οτι ειναι η ωρα τους

νομιζω οτι εχεις confirmation bias πιστευω η μεγαλυτερη μεριδα ιδιοκτητων παλαιων οχηματων τα εχουν στην πενα. οταν εβγαλα τα εμβολα απο τις δαγκανες για να τα αλλαξω προληπτικα τα εμβολα ειχαν ακομα τα σημαδια της μηχανουργικης κατεργασιας τους, νεα square taper νεα φουσκα σκονης δεσιμο εξαερωση νεοι οδηγοι και φυγαμε για αλλα 20 χρονια

στην περιπτωση που μιλαω εγω παντως δε θα αστοχησει η καδενα ουτε ο μηχανισμος υαλοκαθαριστηρων γιατι ειναι ολα φρεσκαρισμενα και ελεγμενα, τωρα καμια λαμπα στα πισω φαναρια καιγεται που και που, αντι να την αλλαζω ισως να πρεπει να το παω στην πρεσσα

πιο αξιοπιστο βασικα απο οταν βγηκε απο το εργοστασιο, τρεχει υψηλοτερης αξιοπιστιας συστημα ελεγχου ανεμιστηρα καλυτερα λιπαντικα και αντιψυκτικα καλυτερα λαστιχα, οποτε ειναι ελαφρως καλυτερο

Αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι τέτοια προσοχή σε αμάξι είναι η εξαίρεση. Μεγάλο ποσοστό των αμαξιών τέτοιας ηλικίας είναι επειδή οικονομικά δεν υπάρχει επιλογή για νέο και / ή για συντήρηση ή γιατί "έλα μωρέ τώρα με πάει". Για τέτοιες περιπτώσεις ένα αμάξι 5ετίας μεταχειρισμένο από εξωτερικό θα είναι ασφαλέστερη επιλογή αλλά κυρίως λόγω τελωνείου γίνεται πανάκριβη. 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

απο αυτο και μονο καταλαβαινω οτι δεν εισαι ανθρωπος της επιστημης, αυτη η συγκρουση των 7kmh ειναι σαν με 30-35 σε πραγματικο οχημα

χαχα ρε φιλε ειναι ολα αλλαγμενα απο μπρος μεχρι πισω με COHLINE 2192 και στο μηχανοστασιο με, ολα τα ελαστομερη σωληνακια φρενων με καινουργια TRW (oem)

Φρεσκαρισμενη μιζα απο εμενα, φρεσκαρισμενη αντλια βενζινης με γνησιο μοτερ, ανλτια λαδιου μετρημενη σαν καινουργια, καδενα καινουργια γνησια φρεσκαρισμενο δυναμο γνησιο magneton απο εμενα.

Το πλαισιο μου ειναι πιο καθαρο απο οταν βγηκε, πλημμενο και περασμενο με dinitrol, σε προκαλω να βρεις ενα 1mm^2 διαβρωσης

με ΚΤΕΟ χωρις φοβο για τιποτε, τα λαστιχα η αληθεια ειναι τα κραταω μεχρι οταν νοιωσω οτι ειναι η ωρα τους

νομιζω οτι εχεις confirmation bias πιστευω η μεγαλυτερη μεριδα ιδιοκτητων παλαιων οχηματων τα εχουν στην πενα. οταν εβγαλα τα εμβολα απο τις δαγκανες για να τα αλλαξω προληπτικα τα εμβολα ειχαν ακομα τα σημαδια της μηχανουργικης κατεργασιας τους, νεα square taper νεα φουσκα σκονης δεσιμο εξαερωση νεοι οδηγοι και φυγαμε για αλλα 20 χρονια

στην περιπτωση που μιλαω εγω παντως δε θα αστοχησει η καδενα ουτε ο μηχανισμος υαλοκαθαριστηρων γιατι ειναι ολα φρεσκαρισμενα και ελεγμενα, τωρα καμια λαμπα στα πισω φαναρια καιγεται που και που, αντι να την αλλαζω ισως να πρεπει να το παω στην πρεσσα

πιο αξιοπιστο βασικα απο οταν βγηκε απο το εργοστασιο, τρεχει υψηλοτερης αξιοπιστιας συστημα ελεγχου ανεμιστηρα καλυτερα λιπαντικα και αντιψυκτικα καλυτερα λαστιχα, οποτε ειναι ελαφρως καλυτερο

σαφεστατα η ποιοτητα κατασκευης εχει καταστραφει μετα το 2018 οποτε ενα αμαξι του 2005 εχει απειρες φορες καλυτερη ποιοτητα κατασκευης, μερα με την νυχτα.

Διοτι φιλε, το πανελ της πορτας τοτε ηταν απο την Pianfei τωρα ειναι απο την Lietuvo.

Καποτε μεχρι και τα πλαστικα ηταν PA66 καθολικα, τωρα σκουπιδο ABS

καταλαβαινουμε οτι πρεπει να δικαιολογησετε οτι δεν μπορειτε να εχετε ενα συγχρονο αυτοκινητο. Καταλαβαινουμε απολυτα αλλα δεν χρειαζετε να εκτιθεστε.

Επεξ/σία από Dinos1973
  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

απο αυτο και μονο καταλαβαινω οτι δεν εισαι ανθρωπος της επιστημης, αυτη η συγκρουση των 7kmh ειναι σαν με 30-35 σε πραγματικο οχημα

χαχα ρε φιλε ειναι ολα αλλαγμενα απο μπρος μεχρι πισω με COHLINE 2192 και στο μηχανοστασιο με, ολα τα ελαστομερη σωληνακια φρενων με καινουργια TRW (oem)

Φρεσκαρισμενη μιζα απο εμενα, φρεσκαρισμενη αντλια βενζινης με γνησιο μοτερ, ανλτια λαδιου μετρημενη σαν καινουργια, καδενα καινουργια γνησια φρεσκαρισμενο δυναμο γνησιο magneton απο εμενα.

Το πλαισιο μου ειναι πιο καθαρο απο οταν βγηκε, πλημμενο και περασμενο με dinitrol, σε προκαλω να βρεις ενα 1mm^2 διαβρωσης

με ΚΤΕΟ χωρις φοβο για τιποτε, τα λαστιχα η αληθεια ειναι τα κραταω μεχρι οταν νοιωσω οτι ειναι η ωρα τους

νομιζω οτι εχεις confirmation bias πιστευω η μεγαλυτερη μεριδα ιδιοκτητων παλαιων οχηματων τα εχουν στην πενα. οταν εβγαλα τα εμβολα απο τις δαγκανες για να τα αλλαξω προληπτικα τα εμβολα ειχαν ακομα τα σημαδια της μηχανουργικης κατεργασιας τους, νεα square taper νεα φουσκα σκονης δεσιμο εξαερωση νεοι οδηγοι και φυγαμε για αλλα 20 χρονια

στην περιπτωση που μιλαω εγω παντως δε θα αστοχησει η καδενα ουτε ο μηχανισμος υαλοκαθαριστηρων γιατι ειναι ολα φρεσκαρισμενα και ελεγμενα, τωρα καμια λαμπα στα πισω φαναρια καιγεται που και που, αντι να την αλλαζω ισως να πρεπει να το παω στην πρεσσα

πιο αξιοπιστο βασικα απο οταν βγηκε απο το εργοστασιο, τρεχει υψηλοτερης αξιοπιστιας συστημα ελεγχου ανεμιστηρα καλυτερα λιπαντικα και αντιψυκτικα καλυτερα λαστιχα, οποτε ειναι ελαφρως καλυτερο

Υπάρχουν ιδιοκτήτες παλαιών αμαξιών που τα κρατάνε σε άριστη κατάσταση γιατί έχουν την λόξα ( με την καλή έννοια ) και κυρίως το χρήμα να το κάνουν.Υπάρχουν όμως πολλαπλάσιοι που δεν έχουν λεφτά ούτε για βενζίνη  και έχουν τα αμάξια τους σε τραγική κατάσταση.Τι συγκρίνεις ;Δεν κυκλοφορείς στον δρόμο;

  • Like 7
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

δεν μπορειτε να εχετε ενα συγχρονο αυτοκινητο

δεν μπορω να βρω τιποτα αξιολογο μεχρι 50.000 ολα ειναι το ιδιο ασχημο σχημα, καμια ποιοτητα κατασκευης ουτε εσωτερικου και μηδενικη δυνατοτητα DIY επισκευων, οχι δε θα παρω. Να δωσω πχ 20κ για ενα καινουργιο  κιτροεν καλυτερα να τα παιξω στο καζινο

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Υπάρχουν ιδιοκτήτες παλαιών αμαξιών που τα κρατάνε σε άριστη κατάσταση γιατί έχουν την λόξα ( με την καλή έννοια ) και κυρίως το χρήμα να το κάνουν.Υπάρχουν όμως πολλαπλάσιοι που δεν έχουν λεφτά ούτε για βενζίνη  και έχουν τα αμάξια τους σε τραγική κατάσταση.Τι συγκρίνεις ;Δεν κυκλοφορείς στον δρόμο

αγαπητε μου φιλε κυκλοφοράω στον δρομο αλλα εκτος και αν ειμαι στραβος, το 50% των παλαιων οχηματων ειναι κορυφαια εως πολυ καλη κατασταση το υπολοιπο 30% σε μετρια και ενα μικρο 20% τα λες οντως χρεπια

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, lector είπε

Ειναι λιγο τρομακτικο να λειτουργει ετσι αυθαιρετα ενα αμαξι.

Ποιος μου εγγυαται οτι αν φρεναρει μονο του, δε θα γκαζωσει και μονο του, γιατι ετσι;

 

To ξερεις οτι το αυτοκινητο σου ηδη αυτοματα αφηνει το φρενο οταν εσυ το πατας αποτομα και μπλοκαρεις τους τροχους;
Το ονομαζουμε ABS και σωζει ζωες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...