mike15 Δημοσ. Πέμπτη στις 08:48 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:48 πμ @hyperlost παλι κανεις φιλε το λαθος να μιλας γενικα.δεν χαλανε ολα τα αυτοκινητα στα ιδια μερη ,ουτε στην ιδια συχνοτητα. και ακουω συνεχεια οτι τα κρατανε οι περισοτεροι γιατι δεν μπορουν να αγορασουν αυτοκινητο καινουριο.μα τα χρηματα που θα εδιναν για το καινουριο τα δινουν με δοσεις στο παλιο.εαν εχεις ενα καλο αμαξωμα,λεω ΕΑΝ γιατι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ,εαν εχεις ενα βολβο,η' ενα γερμανικο η΄ενα καλο ιταλικο ,ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ.οποτε εχοντας την βαση ΓΕΡΗ μπορεις να επιδιορθωνεις οτι ζηταει. μου λεει γνωστος μου.θα πουλησω το bmw 13ετιας γιατι ζηταει.τι ζητουσε ?ανα 3 - 4 χρονια ενα ανταλλακτικο 300 ευρω.ποσα θα δωσει για να το φτιαξει? εξτρα να δωσει 1000-2000 σε 10 χρονια? στο καινουριο θα δωσει αυτα τα χρηματα να το αγορασει ,συν τα σερβις του και σε 5-6 χρονια θα αρχισει και εκεινο να ζηταει .το εδωσε και πηρε ενα κορολα.πουλησε το παλιο 10.000 και εδωσε αλλα 10.000.και δεν εχει το ιδιο καλο αυτοκινητο σαν μηχανημα οδηγησης. γιαυτο λεω δεν πρεπει να κανουμε συκγρισεις και να μιλαμε γενικα για παλια.μεσα στα γερμανικα φορουμ εχει ιδιοκτητες που εχουν 2-3 αυτοκινητα ολα παλια που τα επιδιορθωνουν.οταν εχεις 2-3 αυτοκινητα δεν εχεις χρηματα να αγορασεις καινουριο? απλα σου αρεσει και επειδη το αυτοκινητο αντεχει ,το συντηρεις.δεν ειναι ολα σαπακια τα παλια 20ετιας ,ουτε ολοι τσουβαλιασμα ιδιοκτητες μιζεροι.αν βλεπετε καποια που εχουν τρακαρισματα και τα κρινετε σαπακια γιατι ειναι παλια τα μοντελλα παλι ειναι αδικο.και εγω εχω μικροτρακαρισματα που δεν εχει φυγει το χρωμα.δεν υπαρχει αυτοκινητο ομως νεο που να μην εχει ,και αυτα σαπακια δεν θα πρεπει να τα λετε? γιατι επειδη ειναι καινουρια? αυτοι οι ιδιοκτητες δεν θεωρουνται μιζεροι? γιατι επειδη εχουν καινουρια? μετα ο μητσος σας φταιει. 3 1
NT1G Δημοσ. Πέμπτη στις 08:48 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:48 πμ 3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε τρουπανε το οζον δηθεν, ξερεις τα εργοστασια γαιανθρακων στις ινδιες και στις κινες τι κανουν οσον αφορα NOx αντίδραση με την υγρασία->νιτρικο οξυ, τοξικο-εριθιστικο για τους πνευμονες κ.τ.λ αδιάφορο για την τρυπα του οζοντος , σημαντικά για αναπνευστικά προβλήματα στους ανθρώπους. 6
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 08:50 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:50 πμ 1 λεπτό πριν, NT1G είπε νιτρικο οξυ, τοξικο-εριθιστικο για τους πνευμονες κ.τ.λ σε ενυδρη μορφη αρα πεφτει επι γης
Razgriz Δημοσ. Πέμπτη στις 08:52 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:52 πμ 14 ώρες πριν, Timour21 είπε Και για να έρθω πάλι στο παράδειγμα με τα αεροπλάνα, τα οποία δεν παροπλίζονται ανάλογα με τα έτη τους, αλλά με τις ώρες πτήσης τους, ένα αεροπλάνο 5ετίας με 20000 ώρες πτήσεις, γιατί να είναι καλύτερο από ένα 10ετίας με τις μισές ώρες πτήσης? (και τα 2 κανονικά τα σέρβις τους εννοείται - και τα 2 στον ίδιο "μπαρμπα μήτσο"). Γιατί να είναι λοιπόν καλύτερο ένα αμάξι που σε 10 χρόνια έκανε 500Κ, από ένα άλλο που σε 15 χρόνια έκανε 200κ? Καθαρά ενημερωτικά λόγο γνώσης. Η σύγκριση που κάνετε με τα αεροπλάνα είναι άτοπη. Η απόσταση ειναι όσο μεγάλη όσο ανάμεσα σε ενα καρότσι οικοδομής με ένα αυτοκίνητο. Ο έλεγχος τον οποίο έχουν τα αεροπλάνα (αυτά που είναι κάτω από κάποιες αρχές, easa, faa, gcaa κτλ.) Είναι πάρα πολύ αυστηρός, εάν δεν ακολουθήσουν κατά γράμμα τους κανόνες, δεν θα πετάξουν. Δεν εινσι εφικτό να δουλέψει αυτό σε αυτοκίνητα εκτός εάν το καθένα ειναι συνδεδεμένο απόλυτα και στέλνει συνεχώς στοιχεία στην αρμόδια αρχή ή γίνονται συνεχής έλεγχοι. Όσο για την ερώτηση του 5 χρόνια/ 20κ ώρες με 10 χρόνια / 5κ ώρες. Μετά τη 10ετία και πόσο μάλλον 15ετία τα απαιτούμενα τσεκ για την αποδεκτή κατάσταση της ατράκτου επιφέρουν ένα πολύ μεγάλο κόστος συντήρησης + περισσότερο χρόνο εκτός λειτουργίας και μέσα σε ένα υπόστεγο. Αυτά χωρίς τις πιθανές επισκευές λόγο διάβρωσης κτλ. Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που προσπαθούν να διατηρήσουν έναν στόλο κάτω από 10 χρόνια ώστε να μην χρειάζονται τα προαναφερθέν τσεκ. Φυσικά αυτό δεν ειναι πάντα εφικτό λόγο παραγωγής. Ο μόνος τρόπος να λειτουργήσει αυτή η αναλογία θα ήταν εάν όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ήταν αναγκασμένοι σε πολυδαπανη συντήρηση όσο παλιώνει το αμάξι, την ίδια που κάνετε εσείς στο αμάξι και περιφανεύεστε (καλοπροαίρετα το λέω). Όσο για τις νέες τεχνολογίες, αυτές που θεωρούνται αναγκαίες γίνονται εγκατάσταση σε παλιότερα αεροπλάνα αναγκάστηκα με κόστος που καλύπτει ο ιδιοκτήτης. Σε αντίστοιχη περίπτωση θα έπρεπε ο κατασκευαστής να δώσει λύση στο πως να μπει abs, esp σε οχήματα που δεν είχαν ποτέ και ο κάθε ιδιοκτήτης να καλύψει το κόστος εγκατάστασης. Κύριοι και εγώ αγαπάω τα παλιά καλά αυτοκίνητα αλλά αυτά που λέτε και δε ζώντας στην Ελλάδα είναι μη πραγματικά. 4 1
mike15 Δημοσ. Πέμπτη στις 08:53 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:53 πμ 7 λεπτά πριν, NT1G είπε Νομίζεις δηλαδή ότι τα NOx δεν έχουν «...αντικτυπο στην υγεια μας και στην ποιοτητα του αερα ...» ; στην τσεπη μας να δεις ποσο εχει αυτο το συστημα.πολλα προβληματα ξεκινουν απο τον νοξ στο αυτοκινητο. παλια δλδ. πεθαιναν οι ανθρωποι,παλιαοτερα επειδη δεν ειχαν νοξ? ο νοξ βγηκε για την οικονομια και το fuel efficiency και οχι για την υγεια μας,αυτα ειναι παραμυθια των ευρωπαιων λομπυ. 2
NT1G Δημοσ. Πέμπτη στις 08:54 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:54 πμ (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε σε ενυδρη μορφη αρα πεφτει επι γης Και το αναπνέεις επίσης. Αντιδράσεις με άλλα αέρια δίνουν όζον, θεωρείται secondary πηγή για μικροσωματίδια. Αν θες να κρατήσεις 3 λέξεις μόνο, δημιουργεί αναπνευστικά προβλήματα. Το ότι και τα μικροσωματίδια δημιουργούν δεν τα κάνει καλύτερα και άρα να τα αφήσουμε ελεύθερα. 6 λεπτά πριν, mike15 είπε στην τσεπη μας να δεις ποσο εχει αυτο το συστημα.πολλα προβληματα ξεκινουν απο τον νοξ στο αυτοκινητο. παλια δλδ. πεθαιναν οι ανθρωποι,παλιαοτερα επειδη δεν ειχαν νοξ? ο νοξ βγηκε για την οικονομια και το fuel efficiency και οχι για την υγεια μας,αυτα ειναι παραμυθια των ευρωπαιων λομπυ. δεν πεθαίνεις, μειώνεται το προσδόκιμο ζωής ή όπως. λέγεται. Επεξ/σία Πέμπτη στις 08:59 πμ από NT1G
mike15 Δημοσ. Πέμπτη στις 09:01 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:01 πμ 3 λεπτά πριν, NT1G είπε Και το αναπνέεις επίσης. Αντιδράσεις με άλλα αέρια δίνουν όζον, θεωρείται secondary πηγή για μικροσωματίδια. Αν θες να κρατήσεις 3 λέξεις μόνο, δημιουργεί αναπνευστικά προβλήματα. Το ότι και τα μικροσωματίδια δημιουργούν δεν τα κάνει καλύτερα και άρα να τα αφήσουμε ελεύθερα. προφανως αυτα δημιουργουν το προβλημα υγειας και οχι τα φουγαρα των βιομηχανιων, τα βιομηχανικα αποβλητα κ.α πολλα.οταν δεν ειχαμε νοξ,πεθαιναν δλδ. 3 λεπτά πριν, NT1G είπε Δεν έχεις ιδέα. Πάμε παρακάτω. πολυ καλο επιχειρημα για απαντηση ! 😂 δειχνει τις γνωσεις σου
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 09:01 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:01 πμ (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, NT1G είπε Αν θες να κρατήσεις 3 λέξεις μόνο, δημιουργεί αναπνευστικά προβλήματα Ok, I will keep my cat in tip-top condtion, οπως και κανω φυσικα. 16 λεπτά πριν, Razgriz είπε Σε αντίστοιχη περίπτωση θα έπρεπε ο κατασκευαστής να δώσει λύση στο πως να μπει abs, esp σε οχήματα που δεν είχαν ποτέ και ο κάθε ιδιοκτήτης να καλύψει το κόστος εγκατάστασης fun fact σκεφτομουν να φορεσω στο 26 ετων αμαξι το εργοστασιακο abs που βγηκε μονο σε καποιες ειδικες εκδοσεις υψηλης ασφαλειας με 4 αεροασκους abs και TC. Αλλα ειναι non version specific equipment (ακυρη fiva) και δευτερων πολυ πολυ αργο συστημα. Ακομα το σκεφτομαι αλλα δεν ξερω αν αξιζει. Ισως αν καποιος μπορουσε να κανει πιο καλη βαθμονομηση της μοναδας να το εβαζα. Οποτε ειναι πολυ πιο κοντα στην συντηρηση αεροπλανου η φιλοσοφια μου παρα αυτοκινητου. Επεξ/σία Πέμπτη στις 09:09 πμ από 11osmikrosmhtsos
manapa Δημοσ. Πέμπτη στις 09:08 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:08 πμ το 99% των τροχαίων πάντως οφείλονται στον οδηγό και όχι στο αυτοκίνητο https://www.kathimerini.gr/world/563490571/trochaia-dystychimata-to-99-ofeilontai-se-anthropina-lathi-symfona-me-meleti/ Η τεχνολογία στα αυτοκίνητα θα βοηθήσει έμπρακτα όταν θα αρχίσει να επιβάλλει τα όρια ταχύτητας στον οδηγό
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 09:10 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:10 πμ 1 λεπτό πριν, manapa είπε Η τεχνολογία στα αυτοκίνητα θα βοηθήσει έμπρακτα όταν θα αρχίσει να επιβάλλει τα όρια ταχύτητας στον οδηγό ενας ακομα λογος να μην πας σε καινουργιο, ασε την ευθυνη αυτη σε εμενα, οχι στον υπαλληλο του μηχανολογικου που πεταξε μια ταμπελα 1 1
NT1G Δημοσ. Πέμπτη στις 09:10 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:10 πμ 7 λεπτά πριν, mike15 είπε προφανως αυτα δημιουργουν το προβλημα υγειας και οχι τα φουγαρα των βιομηχανιων, τα βιομηχανικα αποβλητα κ.α πολλα.οταν δεν ειχαμε νοξ,πεθαιναν δλδ. πολυ καλο επιχειρημα για απαντηση ! 😂 δειχνει τις γνωσεις σου ναι, εχει αναλυθει τοσες φορες το θεμα των nox που δεν βρισκω λογο να συζητηθει ακομα μια φορα και εδω ειδικα. το τι γνωσεις εχω ή δεν εχω ειναι ασχετο με το θεμα και τα nox στην υγεια. pro tip , στους κινητήρες όταν μεγιστοποιείς το efficiency μεγιστοποιείς και τα nox.
Razgriz Δημοσ. Πέμπτη στις 09:14 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:14 πμ 9 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Ok, I will keep my cat in tip-top condtion, οπως και κανω φυσικα. fun fact σκεφτομουν να φορεσω στο 26 ετων αμαξι το εργοστασιακο abs που βγηκε μονο σε καποιες ειδικες εκδοσεις υψηλης ασφαλειας με 4 αεροασκους abs και TC. Αλλα ειναι non version specific equipment (ακυρη fiva) και δευτερων πολυ πολυ αργο συστημα. Ακομα το σκεφτομαι αλλα δεν ξερω αν αξιζει. Ισως αν καποιος μπορουσε να κανει πιο καλη βαθμονομηση της μοναδας να το εβαζα. Οποτε ειναι πολυ πιο κοντα στην συντηρηση αεροπλανου η φιλοσοφια μου παρα αυτοκινητου. Αγαπητέ για κάποιο λόγο το παίρνεις άκρως πατριωτικά το θέμα. Το μείζον θέμα που συζητιέται είναι οτι το μεγαλύτερο ποσοστό ατόμων που έχουν παλιά αυτοκίνητα δεν τα συντηρούν όπως πρέπει. Από τον τρόπο που μιλάς θεωρώ ότι καταλαβαίνεις πως δεν είσαι το μέσο όρο ιδιοκτήτη παλιού αυτοκινήτου.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Πέμπτη στις 09:14 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:14 πμ (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, NT1G είπε pro tip , στους κινητήρες όταν μεγιστοποιείς το efficiency μεγιστοποιείς και τα nox σχετικο ειναι αυτο να ξερεις και εχει να κανει με την θερμοκρασια καυσης και στην βενζινη και στο diesel, γενικα οι diesel βγαζουν nox διοτι ειναι πολυ πιο ζεστη η καυση αλλα οταν κανουν cruising τρεχουν σε στοιχειομετρια 30:1 οποτε δεν οσο λιγοτερο καυσιμο τοσο πιο κρυο το diesel... Μια βενζινα δεν βγαζει μεγιστο NOx στο μεγιστο BSFC συνηθως βγαζει μεγιστο NOx σε περιπτωσεις lean burn που για αυτο εχει καταργηθει αλλωστε, η υψηλοτερη θερμοκρασια στις βενζινες εχει να κανει με το φορτιο και την στοιχειομετρια αλλωστε η egr μειωνει την ποσοσοτητα οξυγονου και ριχνει την θερμοκρασια ετσι μειωνει το nox μην ξεχνας οτι οι κινητηρες αναφλεξης συμπιεσης ειναι fuel governed και οχι air governed 2 λεπτά πριν, Razgriz είπε παίρνεις άκρως πατριωτικά το θέμα ξερεις που ειναι η διαφορα στις αποψεις μας, εσεις λετε οτι οι περισσοτεροι ιδιοκτητες παλαιων οχηματων δεν ειναι σαν και εμενα και εγω τους υπερασπιζομαι και λεω οτι ειναι σαν και εμενα Επεξ/σία Πέμπτη στις 09:16 πμ από 11osmikrosmhtsos 1
NT1G Δημοσ. Πέμπτη στις 09:26 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:26 πμ 8 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε σχετικο ειναι αυτο να ξερεις και εχει να κανει με την θερμοκρασια καυσης και στην βενζινη και στο diesel, γενικα οι diesel βγαζουν nox διοτι ειναι πολυ πιο ζεστη η καυση αλλα οταν κανουν cruising τρεχουν σε στοιχειομετρια 30:1 οποτε δεν... Μια βενζινα δεν βγαζει μεγιστο NOx στο μεγιστο BSFC συνηθως βγαζει μεγιστο NOx σε περιπτωσεις lean burn που για αυτο εχει καταργηθει αλλωστε, η υψηλοτερη θερμοκρασια στις βενζινες εχει να κανει με το φορτιο και την στοιχειομετρια αλλωστε η egr μειωνει την ποσοσοτητα οξυγονου και ριχνει την θερμοκρασια ετσι μειωνει το nox μην ξεχνας οτι οι κινητηρες αναφλεξης συμπιεσης ειναι fuel governed και οχι air governed MBT timing. Όταν είσαι εκεί, μεγιστοποιείς το efficiency μαζί με την ροπή (είναι στο όνομα) (για τις συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας) και ταυτόχρονα τις θερμοκρασίες και τα NOx. Στην βενζίνη μέγιστο NOx (σε ppm) βγάζει στο λ περίπου 1,1. Σε αρκετούς κινητήρες φορτηγών έχει σταματήσει η χρήση EGR για να κερδίσουν σε κατανάλωση και βασίζονται στο aftertreatment για όλα τα υπόλοιπα. όλα τα υπόλοιπα θέλουν wall of text για συζήτηση.
ma3stros Δημοσ. Πέμπτη στις 09:27 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:27 πμ @11osmikrosmhtsos Οσο και να θες να πεισεις τον ευατο σου οτι η η ε46 ανταπροκρινεται στα σημερινα δεδονενα, δεν ισχυει. θα σου πω το πιο απλο οτι μονο τα φωτα που ανοιγουν μονα τους οταν βραδιασει ή μπεις σε ενα τουνελ κλπ... ειναι θεμα ασφαλειας και θα γλυτωσει ατυχηματα. Μην μου πεις οτι δεν εχεις πετυχει βραδυ αυτοκινητο με σβηστα φωτα γτ εχει ξεχαστει ο οδηγος.. Γενικοτερα η τεχνολογια ειναι μερα με τη νυχτα σε ολα τα επιπεδα ειδικα οταν θα συγκρινεις ενα αμαξι του 2000 με ενα του 2025. Φυσικα ο οδηγος ειναι το Νο1.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα