mike15 Δημοσ. Τετάρτη στις 09:32 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 09:32 μμ (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, haHa είπε Σκεφτεσαι μηπως να δωσεις το δικο σου και να αναβαθμιστεις σε αυτοκινητο 30ετιας? Αλλωστε "η τεχνολογία αλλάζει αλλα οχι πάντα προς το καλύτερο" και για ενα περιεργο λογο η τεχνολογια εγινε χειροτερη βασει του ποτε αγορασε αυτοκινητο ο εκαστοτε συνομιλητης... εξαρταται ποια τεχνολογια φιλε.η οθονη αφης ,το να αλλαζει λωριδα και αλλα τετοια γκατζετ ειναι που αλλαζουν την αυτοκινηση και την πανε μπροστα ωστε να λεμε τα 20ετιας σαπακια? οπως σου ειπα ,μην συγκρινετε χρονια με χρονια,να συγκρινετε μοντελλα ναι,οχι ομως χρονιες με χρονιες,δεκαετιες με δεκαετιες.ειναι σαν μου λες οτι η μερκ Ε ειναι χρεπι που ειναι 2 απο κατω μου και δεν εχουν κανει κιχ,ειναι ολη μερα εξω παρκαρισμενες ,δεν εχουν ουτε ιχνος σαπιλας,θα ηταν ιεροσυλια για ενα τετοιο αυτοκινητο και το νεο γιαρις ειναι αμαξαρα γιατι ειναι υβριδικο.και μην μου πεις οτι δνε εχει Ε πολλες,μονο τα ταξι φτανουν με 1.000.000 χιλ.αντε φταστα με το γιαρις. θες κιαλλο? για να μην παρεξηγηθει η τογιοτα και οι κατοχοι της.φιλος μου εχει αβενσις παλι εξω με 230.000 χιλ και 20 χρονια ακριβως τα 60 και σε πωλησεις σε ολη την ελλαδα απο τον ιδιο.δεν το προσεχει οπως ο μητσος ,αλλα δεν ζηταει και τιποτα,ειναι ιαπωνικο καλο βλεπεις..μου λεει να το πουλησω να παρω ενα νεο σουβ,ηλεκτρικο υβριδικο οτιναναι?..του λεω κατσε εκει που εισαι αν δεν θες μπελαδες στο κεφαλι σου και οσο παει..και κοιτα να δεις ακομα παει.. η αυτοκινηση ψοφησε καπου στο 2014..θυμαστε το τοπικ που συστηνουμε σε καποιον που αναζητα ενα νεο μοντελλο και δεν βρισκουμε ενα ομορφο να του πουμε? Επεξ/σία Τετάρτη στις 09:33 μμ από mike15
haHa Δημοσ. Τετάρτη στις 10:41 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:41 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, katargedon είπε Και πιο παλιό μη σου πω.Αλλα έτσι είναι οταν δεν έχεις οδηγήσει ποτέ V8 μοτέρ με ροπή που γυρνάει άνετα ενα μικρό πλανήτη. Οπότε ασε τα 30ετιας και 40ετιας για εμας τους ρομαντικούς και μείνετε εσεις με το start stop και τα 0w8 λάδια. Δεν έχεις άδικο. Σε τι αυτοκίνητο 40ετιας(1985) σκεφτεσαι να αναβαθμιστεις; 1 ώρα πριν, mike15 είπε εξαρταται ποια τεχνολογια φιλε.η οθονη αφης ,το να αλλαζει λωριδα και αλλα τετοια γκατζετ ειναι που αλλαζουν την αυτοκινηση και την πανε μπροστα ωστε να λεμε τα 20ετιας σαπακια? Κοίτα, τα αυτοκίνητα εχουν βελτιωθει πολυ σε σχεση με πριν 30 χρονια. Γενικότερα, η σύγκριση πρέπει να γίνεται μεταξυ παρομοιων μοντελων. Πχ toyota yaris του 1999 με toyota yaris 2025, mercedes E class του 2000 με mercedes class του 2025 και ουτω καθεξης. Οχι σύγκριση mercedes e class με Toyota yaris. Καταλαβαίνω ομως οτι ο Μήτσος απο τα Πετραλωνα για να καλυψει την ενδεια των επιχειρηματων του, προσφευγει σε τετοιες ακυρες συγκρισεις. Επεξ/σία Τετάρτη στις 10:46 μμ από haHa 4
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τετάρτη στις 10:50 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:50 μμ Μόλις τώρα, haHa είπε Δεν έχεις άδικο. Σε τι αυτοκίνητο 40ετιας σκεφτεσαι να αναβαθμιστεις Ειρωνεία πρωτη βλεπω... Ρε φιλε καταλαβαινεις οτι υπαρχουν ανθρωποι που γουσταρουν το αμαξι μεχρι το κοκκαλο τους και αυτοι οι ανθρωποι κοιτανε την ουσια και οχι την ημερομηνια κατασκευης, Νομιζεις οτι το poltrona frau σαλονακι μου στα 19 του χρονακια ειναι υποδιεστερο απο συγχρονα συνθετικα του 0.5mm? ξανασκεψου το. Νομιζεις οτι τα ενθετα του ταμπλο απο πραγματικο αλουμινιο 2mm ειναι υποδιεστερα απο το carbon look των σημερινων? ξανασκεψου το Νομιζεις οτι οι exip οι ζαντες απο το εργοστασιο στο αμαξακι των 26 χρονων που κοροιδευεις ειναι υποδιεστερες απο τα κοπροαλουμινια που εχουν σημερα τα αμαξια? Νομιζεις οτι τα ελαστομερη της Rubena ειναι υποδιεστερα απο τα ελαστομερη της Meyle? ξανασκεψου το. Εχεις δει ταπετσαρια πορτας της Pianfei? Ο OEM της ferrari μεχρι το 2010... οχι δυστυχως. Μαλλον πιστευεις στο μαρκετινγκ... 18 λεπτά πριν, haHa είπε Οχι σύγκριση mercedes e class με Toyota yaris. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΡΧΙΚΩΝ ΤΙΜΩΝ ΑΓΟΡΑΣ, τοτε παιζεις μπαλιτσα
paylidis Δημοσ. Τετάρτη στις 11:02 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:02 μμ 6 ώρες πριν, mike15 είπε ναι βρε παυλιδη αλλα δεν ειναι πια και τοσο τρομερες ωστε να λες τα παλια αναξια να κυκλοφορουν.εγω απλα θελω να διαχωρισω τον ορο παλιο και νεο γιατι ειναι μια γενικη συγκριση.υπαρχουν παλια και παλια και νεα και.. νεα. μην τα τσουβαλαζουμε ολα στον βωμο των νεων τεχνολογιων.δλδ εμεις που δεν ειχαμε συστημα αλλαγης λωριδας καβαλουσαμε τις λωριδες? δεν προσεχαμε? τοσο πολυ τετοια συστηματα ειναι αναγκαια για να πουμε ενα οχημα σαν αυτα που ειχες και εσυ, σαπακια? υ.γ εμεις τις καβαλουσαμε τις λωριδες αλλα για αλλο λογο 😉😂 Οδήγησε ένα καινούργιο όχημα για μια εβδομάδα και θα καταλάβεις τι λέω. Δεν είναι το lane assist το θέμα Κ πότε δεν είπα εγώ τη λέξη σαπακια…
lector Δημοσ. Τετάρτη στις 11:30 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:30 μμ 10 ώρες πριν, ideal09 είπε Άρα φοβάσαι οποιοδήποτε αμάξι έχει cruise control; Η καλύτερα οποιοδήποτε αμάξι έχει ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού και σύστημα ψεκασμού; Δεν ξερω τι ειναι η ηλεκτρονικη πεταλουδα γκαζιου και το συστημα ψεκασμου. Δε φοβαμαι κατι, απλα θεωρω περιττο (και ισως και ενοχλητικο) καποιο συστημα που δρα για εμενα χωρις εμενα. 2
basilis_k6 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:34 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:34 μμ στη χωρα που το διπλωμα το αγοραζεις απο τον καναπε σου συζηταμε για αμαξια 25 ετων. 3 1
lary7 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:57 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:57 μμ Για να γυρίσω στο αρχικό θέμα, το πρόβλημα με την πολιτική των κυβερνήσεων είναι πως ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου στα δεξια δεν μπορεί να δώσει 5 χιλιάρικα και να αγοράσει το αυτοκίνητο στα αριστερά. Πρέπει να βρεί άλλα +2 χιλιάρικα για να το αγοράσει απο την εγχώρια αγορά, μέχρι να τα βρεί οδηγάει το παρατημένο σαπάκι στα δεξια. PS: Έχω κάνει καμία 20.000χλμ με το φιεστάκι στα δεξιά, εξαιρετικό αμαξάκι με φοβερά ροπάτο κινητήρα, αλλά ακόμα και το 1998 που βγήκε δεν πήγε λαμπρά στα crash tests λόγω της παλαιάς πλατφόρμας.
mike15 Δημοσ. Πέμπτη στις 12:51 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:51 πμ 1 ώρα πριν, haHa είπε Γενικότερα, η σύγκριση πρέπει να γίνεται μεταξυ παρομοιων μοντελων. Πχ toyota yaris του 1999 με toyota yaris 2025, mercedes E class του 2000 με mercedes class του 2025 και ουτω καθεξης. Οχι σύγκριση mercedes e class με Toyota yaris. συμφωνω.αλλα κανεις δεν το προσδιορισε,ολοι για 25ετιας γενικα και αοριστα μιλησαν,αυτο δεν καλυπτει μια συγκριση σκετο σαν χρονιες και δεκαετιες. ομως εγω σε προηγουμενο ποστ εχω κανει συγκριση,2 bmw 1 series,δες το..φυσικα και δεν εχουν αλλαξει τιποτα σοβαρο απο το 2005,αλλιως δεν θα πουλιοταν ο ασσος του 2005 ακομα σαν μεταχειρισμενος.και μιλαμε για χλιαδες κομματια ακομα που κυκλοφορουν σε αριστη κατασταση. 55 λεπτά πριν, paylidis είπε Οδήγησε ένα καινούργιο όχημα για μια εβδομάδα και θα καταλάβεις τι λέω. Δεν είναι το lane assist το θέμα Κ πότε δεν είπα εγώ τη λέξη σαπακια… μονο ενα εχω οδηγησει?δεν ξερω αν διαβαζεις ολα τα θεματα ,αλλα ειχα ποσταρει οτι δοκιμαζω οτι νεο βγει γιατι μαρεσει να ειμαι ενημερωμενος ..και φυσικα και ηλεκτρικα. δεν ανεφερομουν σε εσενα γιαυτην την λεξη ,ξερω οτι προσεχεις τι λες.. θα ηθελα να μου πεις ομως τι σε εντυπωσιασε τοσο πολυ στα καινουρια.
StavrosD Δημοσ. Πέμπτη στις 01:17 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:17 πμ (επεξεργασμένο) Ότι και να πει το ευρωπαϊκό δικαστήριο,όσο τα πρόστιμα τα πληρώνει ο φορολογούμενος και όχι ο νομοθέτης δεν θα αλλάξει τίποτα. Αν έλεγαν ότι ο νομοθέτης θα πληρώσει από την τσέπη του το πρόστιμο,αύριο το πρωί θα ήταν όλα τέλεια. Σχετικά με τα αυτοκίνητα,δεν μπορούμε να συγκρίνουμε αυτοκίνητα μόνο με το έτος κατασκευής. Έχει σημασία η χρήση,η μάρκα,το μοντέλο,κλπ. Θα να πηγαίνεις για κυνήγι σε δάσος ή σε βουνό; ένα daihatsu feroza 30 ετών είναι πολύ καλύτερο από ένα tesla,μια Ferrari ή ένα Toyota yaris. Είναι ψηλό,στενό,έχει δεύτερο λεβιέ για 4x4 και με χαμηλό λόγο στροφών και δεν καταλαβαίνει τίποτα εκτός δρόμου. Θες να πας ταξίδι; σύγκρινε ένα καινούργιο ΙΧ με ένα mercedes e class 20ετίας. Στην εθνική το Mercedes δεν συγκρίνεται. Άνετο και ειδικά το 220 diesel σε μεγάλες ταχύτητες (στα νόμιμα όρια αυτοκινητόδρομου 😉 ) καίει λιγότερο και από καινούργιο Yaris. Θες αυτοκίνητο πόλης για δουλειά σε περιοχές με στενούς δρόμους και δύσκολο παρκάρισμα; Ένα Suzuki swift 20ετίας άνετα καλύπτει τις απαιτήσεις. Πάμε μετά στους ρύπους. Δεν έχω καταλάβει πως γίνεται ένα diesel euro 4 το οποίο καίει 4.8lt/100km να απαγορεύεται στην Αττική ως ρυπογόνο αλλά ένα καινούργιο pickup που καίει 11lt/100km να είναι ΟΚ; Επεξ/σία Πέμπτη στις 01:18 πμ από StavrosD 3 1
mike15 Δημοσ. Πέμπτη στις 01:21 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:21 πμ 2 λεπτά πριν, StavrosD είπε Πάμε μετά στους ρύπους. Δεν έχω καταλάβει πως γίνεται ένα diesel euro 4 το οποίο καίει 4.8lt/100km να απαγορεύεται στην Αττική ως ρυπογόνο αλλά ένα καινούργιο pickup που καίει 11lt/100km να είναι ΟΚ; εχει νεα τεχνολογια !
hyperlost Δημοσ. Πέμπτη στις 08:04 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:04 πμ (επεξεργασμένο) 16 hours ago, Timour21 said: Ο περιορισμένος χρόνος ζωής από που προκύπτει, μπορείς να κάνεις quote κάποιον κατασκευαστή? Ότι ένα πλοίο - ένα αεροπλάνο και ένα αυτοκίνητο, έχουν διαφορετικά κόστη χαίρομαι που το επισημαίνεις, είχα την αίσθηση ότι και τα 3 είχαν την ίδια τιμή. Επίσης όσο ανεβαίνει η πολυπλοκότητα ανεβαίνουν και τα "points of failure". Tόσο τα αεροσκάφη λοιπόν, όσο και πλοία, μπορούν και φτάνουν τα χρόνια που φτάνουν, όταν η συντήρηση και τα service τους, γίνονται στους χρόνους που θέλει ο κατασκευαστής. Αν μια εταιρεία Α, κάνει τα service στα airbus της , στους προβλεπόμενους χρόνους, και μία Β εταιρεία, τα κάνει όποτε το θελήσει, περισσότερο θα εμπιστευτώ ένα 20ετίας αεροσκάφος της Α εταιρείας παρά το 2 ετών της Β εταιρείας. Την τρικυμία που με ρωτάς αν μπορείς να αγοράσεις airbus και που να το πας για service , την προσπερνάω. Σε μια πολύ πιο προηγμένη χώρα από την δική μας, με μακράν μεγαλύτερο κατά κεφαλήν εισόδημα όπως οι Ην. Πολιτείες, ο μέσος όρος ζωής των αυτοκινήτων είναι τα 16+ χρόνια https://autorecyclingworld.com/what-is-the-lifespan-of-a-vehicle-in-the-usa/ Κάποιοι "κουβαρντάδες" εδώ, θέλουν εμείς να τα πρεσάρουμε στην 15ετία. Και για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν αυτοκίνητα που θα έπρεπε να ανακυκλωθούν, ανεξαρτήτως ηλικίας. Το ξαναλέω για να το καταλάβει και ο πλέον άσχετος. Ένα αμάξι 15ετίας θα είναι χρόνια μπροστά σε ασφάλεια, αν αναρτήσεις/φρένα/λάστιχα (και γενικότερα όλο το σύστημα πέδησης, ψαλίδια ακρόμπαρα, ρουλεμάν σέα μέα) από ένα 2ετίας που έχει φάει τα τακάκια και φρενάρει με τα μέταλλα όπως είπε κάποιος πιο πάνω. Τρανό παράδειγμα ατύχημα που έγινε στην εθνική οδό πριν κάποια χρόνια με ένα σχετικά καινούριο R8 (edit: διορθώνω, Porsche ήταν το αμάξι - R8 ήταν άλλο που ακολουθούσε), το οποίο όμως είχε ακατάλληλα/φθαρμένα λάστιχα. Το να χαλάσει ο κομπρέσορας του aircondition, να σπάσει ο ημάντας χρονισμού (ή να πηδήξει δόντι η καδένα) ή να τρυπίσει το δοχείο του νερού του υαλοκαθαριστήρα, θα βάλεις αλάρμ, θα κάνεις στην άκρη και θα πάρεις την οδική. Δεν θα πεθάνεις λοιπόν. Αστοχία υλικού μπορεί να υπάρξει και σε ανταλλακτικό που μόλις μπήκε στο αμάξι (είτε ημάντας, είτε τρόμπα, είτε λάμπα), έχω δεί σε 3ων ετών 208 να κόβει ημάντα στα 30Κ ενώ θεωρητικά έπρεπε να βγάλει 60Κ, προβλέπεται και συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Αν εγώ λοιπόν πάρω καινούριο αμάξι και πώ ημάντα θα αλλάξω στα 100Κ και εσύ έχεις μεταχειρισμένο που το αλλάζεις στα 50Κ, περισσότερες πιθανότητες δίνω να σπάσει σε εμένα πρώτα (που έχω καινούριο) από εσένα που το έχεις μεταχειρισμένο (που και πάλι δεν είναι απόλυτο - όπως είπα αστοχία μπορεί να υπάρξει από το 1ο μέτρο που θα κάνει ένα ανταλλακτικό). Άλλαξα το αρχικό μου ποστ γιατι δεν εχω κατι μαζι σου. Το πότε αλλαζει ιμάντας δίνεται απο την εταιρεία στη προγραμματισμένη. Πχ στα 1.5 dci diesel ιμάντας χρονισμού πρέπει να αλλάζει στα 125.000 ή κάθε 6 χρόνια. Αν κάποιος δεν το κανει, αναλαμβάνει το κόστος να πάρει τον κινητήρα στο χέρι. Αρα νέο ή μεταχειρισμένο που λες δεν εχει διαφορα και τα δύο έχουν το πρόγραμμα τους να ακολουθήσουν. Αντιθέτως ενα παλαιομενο θα εχει περισσότερα καμπανάκια για αλλαγές. Εκτός αν πιστεύεις οτι σε ενα αμαξι νεο πρέπει να αλλάξεις μίζα, αντλια καυσιμου, φίλτρα σωματιδίων (αν ειναι diesel) κοκ Αν εχεις καράβι και θες να το κάνεις σέρβις θα δεις οτι το κόστος δεν ειναι το ιδιο. Εχεις δει το μέγεθος κινητήρα ενός καραβιου που παιζει στις γραμμες μας ? Ψάξε το. Εχει διάδρομο για τους πολλούς ορόφους. Προσοχή δεν μιλάω για αμαξι 15 ετιας που λες, αμαξι 25ετιας δεν είναι αμαξι 15ετιας. Ξέρεις τι θα χαλάσει πρώτο στα αμαξι 20ετιας? Τα ηλεκτρικά παράθυρα. Γιατι ο πλαστικός μηχανισμός με τα δοντάκια που συγκρατεί το παράθυρο δεν αντεχει. Σπανε. Αντε να ψάχνεις μετα για μαγαζί να στο φτιάξει με το παράθυρο πεσμένο. Αντε να βρεχει εκεινη την στιγμη. Τα πλαστικά πολυκεριζονται γιατι το πας διακοπές και πιάνει 60αρια στον ήλιο. Γενικα γίνεται loose όλος ο πλαστικός μηχανισμός μέσα στην πόρτα και το αμάξι χάνει όταν κλείνεις την πόρτα τον καλό ήχο και εχεις μια κουδουνίστρα. Δεν μπορείς να κάνεις κατι για αυτό. Μπορείς να ελαττώσεις τις τριβες βάζοντας γρασσο σιλικόνης. Αλλα ποιος θα ανοίγει τις πόρτες θα βγάζει την αδιαπέρατη μεμβράνη και θα βάζει γράσο σιλικονης στα πλαστικα γραναζια συχνα; Ο λόγος που έχουνε γερασμενα εινσι επειδη δεν έχουμε λεφτά να τα αλλάζουμε με νεώτερα. Αν δεν εχεις μάντρα γνωστό θα πάρεις σαπακι των Γερμανών μέσω Βουλγαρίας στο σύνολο των μεταχειρισμένων. Επεξ/σία Πέμπτη στις 08:06 πμ από hyperlost
NT1G Δημοσ. Πέμπτη στις 08:36 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:36 πμ 7 ώρες πριν, StavrosD είπε ... Πάμε μετά στους ρύπους. Δεν έχω καταλάβει πως γίνεται ένα diesel euro 4 το οποίο καίει 4.8lt/100km να απαγορεύεται στην Αττική ως ρυπογόνο αλλά ένα καινούργιο pickup που καίει 11lt/100km να είναι ΟΚ; Γιατί οι ρύποι δεν είναι μόνο το διοξείδιο του άνθρακα που ακούμε συνέχεια, είναι και διάφοροι άλλοι που τα τόσο παλιά πετρέλαια τους βγάζουν στο πολλαπλάσιο. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 08:38 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:38 πμ 22 λεπτά πριν, hyperlost είπε Τα ηλεκτρικά παράθυρα. 26 ετων original ηλεκτρικοι γρυλοι παραθυρων next 22 λεπτά πριν, hyperlost είπε Γιατι ο πλαστικός μηχανισμός με τα δοντάκια που συγκρατεί το παράθυρο δεν αντεχει. Σπανε. nope they dont πολυ πιο πιθανο να κοπει το συρματοσχοινο 23 λεπτά πριν, hyperlost είπε Αντε να ψάχνεις μετα για μαγαζί να στο φτιάξει με το παράθυρο πεσμένο. Αντε να βρεχει εκεινη την στιγμη. Τα πλαστικά πολυκεριζονται γιατι το πας διακοπές και πιάνει 60αρια στον ήλιο. Γενικα γίνεται loose όλος ο πλαστικός μηχανισμός μέσα στην πόρτα και το αμάξι χάνει όταν κλείνεις την πόρτα τον καλό ήχο και εχεις μια κουδουνίστρα. Δεν μπορείς να κάνεις κατι για αυτό. easy peasy να βρεις γρυλο χτυπας κωδικο και ειναι στην πορτα σου. η αληθεια ειναι οτι στα 26 χρονια εχουν λιγο τζογο οι γλυστρες και σε ενδιαμεσες θεσεις ισως να τριζουν λιγο, τι να κανουμε. Εχω ενα σετ καβατζα στην αποθηκη αν και ποτε συμβει αστοχια... 24 λεπτά πριν, hyperlost είπε Μπορείς να ελαττώσεις τις τριβες βάζοντας γρασσο σιλικόνης. Αλλα ποιος θα ανοίγει τις πόρτες θα βγάζει την αδιαπέρατη μεμβράνη και θα βάζει γράσο σιλικονης στα πλαστικα γραναζια συχνα; καθε 2 ετη το κανω σε ολα τα οχηματα, καθαριζω γλυστρες και γρασσαρω, κομματι της προληπτικης συντηρησης, 1 γρυλο εχω αλλαξει στην μεγαλη alfa στα 15 χρονια επειδη κοπηκε το συρματοσχοινο δεν εσπασε η τροχαλια ουτε οι βασεις. OK BIG DEAL, ολα τα αλλα αμαξια μας εχουν τους εργοστασιακους και δουλευουν ρολοι. Ηλικιες 26, 16, 18, 19 (στα 15 αλλαγη μονο του οδηγου). Αναξιοπιστια ρε παιδι μου, πραγματικα πωπω ισως να παω να παρω ενα κιτρεον c4 να βρω την υγεια μου 2 λεπτά πριν, NT1G είπε Γιατί οι ρύποι δεν είναι μόνο το διοξείδιο του άνθρακα που ακούμε συνέχεια, είναι και διάφοροι άλλοι που τα τόσο παλιά πετρέλαια τους βγάζουν στο πολλαπλάσιο. klein mein τα NOx δεν τα μετρανε (στο κτεο) δε με νοιαζουν egr delete goes brrrrrrrrr. Ομως το dpf το κραταμε παντα γιατι εχει οντως αντικτυπο στην υγεια μας και στην ποιοτητα του αερα. Ας μην ειμαι υποχρεωμενος ως euro 4 το εχω στις 240.000 το original ακομα φλαντζωτο, καθε 50k το βγαζω ενα πλυσιμο με φωσφορικο οξυ και γινεται σα καινουργιο. Και χωρις egr δεν βουλωνει η εισαγωγη και το αμαξι παει ρολοι και δεν χρειαζεται καθαρισματα. ΘΑΥΜΑ
NT1G Δημοσ. Πέμπτη στις 08:42 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:42 πμ 3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ... klein mein τα NOx δεν τα μετρανε (στο κτεο) δε με νοιαζουν egr delete goes brrrrrrrrr. Ομως το dpf το κραταμε παντα γιατι εχει οντως αντικτυπο στην υγεια μας και στην ποιοτητα του αερα. Ας μην ειμαι υποχρεωμενος ως euro 4 το εχω στις 240.000 το original ακομα φλαντζωτο, καθε 50k το βγαζω ενα πλυσιμο με φωσφορικο οξυ και γινεται σα καινουργιο. Και χωρις egr δεν βουλωνει η εισαγωγη και το αμαξι παει ρολοι και δεν χρειαζεται καθαρισματα. ΘΑΥΜΑ Νομίζεις δηλαδή ότι τα NOx δεν έχουν «...αντικτυπο στην υγεια μας και στην ποιοτητα του αερα ...» ;
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 08:43 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:43 πμ Μόλις τώρα, NT1G είπε αντικτυπο στην υγεια μας και στην ποιοτητα του αερα τρουπανε το οζον δηθεν, ξερεις τα εργοστασια γαιανθρακων στις ινδιες και στις κινες τι κανουν οσον αφορα NOx 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα