Ukforthemoment Δημοσ. Πέμπτη στις 11:22 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:22 μμ Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε καταλαβαινω. και εγω πως θα ατμιζω? απο την αλλη ομως αν σκεφτεις οτι 1/1000 power bank θα κανει fail (τυχαιο νουμερο), αν ειναι στα χερια ενος πολυτεξιδευτη εχει καλες πιθανοτητες να γινει εν ωρα πτησης. εγω θα δεχομουν μια πιο αυστηρη προσεγγιση στο θεμα αυτο. παραμενει παντως καλυτερη λυση η σακουλα. Περισσότερες πιθανότητες έχει να κάνει fail το ηλεκτρονικό τσιγάρο πάρά ένα powerbank : "Τα πιο συχνά περιστατικά προκλήθηκαν από συσκευές ατμίσματος, οι οποίες αντιπροσώπευαν το 35% όλων των περιστατικών σε πτήσεις το 2023, ενώ τα power banks αντιπροσώπευαν το 16% όλων των αναφερόμενων περιστατικών." Αναρωτιέμαι αυτά τα powerbanks που χάλασαν πόσα watt ήταν και τι μάρκες. 1
basilis_k6 Δημοσ. Πέμπτη στις 11:27 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:27 μμ 3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Περισσότερες πιθανότητες έχει να κάνει fail το ηλεκτρονικό τσιγάρο πάρά ένα powerbank : "Τα πιο συχνά περιστατικά προκλήθηκαν από συσκευές ατμίσματος, οι οποίες αντιπροσώπευαν το 35% όλων των περιστατικών σε πτήσεις το 2023, ενώ τα power banks αντιπροσώπευαν το 16% όλων των αναφερόμενων περιστατικών." Αναρωτιέμαι αυτά τα powerbanks που χάλασαν πόσα watt ήταν και τι μάρκες. φθηνιαρικα οπως και τα ηλεκτρονικα που ειναι συνηθως με ενσωματωμένες μπαταριες. εγω ακομα παιζω με 18650 που ειναι αρκετα πιο safe.
magicnumbers Δημοσ. Παρασκευή στις 01:15 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:15 πμ 8 ώρες πριν, YDinopoulos είπε Να βαλουν φορτιστες λαπτοπ (60-90W) σε ολες τις θεσεις Economy or not. Βασικά αυτό ναι. Είναι καταστροφικό να υπάρξει φωτιά από μπαταρία λιθίου εν πτήσει. Ακόμα κ αν σβησει η περιοριστεί σε κάποιο.κλειστο sandbox η μποχα κ η ατμόσφαιρα είναι ανυπόφορη. Οπότε να γίνει παροχή usb στα καθίσματα κ να απαγορευτεί το powerbank. Άλλη λύση θα ήταν ενοικιαζόμενα για όσους ταξιδεύουν,που να ταφήνουν στη πύλη πριν την επιβίβαση.
Pansp32 Δημοσ. Παρασκευή στις 01:42 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:42 πμ Ή απλά να μπουν παραπάνω δικλείδες ασφαλείας(διεθνής κανονισμοί, πρότυπα ασφαλείας) στις ηλεκτρονικές συσκευές, ειδικά τύπου powerbanks που είναι απαραίτητα για πολύ κόσμο. Εκτός και αν νομίζετε ότι όλοι πετάνε 2 ωρίτσες ή ότι θα κάθονται να αγοράζουν άλλο powerbank σε κάθε χώρα/αεροδρόμιο.. Ή να απαγορεύσουν την χρήση των συγκεκριμένων συσκευών στο αεροπλάνο. Οπότε την σήμερον ημέρα η απαγόρευση μεταφοράς των ηλεκτρονικών συσκευών λύση δεν είναι. 1 1
Razgriz Δημοσ. Παρασκευή στις 09:25 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:25 πμ 14 ώρες πριν, nzeppos είπε Ενδιαφέρουσα είδηση. Να σημειωθεί ότι η Southwest είναι η μεγαλύτερη low-cost carrier στις ΗΠΑ οπότε είναι μικρή η πιθανότητα για ενσωματωμένα charging ports κλπ στο βραχυπρόθεσμο μέλλον (κάτι παρόμοιο με το Wifi της Ryanair που αν δεν κάνω λάθος ακόμα δεν έχει τοποθετηθεί). Τέτοιου είδους εταιρείες βγάζουν κέρδος με το... γραμμάριο οπότε οποιαδήποτε επένδυση που δεν αποφέρει άμεσο κέρδος τρενάρεται όσο περισσότερο γίνεται. Και δεν μιλάμε μόνο για παροχές "πολυτελείας" για τους επιβάτες, αλλά ακόμα και για βασικά πράγματα όπως τα φρένα ή τα φώτα του αεροσκάφους. Η Ryanair για παράδειγμα αναβαθμίζει με χαρακτηριστική καθυστέρηση τα φρένα των 737-800 της από steel σε carbon ή τα landing lights από παλιάς τεχνολογίας σε LED. Γενικά ο μεγαλύτερος κίνδυνος που μπορεί να υπάρξει σε αεροπλάνο τέτοιου τύπου (δηλ. airliner) δεν είναι ούτε οι κινητήρες, ούτε τα ηλεκτρονικά, ούτε τα συστήματα προσγείωσης, πλοήγησης κλπ. Είναι η φωτιά, που αποτελεί το φόβο και τρόμο κάθε πληρώματος κυρίως γιατί έχει τη δυνατότητα να επεκταθεί ταχύτατα και ανεξέλεγκτα, να μην υπάρχει δυνατότητα κατάσβεσης (ούτε καν εντοπισμού της εστίας) και το αεροπλάνο να χρειάζεται πολλή περισσότερη ώρα για να προσγειωθεί (τυπικά τουλάχιστον 20 λεπτά, όταν μια φωτιά μπορεί να μετατραπεί σε ανεξέλεγκτη μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά, ειδικά αν προέρχεται από μπαταρίες λιθίου). Είχα πετύχει κάποια στιγμή ένα ωραιότατο επεισόδιο στο Youtube, νομίζω από Mentour Pilor (χωρίς να είμαι σίγουρος), που εξηγούσε αναλυτικά τα παραπάνω. Δυστυχώς δεν θυμάμαι ποιο ακριβώς ήταν, αλλά και τούτο εδώ που παραθέτω τα εξηγεί ωραία: Η Ryan air έχει απο τις καλύτερες συντηρήσεις αεροσκαφών. Οι εταιρείες χαμηλού κόστους ειναι υπτάμενα λεωφορεία. Τίποτα άλλο. Δεν τους συμφέρει να εχουν κάποιο σοβαρό ατύχημα διότι θα χάσουν χωρίς επιστροφή ενα τεράστιο κομμάτι του κόσμου που πετάει μαζι τους. 10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Περισσότερες πιθανότητες έχει να κάνει fail το ηλεκτρονικό τσιγάρο πάρά ένα powerbank : "Τα πιο συχνά περιστατικά προκλήθηκαν από συσκευές ατμίσματος, οι οποίες αντιπροσώπευαν το 35% όλων των περιστατικών σε πτήσεις το 2023, ενώ τα power banks αντιπροσώπευαν το 16% όλων των αναφερόμενων περιστατικών." Αναρωτιέμαι αυτά τα powerbanks που χάλασαν πόσα watt ήταν και τι μάρκες. "Best powerfull powerbank" 47000w Πάρε κόσμε. Δυστυχώς οι "κινεζιες" σε προϊόντα όπως power bank θα έπρεπε να ειναι πολύ αυστηρά ελεγχόμενες αλλά δεν είναι εφικτό για τρίτες χώρες. 1
nzeppos Δημοσ. Παρασκευή στις 10:49 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:49 πμ (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Razgriz said: Η Ryan air έχει απο τις καλύτερες συντηρήσεις αεροσκαφών. Οι εταιρείες χαμηλού κόστους ειναι υπτάμενα λεωφορεία. Τίποτα άλλο. Δεν τους συμφέρει να εχουν κάποιο σοβαρό ατύχημα διότι θα χάσουν χωρίς επιστροφή ενα τεράστιο κομμάτι του κόσμου που πετάει μαζι τους. Σωστό. Δεν είπα ότι τα αεροσκάφη τους είναι ανασφαλή ή ασυντήρητα. Απλώς ότι οι low cost δεν επενδύουν εύκολα (ή ποτέ) σε σχεδόν οτιδήποτε είναι nice-to-have. Μάλλον δεν έπρεπε να γράψω για "βασικά πράγματα" αλλά για "πιο σημαντικά πράγματα από charging ports". ps: τα landing lights στα 738 τελικά τα αναβάθμισαν σε LED μετά από κάμποσο καιρό. Επεξ/σία Παρασκευή στις 10:54 πμ από nzeppos 1
gakost Δημοσ. Παρασκευή στις 01:55 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:55 μμ 12 hours ago, Pansp32 said: Ή απλά να μπουν παραπάνω δικλείδες ασφαλείας(διεθνής κανονισμοί, πρότυπα ασφαλείας) στις ηλεκτρονικές συσκευές, ειδικά τύπου powerbanks που είναι απαραίτητα για πολύ κόσμο. Εκτός και αν νομίζετε ότι όλοι πετάνε 2 ωρίτσες ή ότι θα κάθονται να αγοράζουν άλλο powerbank σε κάθε χώρα/αεροδρόμιο.. Ή να απαγορεύσουν την χρήση των συγκεκριμένων συσκευών στο αεροπλάνο. Οπότε την σήμερον ημέρα η απαγόρευση μεταφοράς των ηλεκτρονικών συσκευών λύση δεν είναι. Δεν είπε η εταιρία να μην πάρεις τις συσκευές σου μαζί σου. Να τις έχεις εμφανείς όταν φορτίζεις λέει που δεν είναι παράλογο. Σε περίπτωση που αρχίζει και ζεσταίνεται ή πιάσει φωτιά να μπορέσει γρήγορα το πλήρωμα καμπίνας να βάλει την συσκευή στο ειδικό κουτί και να την περιορίσει. Έτσι ελαχιστοποιείται και ο κίνδυνος να πάρει φωτιά από ζημιά πχ να πατηθεί κάπου και να σπάσει η μπαταρία.
Dead-Poet Δημοσ. Παρασκευή στις 03:14 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:14 μμ 1 ώρα πριν, gakost είπε Να τις έχεις εμφανείς όταν φορτίζεις λέει που δεν είναι παράλογο. Σε περίπτωση που αρχίζει και ζεσταίνεται ή πιάσει φωτιά να μπορέσει γρήγορα το πλήρωμα καμπίνας να βάλει την συσκευή στο ειδικό κουτί και να την περιορίσει. Έτσι ελαχιστοποιείται και ο κίνδυνος να πάρει φωτιά από ζημιά πχ να πατηθεί κάπου και να σπάσει η μπαταρία. Έχω ζωηρές επιφυλάξεις για την εφικτότητα του παραπάνω σχεδίου δράσης που εκπόνησε η αεροπορική εταιρεία. Αν δηλαδή εσύ έχεις τη συσκευή (που φορτίζει με το power bank) σε εμφανές σημείο στα γόνατα ή στα χέρια σου, και πιάσει φωτιά, από ένστικτο και μόνο δεν θα την πετάξεις από πάνω σου πανικόβλητος και θα πέσει φλεγόμενη σε κάποιον άλλο επιβάτη, ο οποίος με τη σειρά του θα κάνει το ίδιο κ.ο.κ; Τι θα κάνει τότε δηλαδή το πλήρωμα καμπίνας; Θα κυνηγάει ένα φλεγόμενο αντικείμενο που θα εκτοξεύει ο ένας επιβάτης στον άλλο μέσα στον πανικό τους; 1
Pansp32 Δημοσ. Παρασκευή στις 04:16 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:16 μμ 2 ώρες πριν, gakost είπε Δεν είπε η εταιρία να μην πάρεις τις συσκευές σου μαζί σου. Να τις έχεις εμφανείς όταν φορτίζεις λέει που δεν είναι παράλογο. Σε περίπτωση που αρχίζει και ζεσταίνεται ή πιάσει φωτιά να μπορέσει γρήγορα το πλήρωμα καμπίνας να βάλει την συσκευή στο ειδικό κουτί και να την περιορίσει. Έτσι ελαχιστοποιείται και ο κίνδυνος να πάρει φωτιά από ζημιά πχ να πατηθεί κάπου και να σπάσει η μπαταρία. Το ξέρω. Το σχόλιο πήγαινε σε προηγούμενα που με λίγα λόγια έλεγαν ότι δεν θα είχαν πρόβλημα να απαγορευτούν εντελώς. 1
sotos2004 Δημοσ. Παρασκευή στις 06:29 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:29 μμ Το πρόβλημα με τα power banks δημιουργείται όταν φορτίζουν σε υψηλά watt με αποτέλεσμα να ανεβάζει θερμοκρασία και το power bank και η συσκευή που φορτίζει , όμως πόσο είναι αυτά τα υψηλά watt ;; Στην ουσία οτιδήποτε πάνω από 2A ( 10 watt) για φορητές συσκευές είναι υψηλό και αν δεν έχουν και σωστό έλεγχο θερμοκρασίας τότε είναι εύκολο να ξεφύγει η θερμοκρασία στη μπαταρία και να αρχίσουν τα προβλήματα . Επίσης οι περισσότερες συσκευές περνάνε έλεγχο θερμοκρασίας κατά τον εργοστάσιο έλεγχο σε συνθήκες "καλού αερισμού " και όχι στοιβαγμένες κάτω από ρούχα μέσα σε μια βαλίτσα μέσα στο ντουλάπι συσκευών μέσα στο αεροπλάνο !!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα