Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παω να κανω καταργηση συνδρομης , δεν θυμαμαι τον κωδικο γαι συνδεση  , αλλα οταν ζηταω να μου στειλει οδηγιες στο email μου λεει οτι εστειλε κωδικο να συμπληρωσω αλλα δεν ερχεται κανενα email 

Ούτε στα ανεπιθύμητα 

Ο κωδικος δεν ειναι αποθηκευμενος σε chrome 

Τι μπορω να κανω ?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
Στις 20/5/2025 στις 10:07 ΠΜ, Γιάννης Platano είπε

Παω να κανω καταργηση συνδρομης , δεν θυμαμαι τον κωδικο γαι συνδεση  , αλλα οταν ζηταω να μου στειλει οδηγιες στο email μου λεει οτι εστειλε κωδικο να συμπληρωσω αλλα δεν ερχεται κανενα email 

Ούτε στα ανεπιθύμητα 

Ο κωδικος δεν ειναι αποθηκευμενος σε chrome 

Τι μπορω να κανω ?

Μάλλον όταν έκανες την εγγραφή είχες βάλει διαφορετικό email, και οι οδηγίες που σου στέλνει πάνε σε εκείνο. Προσπάθησε να θυμηθείς ποιο email έβαλες.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Kostas Savvidis είπε

Μάλλον όταν έκανες την εγγραφή είχες βάλει διαφορετικό email, και οι οδηγίες που σου στέλνει πάνε σε εκείνο. Προσπάθησε να θυμηθείς ποιο email έβαλες.

Δοκίμασα δύο πιθανά αλλά τίποτα 

Είμαι 99% σίγουρος για το email 

Εξ άλλου σε αυτό μου έστειλαν ενημέρωση για ανανέωση συνδρομής οπότε... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα μας τρελάνει 

Δίνω άλλο email μου στέλνει κωδικό να αλλάξω pasword αλλά με αυτό το email δεν έχω κάποια συνδρομή εκεί. 

Δεν ξέρω αν μέσω τράπεζας μπορώ να μπλοκάρω ανανέωση που είναι για 1 Ιουνίου κάπου 25 ευρώ. 

Βρήκα την περυσινή συναλλαγή 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

Δοκίμασε με το chat του customer support μήπως βγάλεις άκρη ή ψάξε να βρείς κάποιο email να τους στείλεις. Ζήτα να μιλήσεις με customer service representative. Αυτά τα αυτοματοποιημένα μηνύματα στο customer support είναι κόλαση αλλά κάποιος τρόπος θα υπάρχει.

Είχα παρόμοιο πρόβλημα με το Amazon και με τα 1000 ζόρια κατάφερα να μιλήσω με άνθρωπο και το λύσαμε το πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, SpectralQ είπε

Δοκίμασε με το chat του customer support μήπως βγάλεις άκρη ή ψάξε να βρείς κάποιο email να τους στείλεις. Ζήτα να μιλήσεις με customer service representative. Αυτά τα αυτοματοποιημένα μηνύματα στο customer support είναι κόλαση αλλά κάποιος τρόπος θα υπάρχει.

Είχα παρόμοιο πρόβλημα με το Amazon και με τα 1000 ζόρια κατάφερα να μιλήσω με άνθρωπο και το λύσαμε το πρόβλημα.

Αυτο ψαχνω να βρω αλλα τιποτα . Τα αγγλικα μου δεν ειναι καλα για chat

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Η συνδρομή πως πληρώνεται;Μέσω κάρτας;

Εχεις μιλήσει με την τράπεζα σου μήπως με ακύρωση της κάρτας δεν σε χρεώσουν;

Ναι αυτο γινεται και αν δεν βγαλω ακρη θα το κανω .Ετσι κι αλοιως σε λιγους μηνες θελει ανανεωση η καρτα οποτε θα πληρωσω καπου 10 ευρω που ειναι για καινουργια 

Η τραπεζα μου ειπε οτι δεν μπορει να μλποκαρει συγεκριμενη συναλλαγη με την υπαρχουσα καρτα 

  • Like 1
  • Λύση
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έβγαλα άκρη αν και αντάλλαξα πολλά email. 

Πήγα και άλλαξα την κάρτα και άστους να ψάχνουν κάρτα να χρεώσουν 

Χωρίς χρέωση μάλιστα 

Eurobank 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...