11osmikrosmhtsos Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 43 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε και εσυ τον πιστεψες. και καλα εκανε, δεν λεμε ολοι ψεματα εδω μεσα Επεξ/σία 14 Μαϊου από 11osmikrosmhtsos
Dinos1973 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 9 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said: και καλα εκανε, δεν λεμε ολοι ψεματα εδω μεσα Γεματο το ιντερνετ, ζητα το απλα απο το AI! 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε Γεματο το ιντερνετ, ζητα το απλα απο το AI! ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ
mike15 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Dinos1973 είπε H αγορά καινούργιων φιλικών προς το περιβάλλον οχήματα και τα ΜΜΜ είναι η λύση όχι τα σαπάκια τις Ευρώπης!!! ημαρτον! Ναι ναι το βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους.......θα έπρεπε στην 15ετια να διπλασιάζονται τα τέλη και στα 20 πρέσα! τόσο απλά, αλλά στην μπανανιά του ελλαδισταν τα σαπακια είναι ψήφαλακια!!! και οι οδηγοι αυτοι πρεπει να περνανε στρατοδικειο,και να εξοριζονται δια παντος! 6 ώρες πριν, morfeas-dsl- είπε Τωρα συζηταμε σοβαρα αν ενα αμαξι 26 ετων αντι για μουσειο, πρεπει να ειναι στους δρομους; Ο,τι συντηρηση και αν εχει, υπαρχει φθορα που δεν αντιμετωπιζεται και πιστοποιησεις ασφαλειας που δεν αποκτουνται. Και αν δεχτουμε οτι εσυ οντως εχεις αλλαξει τα παντα, οντως το αμαξι ειναι λειτουργικο κτλ κτλ, θα εισαι η φωτεινη εξαιρεση στους 100. Οι αλλοι 99 θα ειναι yolo και οποιον παρει ο χαρος και μετα δικαιολογιες του στυλ γλυστρουσε ο δρομος, πεταχτηκε ο πεζος κτλ δλδ αυτο το αυτοκινητο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44952665-bmw-320?from-promotion=1 που πουλιεται 14.000 που λεει ο αλλος απο πανω και εσυ ειναι σαπακι και μουσειο ? και θες να τα δωσω να παρω αυτο,που ειναι συγχρονο? https://www.mitsubishi-motors.gr/range/spacestar/ με 71 ιππους? ξερεις τι ειναι ενεργητικη ασφαλεια? 6 ώρες πριν, apostolosapok είπε Η λύση για την Ελλάδα είναι σύγχρονα και ασφαλή ΜΜΜ καθώς και ποδηλατόδρομοι μαζί με έξυπνα φανάρια, ναι τα νεότερα οχήματα είναι ποιο ασφαλή γιατί φρενάρουν μόνα τους , σου κρατάνε στο όχημα στη μέση της λωρίδας , προειδοποιούν για τα τυφλά σημεία , για να μην ανοίξεις την πόρτα αν έρχεται όχημα ή πεζός, να μην κάνεις όπισθεν αν έχεις πεζό πίσω , ο προφυλακτήρας διαλύεται αντί για να σου καρφώνεται στο στομάχι κτλ κτλ , αλλά ακόμα και καινούργια οχήματα να είχαμε και καλύτερους δρόμους , κάμερες , πρόστιμα πάλι στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη απλά δεν χωράμε όλοι με μαθηματική ακρίβεια. συμφωνω σε ολα για τα ΜΜΜ. τα αυτοκινητα ομως με ολα τα νεα κομφορ τεχνολογιας μπορει να κολλησουν, υπαροχυν περιπτωσεις που και η τεχνολογια κανει λαθη.ολα εχουν τα μειονεκτηματα τους. 5 ώρες πριν, tutuyo είπε το να συγκρινεις ενα προιον του 2005 με προιον του 2025 (και ειδικα αυτοκινητο) ειναι ατοπο απο καθε αποψη, μηλα με πορτοκαλια εξηγησε μου σε παρακαλω τι μεγαλη διαφορα εχει αυτο https://www.carstyling.gr/en/product/πίσω-γωνίες-bmw-1-e87-standard-m-performance/ με αυτο https://www.bmw.gr/el/all-models/1-series/bmw-1-series/bmw-1-series.html σε τεχνολογια ωστε να ειναι τοσο διαφορετικα φρουτα? 5 ώρες πριν, hyperlost είπε Αμάξι 25 ετίας δύσκολα συντηρείται για χρήση στον ελληνικό δρόμο. Και είναι επικίνδυνο για τον γενικό πληθυσμό. εκτός αν παρκάρεται σε υπόγειο γκαράζ μακριά απο ήλιο-υγρασία-σκόνη κλπ και εξηγώ: Απο ένα σημείο και μετά -χρονολογικά- η ζωή των εξαρτημάτων/εξοπλισμού δεν αντέχει. Τα πλαστικά υλικά όπως είναι τα σωληνάκια για την παροχή καυσίμου στον κινητήρα, για την παροχή υγρού στα φρένα, για τον κλιματισμό, κλπ διασπώνται. Αν βαλεις τον ελληνικό ήλιο και την θερμοκρασία διασπώνται πιο γρήγορα απο άλλες βόρειες χώρες που δεν έχουν τέτοιες θερμοκρασίες (οι βόρειες χώρες έχουν άλλα θέματα με σκουριές απο το αλάτι). Μετά δεν θα ξέρεις τι θα χαλάσει επειδή έχει λειτουργήσει ήδη 20 χρόνια και απλά τίποτα δεν κρατα για πάντα με τριβές ή απώλειες. Πχ μίζες, αντλίες καυσίμου, αντλιές λαδιού, ιμάντες, συστήματα χρονισμού κλπ δεν είναι για πάντα εκτός αν τα αφαιρείτε, τα καθαρίζετε και τα ξαναβάζετε. Ναι όπως κάνει ο κάθε έλληνας με το αμάξι που παρκάρει στο στενό κάτω απο το μπαλκόνι του! Σε νησιά ή περιοχές με υγρασία μπορεί να μην έχουμε αλάτι στους δρόμους αλλά τα αυτοκίνητα σκουριάζουν το ίδιο! Αμαξι 20 ετίας που να το τρώει η σκουριά και να συζητάμε για τρακάρισμα? Στην λαμαρίνα έχει βγει υλικό, έχει τρύπες που τις μπαλώνει ο φανοποιός με στόκο? Είναι αστείο να γίνεται κουβέντα ότι ένα αμάξι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ που βγήκε απο το εργοστάσιο πριν 20 χρόνια πήγε για δοκιμές, αναμένεται να έχει το ίδιο αποτέλεσμα με ένα που έχει 20 χρόνια στο σασί του και στα συστήματα του! Στην Ελλάδα η αλλαγή των ελαστικών και το ΚΤΕΟ δεν γίνονται! αμάξια 20 ετίας χωρίς σοβαρή συντήρηση στο 90% των περιπτώσεων γιατί δεν υπάρχουν λεφτά, χωρίς ΚΤΕΟ και με λαστιχα 10ετίας γιατί μωρέ δεν το χρησιμοποιώ. Αμάξι 25ετίας είναι επικίνδυνο. και για τον χρήστη του και τους άλλους δίπλα. Κάθε βόλτα είναι και μία στατιστική πιθανότητα να αστοχήσει κάποιο εξάρτημα όχι επειδή έφαγε τα χρόνια του αυτο που περιγραφεις μονο στους τσιγγανους το βλεπω. κατα τα αλλα εαν εχεις παει ποτε σε συνεργειο πιο πολλα καινουρια σαπακια θα δεις παρα παλια.γιατι οσο πιο παλιο τοσο λιγοτερο χαλαει.ηθελα να αγορασω μια νεα bmw και μου λεει ο μηχανικος πανε παρε ενα Ε46 πιο παλιο δλδ.οποτε καταλαβαινεις πια ειναι τα σαπακια.καθημερινα μπαινετε εδω νεοι με οχηματα καινουρια και λετε ποσα προβληματα σας βγαζουν και κατηγορειτε τα παλια ? 4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε με ΚΤΕΟ χωρις φοβο για τιποτε, τα λαστιχα η αληθεια ειναι τα κραταω μεχρι οταν νοιωσω οτι ειναι η ωρα τους καλ ετσι οπως οδηγας εσυ ειδκα την αλφα ,θα φαληρισουν οι λαστιχαδες 😂 ..κατα αλλα παρε ενα μεγαλο 🙏 γιατι μαθαινεις την ιστορια της αυτοκινησης στους νεους. 3 ώρες πριν, giopa62 είπε Αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι τέτοια προσοχή σε αμάξι είναι η εξαίρεση. Μεγάλο ποσοστό των αμαξιών τέτοιας ηλικίας είναι επειδή οικονομικά δεν υπάρχει επιλογή για νέο και / ή για συντήρηση ή γιατί "έλα μωρέ τώρα με πάει". Για τέτοιες περιπτώσεις ένα αμάξι 5ετίας μεταχειρισμένο από εξωτερικό θα είναι ασφαλέστερη επιλογή αλλά κυρίως λόγω τελωνείου γίνεται πανάκριβη. γιατι εσυ πιστευεις οτι ενα νεο μοντελλο θελει λιγοτερης προσοχης? εχει γεμισει το φορουμ με χαλασμενες καδενες,αντλιες,μπεκ,ελατηρια κολλημενα,μπιελες σε αυτοκινητα 5-8 ετων.αντε να χαλασεις κατι απο αυτα σε ενα 25 ετων.οσο και να προσπαθεις δεν μπορεις.200.000 με την ιδια καδενα εχει φιλος μου γιατι ξερει τι αγορασε. 1 ώρα πριν, hyperlost είπε Και τέλος ιμάντας αν σπάσει είναι ανάλογα με το όχημα. Σε corola μου έχει σπάσει ιμαντας , εχασα τα υδραυλικά στο ταξίδι και ανοιξε χριστουγεννα ολο το ταμπλό. Αν γίνει σε ΝΕΟ οδηγό που ΔΕΝ εχει οδηγήσει τιμόνι χωρίς υδραυλικά. μπορεί να του φύγει στην στροφή και να πάει ευθεία γιατί δεν ξέρει πόση δύναμη χρειάζεται να στρίψει χωρις υδραυλικά. Αν σπάσει όμως ιμαντας χρονισμού θα πάρεις όλο τον κινητήρα στον χέρι, τις βαλβίδες θα διαλύσει. θα κάνει μπαμ και τέρμα. οδική για συνεργείο. το προβλημα ειναι τελικα ο νεος οδηγος η' το παλιο αυτοκινητο? γιατι τα μπερδεψαμε. 30 λεπτά πριν, tutuyo είπε φυσικα! Αλλα εισαι η 2η και 3η χωρα, τα καλα μεταχειρισμενα εχουν ηδη πουληθει στις αλλες ευρωπαικες αγορες και σε εμας ερχεται ολη η σαβουρα. Για ποιο λογο να μη πωληθει ενα καλο μεταχειρισμενο 5 ετων εξω? τα αυτοκινητα ειναι η μεγαλη αγελαδα παντου.στο εξωτερικο εχουν υψηλες ασφαλειες,φορους χρησης κ.λ.π. Επεξ/σία 14 Μαϊου από mike15
morfeas-dsl- Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 6 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΦΘΟΡΑΣ δεν γνωριζω την λεξη, νομιζει πως οταν λεω συντηρηση εννοω δισκους φρενα αμορτισερ. ΟΧΙ εννοω τα παντα σινεμπλοκ ψαλιδια προσκρουστηρες ημιαξονια, οτι αλλαζεται εχει αλλαχτει, μεχρι και γνησιο καταλυτη με κοστος 450ευρω εβαλα. Ασε λοιπον την φθορα, ουτε φθορα ουτε ρυποι ουτε τιποτα. Ενα αμαξι σα να βγηκε απο το εργοστασιο Αν αλλαζεις και καταλυτη 100% παω πασο. Και οντως με ολα αυτα το αμαξι σου θα ειναι κομπλε. Επειδη ομως ξερω απο συγγενεις και φιλους πως ειναι το μεσο αμαξι 25 ετων, δε νομιζω να διαφωνεις οτι ειναι για τα μουσεια. Ακομα και σκουρια εχουν απο κατω σε πολλα. Εαν λοιπον τα κτεο εκαναν τη δουλεια τους σωστα, οσοι ειχαν αγαπη για τα αυτοκινητα θα τα χαιρονταν και οι δημοσιοι κινδυνοι θα ηταν σπιτι τους. Επεξ/σία 14 Μαϊου από morfeas-dsl-
mike15 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, paylidis είπε Διαφωνώ. Οι νέες τεχνολογίες βοηθούν πάρα πολύ - εάν δε τις ζήσεις (κ μάλιστα σε ποιοτική υλοποίηση όχι φθηνοδουλειες) δε το καταλαβαίνεις. Τα περί ορατότητας είναι εν μέρει σωστά. Αλλα Κ πάλι υπάρχουν τα βοηθήματα κ δεν είναι πλέον πρόβλημα ναι βρε παυλιδη αλλα δεν ειναι πια και τοσο τρομερες ωστε να λες τα παλια αναξια να κυκλοφορουν.εγω απλα θελω να διαχωρισω τον ορο παλιο και νεο γιατι ειναι μια γενικη συγκριση.υπαρχουν παλια και παλια και νεα και.. νεα. μην τα τσουβαλαζουμε ολα στον βωμο των νεων τεχνολογιων.δλδ εμεις που δεν ειχαμε συστημα αλλαγης λωριδας καβαλουσαμε τις λωριδες? δεν προσεχαμε? τοσο πολυ τετοια συστηματα ειναι αναγκαια για να πουμε ενα οχημα σαν αυτα που ειχες και εσυ, σαπακια? υ.γ εμεις τις καβαλουσαμε τις λωριδες αλλα για αλλο λογο 😉😂 Επεξ/σία 14 Μαϊου από mike15
Razgriz Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 6 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΕΝΑ 130 RAPID με δυο DCOE και ενα ωραιο quaife για καθε μερα, οχι με χαρα απλως με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια. Ασε τους αλλους να νομιζουν οτι αυτα τα αμαξια ειναι χρεπια. Οπως μετα χαρας θα οδηγουσα μια 75, E30 ή μια escortαρα. Απορρω αν ολοι εσεις που κατηγορείτε τα παλαιοτερα οχηματα ειχατε ποτε την τυχη (που ειναι ευλογία θεου) να οδηγησετε ενα καλοδιατηρημενο τζιτζατο τετοιο οχημα. Διοτι αν ειστε οδηγοι και σας ΑΡΕΣΕΙ η οδηγηση τοτε θα ειχατε και εσεις ενα χαμογελο που δεν περιγραφεται με λογια. Δεν υπαρχει μεγαλυτερη ηδονη απο ενα busso να κελαηδάει στις 5κ οσο στριβεις την 75σου και αυτο να μπορεις να το κανεις καθε μερα. ειναι στους δρομους κατα μεσο ορο 1500km ετησιως και δε θετει σε κινδυνο ουτε τον οδηγο του ουτε αλλους χρηστες ουτε το περιβαλλον ναι ε? ωραια ομοιως να κανουμε και με τα σπιτια, στα 30 χρονια γκρεμισμα? Σταματηστε να προσβάλλετε τους ιδιοκτητες παλαιων οχηματων. Πιστεψε με ο οδηγος που εχει ενα τετοιο οχημα ειναι ο καλυτερος που μπορεις να βρεις οσων αφορα την οδηγικη συμπεριφορα του γιατι πανω απο ολα τον νοιαζει να μην παθει τιποτα το παιδι του. Φίλε μου, είμαι μαζί σου στο 100%. Δυστυχώς ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό οδηγών που έχουν παλαιά οχήματα δεν τα συντηρούν καθόλου πέρα από τα απολύτως απαραίτητα ώστε να συνεχίσει να κινείται και να τους πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β. Και μια σημείωση, οι περισσότεροι που μιλάνε για πολύ αυστηρά μέτρα σε παλαιά οχήματα είναι άτομα που πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β και τέλος. Ήσαστε διαφορετικοί κόσμοι και δεν θα καταλάβετε ο ένας τον άλλον. 2
mike15 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 2 λεπτά πριν, Razgriz είπε Φίλε μου, είμαι μαζί σου στο 100%. Δυστυχώς ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό οδηγών που έχουν παλαιά οχήματα δεν τα συντηρούν καθόλου πέρα από τα απολύτως απαραίτητα ώστε να συνεχίσει να κινείται και να τους πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β. Και μια σημείωση, οι περισσότεροι που μιλάνε για πολύ αυστηρά μέτρα σε παλαιά οχήματα είναι άτομα που πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β και τέλος. Ήσαστε διαφορετικοί κόσμοι και δεν θα καταλάβετε ο ένας τον άλλον. παιδια,το θεμα ειναι οτι και τα νεα δεν συντηρουνται.στην ελλαδα αν το θεμα σας και η διαφωνια ειναι οτι τα παλια δεν αξιζουν γιατι δεν συντηρουνται,η δικη μου απαντηση ειναι οτι κανενα ειτε νεο ειτε παλιο δεν συντηρειται.τοτε ολα τα ελληνικα νεα και παλια ειναι σαπακια. ειτε ειναι νεο και εχει abs ειτε δεν εχει γιατι ειναι 20ετιας και βαλε αν δεν συντηρειται παλι επικινδυνο ειναι. εμενα η διαφωνια μου στα χρονια που λετε και η γενικευση.τα 20 χρονια που λετε δεν ειναι πολυ για ΟΡΙΣΜΕΝΑ μοντελλα.εαν εχεις παρει ενα κορσα,ενα ατος πιθανον να ειναι.δεν εχει το ιδιο προσδωκιμο ζωης με μια αλφα της εποχης εκεινης η΄ενα γκολφ,μην τρελλαθουμε. επιπλεον οι τεχνολογιες που ειναι σημαντικες δεν αλλαζουν καθε χρονο.θελουν μια δεκαετια να μπουν σε ολα τα μοντελλα.οποτε το 20ετιας δεν ειναι μακρια απο αυτες.και εαν ειναι σημαντικες,δεν μιλαω για οθονη αφης.αλλα για να το πουμε και αυτο.εγω με ενα πινακα με καντραν και χειριστηρια στο τιμονι ειμαι πολυ καλυτερα εναντι της νεας τεχνολογιας οθονων αφης που συνεχεια αποσπαται η προσοχη .εχει βγει και ενα τοπικ εδω αναλογο αν θυμαστε που ελεγε οτι περιοριζουν πλεον τις οθονες.οποτε πιο ειναι πιο επικινδυνο το νεο η' το παλιο? 2
Timour21 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, NT1G είπε Θεωρούμε δηλαδή ότι ο "Ο Μητσος απο τα Πετραλωνα" με το αμάξι 25ετιας ακολουθεί τους ίδιους κανονισμούς συντήρησης και επισκευών που ακολουθεί η πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ για το αεροπλάνο που μεταφέρει τον πρόεδρο της Αμερικής; Αν όντως το κάνει μπράβο του πάντως. Δεν ξέρω τι κάνει ο Μήτσος στα Πετράλωνα και μάλλον δεν θα μάθω και ποτέ, γιατί κάνω 20χλμ να πάω και άλλα τόσα να γυρίσω για να πηγαίνω σε "σωστό" συνεργείο τα αμάξια μου. Αν όμως είμαι ούγκανος, είτε έχω καινούριο αμάξι, είτε μεταχειρισμένο και επιλέγω να το πάω στον Μήτσο που αναφέρεσαι, σκατά δουλειά θα γίνει είτε το αμάξι είναι καινούριο είτε μεταχειρισμένο. Εγώ προσωπικά, στο 1 αμάξι που φτάνει αισιώς τα 21 χρόνια του, δεν θα καταδεχτώ ποτέ να βάλω Ling long λάστιχο, και τακάκι made in china. Primacy και ferodo. Koni αμορτισέρ και brembo δίσκους, όχι για να μην σκοτωθώ εγώ (στην πίπα μου) αλλά για να μην σκοτώσω κάποιον άλλον που δεν φταίει. Μπέκ βενζίνης, παρόλο που ο "Μήτσος" μου, μου είπε να βάλω τα μαμά, τον έγραψα και πήγα και πήρα τα φτηνότερα των φτηνοτέρων (και θα τα ξαναπληρώσω - γιατί είχε δίκιο - είχα άδικο). Δεν είναι το ίδιο λοιπόν , να μείνεις από φρένα και να μείνεις και από "κασσετόφωνο", στην πρώτη περίπτωση ενδέχεται να σκοτώσεις ή να σκοτωθείς, στην δεύτερη θα χάσεις την μουσική σου - και μάλλον το blutooth σου. Αν δεν έχω λεφτά για να κάνω τα παραπάνω, θα καταθέσω πινακίδες και θα πάω με το λεοφωρείο, απλά πράγματα και είναι συνειδητή επιλογή μου. Ο άλλος όμως μπορεί να μην βγαίνει οικονομικά και να κάνει εκπτώσεις τόσο στα ανταλλακτικά/αναλώσιμα όσο και στο συνεργείο που θα του τα περάσει. Αυτό όμως θεωρώ πως έχει να κάνει με την νοοτροπία και όχι με την παλαιότητα. Αν πάλι μου πείς πως ένα καινούριο αμάξι θα πάει αντιπροσωπεία (που δεν θεωρώ απαραίτητα ότι θα κάνει καλύτερη δουλειά από τον μπαρμπα μήτσο) αναγκαστικά για να μην χάσει εγγύηση, τότε θα συμφωνήσω, αλλά πόση είναι η μέγιστη διάρκεια εγγύησης? 8-10-12 χρόνια? Το αμάξι στα 11 χρόνια του είναι οκ, και με το που αλλάξει ο χρόνος σαπίζει? Και για να έρθω πάλι στο παράδειγμα με τα αεροπλάνα, τα οποία δεν παροπλίζονται ανάλογα με τα έτη τους, αλλά με τις ώρες πτήσης τους, ένα αεροπλάνο 5ετίας με 20000 ώρες πτήσεις, γιατί να είναι καλύτερο από ένα 10ετίας με τις μισές ώρες πτήσης? (και τα 2 κανονικά τα σέρβις τους εννοείται - και τα 2 στον ίδιο "μπαρμπα μήτσο"). Γιατί να είναι λοιπόν καλύτερο ένα αμάξι που σε 10 χρόνια έκανε 500Κ, από ένα άλλο που σε 15 χρόνια έκανε 200κ? Σε άλλο αμάξι 11 ετών που έχω και λόγω σπανιότητας το προσέχω σαν τα μάτια μου. Εκεί αλλάζω πολλαπλασιαστές κάθε 20Κ, μπουζί κάθε 10Κ (ενώ βγάζουν άνετα τα 2πλάσια χλμ), λάδια κάθε 3Κ και το αμάξι δεν κάνει κιχ. Έχει 180Κ στην πλάτη του, και καίει (THP μοτέρ) 50ml λάδι για κάθε 1000 χλμ. Άλλα με τα μισά χλμ (για THP μιλάω) και τα μισά χρόνια καίνε 500 ml κάθε 1000, προφανώς λόγω διαφορετικής συντήρησης και διαφορετικής οδηγικής προσέγγισης. Ας έρθει ένας με οποιοδήποτε αμάξι σημερινό μέχρι 50Κ, να δούμε αν φρενάρει, αν κάνει σλάλομ (τεστ αποφυγής ταράνδου στο εξωτερικό), με ποσα χλμ είναι στο apex μιας στροφής (ή και ταχύτητα εξόδου - να δούμε αν στρίβει δηλαδή - γιατί κυκλοφορούν και σαβούρες που παίρνουν παραμάζωμα στύλους στην ποσειδώνος και πεθαίνει κόσμος), πράγματα ενεργητικής ασφάλειας δηλαδή να δούμε πόσο υπερτερεί (και εάν) με την παλιατσούρα 11ετίας την δική μου. Όλα τα άλλα είναι να έχουμε να λέμε... Επεξ/σία 14 Μαϊου από Timour21 3
Bigi444444 Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 1 ώρα πριν, Timour21 είπε Δεν ξέρω τι κάνει ο Μήτσος στα Πετράλωνα και μάλλον δεν θα μάθω και ποτέ, γιατί κάνω 20χλμ να πάω και άλλα τόσα να γυρίσω για να πηγαίνω σε "σωστό" συνεργείο τα αμάξια μου. Αν όμως είμαι ούγκανος, είτε έχω καινούριο αμάξι, είτε μεταχειρισμένο και επιλέγω να το πάω στον Μήτσο που αναφέρεσαι, σκατά δουλειά θα γίνει είτε το αμάξι είναι καινούριο είτε μεταχειρισμένο. Εγώ προσωπικά, στο 1 αμάξι που φτάνει αισιώς τα 21 χρόνια του, δεν θα καταδεχτώ ποτέ να βάλω Ling long λάστιχο, και τακάκι made in china. Primacy και ferodo. Koni αμορτισέρ και brembo δίσκους, όχι για να μην σκοτωθώ εγώ (στην πίπα μου) αλλά για να μην σκοτώσω κάποιον άλλον που δεν φταίει. Μπέκ βενζίνης, παρόλο που ο "Μήτσος" μου, μου είπε να βάλω τα μαμά, τον έγραψα και πήγα και πήρα τα φτηνότερα των φτηνοτέρων (και θα τα ξαναπληρώσω - γιατί είχε δίκιο - είχα άδικο). Δεν είναι το ίδιο λοιπόν , να μείνεις από φρένα και να μείνεις και από "κασσετόφωνο", στην πρώτη περίπτωση ενδέχεται να σκοτώσεις ή να σκοτωθείς, στην δεύτερη θα χάσεις την μουσική σου - και μάλλον το blutooth σου. Αν δεν έχω λεφτά για να κάνω τα παραπάνω, θα καταθέσω πινακίδες και θα πάω με το λεοφωρείο, απλά πράγματα και είναι συνειδητή επιλογή μου. Ο άλλος όμως μπορεί να μην βγαίνει οικονομικά και να κάνει εκπτώσεις τόσο στα ανταλλακτικά/αναλώσιμα όσο και στο συνεργείο που θα του τα περάσει. Αυτό όμως θεωρώ πως έχει να κάνει με την νοοτροπία και όχι με την παλαιότητα. Αν πάλι μου πείς πως ένα καινούριο αμάξι θα πάει αντιπροσωπεία (που δεν θεωρώ απαραίτητα ότι θα κάνει καλύτερη δουλειά από τον μπαρμπα μήτσο) αναγκαστικά για να μην χάσει εγγύηση, τότε θα συμφωνήσω, αλλά πόση είναι η μέγιστη διάρκεια εγγύησης? 8-10-12 χρόνια? Το αμάξι στα 11 χρόνια του είναι οκ, και με το που αλλάξει ο χρόνος σαπίζει? Και για να έρθω πάλι στο παράδειγμα με τα αεροπλάνα, τα οποία δεν παροπλίζονται ανάλογα με τα έτη τους, αλλά με τις ώρες πτήσης τους, ένα αεροπλάνο 5ετίας με 20000 ώρες πτήσεις, γιατί να είναι καλύτερο από ένα 10ετίας με τις μισές ώρες πτήσης? (και τα 2 κανονικά τα σέρβις τους εννοείται - και τα 2 στον ίδιο "μπαρμπα μήτσο"). Γιατί να είναι λοιπόν καλύτερο ένα αμάξι που σε 10 χρόνια έκανε 500Κ, από ένα άλλο που σε 15 χρόνια έκανε 200κ? Σε άλλο αμάξι 11 ετών που έχω και λόγω σπανιότητας το προσέχω σαν τα μάτια μου. Εκεί αλλάζω πολλαπλασιαστές κάθε 20Κ, μπουζί κάθε 10Κ (ενώ βγάζουν άνετα τα 2πλάσια χλμ), λάδια κάθε 3Κ και το αμάξι δεν κάνει κιχ. Έχει 180Κ στην πλάτη του, και καίει (THP μοτέρ) 50ml λάδι για κάθε 1000 χλμ. Άλλα με τα μισά χλμ (για THP μιλάω) και τα μισά χρόνια καίνε 500 ml κάθε 1000, προφανώς λόγω διαφορετικής συντήρησης και διαφορετικής οδηγικής προσέγγισης. Ας έρθει ένας με οποιοδήποτε αμάξι σημερινό μέχρι 50Κ, να δούμε αν φρενάρει, αν κάνει σλάλομ (τεστ αποφυγής ταράνδου στο εξωτερικό), με ποσα χλμ είναι στο apex μιας στροφής (ή και ταχύτητα εξόδου - να δούμε αν στρίβει δηλαδή - γιατί κυκλοφορούν και σαβούρες που παίρνουν παραμάζωμα στύλους στην ποσειδώνος και πεθαίνει κόσμος), πράγματα ενεργητικής ασφάλειας δηλαδή να δούμε πόσο υπερτερεί (και εάν) με την παλιατσούρα 11ετίας την δική μου. Όλα τα άλλα είναι να έχουμε να λέμε... Φίλε μου είσαι εξαιρετική περίπτωση εσύ, όπως το περιγράφεις. Ο κανόνας είναι ο άλλος να "ζει" οικογένεια με ενα-εναμιση χιλιάρικο και αναγκαστικά να πρέπει να έχει και αυτοκίνητο. Οπότε αναγκαστικά θα μείνει με το χρεπι του 99 επειδή δεν μπορεί ούτε να το φουλαρει, πόσο μάλλον να το συντηρήσει επαρκώς . Ο κανόνας είναι να βλέπεις γύρω σου αυτοκίνητα με καπό και ουρανό σαν τον άτλαντα, με υαλοκαθαριστήρες κολλημένους πάνω στο τζάμι, με κάτι καθίσματα λες και είναι φαγωμένα από ποντίκια, με κάτι λάστιχα μεταχειρισμένα από Βολιβία και ξέρω εγώ τι. Εγώ τουλάχιστον αυτό εισπράττω με το που θα βγω από το σπίτι και μάλιστα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, στις οποίες για διάφορους λόγους διαμένω τακτικά. Εντάξει, δεν χρειάζεται να συζητάμε 10 σελίδες για το bmw 15ετιας που στα νιάτα του έκανε 50 χιλιάρικα εάν είναι επικίνδυνο. Δεν μιλάμε για αυτά τα αυτοκίνητα. Να ξέρουμε για τι συζητάμε δηλαδή. Δόξα τω θεώ καρνάβαλοι υπάρχουν αναρίθμητοι εκεί έξω. Το μόνο θετικό που βρίσκω εγώ σε αυτή την κατάσταση είναι ότι λόγω αυξημένου κόστους χρήσης σε γενικές γραμμές έχει μειωθεί η άσκοπη ταχύτητα επειδή πλέον δεν υπάρχει δυνατότητα να υποστηριχθεί οικονομικά. Σε γενικές γραμμές. 7 1
katargedon Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου Προφανώς υπάρχουν 2 τύποι οδηγών.Αυτοί που βλέπουν το αμάξι απλά σαν μεταφορικό μέσο και αυτοί που το έχουν σαν κάτι παραπάνω.Ανήκω και εγω στην δεύτερη κατηγορία.Εχω αυτοκίνητο 16ετιας,το συντηρώ μόνος μου και δουλεύει καλύτερα απο αλλα 5ετιας που βλέπω.Ναι η τεχνολογία αλλάζει αλλα οχι πάντα προς το καλύτερο.Πραγματικα θαυμάζω το εξαίσιο συστημα start-stop 🤣 και τον ιμάντα μεσα στο λάδι.Μπορεί λοιπόν να έχω και εγω "επικυνδινο" αλλα δεν μένει,ούτε λάδια καίει και στρίβει και φρενάρει.Και κάποτε πλήρωνες Mercedes και έπαιρνες Mercedes.Τωρα την πληρώνεις και την παίρνεις με μοτέρ Renault.Δηλαδη Mercedes απ'τα Lidl. 3
Burgos Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 50 λεπτά πριν, katargedon είπε Τωρα την πληρώνεις και την παίρνεις με μοτέρ Renault Και τώρα αν πληρώσεις Mercedes, Mercedes θα πάρεις. Αν πληρώσεις Α Class στα 1300 κυβικά, θα πάρεις μοτέρ Renault. Μη συγκρίνουμε την Α με τις W211
haHa Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, katargedon είπε Προφανώς υπάρχουν 2 τύποι οδηγών.Αυτοί που βλέπουν το αμάξι απλά σαν μεταφορικό μέσο και αυτοί που το έχουν σαν κάτι παραπάνω.Ανήκω και εγω στην δεύτερη κατηγορία.Εχω αυτοκίνητο 16ετιας,το συντηρώ μόνος μου και δουλεύει καλύτερα απο αλλα 5ετιας που βλέπω.Ναι η τεχνολογία αλλάζει αλλα οχι πάντα προς το καλύτερο.Πραγματικα θαυμάζω το εξαίσιο συστημα start-stop 🤣 και τον ιμάντα μεσα στο λάδι.Μπορεί λοιπόν να έχω και εγω "επικυνδινο" αλλα δεν μένει,ούτε λάδια καίει και στρίβει και φρενάρει.Και κάποτε πλήρωνες Mercedes και έπαιρνες Mercedes.Τωρα την πληρώνεις και την παίρνεις με μοτέρ Renault.Δηλαδη Mercedes απ'τα Lidl. Σκεφτεσαι μηπως να δωσεις το δικο σου και να αναβαθμιστεις σε αυτοκινητο 30ετιας? Αλλωστε "η τεχνολογία αλλάζει αλλα οχι πάντα προς το καλύτερο" και για ενα περιεργο λογο η τεχνολογια εγινε χειροτερη βασει του ποτε αγορασε αυτοκινητο ο εκαστοτε συνομιλητης... Επεξ/σία 14 Μαϊου από haHa 3
katargedon Δημοσ. 14 Μαϊου Δημοσ. 14 Μαϊου 18 λεπτά πριν, haHa είπε Σκεφτεσαι μηπως να δωσεις το δικο σου και να αναβαθμιστεις σε αυτοκινητο 30ετιας? Αλλωστε "η τεχνολογία αλλάζει αλλα οχι πάντα προς το καλύτερο" και για ενα περιεργο λογο η τεχνολογια εγινε χειροτερη βασει του ποτε αγορασε αυτοκινητο ο εκαστοτε συνομιλητης... Και πιο παλιό μη σου πω.Αλλα έτσι είναι οταν δεν έχεις οδηγήσει ποτέ V8 μοτέρ με ροπή που γυρνάει άνετα ενα μικρό πλανήτη. Οπότε ασε τα 30ετιας και 40ετιας για εμας τους ρομαντικούς και μείνετε εσεις με το start stop και τα 0w8 λάδια. 3 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις